quote:Dat klinkt vast voor geen meterOp donderdag 28 oktober 2010 21:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
What he said.
Dus. Batsende Limburgers.
Kreun je dan ook in dialect?
quote:Probeer eens een dirty talk in het Limburgs te zetten. Wil je deze vertalen?Op donderdag 28 oktober 2010 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat klinkt vast voor geen meter
quote:Doe geile vent, num mich van achter. och joa ick kom bienoa, gank door, nu mich...Op donderdag 28 oktober 2010 21:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Probeer eens een dirty talk in het Limburgs te zetten. Wil je deze vertalen?
"Jij geile vent, neem me hard van achter. Oh ja, ik kom bijna. Ga door. Neem me"
quote:Nee, ik kan geen dialect.Op donderdag 28 oktober 2010 21:32 schreef sproetjes het volgende:
kreun jij ook met accent dan friek?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe geile vent, num mich van achter. och joa ick kom bienoa, gank door, nu mich...
Zo ongeveer
Dat best erg
quote:net alsof kreunen op zn brabants lekker klinktOp donderdag 28 oktober 2010 21:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, ik kan geen dialect.Ik kan alleen Brabants, en dat spreek ik alleen bij os mam.
quote:JA JONGEH. NEEMME HARD VAN ACHTEREH JONGEH. JOA MANNEH, IK KOM BIJNA, NIE STOPPEH NIE.Op donderdag 28 oktober 2010 21:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
net alsof kreunen op zn brabants lekker klinkt
quote:Die wil ik ook hebben.. alleen 170 euroOp donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Softfeel het volgende:
Zo tijd voor:
[ afbeelding ]
in combi met:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Hij zou d'r spontaan slap van gaan hangenOp donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik zal het de volgende keer eens peilen of mannen dat geil vinden.
quote:Ach wil je ze goedkoper hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die wil ik ook hebben.. alleen 170 euro
quote:Vind ik dus gewoon jammer om dronken van te worden.Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Softfeel het volgende:
Zo tijd voor:
[ afbeelding ]
in combi met:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij zou d'r spontaan slap van gaan hangen.
quote:Vandaar een fles nitrox naast me om er 2 glazen uit de fles te halen en dan weer weg te zettenOp donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef huize het volgende:
[..]
Vind ik dus gewoon jammer om dronken van te worden.
quote:Blue label. Volgens mij is dat aardig overrated.Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Softfeel het volgende:
Zo tijd voor:
[ afbeelding ]
in combi met:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zuig 'm wel weer hard. Of hij moet zo klein zijn dat ik dan nog wat Brabants kan zwetsen.
quote:Prijs zegt wel veel bij whiskey. Al is 170 euro wel veeeeelOp donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Ach wil je ze goedkoper hebben
quote:Die heb ik ook. Die is lekker.Op donderdag 28 oktober 2010 21:44 schreef huize het volgende:
Ik heb hier 1 fles whisky staan, Highland park en die is voornamelijk voor bezoek.
quote:Black label vind ik beter dan groenOp donderdag 28 oktober 2010 21:46 schreef Softfeel het volgende:
Deze is ook alleen voor mij..
voor bezoek heb ik Gold Label of Jack Daniel's Green Label staan
quote:idem! godverdekut tot 14.00Op donderdag 28 oktober 2010 21:54 schreef huize het volgende:
Trusten.
Tijd voor een refill. Morgen nog werken en dan rust!
quote:JD Green is veel beter en die bedoel ik ook
quote:Thnx. Dat kan ik niet missen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:58 schreef huize het volgende:
Bracke. Et café niet het eetcafé.
Op het panctiusplein tegenover de kerk.
Edit mn edit deed fok stoppen![]()
quote:Nou....aangezien eigenlijk alle café's tegenover de kerk liggen. Maar tis makkelijk te vinden!Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thnx. Dat kan ik niet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |