quote:Puur uit nieuwsgierigheid omdat mijn spare-ribs nog niet warm zijn en de nieuwe aflevering van Dexter nog niet binnen is, wat is dat toch met je gezeik tegen mij?Op woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Lamon wil even het beeld dat mensen van hem hebben bevestigen.
quote:wanneer mag ik jouw vingers misbruiken?Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
Koppeltopic #69 Waar iedereen gekoppeld wordt!
quote:doe je bestOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
Koppeltopic #69 Waar iedereen gekoppeld wordt!
quote:Dat had ze al lang goed gekeurd!Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Duimelot het volgende:
22 maar wel into oudere mannen
dus je bent nog niet afgeschreven
al twijfel ik ivm dat borsthaar hoor maar ok mag ze zelf beoordelen
quote:best wel creepy dat iemand als jij dingen als spare ribs en Dexter in een zin zegt en ik daar opgewonden van word...Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid omdat mijn spare-ribs nog niet warm zijn en de nieuwe aflevering van Dexter nog niet binnen is, wat is dat toch met je gezeik tegen mij?
Ik ken je niet eens...
quote:Volgende week vrij, kies maar een dag! ^_^Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wanneer mag ik jouw vingers misbruiken?
quote:uhu het leek minder dan t isOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat had ze al lang goed gekeurd!
quote:hmmmm woensdag of vrijdagOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Volgende week vrij, kies maar een dag! ^_^
quote:Volgens mij heb je zelf ook niet bepaald te klagen wat aandacht betreft. En dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen.
quote:ik heb woensdag nog vrij!
quote:bedoel je borsthaar.... mss was ik niet duidelijkOp donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelf ook niet bepaald te klagen wat aandacht betreft. En dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen.
quote:ik moest toch lachenOp donderdag 28 oktober 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb woensdag nog vrij!
maar ik ga pitten. trusten!
quote:kee stuur nog ff een foto van je vingers ter goedkeuring en je telefoonnr dan spreken we dan de rest buiten t topic af...
quote:Top Jolene!Op donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Jolene22 het volgende:
Update vanuit mijn date-ervaring:
[knip]
quote:Dat was ook niet de bedoeling, ik kijk echt graag ´s avonds naar Dexter met spare-ribs, lekker lui op de bank...Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
best wel creepy dat iemand als jij dingen als spare ribs en Dexter in een zin zegt en ik daar opgewonden van word...
lamon. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEik wil dit niehiet
quote:Oh dat. Tja, take it or leave it. Their loss.Op donderdag 28 oktober 2010 00:11 schreef Duimelot het volgende:
bedoel je borsthaar.... mss was ik niet duidelijk
quote:Hartstikke leuk toch? En slaap lekker.Op donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Jolene22 het volgende:
-knip-
Truste mensen!
quote:slaap lekker en geniet ervanOp donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Jolene22 het volgende:
Nja maandag vanuit een battledate leuk contact ontstaan met een jongen niet al te ver hier vandaan. Super gesprek gehad, gister hele avond zitten chatten/cammen. Aantrekkelijke jongen. Klikt gewoon. Wil daten. Nog nooit een contact gehad nav internet dus ben daar een beetje terughoudend in nog.
Denk je, nou mooi toch? Maar vanavond bij het sporten was er ineens een moment tussen mij en een jongen die er al een tijdje op zit. Dacht nooit dat hij interesse zou hebben omdat hij van mijn leeftijd is, een jaar jonger zelfs, en waarschijnlijk niet zit te wachten op een meid met een kind van een ander. Toch wel. Subtiel maar waar. Wil maandag met me op stap.
Wat een luxeprobleemZo heb je maanden niets en zit je met het idee in je hoofd dat de kans klein is dat je nog iemand tegenkomt en zo zit je ineens verstrengeld in een tweesprong. Voel me wel weer een stuk lekkerder. Toch een beetje bevestiging dat je toch nog wat aandacht waard bent
. Ga gelijk douchen en naar bed dus meld me weer af
Truste mensen!
quote:ik ken knuz niet dus weet het nietOp donderdag 28 oktober 2010 00:40 schreef Gasol het volgende:
Vraagje aan de ervaringsdeskundigen:
Ik zit dus op knuz en volgens mij neem ik het gewoon een beetje te serieus ofzo. Ik kreeg vanavond een berichtje met een paar zinnen en een msn adres van een vrouw, is dat normaal? Ik heb toch eerder de neiging om een paar berichtjes heen en weer te sturen. Maar als het een standaardberichtje is dat ze naar veel meer mensen stuurt, dan zet je er toch geen msn adres in? Ik begrijp het niet echt en word er alleen maar achterdochtig van.
quote:Ach, ik vond haar profiel niet echt boeiend dus kan haar altijd even toevoegen om te kijken of ze iets boeiends te melden heeftOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Techno het volgende:
And... if it sounds too good to be true, it probably is.
quote:Spreid je winkansenOp donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef love_sharon het volgende:
Morgen vierde date![]()
Ik zit erg te twijfelen of ik nu gewoon moet kappen met andere.
Want het is nog niks echt serieus maar kan je het maken na zoveel dates?
Me gevoel zegt jamaar meer meningen?
quote:Pff zeker weten dat tweede ahumOp donderdag 28 oktober 2010 01:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ach, ik vond haar profiel niet echt boeiend dus kan haar altijd even toevoegen om te kijken of ze iets boeiends te melden heeft
[..]
Spreid je winkansen.
hangt ook een beetje van de situatie af... of alles langzaam gaat en je nog steeds een beetje aan het aftasten bent, of dat je sinds de 2e date al bij elkaar in bed ligt en alleen het 'ja ik wil' er nog niet uit is
quote:Dat is wel een goede instake ja.Op donderdag 28 oktober 2010 01:03 schreef Gasol het volgende:
Ach, ik vond haar profiel niet echt boeiend dus kan haar altijd even toevoegen om te kijken of ze iets boeiends te melden heeft
quote:Er wordt over me gepraatOp donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ouder dan 28? Dat veranderd de zaak.![]()
Yuki is 22/23?
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Pff zeker weten dat tweede ahum
quote:Zo, aan het vissen naar complimentjes, Yuki?Op donderdag 28 oktober 2010 09:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan is het goed
Wat voor goede dingen trouwens?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Zo, aan het vissen naar complimentjes, Yuki?
[ afbeelding ]
quote:Hm misschien heb je gelijk, vanavond dan nog maar even afwachten.Op donderdag 28 oktober 2010 08:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel wat tussen met je date naar bed gaan en het "ja ik wil"
Als je na de derde/vierde date nog steeds aan het rondkijken bent en niet echt heel warme gevoelens voor je date hebt, dan gaat het hem niet worden is mijn ervaring.
quote:Hij gaat voor me kokenOp donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef Duimelot het volgende:
Me vanmorgen afgemeld van Zoosk nadat mn mailbox was overspoeld met knipogen flirts mailtjes vriendschapverzoeken en weet ik veel wat nog meer....
Em love sharon, wat Neelix zegt
Ooit moet dat gevoel toch komen en dan zou je geeneens zin meer hebben in dates met anderen.
Wat gaan jullie vanavond doen?
quote:ah lief, wat gaat het worden of is het een verrassing.
quote:Lasagna, eerst was het idd een verrassing maar ik hou niet zo van dat soort verrassingen dus toen maar even door gezeurdOp donderdag 28 oktober 2010 12:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah lief, wat gaat het worden of is het een verrassing.
wel een goeie test, als het niet te vreten is... dumpen!
quote:ja nee slimOp donderdag 28 oktober 2010 12:34 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Lasagna, eerst was het idd een verrassing maar ik hou niet zo van dat soort verrassingen dus toen maar even door gezeurd![]()
De liefde van de man ging toch altijd door de maag?
quote:Ik vind het wel een orgineel idee maar er zullen inderdaad maar weinig vrouwen zijn die er op in gaan.Op donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja nee slim
een scharrel van me wilde op date 2 ook een verrassing doen en had het steeds over badpak mee maar eigenlijk niet nodig enzo
uiteindelijk even aangegeven dat ik voor veel in ben maar niet op date 2 naar de sauna wilde gaan
hij vet teleurgesteld![]()
jij bent toch een vrouw?
quote:Van die "originele" activiteiten werkt toch niet echt voor een derde date. Ik geloof dat de meest originele activiteit was dat ik naar het museum ben gegaan waar toen een live interview met Dick Bruna wasOp donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een orgineel idee maar er zullen inderdaad maar weinig vrouwen zijn die er op in gaan.
Ik heb zelf een keer op een derde date zwemmen voorgesteld maar dat was ook geen succes. Na dit voorstel kwam er zelfs geen derde date meer.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja nee slim
een scharrel van me wilde op date 2 ook een verrassing doen en had het steeds over badpak mee maar eigenlijk niet nodig enzo
uiteindelijk even aangegeven dat ik voor veel in ben maar niet op date 2 naar de sauna wilde gaan
jij bent toch een vrouw?
quote:Dát is toch pas leuk! tenminste, vind ik van welOp donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef Neelix het volgende:
[..]
Van die "originele" activiteiten werkt toch niet echt voor een derde date. Ik geloof dat de meest originele activiteit was dat ik naar het museum ben gegaan waar toen een live interview met Dick Bruna was
quote:Je houdt van musea? Dick Bruna? Of beide?Op donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef brunette82 het volgende:
Dát is toch pas leuk! tenminste, vind ik van wel![]()
quote:Nou,meer zo'n date, wat je niet verwacht, totaal iets anders...musea niks mis mee..Op donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Je houdt van musea? Dick Bruna? Of beide?
quote:was dat Techno?Op donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja nee slim
jij bent toch een vrouw?
quote:Ik vond het ook heel leuk, maar echt een heel originele date activiteit is het niet.Op donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Dát is toch pas leuk! tenminste, vind ik van wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |