quote:Hmm, ouder dan 28? Dat veranderd de zaak.Op woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef Duimelot het volgende:
die is ouder dan ik
dus yuki.... it is
quote:Nope, maar ik ben heel principieelOp donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wispelturig tiepje ben je
je viel niet op vrouwen toch?
quote:Volgens mij klopt die maar in die zin niet.Op donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope, maar ik ben heel principieel
quote:22 maar wel into oudere mannenOp donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ouder dan 28? Dat veranderd de zaak.![]()
Yuki is 22/23?
quote:Puur uit nieuwsgierigheid omdat mijn spare-ribs nog niet warm zijn en de nieuwe aflevering van Dexter nog niet binnen is, wat is dat toch met je gezeik tegen mij?Op woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Lamon wil even het beeld dat mensen van hem hebben bevestigen.
quote:wanneer mag ik jouw vingers misbruiken?Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
Koppeltopic #69 Waar iedereen gekoppeld wordt!
quote:doe je bestOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
Koppeltopic #69 Waar iedereen gekoppeld wordt!
quote:Dat had ze al lang goed gekeurd!Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Duimelot het volgende:
22 maar wel into oudere mannen
dus je bent nog niet afgeschreven
al twijfel ik ivm dat borsthaar hoor maar ok mag ze zelf beoordelen
quote:best wel creepy dat iemand als jij dingen als spare ribs en Dexter in een zin zegt en ik daar opgewonden van word...Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid omdat mijn spare-ribs nog niet warm zijn en de nieuwe aflevering van Dexter nog niet binnen is, wat is dat toch met je gezeik tegen mij?
Ik ken je niet eens...
quote:Volgende week vrij, kies maar een dag! ^_^Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wanneer mag ik jouw vingers misbruiken?
quote:uhu het leek minder dan t isOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat had ze al lang goed gekeurd!
quote:hmmmm woensdag of vrijdagOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Volgende week vrij, kies maar een dag! ^_^
quote:Volgens mij heb je zelf ook niet bepaald te klagen wat aandacht betreft. En dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen.
quote:ik heb woensdag nog vrij!
quote:bedoel je borsthaar.... mss was ik niet duidelijkOp donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelf ook niet bepaald te klagen wat aandacht betreft. En dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen.
quote:ik moest toch lachenOp donderdag 28 oktober 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb woensdag nog vrij!
maar ik ga pitten. trusten!
quote:kee stuur nog ff een foto van je vingers ter goedkeuring en je telefoonnr dan spreken we dan de rest buiten t topic af...
quote:Top Jolene!Op donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Jolene22 het volgende:
Update vanuit mijn date-ervaring:
[knip]
quote:Dat was ook niet de bedoeling, ik kijk echt graag ´s avonds naar Dexter met spare-ribs, lekker lui op de bank...Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
best wel creepy dat iemand als jij dingen als spare ribs en Dexter in een zin zegt en ik daar opgewonden van word...
lamon. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEik wil dit niehiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |