quote:Ik slaap nooit.Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die robotshit was laatst nog bij pepijn maar toen waren jullie allemaal al slapen
quote:Niet zo'n slimme zet inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 23:03 schreef teamlead het volgende:
Hijnschaamt zich zo voor zijn fetish, dat ie het voor de familie verbergt. Maar wel op tv vertellen natuurlijk
quote:
quote:dankje, had dit blok maar 2 tentames, maar wel vanavond.Op donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Succes, je kunt het
Wanneer is de volgende?
quote:Nog nooit, gelukkig niet zeg.
quote:Oh ja, generatiekloofOp vrijdag 29 oktober 2010 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nog nooit, gelukkig niet zeg.
quote:Beiden op 1 avondOp vrijdag 29 oktober 2010 00:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
dankje, had dit blok maar 2 tentames, maar wel vanavond.
met een beetje pech volgende week donderdag her(s) en anders volgende periode pas
quote:Thee is niet voor in de ochtend
quote:Het gaat echt gebeuren....dan een datum prikken voor de TTT en het Examen.
quote:Zelfs ik ben 2 keer gezaktOp vrijdag 29 oktober 2010 08:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het gaat echt gebeurenMijn eerste poging van zovele die nog gaan volgen om mijn rijbewijs te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ja dat was erg pittig, zeker de hoeveelheid stof...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 08:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zelfs ik ben 2 keer gezaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |