quote:Nie stoppen nie, dat is toch net wel stoppenOp donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
JA JONGEH. NEEMME HARD VAN ACHTEREH JONGEH. JOA MANNEH, IK KOM BIJNA, NIE STOPPEH NIE.
quote:Ik weet ze wel te liggenOp donderdag 28 oktober 2010 22:05 schreef huize het volgende:
[..]
Nou....aangezien eigenlijk alle café's tegenover de kerk liggen. Maar tis makkelijk te vinden!
quote:Dat is plat-Brabants. Daar wordt ik normaal gezien niet bepaald vrolijk van.Op donderdag 28 oktober 2010 22:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nie stoppen nie, dat is toch net wel stoppen?
quote:Ik heb er een half jaar gewerkt. De binnenstad vond ik ook helemaal niets mis meeOp donderdag 28 oktober 2010 22:15 schreef huize het volgende:
Snap diet hetze tegen Heerlen niet. Tis een leuk dorp!
quote:Is et een date trouwens? Waarmee je vrijdag gaat drinken.Op donderdag 28 oktober 2010 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar gewerkt. De binnenstad vond ik ook helemaal niets mis mee
quote:Gaat over mensen met een robotfetisjOp donderdag 28 oktober 2010 22:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb dat net afgezet. tisser dan
quote:SybianOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef sproetjes het volgende:
ohgod
die chicks die worden genomen door zo'n robot??
quote:Wat maakt het nu anders?Op donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is plat-Brabants. Daar wordt ik normaal gezien niet bepaald vrolijk van.
quote:Het gaat over mannen..Op donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef sproetjes het volgende:
ohgod
die chicks die worden genomen door zo'n robot??
quote:dat doe je met een echte chick ookOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje koffie drinken aan de keukentafel met haar en haar daarna hard nemen op dezelfde tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |