quote:Tja, als ze net allemaal gasten treffen die wanhopig of slijmerig reageren kan ik me daar wel iets bij voorstellen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Lamon. het volgende:
Paiq, ze vinden me allemaal tof omdat ik bot reageer...
quote:Een voordeel, zij belde mij nu, dus het gaat eindelijk eens een keer niet van mijn beltegoed af.Op woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, als ze net allemaal gasten treffen die wanhopig of slijmerig reageren kan ik me daar wel iets bij voorstellen.
quote:beltegoedOp woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een voordeel, zij belde mij nu, dus het gaat eindelijk eens een keer niet van mijn beltegoed af.
quote:De kans dat jij ook niet de enige bent waar zij contact mee hebben is vrij grootOp woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Vertel eens even, hoe zou jij het - als echte man - dan aanpakken? Je hebt contact met zes leuke vrouwen die allemaal wel in zijn voor een date (oke, soms moet er nog wat mailtjes over en weer, maar soit). Je kunt ze niet 3 weken aan het lijntje houden - en je wilt ze ook niet vertellen dat je toch eerst je kaarten op iemand anders zet (dan zeg ik wel bij nieuwe berichtjes trouwens) want dan zeggen ze toedeledoki.
quote:je krijgt een match of uitnodiging ofzo en dan reageer je met "pleur op, gore gratenkut?" of is dat weer te bot?Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Paiq, ze vinden me allemaal tof omdat ik bot reageer...
quote:Belminuten, whatever. Hoe dan ook, ik heb al mijn frustraties over vrouwen gebotvierd.
quote:Dat kun je tegen mannen wel zeggen, is mijn ervaringOp woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Vertel eens even, hoe zou jij het - als echte man - dan aanpakken? Je hebt contact met zes leuke vrouwen die allemaal wel in zijn voor een date (oke, soms moet er nog wat mailtjes over en weer, maar soit). Je kunt ze niet 3 weken aan het lijntje houden - en je wilt ze ook niet vertellen dat je toch eerst je kaarten op iemand anders zet (dan zeg ik wel bij nieuwe berichtjes trouwens) want dan zeggen ze toedeledoki.
quote:Ooh nou dat is geen probleem...:-) Al kan ik me weer niet voorstellen dat de contacten die je nu hebt..leuker zouden zijn dan het contact met mij..:-)
Maar dan geef ik je even de tijd om hier zelf achter te komen..en dan kom je vanzelf wel weer op hangende pootjes bij mij terug :-)
quote:... met paiq op de achtergrondOp woensdag 27 oktober 2010 23:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hier backups hosselen en ik maar geduldig wachten
quote:En JoeJoe gaat los met MissB.Op woensdag 27 oktober 2010 23:20 schreef Duimelot het volgende:
quote:Jij bent toch mijn backup?Op woensdag 27 oktober 2010 23:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kun je tegen mannen wel zeggen, is mijn ervaring. Dan krijg ik gewoon het volgende berichtje terug:
[..]
quote:Dan moet je even in Singles posten en naar Angel vragen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
wil iemand mij als backup? of desnoods als laatste strohalm? please?
quote:ik heb zo'n idee......dat ik dat niet moet doen want dan heb ik een probleem ofzo....Op woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet je even in Singles posten en naar Angel vragen.
quote:Nooit in mijn leven zou ik dat zeggen. Echt, ik haat mannen die het voor mij verzieken met hun wanhopige pogingen. Wat een stelletje doperwten zijn het toch...Op woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kun je tegen mannen wel zeggen, is mijn ervaring. Dan krijg ik gewoon het volgende berichtje terug:
[..]
quote:ik ben heul de draad kwijt
quote:whehehe zou ik ook klaar krijgen om te zeggen ;')Op woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
quote:Ik vind jou stiekem eigenlijk best wel grappigOp woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
wil iemand mij als backup? of desnoods als laatste strohalm? please?
quote:Waarom is dit wanhopig?Op woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nooit in mijn leven zou ik dat zeggen. Echt, ik haat mannen die het voor mij verzieken met hun wanhopige pogingen. Wat een stelletje doperwten zijn het toch...
quote:dankjewelOp woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind jou stiekem eigenlijk best wel grappig
Vaak ook irritant, maar dat terzijde
quote:Waar jij gelukkig van wordt hoorOp woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankjewel
mag ik die 1e regel quoten in mijn undersign....kom je onder Douche-eendje
quote:Echt niet want het is een heel lekker ding.Op woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb zo'n idee......dat ik dat niet moet doen want dan heb ik een probleem ofzo....
quote:ach, een beetje ego-boost kan geen kwaadOp woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar jij gelukkig van wordt hoor
quote:waarom probeer je angel zelf niet eens, blond is dan niet meteen jouw ding maar wie weet bevalt het welOp woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt niet want het is een heel lekker ding.
quote:Omdat je geen interesse hebt, dan zou ik je al meteen van mijn conctactenlijst of whatever gegooid hebben, voor jou 10000 anderen...nog die laatste opmerking om te zeggen dat het jouw verlies is, please....
quote:Waarom zou je in hemelsnaam zes vrouwen aan het lijntje willen houden. Als je er al zes kunt daten in een hele korte tijd dan lukt het ook wel om er drie of vier netjes te bedanken. Mochten degene die overblijven niets zijn dan kan je als echte man er zo weer drie vinden op internet.Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef macondo het volgende:
[..]
quote:[TV SC #96] Waar we groeten uit de rimboe kijkenOp woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt niet want het is een heel lekker ding.
quote:Ik ben niet degene die klaagt om vrouwelijke aandacht, toch?Op woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
waarom probeer je angel zelf niet eens, blond is dan niet meteen jouw ding maar wie weet bevalt het wel
quote:Ik heb nooit gezegd dat ik geen interesse in hem had, alleen dat ik op het moment al een paar contacten heb lopen en het daar voor nu even bij wil houden. Ik vind hem niet wanhopig.Op woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat je geen interesse hebt, dan zou ik je al meteen van mijn conctactenlijst of whatever gegooid hebben, voor jou 10000 anderen...nog die laatste opmerking om te zeggen dat het jouw verlies is, please....
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die klaagt om vrouwelijke aandacht, toch?
quote:
quote:Je wist al dat Angel een man is?Op woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[TV SC #96] Waar we groeten uit de rimboe kijken
i did it. ben benieuwd wat hier weer uit voorkomt
quote:dat il ik ook best voor je doen hoor....moet ik nog ff een webcam aanschaffen en je weet niet wat je mee maaktOp woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef kieskleurig het volgende:
Ik krijg binnenkort een privé concertje via de webcam.
Dat vind ik toch wel echt heel apart en leuk.
Iemand die voor mij gaat zingen
quote:nu wel.....:'(Op woensdag 27 oktober 2010 23:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je wist al dat Angel een man is?
quote:ach, living on the edge....;)Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij bent echt te goed gelovig. Gewoon 2x zomaar dingen aannemen van mensen hier.
quote:Dan ben ik gewoon te kritisch..Op woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik geen interesse in hem had, alleen dat ik op het moment al een paar contacten heb lopen en het daar voor nu even bij wil houden. Ik vind hem niet wanhopig.
Daarnaast heb je voor mij geen 10000 anderen, dank u vriendelijk. Ik vind dat hij zo mooi alle opties open houdt op contact met een leuke vrouw zonder wanhopig over te komen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat il ik ook best voor je doen hoor....moet ik nog ff een webcam aanschaffen en je weet niet wat je mee maakt
quote:Geef het nu maar op schatOp woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
maar ehm...Spirit82, val jij op grappige mannen?
quote:Wat probeer je hier nu mee te bereiken?Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon te kritisch..
[ afbeelding ]
quote:lieve rock, denk daar niet eens over na gewoon voor je eigen bestwilOp woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
maar ehm...Spirit82, val jij op grappige mannen?
quote:t bloed komt uit je oren......Op woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Het is dat mijn nieuwsgierigheid vandaag al 1x de overhand heeft gekregen, maar anders..
quote:ach, iig een virtueel kusje gescoord
quote:Een normale vrouw te vinden tussen al de domme sufkutten in?Op woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat probeer je hier nu mee te bereiken?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon te kritisch..
[ afbeelding ]
quote:en jij vindt me lief.Op woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lieve rock, denk daar niet eens over na gewoon voor je eigen bestwil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |