abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:16:29 #201
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_88107215
6 kilo aankomen.... dat is niet veel.
Mijn bmi was na alle hormonen al 29. En ik ben in de laatste weken echt gaan vocht vasthouden en is er ineens binnen 2 weken 5 kilo bij. Mocht bij de gyn op de weegschaal (en hoop dat getal daar nooit weer te zien staan). Score is nu net als de vorige keer 17 kilo. En de vorige keer zat er na een week of 2 nog maar 2 kilo van aan. Hoop dat dat dit keer ook zo is (dan moet ik nl. nog voldoende verliezen).
pi_88107948
ik had vorige keer aan het einde 3 cijfers (zonder komma) en ik vond 't een ramp. Was grotendeels vocht, dus was na 2 weken op 3 kilo na alles al weer kwijt, maar toch...drie hele cijfers deden mijn humeur geen goed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88109323
Huu, ik kreeg vanmorgen mijn kraampakket bezorgd :X
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:11:47 #204
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88109347
Mefke dat lijkt me schrikken :o ...

DML - dat hoort erbij :D
pi_88109373
Helemaal niet - kop in het zand steekt modus
The way you rock'n'roll
pi_88109502
Mefke, 3 cijfers kan ik me voorstellen dat het je geen goed deed. Wel fijn dat het er even goed vrij snel weer af was.

Ik moet nog 30,5 kilo aankomen wil ik 3 cijfers zien. Ik was eerst wat afgevallen en zit nu op + 1,5kg vanaf startgewicht.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:15:18 #207
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88109505
Ik wou maar dat we nou eens eindelijk dat kraampakket konden gebruiken :(

Wie heeft er trouwens nog meer een baby die in ribben schopt? Duidelijk een gevalletje van 'beweeglijk kind maar geen plek meer' dus dan schoppen we mama toch lekker gewoon lek ;) ...
:X O+ (tja, het blijft een goed teken als je je kind zo goed voelt dus echt klagen doen we maar niet...)
pi_88109693
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mefke, 3 cijfers kan ik me voorstellen dat het je geen goed deed. Wel fijn dat het er even goed vrij snel weer af was.

Ik moet nog 30,5 kilo aankomen wil ik 3 cijfers zien. Ik was eerst wat afgevallen en zit nu op + 1,5kg vanaf startgewicht.
oh nice haha, hoeft het er ook niet af!
achja weet je (niet naar jou hoor btw dml ;) ) een verloskundige zegt dat van die gewichten niet om je te pesten of te beledigen. Het cliché is gewoon ontzettend waar, ieder pondje gaat door t mondje enzo en je bent echt de eerste niet die een kilo of 25 aankomt waarvan er vervolgens bijna 20 kilo blijft plakken ná de bevalling.

Uitzonderingen zijn er altijd en ze zijn er genoeg, zolang je zelf gezond eet en verstandig bent loopt het heus allemaal wel los en hoef je nergens rekening mee te houden. Maar het is wel goed om t achterhoofd te houden dat je niet zomaar ongestraft kunt stouwen. En eerlijk is eerlijk, als je bmi 19 is dan is het minder erg als er 20 kilo blijft plakken dan wanneer je bmi 30 is.

That having said merk ik wel dat ik zelf ook wel weer es wat meer zou mogen gaan opletten :') :X
Gezond eten enzo zou geen kwaad kunnen, in mn eentje voor Amélie zorgen is funest voor mn eetpatroon merk ik. Als het permanent zo zou zijn vind je er vast vanzelf een draai in maar nu zo tijdelijk schiet het er een beetje bij in.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88109792
@mefke tot nu toe alles binnen gehouden maar ik ben wel ontzettend misselijk.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:27:36 #210
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88110055
Vorige zwangerschap 7 kilo aangekomen, maar uiteindelijk 5 kilo onder startgewicht beland. De weken na de bevalling ben ik heel snel en heel veel afgevallen. Niet eens door bv, maar meer gewoon dat ik vergat te eten, en ook nog eens nergens trek in had. Niet echt gezond, zag er een beetje uit als een lopend lijk.

Deze zwangerschap zit ik volgens mij al op 8 kilo erbij. Ik doe wel mijn best om een beetje normaal te blijven eten, en niet teveel toe te geven aan allerlei lekkere trek. Dat gaat best aardig, want ik 'heb niet zoveel' met voedsel :) Kan rustig naar de supermarkt voor alleen uien ofzo.

Over het kwijtraken maak ik me niet zo'n druk. Het is niet alsof ik me nou ooit nog een in bikini zal vertonen en plein public ;).
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88110424
Suzanna, doe jij eens hup gauw dat kraampakket in gebruik nemen!

Ik weet nog dat volgens mij Leonieke ook maar 2 kilo o.i.d. aan mocht komen. Die ging daar logischerwijs van in de stress. Het moet wel reëel blijven wat een vk verwacht.
The way you rock'n'roll
pi_88110625
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huu, ik kreeg vanmorgen mijn kraampakket bezorgd :X
Zie je, ze zijn laat bij mij!
Stoute verzekering (kop in zand moet natuurlijk wel eigen keus zijn).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88110770
Natuurlijk gaat elk pondje door het mondje. Maar ik vond het niet altijd even makkelijk om goed te eten. De vorige zwangerschap ben ik heel misselijk geweest en heb ik lange tijd een aversie gehad tegen veel voedingsmiddelen. Ik at toen alles wat goed viel en wat ik binnenhield.

Deze keer is het heel anders en kan ik gewoon alles eten wat ik wil, en dus eet ik veel gezonder. Maarja, de extra kilo's van na de vorige zwangerschap zitten er nog wel aan. Ik moet straks echt goed erbij gaan sporten. Op eten ga ik niet beknibbelen, want juist na de bevalling en vooral als je borstvoeding geeft is het belangrijk om te blijven eten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88110998
dames, ik ben lang he...dus die drie cijfers bereik ik net effe wat sneller dan de gemiddelde vrouw van 1 meter 70, en bmi was toen 30, ook niet apart (al mag je niets met bmi als je zwanger bent, geloof ik). Ik reken nu ook weer op 3 cijfers na 42 weken, het gaat vanzelf weer weg, al duurt het even. En huup je hebt gelijk, als je gewicht zo hoog wordt door veel eten tijdens de zwangerschap dan is het lastiger kwijtraken dan wanneer je alleen maar op de wc hoeft gaan te zitten om water kwijt te raken.
Zfs, juh voor het binnenhouden dan!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88111408
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
Natuurlijk gaat elk pondje door het mondje. Maar ik vond het niet altijd even makkelijk om goed te eten. De vorige zwangerschap ben ik heel misselijk geweest en heb ik lange tijd een aversie gehad tegen veel voedingsmiddelen. Ik at toen alles wat goed viel en wat ik binnenhield.

Deze keer is het heel anders en kan ik gewoon alles eten wat ik wil, en dus eet ik veel gezonder. Maarja, de extra kilo's van na de vorige zwangerschap zitten er nog wel aan. Ik moet straks echt goed erbij gaan sporten. Op eten ga ik niet beknibbelen, want juist na de bevalling en vooral als je borstvoeding geeft is het belangrijk om te blijven eten.
Maar dat is ook niet echt wat ik bedoel verder qua verstandig eten. Het hoeft niet per se allemaal macrochaotisch verantwoord tijdens de zwangerschap en zeker in het begin is t gewoon alles wat erin blijft is goed. Maar om 3 uur 's nachts nog een keertje de frituur aangooien om er 3 frikandellen en een kroket voor jezelf in te maken, dat is niet nodig. En er zijn zo ontzettend veel vrouwen die zich helemaal laten gaan onder het mom van 'ik ben zwanger, dus het mag'.
Wellicht hier wat minder, maar op babybytes of andere fora zie je ze genoeg. Denk dat het gros van de vk's daar eerder op doelt dan op het feit dat je in het begin op boterhammen met hagelslag leeft omdat dat het enige is dat binnen blijft.

Zolang je van jezelf weet dat je je best doet loopt het allemaal wel los met die kilo's.

Bij Amélie kwam ik 25 kilo aan en ik was ze na een week ook weer kwijt.
Dit keer kom ik ook zeker wel aan de 20 kilo denk ik en gok zomaar dat ik het dit keer wat lastiger kwijt raak, eigen schuld dikke eh buik :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88111558
Mefke, het was geen veroordeling hoor. Ik wist wel dat je lang bent dus je zal ook wat meer wegen.

Het was meer een constatering dat ik die 3 cijfer mijlpaal over mag slaan. Maar wie weet heb ik wel veel meer moeite die paar kilo er af te krijgen omdat het geen vocht is.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:05:07 #217
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88111577
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:50 schreef mefke79 het volgende:
dames, ik ben lang he...dus die drie cijfers bereik ik net effe wat sneller dan de gemiddelde vrouw van 1 meter 70, en bmi was toen 30, ook niet apart (al mag je niets met bmi als je zwanger bent, geloof ik). Ik reken nu ook weer op 3 cijfers na 42 weken, het gaat vanzelf weer weg, al duurt het even.
Ik dacht al zoiets :D !

Net een smsje van een vriendin dat die kleine wel lang blijft zitten (hoe komt ze erbij) en of ik al ingeleid word. Nou nee, dat doen ze pas richting 42 weken geloof ik?

Oh ja, net ff een huilbui (arme kinders van me) omdat de meiden elke keer ruzie aan het maken waren, en maar niet ff gewoon op de bank konden zitten tv kijken. Noa maakte een ballon van haar zusje kapot, was vervolgens boos dat ze straf kreeg en riep wat naar me, toen ik niet meteen antwoord gaf vanwege een pijnlijke harde buik begon ze héél ongeduldig hard te gillen naar me (tjongejonge...) waarop ik dus even mijn geduld verloor en zelf ook viswijvig werd. Met als gevolg een huilbui :') ...

(tjongejonge, ik wil echt van die buik af want vrolijk word ik er niet van, het schommelt een beetje met mijn gevoel maar op dít moment baal ik flink...)
pi_88111728
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:00 schreef huuphuup het volgende:

Maar dat is ook niet echt wat ik bedoel verder qua verstandig eten.
Maar ik at bizar, hoor. Ik heb bijvoorbeeld een tijdje geleefd op peperpunt, daarna after eight, daarna boterhamworst met augurk. Het sloeg nergens op. Ik was gewoon zo blij als ik iets met smaak kon eten. En na die bizarre periode vond ik het heel moeilijk om weer normaal te eten. Ik ben daardoor wat milder geworden m.b.t. vreemde eetgewoontes tijdens de zwangerschap. Ik ben normaliter behoorlijk gedisciplineerd, maar het viel me toen echt te zwaar.

Nu eet ik oké met soms een uitspatting. Ik ben heel blij dat ik die weerzin tegen normale dingen deze keer niet heb.
pi_88111864
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar ik at bizar, hoor. Ik heb bijvoorbeeld een tijdje geleefd op peperpunt, daarna after eight, daarna boterhamworst met augurk. Het sloeg nergens op. Ik was gewoon zo blij als ik iets met smaak kon eten. En na die bizarre periode vond ik het heel moeilijk om weer normaal te eten. Ik ben daardoor wat milder geworden m.b.t. vreemde eetgewoontes tijdens de zwangerschap. Ik ben normaliter behoorlijk gedisciplineerd, maar het viel me toen echt te zwaar.

Nu eet ik oké met soms een uitspatting. Ik ben heel blij dat ik die weerzin tegen normale dingen deze keer niet heb.
Hehehe augurk :D
zwangere vrouw... :{w

ik vind augurken niet lekker maar B. wel dus ik haal ze wel eens voor hem, en dan zie je de cassière kijken hoor als je aan de kassa staat met je bolle buik en een pot augurken :') en toen was t ook nog es met een verjaardag of feestje ofzo dus ik had slagroom gehaald voor op de taart.
Het beeld was compleet zeg maar :D

En bij Amélie heb ik geleefd op mandarijntjes in het begin, en op die zakjes yoghurtmuesli breakers ofzo. En drop, heul veul drop.

Dit keer heb ik eigenlijk nergens echt last van qua eten. Bij Amélie had ik niet zozeer cravings maar wel dingen die me erg tegenstonden zoals bijvoorbeeld rijst, terwijl wij echte rijsteters zijn. Arme B. heeft 9 maanden slecht gegeten 's avonds omdat ik nergens trek in had :@
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88111874
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar wie weet heb ik wel veel meer moeite die paar kilo er af te krijgen omdat het geen vocht is.
Ach, je weet het gewoon niet. Ik ken genoeg slanke vrouwen die na de zwangerschap zo weer ontzettend slank zijn. Ik ken ook dikkere vrouwen die na de zwangerschap zelfs lichter zijn dan ervoor. En het merendeel van de vrouwen zit (nog een tijdje) met een lichaam dat anders is, minder in vorm. Het ontzwangeren hoort er voor de meesten bij. Ik kon wat milder voor mezelf zijn toen ik erachterkwam hoe gebruikelijk het is voor vrouwen om na de zwangerschap niet meteen een lichaam te hebben dat de oude vormen aanneemt.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:16:06 #221
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88111958
Ik neem normaliter ook zoetjes in de koffie en nu bijv suiker, want ik wil geen aspartaam binnenkrijgen, dus let ik erop dat ik geen vier koppen per dag drink.

Maar ja, ik ben gek op fruit en vruchtensap momenteel en daar zit dan weer veel fruitsuiker in.

En yoghurt eet ik ook graag maar wel met cruesli en suiker.

Gelukkig geen zin in ongezonde dingen, en als ik zin heb in iets hartigs pak ik een cracker met kaas of wat noten.

Ik doe dus al goed mijn best, vandaar dat de opmerking onbedoeld hard aankwam denk ik. Zal ze de volgende keer wel duidelijk maken dat ik echt wel weet hoe het hoort en wat ik wel en niet moet eten. En dat ik dat ook doe.

Zo en nu heb ik me er druk genoeg over gemaakt.

Verder gaat het gelukkig nog steeds allemaal heel goed, weinig kwalen behalve moe en de eerste 'ik ben zwanger' spanning is weg, weken gaan weer sneller voorbij en het lijf is weer wat rustiger aan het worden.
pi_88111985
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:13 schreef huuphuup het volgende:

Dit keer heb ik eigenlijk nergens echt last van qua eten. Bij Amélie had ik niet zozeer cravings maar wel dingen die me erg tegenstonden zoals bijvoorbeeld rijst, terwijl wij echte rijsteters zijn. Arme B. heeft 9 maanden slecht gegeten 's avonds omdat ik nergens trek in had :@
Ja, dit is heel herkenbaar! Ik eet bijvoorbeeld regelmatig eieren, pindakaas en noten en juist die dingen kon ik niet verdragen. Nu ben ik die dingen gewoon door blijven eten, met een korte onderbreking. Ik drink zelfs nog gewoon koffie!

Was B. afgevallen? :D
pi_88112012
Hoe kom ik ook in het lijstje van zwangerschappen?
Mijn uitgerekende datum is 6 mei....
pi_88112045
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dit is heel herkenbaar! Ik eet bijvoorbeeld regelmatig eieren, pindakaas en noten en juist die dingen kon ik niet verdragen. Nu ben ik die dingen gewoon door blijven eten, met een korte onderbreking. Ik drink zelfs nog gewoon koffie!

Was B. afgevallen? :D
Neuh :+ hij zwangerde dapper mee :P

En wat claudia zegt ja, je weet het gewoon niet, er is geen pijl op te trekken. En dan hoef je niet eens iets aan te komen, je bekken verweekt ook nog dus de eerste paar maanden na de bevalling heb je nog een breedbekbekken ;(
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88112110
We kunnen alvast een sportclubje voor in het voorjaar in het leven roepen.
pi_88112165
Ik heb zonder zwanger te zijn al breedbekbekken :'( . Ik kijk niet uit naar nog meer heup, daar zijn helemaal geen broeken meer voor te krijgen dan.
The way you rock'n'roll
pi_88112278
Ik heb foto's van je buikje gezien en je hebt een prachtfiguur, DML.
pi_88112379
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb foto's van je buikje gezien en je hebt een prachtfiguur, DML.
Nou zonder door te willen zeiken. Die foto is erg flatterend vond ik zelf ook al maar de voorkant is een ander verhaal. Ik ben zo iemand die een grotere maat broek nodig heeft voor de heupen en dan bij de taille heel veel ruimte over heeft.

Jij doet niet aan buik foto's?
The way you rock'n'roll
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:30:49 #229
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88112429
Ik heb de hoop om ooit een strakke buik te geven gewoon pre-nataal opgegeven. Ben sowieso al een ontzettende appel, dus ben erfelijk belast... Heb dus totaal geen kont en ook al geen heupen. Wel een vormeloze buik... Hoe kjoet!

Suzanna, dat kind moet gewoon komen. NU!

En nu lust ik eigenlijk wel een stukkie vlaai. Maar dat hebben ze hier niet. MAKKULUK!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:35:32 #230
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88112580
Ik kom me hier ook melden.
Wie ik ben blijft nog even geheim, niemand weet het nog. ;)

Vorige week werd ik niet ongesteld hebben we een test gedaan en was negatief.
Ik maar wachten en wachten. Gisteren maar een test gedaan kwam een plusje, vandaag overgedaan een dikke vette plus.
We kunnen het nog steeds niet geloven, vanwege de pil.
Maak me best wel zorgen omdat ik medicatie heb gehad en dingen die voor een zwangerschap niet bevorderlijk zijn. Maar goed we gaan eerst over een paar weekje de huisarts inlichten en dan zien we wel verder.
pi_88112599
Zin in lekkere dingen valt hier gelukkig weer mee. Ik ben op dit moment 1 kg lichter dan voor de zwangerschap. Bij Lotte viel ik ook eerst wat af en dat kwam er weer iets bij, nu weer hetzelfde.

Vanmiddag op pad geweest voor een tractatie voor Lotte als de baby er is. Moet nog wel een en ander knippen en plakken maar wordt wel erg leuk. Heb nog wel even natuurlijk, maar wel leuk om vast te doen.
Ik plaats t.z.t wel een foto ;)
pi_88112638
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:16 schreef Juud79 het volgende:
En yoghurt eet ik ook graag maar wel met cruesli en suiker.
Damn, dat is wel echt driedubbel suiker. Ik vind pure yoghurt ook niet lekker, maar is dit niet heel zoet?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88112656
Gefeliciteerd rotsje.
The way you rock'n'roll
pi_88112681
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:35 schreef rotsje het volgende:
We kunnen het nog steeds niet geloven, vanwege de pil.
Maak me best wel zorgen omdat ik medicatie heb gehad en dingen die voor een zwangerschap niet bevorderlijk zijn. Maar goed we gaan eerst over een paar weekje de huisarts inlichten en dan zien we wel verder.
De eerste twee weken maakt vaak nog niet zo heel veel uit omdat er nog geen bloed-bloedcontact is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 29-10-2010 18:44:03 ]
pi_88112944
rotsje, gefeliciteerd en welkom!

En ieneminie, dan moet je even op een modje wachten, of degene die het topic geopend heeft kan je er misschien nog inzetten.
pi_88113053
Rotsje en Ieniemini gefeliciteerd!!! *O* en welkom! :s)

basboussa ik ben ook een enorme appel hahaha, mn benen en billen zijn prima maar mn buik is echt wel 1 soms 2 maten groter. Boehoe. Je doet er weinig aan, die vetverdeling.
Des te stommer vind ik het nu tijdens de zwangerschap dat mensen dan zeggen jaaaa jij moet niet zo zeuren om je figuur joh! Je bent helemaal niet dik, kijk je benen! Ja eh die zijn het issue ook niet :')
En je zou denken dat ik me dan nu zwanger helemaal happy voel want eindelijk maakt die buik niet meer uit maar mn hoofd vindt gewoon wel weer iets anders om over te meuten :{ (enter: onderkin en putsjesbenen *O* )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88113113
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef huuphuup het volgende:
En je zou denken dat ik me dan nu zwanger helemaal happy voel want eindelijk maakt die buik niet meer uit maar mn hoofd vindt gewoon wel weer iets anders om over te meuten :{ (enter: onderkin en putsjesbenen *O* )
Waaaaat?? Heb jij een onderkin? :o EN putsjesbenen? :o
Oooooooooohhhh

:P
pi_88113166
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Waaaaat?? Heb jij een onderkin? :o EN putsjesbenen? :o
Oooooooooohhhh

:P
;(

van allebei 2 ook nog!
en putjes in mn onderbenen -O-

gelukkig gaan die putjes weer weg als t vocht weg is. En die eerste helft onderkin ook. :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:53:32 #239
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88113226
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

De eerste twee weken maakt niet vaak nog niet zo heel veel uit omdat er nog geen bloed-bloedcontact is.

Komt wel goed hoor. Dit is niet de eerste ;) Maar toch soms gaat die gedachte wel even voorbij.

DML dank je wel.

Suzanna moet jij niet eens bevallen, ik hoop dat die kleine snel komt ben wel heel benieuwd ;)

Zo nu even inlezen hier zo :D
pi_88113245
Zegt B. niet elke avond dat hij je prachtig vindt, Huup? :P

Rotsje en Ienemini: gefeliciteerd en welkom!! En volgens mij ben ik nog een aanstaande vader vergeten.

Hoe zou het met Barbabientje gaan? Fungeert er iemand als doorgeefluik of moeten we afwachten?
pi_88113280
Gefeliciteerd rotsje! Ik ben enorm benieuwd wie je bent
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:56:06 #242
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88113311
Rotsje en Ienemini, van harte en welkom!

Ik doe (nog) niet aan onderkinnen, noch aan putsjes.... Nooit gedaan ook. Striae daarentegen, ik kan wel body double zijn van een zebra :D

Zien mannen dat eigenlijk? Striae? Ik benoem het nooit, en ik hoor de man er nooooooooit over.... :) Ik leef dus in de waan dat ik het alleen kan zien...
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:57:34 #243
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88113360
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef Claudia_x het volgende:
Oh dat zegt jouw lief elke avond? De man vertelde mij gisteren dat ik net een vrouw van 90 was, kon ook al zo lang over niet interessante dingen praten. Maar ik zag er wel ietsje beter uit...
pi_88113391
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef Claudia_x het volgende:

Rotsje en Ienemini: gefeliciteerd en welkom!! En volgens mij ben ik nog een aanstaande vader vergeten.

Hoe zou het met Barbabientje gaan? Fungeert er iemand als doorgeefluik of moeten we afwachten?
B. is weeheeeheeeg ;( -O-

maar ja doet ie wel, en als mn schoonmoeder mutst over mn gewicht ( o|O ) neemt ie het heel lief voor me op O+

Basboussa :D geen idee. Ik heb maar een paar kleine streepjes (dit moet ik afkloppen he? ) van Amélie helemaal onderaan. Als mn broek een beetje op beschaafde hoogte zit zie je niet. B. zei dat het net een tattoo was :') maar nu is het rode weggetrokken en hoor ik hem er nooit meer over.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88113418
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Oh dat zegt jouw lief elke avond? De man vertelde mij gisteren dat ik net een vrouw van 90 was, kon ook al zo lang over niet interessante dingen praten. Maar ik zag er wel ietsje beter uit...
toe maar! ietsjes beter maar liefst :D
O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:59:03 #246
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88113420
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:55 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd rotsje! Ik ben enorm benieuwd wie je bent
Raad maar via PM :P

huup dat komt helemaal goed joh vocht gaat echt weg. Die foto van je vorige zwangerschap nog in mijn geheugen ow ow wat had ik medelijden met je toen.
Als ik aan die mij denk vreselijk was dat. Maar nu hoop ik toch echt niet dat ik zoveel ga vast houden dan heb ik een gigantisch probleem met schoenen.
pi_88113526
Ja mannen zien striae }:|
The way you rock'n'roll
pi_88113564
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:59 schreef rotsje het volgende:

[..]

Raad maar via PM :P

Ik was dus echt van plan dat te gaan doen omdat ik een heel vaag vermoeden heb, maar ik had She-Wolf ook helemaal totaal verkeerd geraden vorige keer hahaha
Dus nee, ik waag me maar niet meer aan raden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:03:28 #249
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88113566
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja mannen zien striae }:|
Mijn wereld stort in!

Paars hier... en blauw. En rood!