quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1 post van mij maakt jou zo in de war?
quote:zo ben ik
quote:Aan de andere kant mis je steeds minder, want het is gewoon sc geworden..Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Backupplan? Ik let weer niet op. Jullie gaan wel steeds sneller, zelfs voor een werkeloze niet meer bij te houden
quote:joh het zijn eerste dates dan bedonder je niemand hoorOp woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Aan de andere kant mis je steeds minder, want het is gewoon sc geworden..
OT
Volgende week een date op maandag, een eentje op donderdag. En ik heb het gevoel dat ik de zaak bedonder.. verder de Silenus smoes maar van stal halen ("ik ben een oude liefde tegen gekomen, en wil dit echt gaan proberen").
quote:Ja een beetje jammerOp woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Aan de andere kant mis je steeds minder, want het is gewoon sc geworden..
OT
Volgende week een date op maandag, een eentje op donderdag. En ik heb het gevoel dat ik de zaak bedonder.. verder de Silenus smoes maar van stal halen ("ik ben een oude liefde tegen gekomen, en wil dit echt gaan proberen").
quote:Ik woon niet zoals jij in de uitgestrekte bossen aan de grens...Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja een beetje jammer
En daten op maandag????? Wat ga je dan doen? Lijkt me niet de gezelligste dag van de week?
2 dates maakt niet uit toch, als je maar geen serial dater wordt.
quote:Wat krijgen we nu, ga jij mij nu uit de doeken doen hoe echte mannen in elkaar zitten? Ik zou zeggen : bring it on..Op woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Echte mannen verzinnen geen smoezen, die vertellen gewoon de waarheid
quote:oe oe oe kirsten dunst
quote:Jij begint over smoezenOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik woon niet zoals jij in de uitgestrekte bossen aan de grens...
[..]
Wat krijgen we nu, ga jij mij nu uit de doeken doen hoe echte mannen in elkaar zitten? Ik zou zeggen : bring it on..
quote:Hoezo 'is het goed'? Blijkbaar gaat er iets mis dat er geen 2e dates komen?:)Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Lamon. het volgende:
Voice of Holland wijf bleek een schijnheil te zijn, de mooie Haagse dame heeft nog niet gereageerd, en ik heb nu weer een uur aan de lijn gehangen met een meisje uit Nijmegen.
Er komt een tijd dat ik het gewoon echt ga opgeven, ik heb alles gezegd wat niet okay is, en nog is het goed, ik snap vrouwen gewoon echt niet meer.
quote:Vertel eens even, hoe zou jij het - als echte man - dan aanpakken? Je hebt contact met zes leuke vrouwen die allemaal wel in zijn voor een date (oke, soms moet er nog wat mailtjes over en weer, maar soit). Je kunt ze niet 3 weken aan het lijntje houden - en je wilt ze ook niet vertellen dat je toch eerst je kaarten op iemand anders zet (dan zeg ik wel bij nieuwe berichtjes trouwens) want dan zeggen ze toedeledoki.
quote:Van de prinses uit Den Haag weet ik het nog niet, he? Maar dat voice of holland wijf was dus niet knap en niet aardig bleek.Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoezo 'is het goed'? Blijkbaar gaat er iets mis dat er geen 2e dates komen?:)
quote:een schijnheil? ze wilde alleen maar je sms-stem ofzo??Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Lamon. het volgende:
Voice of Holland wijf bleek een schijnheil te zijn, de mooie Haagse dame heeft nog niet gereageerd, en ik heb nu weer een uur aan de lijn gehangen met een meisje uit Nijmegen.
Er komt een tijd dat ik het gewoon echt ga opgeven, ik heb alles gezegd wat niet okay is, en nog is het goed, ik snap vrouwen gewoon echt niet meer.
quote:Waarom verval je altijd in ordinair gescheld als een vrouw zich blijkbaar niet gedraagt zoals jij dat graag ziet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Lamon. het volgende:
quote:Ben nu bijna in Alkmaar voor 2e date (lees: zo samen slapen en morgen allebei vrij), maar heb er nu nog ongeveer 4 lopen. Kap ik wel af als het nu weer gezellig is.Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef macondo het volgende:
[..] bij nieuwe berichtjes trouwens) want dan zeggen ze toedeledoki.
quote:Paiq, ze vinden me allemaal tof omdat ik bot reageer...Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een schijnheil? ze wilde alleen maar je sms-stem ofzo??
en een meisje uit Nijmegen? hoe kom je daar nu weer aan? Jij pikt ze echt op bij de vleet he?
quote:waarom kan je niet zeggen dat je al een date hebt staan?Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Vertel eens even, hoe zou jij het - als echte man - dan aanpakken? Je hebt contact met zes leuke vrouwen die allemaal wel in zijn voor een date (oke, soms moet er nog wat mailtjes over en weer, maar soit). Je kunt ze niet 3 weken aan het lijntje houden - en je wilt ze ook niet vertellen dat je toch eerst je kaarten op iemand anders zet (dan zeg ik wel bij nieuwe berichtjes trouwens) want dan zeggen ze toedeledoki.
quote:Omdat ik vind dat je het gewoon meteen mag zeggen als je geen tweede date wilt, en een "Ja graag, als jij ook wil!" een beetje een lulopmerking is.Op woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Waarom verval je altijd in ordinair gescheld als een vrouw zich blijkbaar niet gedraagt zoals jij dat graag ziet.
Wijf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |