quote:oh niemand ziet het hoor. roep eensOp vrijdag 29 oktober 2010 18:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik was dus echt van plan dat te gaan doen omdat ik een heel vaag vermoeden heb, maar ik had She-Wolf ook helemaal totaal verkeerd geraden vorige keer hahaha
Dus nee, ik waag me maar niet meer aan raden
quote:Hij kende het fenomeen niet en deed dus niet alsof hij het niet zag de eerste keer maar heeft zich inmiddels ingelezen en zei van de week nog toen ik er over piepte dat het er bij hoort.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tsk!
als ie er wat van zegt gewoon dreigen met striae op zn oog
quote:ah dan valt het mee <3Op vrijdag 29 oktober 2010 18:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij kende het fenomeen niet en deed dus niet alsof hij het niet zag de eerste keer maar heeft zich inmiddels ingelezen en zei van de week nog toen ik er over piepte dat het er bij hoort.
Basboussa, mooi rood is niet lelijk
Rotsje, met wat hints is het wat makkelijker raden
quote:`Op vrijdag 29 oktober 2010 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huu, ik kreeg vanmorgen mijn kraampakket bezorgd
quote:Ik heb een hamburger ad -70% deal van de dag. Dat is natuurlijk funest voor een zwangere vrouw. Als ik teveel aan kom zeg ik wel tegen de vk dat het door de google-ads van Fok! komtOp vrijdag 29 oktober 2010 18:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah dan valt het mee <3
En nu zie ik die google-ad van "bestel nu hier de diet-box!"
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb een hamburger ad -70% deal van de dag. Dat is natuurlijk funest voor een zwangere vrouw. Als ik teveel aan kom zeg ik wel tegen de vk dat het door de google-ads van Fok! komt
quote:Dank uOp vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]@Hetismij, als je naast de invoerenknop op dieklikt dan komen de smileys tevoorschijn.
quote:Welnee, dat zegt 'ie nooit.
quote:Magere milde yoghurt, biologisch maar toch nog zuur, cruesli is ook bio, suikergehalte daarvan valt wel mee en er gaat maar een pietsie schepje rietsuiker door hoor, zo erg is t nietOp vrijdag 29 oktober 2010 17:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Damn, dat is wel echt driedubbel suiker. Ik vind pure yoghurt ook niet lekker, maar is dit niet heel zoet?
quote:Yep, ik had er vanmiddag ook last van, alsof er water door m'n rechteroog stroomde, een deel van het beeld van de TV was ook niet zichtbaar....Op vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef Shirley het volgende:
rotsje, welkom! Ben benieuwd of je een ''bekende'' kloon bent.
Vandaag had ik voor het eerst last van vlekken voor m'n ogen, alsof ik in een flits had gekeken zeg maar. Nadat ik had gegeten was het gelukkig over, meer dames die dit herkennen?
quote:ik wilde de zw. vergiftiging niet noemen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:17 schreef mefke79 het volgende:
shirley wat is je bloeddruk? Dat wazige zien is ook een teken van zwangersschapsvergiftifing, beetje in de gaten houden.
Nieuwe zwangeren welkom! En rotsje, heb je 1 of meer kinderen?
quote:Ik was aan het eind van de zwangerschap lichter als voor de zwangerschap.. nu weet ik t niet, we hebben geen weegschaal thuis.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken ook dikkere vrouwen die na de zwangerschap zelfs lichter zijn dan ervoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik verveel mebaggerflits...
quote:Haha had je niet een keer Fok! in je been gezet?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:35 schreef huuphuup het volgende:
Nee joh ik voel er niets van. tenzij ik de verkeerde schoenen aan heb
dit was een wedstrijdje hoeveel gaatjes zouden er blijven staan als k snel achter elkaar druk
quote:ja!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef Melochan het volgende:
[..]
Haha had je niet een keer Fok! in je been gezet?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
Yay ik mag weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:tja.. maar als we het niet zien is het ook niet goed..Op vrijdag 29 oktober 2010 18:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tsk!
als ie er wat van zegt gewoon dreigen met striae op zn oog
quote:Oeps mobiel fokken.. ik gebruik nooit posticons.Op zaterdag 30 oktober 2010 09:22 schreef Suzanna het volgende:
Barbabientje van harte gefeliciteerd!! Wat een leuke naam, Jasmijn...
Vanyelrare smiley voor je berichtje!
dat is vast een foutje.
quote:Wen er maar aan, t is nooit goedOp zaterdag 30 oktober 2010 08:41 schreef avotar het volgende:
[..]
tja.. maar als we het niet zien is het ook niet goed..
oh.. en mooie naam.. Jasmijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |