quote:Yeah, wel
quote:Klinkt als iets heel eng en vies waar ik nooit ben geweest!Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb jij niet ook een tijdje in de Koffiereeks gepost?
quote:Indien Poit offline is en je een snelle plek in de SC-OP wilt, mogen ze ook naar mij...Op donderdag 28 oktober 2010 11:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Foto's zonder kleren moeten naar Poit, foto's waarop je verkleed bent als Freddy Mercury mogen naar mij
quote:Jij komt toch sowieso nooit buiten GAM?Op donderdag 28 oktober 2010 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Klinkt als iets heel eng en vies waar ik nooit ben geweest!
quote:Hm. Ok. Dan verwar ik je vast met iemand anders.Op donderdag 28 oktober 2010 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Klinkt als iets heel eng en vies waar ik nooit ben geweest!
quote:Het pleit niet alleen voor me, het siert me ook enorm!
quote:Ik vind jouw username alleen al aantrekkelijker eigenlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 12:23 schreef Fallen het volgende:
Indien Poit offline is en je een snelle plek in de SC-OP wilt, mogen ze ook naar mij...
quote:Bijna net zo enorm als die enorme haardos van je van vroegah?Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Het pleit niet alleen voor me, het siert me ook enorm!
quote:Boh. LekkerOp donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
broodje kipkebab met frietjes is het geworden
quote:aw...Op donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind jouw username alleen al aantrekkelijker eigenlijk..
quote:Echt?Op donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind jouw username alleen al aantrekkelijker eigenlijk..
quote:Nee hoor, helemaal niet. Ik vind 'm wel duister. Sechsie ook.Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Fallen het volgende:
aw...![]()
![]()
![]()
Hey, toch niet met vleierij eronderuit proberen te komen he?
quote:*proest*
quote:ja prima
quote:Nee, af en toe kijk ik uit verveleing in R&P, maar that's itOp donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij komt toch sowieso nooit buiten GAM?Ofzo, GCC maar dat was vroegah
quote:Hee Fallen!! Het is dat je m'n broeder bent anders had ik me gekwetst gevoeld door je geflirt met Kuukske!!Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
aw...![]()
![]()
![]()
Hey, toch niet met vleierij eronderuit proberen te komen he?
quote:
quote:Oh, je hebt naar m'n Lastfm gekeken.Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ja primarestaurantkantine in dit pand
maarre stel jezelf anders even voorWe weten nu niet meer dan dat je Caroline heet, in Breda woont en van gitaarmuziek houdt
quote:* Fallen noteert verhoogde ego-boost-meter activiteit.Op donderdag 28 oktober 2010 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik vind 'm wel duister. Sechsie ook..
quote:O! Dan ken ik je van R&P!Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee, af en toe kijk ik uit verveleing in R&P, maar that's it
GAM FOR LIFF!!!
quote:ah, niets te doen dus?Op donderdag 28 oktober 2010 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, je hebt naar m'n Lastfm gekeken..
Nou euh, ik ben die dus. En ik ben 25. Ontzettend schattig. En ik werk als administratief miepje bij een overheidsinstelling.
quote:ow... sowwy....Op donderdag 28 oktober 2010 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee Fallen!! Het is dat je m'n broeder bent anders had ik me gekwetst gevoeld door je geflirt met Kuukske!!
quote:je zou eens in B&H moeten kijken, gaat een wereld voor je openOp donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, af en toe kijk ik uit verveleing in R&P, maar that's it
GAM FOR LIFF!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |