abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2010 @ 22:27:30 #51
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_88044470
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]

De kijkcijfers zijn dalende, dus gaan ze weer terug naar hun roots: sensatie-tv en freakshows. Geef ze eens ongelijk. Ik zie Jerry Springer herhalingen binnenkort ook wel weer terugkomen :')
Zou wel vet zijn, KKK gooit stoelen het publiek in en van getrouwd stel blijkt de vrouw een penis te hebben :D
:')
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:31:29 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88044706
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef CoJackso het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. SBS zinkt naar de bodem. En dat Groet Rimboe programma met lilliputters en zwaarlijvigen maakt het dieptepunt van de zender compleet.
Je hebt gewoon geen smaak. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_88080642
Paranormale kinderen... pfff rot toch op man, en natuurlijk moet het weer op sbs6 komen.

De mensheid wordt steeds debieler, maarja 2012 komt ook steeds dichterbij.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_88080978
Gelukkig wordt er aandacht aan besteedt op een goede manier bron ^O^
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:14:56 #55
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88084344
Verbieden deze rommel, nog beter SBS6 verbieden
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:59:20 #56
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88183588
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ze worden door een professional geholpen met hun gave, wat kan daaraan slecht zijn?
Het feit dat het op tv wordt gedaan, de kinderen hierdoor niet in bescherming worden genomen in een land waarvan de meeste mensen nog niet open staan voor dit soort 'zweverige' onderwerpen. Gelukkig zijn er wel steeds meer mensen die hiervoor open staan. Maar als je bij de psych komt dan zal deze de kinderen nog steeds als geestelijk instabiel beschouwen terwijl dez ekinderen caak sterker in hun schoenen staan.

Sorry voor de late reactie trouwens haha
Be dance |Be real| Be You
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 november 2010 @ 21:12:33 #57
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88571703
Wat een bazenprogramma :@
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 10 november 2010 @ 21:15:04 #58
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88571831
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef Majkool het volgende:
Gelukkig wordt er aandacht aan besteedt op een goede manier bron ^O^
En dat noem jij een goede bron. _O- :W
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_88572737
Die Daniel net, kon zn opa als geest zien, kon gevoelens van dieren zien, kon in de dierentuin zien dat een ijsbeer zwanger was ( :D ) en kon bij 2 zeeleeuwen zien dat ze pijn in de slokdarm hadden en in de rechterflipper... best weird maar wel interessant :)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 november 2010 @ 00:54:32 #60
80791 crew  Paul
pi_88848938
Mensen die dit niet geloven :')
  donderdag 18 november 2010 @ 00:55:56 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88848963
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]

De kijkcijfers zijn dalende, dus gaan ze weer terug naar hun roots: sensatie-tv en freakshows. Geef ze eens ongelijk. Ik zie Jerry Springer herhalingen binnenkort ook wel weer terugkomen :')
Ik zit te duimen ^O^ top entertainment was dat.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 november 2010 @ 01:00:38 #62
80791 crew  Paul
pi_88849055
Ik vind die paragnost juist goed, warm en teder
  donderdag 18 november 2010 @ 15:03:14 #63
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_88863552
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:54 schreef Paul het volgende:
Mensen die dit niet geloven :')
Ik geloof er inderdaad niets van
O)))
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 november 2010 @ 15:56:45 #64
80791 crew  Paul
pi_88865501
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:03 schreef arucard het volgende:

[..]

Ik geloof er inderdaad niets van
Jij denkt dat alles doorgestoken kaart is?
pi_88865710
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie wat jij niet ziet!
WTF paragnosten zijn per definitie charlatans.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 18 november 2010 @ 16:03:26 #66
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_88865793
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:56 schreef Paul het volgende:

[..]

Jij denkt dat alles doorgestoken kaart is?
Jep
O)))
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 november 2010 @ 16:05:31 #67
80791 crew  Paul
pi_88865890
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:03 schreef arucard het volgende:

[..]

Jep
Nou ik niet, zouden ze dat doen, zou dat altijd uit lekken. Zo dom zijn ze ook weer niet bij sbs6.
  donderdag 18 november 2010 @ 16:18:00 #68
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_88866396
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:05 schreef Paul het volgende:

[..]

Nou ik niet, zouden ze dat doen, zou dat altijd uit lekken. Zo dom zijn ze ook weer niet bij sbs6.
De mensen die eraan meewerken geloven er waarschijnlijk zelf ook in.
O)))
pi_88866583
En niemand post deze:

:P

Maar goed. Er worden ook al tig programma's over de Christelijke God en zijn verhaaltjes op tv uitgezonden en daar hoor je weinig mensen spottend over doen. Dan zijn programma's die het bovennatuurlijke anders bekijken natuurlijk een logische aanvulling om te benadrukken dat er ook andere gezichtspunten zijn ;)
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 november 2010 @ 16:23:51 #70
80791 crew  Paul
pi_88866672
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:18 schreef arucard het volgende:

[..]

De mensen die eraan meewerken geloven er waarschijnlijk zelf ook in.
Die kinderen weten van alles over andere zonder ze ooit te hebben gezien. Ik geloof er niets van dat dat allemaal doorgestoken kaart is, anders zou dat allang uitgelekt zijn. En ze gaan geen risico nemen om kinderen te " misbruiken" bij sbs
pi_89002167
Net de drie huidige afleveringen gekeken en ben best onder de indruk eigenlijk. Ik vind de paragnoste zelf ontzettend vriendelijk en begripvol overkomen en laat zo'n kind echt in de waarde. Dat er een programma over wordt gemaakt, nota bene op sbs6 uitgezonden wordt, valt wat over te zeggen. Sensatie tv.. sja dat is toch wat de mensen blijkbaar willen.

Maar waar het vooral om gaat is die taboesfeer doorbreken :) en dat is wel prettig. Heel veel kinderen voelen zich onbegrepen of anders.. Het lijkt mij heel sterk dat dit wordt geacteerd.

Ik ben geen fan van dit soort programma's maar dit raakte me wel, juist ook doordat het kinderen zijn en ze hun verhaal kunnen doen en kunnen aantonen wat ze bedoelen. Als uit zou lekken dat de kinderen worden "gebruikt" is dit land pas echt diep gezonken.

De tv is gewoon de beste manier om bepaalde dingen aan de kaak te stellen.. en in dit geval paranormaliteit onder kinderen. Mensen vinden het misschien niet normaal, maar dat is waarschijnlijk ook omdat we gewoon niet gewend zijn met die materie te werken.
Ik ben best wel een nerdin eigenlijk...
Your feet will bring you to where your heart is.
~ Amongst The Weird ~
If you do not sow in spring you will not reap in autumn
pi_89002901
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:34 schreef ThaNetRunner het volgende:
nee, belachelijk programma
Programma "Hoe zet ik mijn kind voor schut, zodat het later veel gepest gaat worden"

en ook niet omdat SBS6
Twiddel
  maandag 22 november 2010 @ 17:56:45 #73
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_89020469
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef Paul het volgende:

[..]

Die kinderen weten van alles over andere zonder ze ooit te hebben gezien. Ik geloof er niets van dat dat allemaal doorgestoken kaart is, anders zou dat allang uitgelekt zijn. En ze gaan geen risico nemen om kinderen te " misbruiken" bij sbs
Het probleem is dat het niet te bewijzen valt. En ik geloof best dat Sbs niets geeft om wat er met die kinderen gaat gebeuren later.
O)))
pi_89186145
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:59 schreef Parabolismic het volgende:
Net de drie huidige afleveringen gekeken en ben best onder de indruk eigenlijk. Ik vind de paragnoste zelf ontzettend vriendelijk en begripvol overkomen en laat zo'n kind echt in de waarde. Dat er een programma over wordt gemaakt, nota bene op sbs6 uitgezonden wordt, valt wat over te zeggen. Sensatie tv.. sja dat is toch wat de mensen blijkbaar willen.

Maar waar het vooral om gaat is die taboesfeer doorbreken :) en dat is wel prettig. Heel veel kinderen voelen zich onbegrepen of anders.. Het lijkt mij heel sterk dat dit wordt geacteerd.

Ik ben geen fan van dit soort programma's maar dit raakte me wel, juist ook doordat het kinderen zijn en ze hun verhaal kunnen doen en kunnen aantonen wat ze bedoelen. Als uit zou lekken dat de kinderen worden "gebruikt" is dit land pas echt diep gezonken.

De tv is gewoon de beste manier om bepaalde dingen aan de kaak te stellen.. en in dit geval paranormaliteit onder kinderen. Mensen vinden het misschien niet normaal, maar dat is waarschijnlijk ook omdat we gewoon niet gewend zijn met die materie te werken.

dit is gewoon misbruik.
heb het bij dwdd gezien en die vuile hoer zit gewoon die kinderen te pushen in een richting
pi_89186184
en mensen die denken dat dit wel eens echt kan zijn of serieus nemen zijn in de meeste gevallen zeer laag opgeleide personen (past dus perfect bij sbs6)
pi_89205549
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef hondebrok het volgende:

[..]

dit is gewoon misbruik.
heb het bij dwdd gezien en die vuile hoer zit gewoon die kinderen te pushen in een richting
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:56 schreef hondebrok het volgende:
en mensen die denken dat dit wel eens echt kan zijn of serieus nemen zijn in de meeste gevallen zeer laag opgeleide personen (past dus perfect bij sbs6)
1. Je bent bevooroordeeld :), maakt iemand onterecht uit voor vuile hoer. Niet echt respectvol.

2. In welk opzicht is dit misbruik? Dat het taboe wordt doorbroken ondanks dat het niet de meest slimme manier is om kinderen in "de spotlight" te zetten. De gedachte erachter is goed, de uitwerking mislukt misschien, maar er word wel over gesproken en daar gaat het om.

DWDD :').. degenen die Prem eruit knikkeren omdat ie de spijker op z'n kop slaat. Nee dat is goed! :')...
~ Amongst The Weird ~
pi_89207186
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Parabolismic het volgende:

[..]

[..]

1. Je bent bevooroordeeld :), maakt iemand onterecht uit voor vuile hoer. Niet echt respectvol.

2. In welk opzicht is dit misbruik? Dat het taboe wordt doorbroken ondanks dat het niet de meest slimme manier is om kinderen in "de spotlight" te zetten. De gedachte erachter is goed, de uitwerking mislukt misschien, maar er word wel over gesproken en daar gaat het om.

DWDD :').. degenen die Prem eruit knikkeren omdat ie de spijker op z'n kop slaat. Nee dat is goed! :')...
dat mens doet het voor haar eigen gewin, heeft niks met die kinderen te maken.
ze is hetzelfde als die charlatans als char en de babyfluisteraar.

die kinderen zijn niet paranormaal begaafd maar hebben een grote fantasie die bijvoorbeeld bovenkomt om te coopen met ingrijpende gebeurtenissen.

fantasie van kinderen is niks mis mee maar je moet niet gaan zeggen dat ze afwijkend zijn.

prem is er uitgeknikkerd omdat die zonder bewijs iemand beschuldigde van kindermisbruik.
kennelijk vind jij dat normaal...
pi_89209404
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:56 schreef hondebrok het volgende:
Tsja. De meerderheid van de wereldbevolking gelooft in bovennatuurlijke zaken. Of je dat nu goden, engelen, zielen, geesten, demonen, spoken of whatever wil noemen.

Is de meerderheid van de wereldbevolking gewoon dom en/of laagopgeleid ;) ?

Ik antwoord overigens zelf ja.
pi_89209751
als iemand paranormaal is moet die ff james randy bellen.
als die thuis komt met 1 miljoen dan geloof ik hem
pi_89210809
Bullshit programma.

Voorspellende gaven kan je niet zomaar opwekken.

En dat weet ik uit eigen ervaring :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:14:46 #81
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89210914
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
Bullshit programma.

Voorspellende gaven kan je niet zomaar opwekken.

En dat weet ik uit eigen ervaring :)
pi_89211285
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

:7
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_89213466
Ik voelde een stormlooptopic en jawel, zie hier.
  zaterdag 27 november 2010 @ 09:50:50 #84
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_89217019
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 01:24 schreef muhahaha het volgende:
Ik voelde een stormlooptopic en jawel, zie hier.
Inderdaad geen stormlooptopic, we kunnen dus zeggen dat jij niet paranormaal begaafd bent.
O)))
pi_89224167
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef hondebrok het volgende:

[..]

dat mens doet het voor haar eigen gewin, heeft niks met die kinderen te maken.
ze is hetzelfde als die charlatans als char en de babyfluisteraar.

die kinderen zijn niet paranormaal begaafd maar hebben een grote fantasie die bijvoorbeeld bovenkomt om te coopen met ingrijpende gebeurtenissen.

fantasie van kinderen is niks mis mee maar je moet niet gaan zeggen dat ze afwijkend zijn.

prem is er uitgeknikkerd omdat die zonder bewijs iemand beschuldigde van kindermisbruik.
kennelijk vind jij dat normaal...
Goed wat jij wlt.

En er wordt niet gezegd dat ze afwijkend zijn, er wordt juist gezegd dat het iets is (gave of niet) die geaccepteerd wordt. Dat ze afwijkend gevonden worden komt meestal door typen zoals jij die het maar bullshit vinden. Beetje respectloos.

En Prem is ook zovaak beschuldigd van dingen die NIET waar waren, er is ook zoveel over hem geschreven dat niet waar was. Hij kaatste nu simpelweg op een succesvolle manier de bal terug. Journalisten werken ook voor hun eigen gewin, schrijven op vanuit hun optiek, vanuit wat hen goed uit komt (de beste voorbeelden zijn die roddelbladen).
Daar kloppen reportages, colums en berichtgevingen vaak ook niet (helemaal) en toch smult Nederland ervan en lezen we het. Het ergste is, we nemen het nog voor lief ook.

Zijn we dan allemaal dom en laagopgeleid om het verschil tussen feit en mening, tussen fictie en non-fictie niet meer te kunnen zien?

Zeg mij het maar, maar ik kijk liever naar de bigger picture. Die kinderen in dat programma voelden zich misschien voor 1 keer WEL geaccepteerd en begrepen. Dat het de verkeerde zender is waarvoor men dit heeft gebruikt ja daar ben ik het mee eens. Maar die kinderen en de ouders kunnen nu het een en ander benoemen en dat geeft rust.
~ Amongst The Weird ~
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:20:35 #86
154052 RobertVH
I am your father
pi_89231070
Onstabiele kinderen met een Imaginary friend opwaarderen naar 'paranormaal'... Kudos voor SBS om er een programma over te maken en bravo voor de ouders die hun kinderen hier aan laten meedoen
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:37:08 #87
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_89231574
Tis bij SBS6 dus dat betekent; alles voor de kijkcijfers. Moet je ook nog SMS-en wie er door mag of "zien"die kandidaten dat zelf wel...

PS;
Hoewel ik bij dit programma wel moet denken aan een verhaal van kennissen;
Die hadden een kind die soms s`nachts aan het praten was en als de ouders gingen kijken dan stond ie in de hoek van de kamer met iemand te praten..... :X

Noe heeft elk kind wel een fantasie maar 1 nacht schreeuwde het kind zo dat de ouders gingen kijken en toen bleek de volgende dag het kind blauwe plekken op de arm te hebben, net alsof er iemand hardhandig de jongen vastgepakt had...echt creepy, 8)7

En nee, de ouders waren het niet..
pi_89436989
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:37 schreef penny-wise het volgende:
Tis bij SBS6 dus dat betekent; alles voor de kijkcijfers. Moet je ook nog SMS-en wie er door mag of "zien"die kandidaten dat zelf wel...

PS;
Hoewel ik bij dit programma wel moet denken aan een verhaal van kennissen;
Die hadden een kind die soms s`nachts aan het praten was en als de ouders gingen kijken dan stond ie in de hoek van de kamer met iemand te praten..... :X

Noe heeft elk kind wel een fantasie maar 1 nacht schreeuwde het kind zo dat de ouders gingen kijken en toen bleek de volgende dag het kind blauwe plekken op de arm te hebben, net alsof er iemand hardhandig de jongen vastgepakt had...echt creepy, 8)7

En nee, de ouders waren het niet..
Hoe weet je dat zo zeker?
  donderdag 2 december 2010 @ 20:31:52 #89
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_89446302
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:06 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker?
Dat is 100000% zeker...
  donderdag 2 december 2010 @ 20:53:47 #90
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89447613
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie wat jij niet ziet!
"...strijd tegen charlatans"

"Story geeft 10 boeken van haar weg!"

:') :') Hier klopt iets niet
pi_89447936
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef hondebrok het volgende:

[..]

dit is gewoon misbruik.
P&W bedoel je?

Ik heb er enorm veel moeite mee. Moet er wel bij zeggen dat ik pas gisteren voor het eerst een groot deel van een aflevering heb gezien. Het viel me mee van die Liesbeth dat ze het slechts in normale banen probeert te sturen. Die waanzin is er nl. al. Het zijn toch de ouders die hun kind opgeven voor zo'n programma opgeven.
  donderdag 2 december 2010 @ 21:13:57 #92
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89448820
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef RickoKun het volgende:

[..]

"...strijd tegen charlatans"

"Story geeft 10 boeken van haar weg!"

:') :') Hier klopt iets niet
_O- :W
pi_89699965
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef Injetta het volgende:
SBS6

Ik ben benieuwd.. wat gaan ze doen met die kinderen? IK kan pas oordelen dat het erg is, als ik het heb gezien.
En dit heb ik dus niet gedaan. Maar ben behoorlijk tekeer gegaan in het P&W topic om het gegeven.
Had nl. mijn oordeel al klaar over die Liesbeth omdat ik al een keer eerder een programma met haar had gezien en ik het gegeven geouwehoer vind.

Rijkelijk laat maar vanavond heb ik een aflevering helemaal gezien. Niks kindermisbruik.
Het geloof/probleem is al aanwezig en zij stuurt het juist naar het normale. Misser van mij om het zo hard te veroordelen zonder het bekeken te hebben.
pi_89700251
Al zet ik wel nog steeds vraagtekens bij de ouders om je kind hiervoor op te geven.
Die ouders van vanavond geloofden er zelf in, tja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')