quote:Je weet dat je voor een kleine bijdrage een heleboel kan tweakenOp donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, en ook al commentaar op gegeven. Maar dat was te positief om op te vallen.
Ik vind het mooier dan de baggerlayout (maar dan wel met silver template). Nog steeds te veel witruimte en te weinig harde lijnen, maar ja dat moet tegenwoordig he. Mouseovers zijn onnodig maar niet vervelend en de autorefresh werkt erg fijn. Maar al die andere functies die er in zouden moeten zitten vind ik volkomen zinloos, lijkt wel of Danny het begrip forum steeds opnieuw wil uitvinden terwijl het basisidee goed genoeg is.
Maar ach het is werkbaar, en hoewel ik een traan zal laten om de ondergang van mijn geliefde FOK!silver zal ik er vast wel aan wennen.
quote:FOK!silver en bagger worden nagemaakt...Op donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, en ook al commentaar op gegeven. Maar dat was te positief om op te vallen.
Ik vind het mooier dan de baggerlayout (maar dan wel met silver template). Nog steeds te veel witruimte en te weinig harde lijnen, maar ja dat moet tegenwoordig he. Mouseovers zijn onnodig maar niet vervelend en de autorefresh werkt erg fijn. Maar al die andere functies die er in zouden moeten zitten vind ik volkomen zinloos, lijkt wel of Danny het begrip forum steeds opnieuw wil uitvinden terwijl het basisidee goed genoeg is.
Maar ach het is werkbaar, en hoewel ik een traan zal laten om de ondergang van mijn geliefde FOK!silver zal ik er vast wel aan wennen.
quote:Je denkt toch niet dat ik geld ga uitgeven hieraan?Op donderdag 28 oktober 2010 00:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je weet dat je voor een kleine bijdrage een heleboel kan tweaken?
quote:truste MirandaOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ga weer slapen
Adios nachtploeg
quote:Ik gebruik silver zo lang het nog kan, sue me.Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Rauzer het volgende:
Een minuut en 35 seconden, erg lame F3.
quote:Je weet best wel dat ik 11 jaar bedoel rotzakOp donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja, wat blijft er zo nog van een compliment over, ervan uitgaande dat FOK! al in 1999 begonnen is?
quote:Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik geld ga uitgeven hieraan?
quote:slaap lekker againOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ga weer slapen
Adios nachtploeg
quote:Alsof je daar niet snel topics kan openenOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik gebruik silver zo lang het nog kan, sue me.
quote:Omdat het maar een forum is?Op donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk.
quote:Ik had pas laat door dat het de Lapo was okOp donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof je daar niet snel topics kan openen!
quote:Waar je je altijd enorm over op kan winden, dus zo raar was mijn gedachte niet
quote:Valt wel mee hoor, ik hou er wel van om een beetje te overdrijven.Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waar je je altijd enorm over op kan winden, dus zo raar was mijn gedachte niet!
quote:BahaaiOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik ga de boel ook uit doen, tot een volgende keer maar weer.
quote:Trusten HansOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik ga de boel ook uit doen, tot een volgende keer maar weer.
quote:
quote:huhOp donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Rauzer het volgende:
Het lijkt erop dat je advertenties blokkeert. We wijzen je erop dat dit tegen onze Algemene Gebruiksvoorwaarden is en je hierom geband kunt worden. Als je geen advertenties wilt zien kun je een betaald account afsluiten op deze pagina.
quote:Ah, zitten dat soort foefjes er nu ook inOp donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Rauzer het volgende:
Het lijkt erop dat je advertenties blokkeert. We wijzen je erop dat dit tegen onze Algemene Gebruiksvoorwaarden is en je hierom geband kunt worden. Als je geen advertenties wilt zien kun je een betaald account afsluiten op deze pagina.
quote:Hoe krijg je die melding?Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Rauzer het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, zitten dat soort foefjes er nu ook in
quote:Geen idee, ik heb heul niks gedaan
quote:heb je een soort ad-block draaien?Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Rauzer het volgende:
quote:Ban! Permban! Shredder!Op donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen idee, ik heb heul niks gedaan!
quote:Uiteraard niet, dan had ik het wel gesnapt. Maar vooralsnog kan ik nog gewoon posten gelukkigOp donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je een soort ad-block draaien?
quote:als ik iets anders had moeten zien dan een post met 'test' dan is het mislukt`
quote:Ik had het ook weer snel weggehaald... dus dat kanOp donderdag 28 oktober 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik iets anders had moeten zien dan een post met 'test' dan is het mislukt`
quote:Ohw, jij zag het dus wel...Op donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef Avey het volgende:
Ik zie een ''voordat je reageert'' dingetje
quote:in dit topic niet als het goed isOp donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef Avey het volgende:
Ik zie een ''voordat je reageert'' dingetje
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, jij zag het dus wel...
staat-ie er nog?
quote:Lurker!Op donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Avey het volgende:
[..]
NeeMaar ik zat ook een beetje te lurken...
quote:Ik heb niet zo veel te melden
quote:Saai hoorOp donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
het is rustigjes
Ga het voorbeeld van de slapers zo maar eens volgen
quote:Gezellig hoorOp donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
het is rustigjes
Ga het voorbeeld van de slapers zo maar eens volgen
quote:ben net blij dat ik door lang slapen vorige week minder moe ben
quote:Een paar uur geleden nogOp donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
DeZwabber is hier al een tijd niet geweest he?
quote:Vanavond nog!Op donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
DeZwabber is hier al een tijd niet geweest he?
quote:Oh, met de wekker op 5.30 zou ik ook maar eens gaan slapen jaOp donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben net blij dat ik door lang slapen vorige week minder moe ben
en aangezien wekker weer om 5:30 gaat wil ik het graag zo houden
quote:
quote:Oh
quote:He pushed me awayOp donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
Moet jij JJH niet gezelschap houden, Rauzer?
quote:Het is lekkerder zonder ijsOp donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bierijs?
Dat wil ik ook een keer proeven
quote:Valt wel mee hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
He verdomme wat is er weinig te zeiken vandaag joh
quote:Ja op jou net even maar dat was alleen omdat normaal anderen dat doen
quote:Er is vast wel iets te vinden om op te zeiken toch?Op donderdag 28 oktober 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
He verdomme wat is er weinig te zeiken vandaag joh
quote:Er is nogal een rij, blijkbaar.Op donderdag 28 oktober 2010 00:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja op jou net even maar dat was alleen omdat normaal anderen dat doen. En ik wou ook een keer
.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:49 schreef Rauzer het volgende:
Vrijdag een slagroomtaart maken!
Allememachies!
quote:Ja, kut heOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar één liedje van B&A in Spotify
quote:En B&A zelf hoor je niet eensOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, kut he
En ze zingen 4x hetzelfde in 1 liedje..
quote:Joah.Op donderdag 28 oktober 2010 00:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je roept het ook over jezelf af.
quote:Ik doe het ook graag, alleen vanavond is er niks te klagen dusOp donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Joah.
Maar er is niets beters dan af en toe eens flink te klagen. Dat sommige mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem
.
quote:Zet 'm op Spotify!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier nog een B&A cd liggen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zet 'm op Spotify!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Mazzelaar.Op donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik doe het ook graag, alleen vanavond is er niks te klagen dus
quote:Who the fuck is Leen Jongewaard?Op donderdag 28 oktober 2010 00:54 schreef Rauzer het volgende:
http://open.spotify.com/track/0Ouhs4uwwQkX2bp9idSS41
quote:Geniale manOp donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Who the fuck is Leen Jongewaard?
quote:Eat some pussy?Op donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Ik heb honger maar niets in huis!
quote:Oeeeee nu speel je met vuurOp donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Who the fuck is Leen Jongewaard?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dan ook niet hoe hij eruit ziet!
quote:Ook nooit van gehoord
quote:Ik zing 'm de laatste tijd altijd heel vaak heel hard mee in de autoOp donderdag 28 oktober 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een van mijn jeugdhelden
En ik zing een nummer van hem heeeel vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |