quote:Dit dus. Ik ben aan het sparen om met de auto naar Engeland te rijden volgend jaar. Alleen, met 50 cd's aan boordOp donderdag 28 oktober 2010 18:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Vrijgezel ben ik ook al jaren. Maar zuip en ... vakanties staan me niet zo aan. Dan trek ik liever met de fiets ergens de binnenlanden in.
quote:Aanrader. Een paar jaar terug door Europa rondgereden op die manierOp donderdag 28 oktober 2010 18:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben aan het sparen om met de auto naar Engeland te rijden volgend jaar. Alleen, met 50 cd's aan boord
quote:Hehe. Jawel. Land is gewoon erg duur. Maar ik heb al jaren een ontzettende affiniteit met het land, en als ik er heen ga is het sowieso voor 4 weken. Alles in Nederland even achterlaten en daar contacten opdoenOp donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef ultra_ivo het volgende:
Als je op de fiets gaat hoef je er niet voor te sparen.
quote:Toen ben ik er ook geweest voor een festival ja. En nu word ik nog steeds melancholisch als ik eraan terugdenk. Heimwee.Op donderdag 28 oktober 2010 18:57 schreef ultra_ivo het volgende:
De pond is aardig gezakt, Engeland was vorig jaar behoorlijk betaalbaar geworden.
quote:En ik ga niet mee.
quote:De 2 keer Engeland afgelopen jaar was toch wat minder. Ik was rechterhand van de hoodorganisator van een groot wielerevenement. En die organisator is direct na het evenement (groot succes) gewipt.Op donderdag 28 oktober 2010 18:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Toen ben ik er ook geweest voor een festival ja. En nu word ik nog steeds melancholisch als ik eraan terugdenk. Heimwee.
quote:Bier drinken in de Mondial prefereren boven een wintersportvakantieOp donderdag 28 oktober 2010 19:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En ik ga niet mee.
Carnaval > Wintersport. Wintersporten kan ik ook als ik oud ben, me helemaal lam zuipen met carnaval niet.
quote:MondialOp donderdag 28 oktober 2010 19:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Bier drinken in de Mondial prefereren boven een wintersportvakantieFaal.
quote:Lullig. Snap alleen echt niet waar het over gaatOp donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De 2 keer Engeland afgelopen jaar was toch wat minder. Ik was rechterhand van de hoodorganisator van een groot wielerevenement. En die organisator is direct na het evenement (groot succes) gewipt.
quote:Burenruzie KischroaOp donderdag 28 oktober 2010 20:31 schreef nattermann het volgende:
Bonje met de buren nu op RTL4. In Heerlen ouwhoer nee
quote:Ik niet. Westelijke Mijnstreek voor de win.Op donderdag 28 oktober 2010 20:32 schreef .ZilveR. het volgende:
Als die mensen nu hoor praten schaam ik me gewoon
quote:hoe is het met jouw vent?Op donderdag 28 oktober 2010 20:08 schreef sproetjes het volgende:
ga nog maar een film kijken denk ik
dear john ofzo, en dan lekkah janken
quote:Als echte Sjeng kan ik me daar absoluutOp donderdag 28 oktober 2010 20:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik niet. Westelijke Mijnstreek voor de win.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:34 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Als echte Sjeng kan ik me daar absoluut niet bij aansluiten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:40 schreef .ZilveR. het volgende:
Noooooooooooooooooooh de verliefdheid slaat weer toe, ik ken het verschil tussen oost en west niet meer![]()
quote:whahaha... wat een verzuurd oud mens zeg.. die moest mijn buurvrouw eens zijn, ouwhoer heeyOp donderdag 28 oktober 2010 20:31 schreef nattermann het volgende:
Bonje met de buren nu op RTL4. In Heerlen ouwhoer nee
quote:Sorry hoor, ik denk, toon eens wat interesse. Get off your high horse.Op donderdag 28 oktober 2010 20:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
1. Officieel is het "mijn" vent niet..
2. Vraag het em zelf even
quote:Dan motte meer emoticons gebruiken Sproet.Op donderdag 28 oktober 2010 21:05 schreef sproetjes het volgende:
dat was grappig bedoeld friekje
niet meteen op je teentjes getrapt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |