quote:Vandaar een fles nitrox naast me om er 2 glazen uit de fles te halen en dan weer weg te zettenOp donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef huize het volgende:
[..]
Vind ik dus gewoon jammer om dronken van te worden.
quote:Blue label. Volgens mij is dat aardig overrated.Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Softfeel het volgende:
Zo tijd voor:
[ afbeelding ]
in combi met:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zuig 'm wel weer hard. Of hij moet zo klein zijn dat ik dan nog wat Brabants kan zwetsen.
quote:Prijs zegt wel veel bij whiskey. Al is 170 euro wel veeeeelOp donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Ach wil je ze goedkoper hebben
quote:Die heb ik ook. Die is lekker.Op donderdag 28 oktober 2010 21:44 schreef huize het volgende:
Ik heb hier 1 fles whisky staan, Highland park en die is voornamelijk voor bezoek.
quote:Black label vind ik beter dan groenOp donderdag 28 oktober 2010 21:46 schreef Softfeel het volgende:
Deze is ook alleen voor mij..
voor bezoek heb ik Gold Label of Jack Daniel's Green Label staan
quote:idem! godverdekut tot 14.00Op donderdag 28 oktober 2010 21:54 schreef huize het volgende:
Trusten.
Tijd voor een refill. Morgen nog werken en dan rust!
quote:JD Green is veel beter en die bedoel ik ook
quote:Thnx. Dat kan ik niet missen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:58 schreef huize het volgende:
Bracke. Et café niet het eetcafé.
Op het panctiusplein tegenover de kerk.
Edit mn edit deed fok stoppen![]()
quote:Nou....aangezien eigenlijk alle café's tegenover de kerk liggen. Maar tis makkelijk te vinden!Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thnx. Dat kan ik niet missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |