quote:oh nice haha, hoeft het er ook niet af!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mefke, 3 cijfers kan ik me voorstellen dat het je geen goed deed. Wel fijn dat het er even goed vrij snel weer af was.
Ik moet nog 30,5 kilo aankomen wil ik 3 cijfers zien. Ik was eerst wat afgevallen en zit nu op + 1,5kg vanaf startgewicht.
quote:Zie je, ze zijn laat bij mij!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huu, ik kreeg vanmorgen mijn kraampakket bezorgd
quote:Maar dat is ook niet echt wat ik bedoel verder qua verstandig eten. Het hoeft niet per se allemaal macrochaotisch verantwoord tijdens de zwangerschap en zeker in het begin is t gewoon alles wat erin blijft is goed. Maar om 3 uur 's nachts nog een keertje de frituur aangooien om er 3 frikandellen en een kroket voor jezelf in te maken, dat is niet nodig. En er zijn zo ontzettend veel vrouwen die zich helemaal laten gaan onder het mom van 'ik ben zwanger, dus het mag'.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
Natuurlijk gaat elk pondje door het mondje. Maar ik vond het niet altijd even makkelijk om goed te eten. De vorige zwangerschap ben ik heel misselijk geweest en heb ik lange tijd een aversie gehad tegen veel voedingsmiddelen. Ik at toen alles wat goed viel en wat ik binnenhield.
Deze keer is het heel anders en kan ik gewoon alles eten wat ik wil, en dus eet ik veel gezonder. Maarja, de extra kilo's van na de vorige zwangerschap zitten er nog wel aan. Ik moet straks echt goed erbij gaan sporten. Op eten ga ik niet beknibbelen, want juist na de bevalling en vooral als je borstvoeding geeft is het belangrijk om te blijven eten.
quote:Ik dacht al zoietsOp vrijdag 29 oktober 2010 16:50 schreef mefke79 het volgende:
dames, ik ben lang he...dus die drie cijfers bereik ik net effe wat sneller dan de gemiddelde vrouw van 1 meter 70, en bmi was toen 30, ook niet apart (al mag je niets met bmi als je zwanger bent, geloof ik). Ik reken nu ook weer op 3 cijfers na 42 weken, het gaat vanzelf weer weg, al duurt het even.
quote:Maar ik at bizar, hoor. Ik heb bijvoorbeeld een tijdje geleefd op peperpunt, daarna after eight, daarna boterhamworst met augurk. Het sloeg nergens op. Ik was gewoon zo blij als ik iets met smaak kon eten. En na die bizarre periode vond ik het heel moeilijk om weer normaal te eten. Ik ben daardoor wat milder geworden m.b.t. vreemde eetgewoontes tijdens de zwangerschap. Ik ben normaliter behoorlijk gedisciplineerd, maar het viel me toen echt te zwaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:00 schreef huuphuup het volgende:
Maar dat is ook niet echt wat ik bedoel verder qua verstandig eten.
quote:Hehehe augurkOp vrijdag 29 oktober 2010 17:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar ik at bizar, hoor. Ik heb bijvoorbeeld een tijdje geleefd op peperpunt, daarna after eight, daarna boterhamworst met augurk. Het sloeg nergens op. Ik was gewoon zo blij als ik iets met smaak kon eten. En na die bizarre periode vond ik het heel moeilijk om weer normaal te eten. Ik ben daardoor wat milder geworden m.b.t. vreemde eetgewoontes tijdens de zwangerschap. Ik ben normaliter behoorlijk gedisciplineerd, maar het viel me toen echt te zwaar.
Nu eet ik oké met soms een uitspatting. Ik ben heel blij dat ik die weerzin tegen normale dingen deze keer niet heb.
quote:Ach, je weet het gewoon niet. Ik ken genoeg slanke vrouwen die na de zwangerschap zo weer ontzettend slank zijn. Ik ken ook dikkere vrouwen die na de zwangerschap zelfs lichter zijn dan ervoor. En het merendeel van de vrouwen zit (nog een tijdje) met een lichaam dat anders is, minder in vorm. Het ontzwangeren hoort er voor de meesten bij. Ik kon wat milder voor mezelf zijn toen ik erachterkwam hoe gebruikelijk het is voor vrouwen om na de zwangerschap niet meteen een lichaam te hebben dat de oude vormen aanneemt.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar wie weet heb ik wel veel meer moeite die paar kilo er af te krijgen omdat het geen vocht is.
quote:Ja, dit is heel herkenbaar! Ik eet bijvoorbeeld regelmatig eieren, pindakaas en noten en juist die dingen kon ik niet verdragen. Nu ben ik die dingen gewoon door blijven eten, met een korte onderbreking. Ik drink zelfs nog gewoon koffie!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:13 schreef huuphuup het volgende:
Dit keer heb ik eigenlijk nergens echt last van qua eten. Bij Amélie had ik niet zozeer cravings maar wel dingen die me erg tegenstonden zoals bijvoorbeeld rijst, terwijl wij echte rijsteters zijn. Arme B. heeft 9 maanden slecht gegeten 's avonds omdat ik nergens trek in had
quote:NeuhOp vrijdag 29 oktober 2010 17:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dit is heel herkenbaar! Ik eet bijvoorbeeld regelmatig eieren, pindakaas en noten en juist die dingen kon ik niet verdragen. Nu ben ik die dingen gewoon door blijven eten, met een korte onderbreking. Ik drink zelfs nog gewoon koffie!
Was B. afgevallen?
quote:Nou zonder door te willen zeiken. Die foto is erg flatterend vond ik zelf ook al maar de voorkant is een ander verhaal. Ik ben zo iemand die een grotere maat broek nodig heeft voor de heupen en dan bij de taille heel veel ruimte over heeft.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb foto's van je buikje gezien en je hebt een prachtfiguur, DML.
quote:Damn, dat is wel echt driedubbel suiker. Ik vind pure yoghurt ook niet lekker, maar is dit niet heel zoet?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:16 schreef Juud79 het volgende:
En yoghurt eet ik ook graag maar wel met cruesli en suiker.
quote:De eerste twee weken maakt vaak nog niet zo heel veel uit omdat er nog geen bloed-bloedcontact is.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:35 schreef rotsje het volgende:
We kunnen het nog steeds niet geloven, vanwege de pil.
Maak me best wel zorgen omdat ik medicatie heb gehad en dingen die voor een zwangerschap niet bevorderlijk zijn. Maar goed we gaan eerst over een paar weekje de huisarts inlichten en dan zien we wel verder.
quote:Waaaaat?? Heb jij een onderkin?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef huuphuup het volgende:
En je zou denken dat ik me dan nu zwanger helemaal happy voel want eindelijk maakt die buik niet meer uit maar mn hoofd vindt gewoon wel weer iets anders om over te meuten(enter: onderkin en putsjesbenen
)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waaaaat?? Heb jij een onderkin?EN putsjesbenen?
![]()
Oooooooooohhhh
quote:Komt wel goed hoor. Dit is niet de eersteOp vrijdag 29 oktober 2010 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De eerste twee weken maakt niet vaak nog niet zo heel veel uit omdat er nog geen bloed-bloedcontact is.
quote:Oh dat zegt jouw lief elke avond? De man vertelde mij gisteren dat ik net een vrouw van 90 was, kon ook al zo lang over niet interessante dingen praten. Maar ik zag er wel ietsje beter uit...Op vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef Claudia_x het volgende:
Zegt B. niet elke avond dat hij je prachtig vindt, Huup?
quote:B. is weeheeeheeegOp vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef Claudia_x het volgende:
Zegt B. niet elke avond dat hij je prachtig vindt, Huup?
Rotsje en Ienemini: gefeliciteerd en welkom!! En volgens mij ben ik nog een aanstaande vader vergeten.
Hoe zou het met Barbabientje gaan? Fungeert er iemand als doorgeefluik of moeten we afwachten?
quote:toe maar! ietsjes beter maar liefstOp vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Oh dat zegt jouw lief elke avond? De man vertelde mij gisteren dat ik net een vrouw van 90 was, kon ook al zo lang over niet interessante dingen praten. Maar ik zag er wel ietsje beter uit...
quote:Raad maar via PMOp vrijdag 29 oktober 2010 17:55 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd rotsje! Ik ben enorm benieuwd wie je bent
quote:Ik was dus echt van plan dat te gaan doen omdat ik een heel vaag vermoeden heb, maar ik had She-Wolf ook helemaal totaal verkeerd geraden vorige keer hahaha
quote:Mijn wereld stort in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |