quote:Nie stoppen nie, dat is toch net wel stoppenOp donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
JA JONGEH. NEEMME HARD VAN ACHTEREH JONGEH. JOA MANNEH, IK KOM BIJNA, NIE STOPPEH NIE.
quote:Ik weet ze wel te liggenOp donderdag 28 oktober 2010 22:05 schreef huize het volgende:
[..]
Nou....aangezien eigenlijk alle café's tegenover de kerk liggen. Maar tis makkelijk te vinden!
quote:Dat is plat-Brabants. Daar wordt ik normaal gezien niet bepaald vrolijk van.Op donderdag 28 oktober 2010 22:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nie stoppen nie, dat is toch net wel stoppen?
quote:Ik heb er een half jaar gewerkt. De binnenstad vond ik ook helemaal niets mis meeOp donderdag 28 oktober 2010 22:15 schreef huize het volgende:
Snap diet hetze tegen Heerlen niet. Tis een leuk dorp!
quote:Is et een date trouwens? Waarmee je vrijdag gaat drinken.Op donderdag 28 oktober 2010 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar gewerkt. De binnenstad vond ik ook helemaal niets mis mee
quote:Gaat over mensen met een robotfetisjOp donderdag 28 oktober 2010 22:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb dat net afgezet. tisser dan
quote:SybianOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef sproetjes het volgende:
ohgod
die chicks die worden genomen door zo'n robot??
quote:Wat maakt het nu anders?Op donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is plat-Brabants. Daar wordt ik normaal gezien niet bepaald vrolijk van.
quote:Het gaat over mannen..Op donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef sproetjes het volgende:
ohgod
die chicks die worden genomen door zo'n robot??
quote:dat doe je met een echte chick ookOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje koffie drinken aan de keukentafel met haar en haar daarna hard nemen op dezelfde tafel.
quote:Heb ik ook gezienOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatst was er ook een documentaire op over mensen die een volwaardige relatie hadden met een realdoll. Beetje koffie drinken aan de keukentafel met haar en haar daarna hard nemen op dezelfde tafel.
quote:Is een goede film. Is niet echt een haha lachfilm. Ik denk, geef je even een heads up. Het is eigenlijk een best droevig verhaal.Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef sproetjes het volgende:
oh daar is ook een film over.. comedy dacht ik.. lars and the real girl ofzo... moet em nog kijken
[..]
dat doe je met een echte chick ook
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef sproetjes het volgende:
ohja zo heette dat ding ja... freakehhh
quote:Het was dan ook een echte relatie, die realdoll was zoveel mogelijk betrokken bij z'n leven.Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef sproetjes het volgende:
dat doe je met een echte chick ook
quote:Ik heb geen zin in neukscharrels, gedoe, one night stands, friends with benefits etc. Dus ik prefereer iets met batterijen.Op donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef sproetjes het volgende:
ik heb 1 zo'n ding... ik prefereer echt vleesch
quote:Ernstig genoeg kan ik me nog enigszins verplaatsen in die mensen. Ze zijn gewoon heel erg eenzaam. Waar ik muziek gebruik voor troost.. Praten zij tegen een pop.Op donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was dan ook een echte relatie, die realdoll was zoveel mogelijk betrokken bij z'n leven.
quote:Het een is iets meer geaccepteerd in vergelijking met het ander.Op donderdag 28 oktober 2010 22:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ernstig genoeg kan ik me nog enigszins verplaatsen in die mensen. Ze zijn gewoon heel erg eenzaam. Waar ik muziek gebruik voor troost.. Praten zij tegen een pop.
quote:Vanzelfsprekend. Maar om die mensen bizar te noemen.. nee. Dat vind ik eerlijk gezegd dan weer bekrompen en getuigen van weinig inlevingsvermogen.Op donderdag 28 oktober 2010 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het een is iets meer geaccepteerd in vergelijking met het ander.
quote:Iedereen zijn eigen fetish.Op donderdag 28 oktober 2010 22:53 schreef sproetjes het volgende:
wat iedereen doet of kickt moet iedereen lekker zelf weten toch?
quote:Wat is de jouwe?Op donderdag 28 oktober 2010 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen fetish.
quote:Voor mannen zijn zo'n dingen sowieso niet geaccepteerd.Op donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef huize het volgende:
Als je sociaal dermate faalt dat je geen date kunt krijgen en het van een pop moet hebben....tsja...sad sad world.
quote:Mompelt iets over niet verder kijken dan de neus lang is.Op donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef huize het volgende:
Als je sociaal dermate faalt dat je geen date kunt krijgen en het van een pop moet hebben....tsja...sad sad world.
quote:Ik heb het programmaOp donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mompelt iets over niet verder kijken dan de neus lang is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |