Wij (van Njord) hebben jaarlijks een uitwisseling met Christchurch College in Oxfordquote:Op zondag 28 november 2010 15:09 schreef Cantab het volgende:
[..]
Ik roei voor mijn college (Christ's). Ieder college heeft een roeiclub, zijn er een stuk of 30, en tussen deze clubs worden er regelmatig wedstrijden gehouden. De beste college-roeiers kunnen uiteindelijk voor de universiteit gaan roeien met als belangrijkste doel het winnen van 'The Boat Race' tegen Oxford.
Ik studeer hier voor een jaar en ik had wel een eerder erover gedacht om te gaan roeien, dus toen ik hier kwam had ik wel zoiets van dit is de perfecte plek, nu moet ik het doen ook. Of je trouwens Engels of buitenlands bent maakt verder niet zoveel uit. Iedereen heeft het druk, maar sport is hier zo belangrijk, daar hoor je gewoon tijd voor te maken.
Gisteren konden we trouwens voor het eerst echt onze krachten meten met de andere colleges in de Clare Novice Regatta. We hadden een beetje pech met onze loting, want als we de eerste race zouden winnen, kwamen we de grote favoriet al in de tweede race tegen en de op een na grootste favoriet in de derde. We wisten gelukkig wel dat we zelf ook wel wat konden, dus we hadden er nog wel vertrouwen in. En terecht, zo bleek. Eerste race met gemak gewonnen. Tweede race was enorm zwaar, ze waren echt heel goed en het was constant nek-aan-nek (800m), maar uiteindelijk met 1/3 bootlengte gewonnen. Ook de derde race weer een pittige strijd die we met een halve lengte gewonnen hadden. Toen zaten we in de finale, waarin we door vermoeidheid meer fouten maakten dan normaal en onze tegenstander uiteraard ook heel sterk was en dit hebben we niet gered helaas. Toch een mooi resultaat behaalt uiteindelijk en donderdag hebben we weer een race waarin we er gewoon weer helemaal voor gaan.
Doe je het alsjeblieft rustig aan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:10 schreef WanEnOonlie het volgende:
Oja: op de NKIR ga ik (weer) commentaar leveren.
Ja, klopt. Maar ik start NKIR niet omdat ik nu niet gezond ben, en dát vind ik heel erg balen. Het is niet zo dat ik het heel jammer vind dat ik niet mag ergo-en ^^ vind het gewoon stom om niet te trainen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom dat? Beter de NKIR niet starten en goed heel en sterk worden voor wanneer het echt belangrijk is toch? Je kunt altijd nog later een 2k test doen..
Ik zie je vraag nu pas.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:40 schreef wvdwest het volgende:
Fiekie, waarom startte jullie niet achter mijn dames aan? Ik had jullie wel willen zien roeien.
Hij doet het ook alleen maar omdat hij dan een krat bier krijgtquote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ananas, ik zie je bij de NKIR inschrijvingen staan, goed bezig!
Ik heb vandaag een 1500m en 500m als voorbereiding voor onze 2k en dat ging best goed, dus ik heb er vertrouwen in!
Voordat jullie het aanboden zou ik ook al meedoen maar dan een 1k (wat misschien nog doorgaat)quote:Op zondag 5 december 2010 20:09 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij doet het ook alleen maar omdat hij dan een krat bier krijgt
Maar wel lachen natuurlijk!
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doe je het alsjeblieft rustig aan?
Faalhaas..quote:Op zondag 5 december 2010 22:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voordat jullie het aanboden zou ik ook al meedoen maar dan een 1k (wat misschien nog doorgaat)
KUT KUT KUT ik kom er achter dat ik moet werken dan![]()
. Hopelijk kan ik wat fixen.
Ik zag jou anders ook niet bij de inschrijvingen staanquote:
Een kannetje maar liefst, HOHOHOHO STOP DE PERSEN!!quote:Op maandag 6 december 2010 16:42 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Maar ik jou ook nietOh en Ananas, mocht je mijn eerste nkirsplit op de 1000m halen, krijg je van mij een kannetje bier. 1.37.0, moet te doen zijn....
Dat zullen ze je waarschijnlijk alleen zelf kunnen vertellenquote:Op maandag 6 december 2010 18:02 schreef De_Ananas het volgende:
Om even de hattrick af te maken even een random vraag. Waarom zijn de Muda's niet van begin af aan gaan focussen op de 2X- ? Vonden ze dat niet leuk of zijn ze er minder goed in ?
En ik voelde me al flauw om die weddenschap aan te gaan.quote:Op maandag 6 december 2010 17:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een kannetje maar liefst, HOHOHOHO STOP DE PERSEN!!
Ik krijg 2 fustjes (waaronder 1tje van Pullup) als ik onder de 7 trap
Gierigaard!!!!
Jammerquote:Op maandag 6 december 2010 16:56 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Tentamens en die kakblessure in mijn heup..
1x kan alleen in het Clubvieren veld of het bedrijvenveld. Kreeg vanmiddag te horen dat we niet starten met Berlage en ik dus alleen clubvieren zou kunnen doen dan. Had te weinig tijd om een ploeg samen te stellen en de inschrijving is al dicht nu. Kon dus alleen clubveld wat 2k is maar ik moet dan dus werken naar het er nu uitzietquote:Op maandag 6 december 2010 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik voelde me al flauw om die weddenschap aan te gaan.
Ik zou overigens gewoon 1 km gaan doen als ik jou was, maar dat terzijde.
Niks faal, gewoon nog even 2x trainen met je donder en gaan!quote:Op maandag 6 december 2010 19:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
1x kan alleen in het Clubvieren veld of het bedrijvenveld. Kreeg vanmiddag te horen dat we niet starten met Berlage en ik dus alleen clubvieren zou kunnen doen dan. Had te weinig tijd om een ploeg samen te stellen en de inschrijving is al dicht nu. Kon dus alleen clubveld wat 2k is maar ik moet dan dus werken naar het er nu uitziet
Weer een opperste faal ja
twee zware ballen en een lichte pak, hehequote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef AHappelstroop het volgende:
Jonkman, idee voor klein berichtje op NLroei?
Tritonhuis 'Houtman' is op RTV Utrecht te zien en te horen.
Digitaal vind je 'm op http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/297752
Probleem is dus dat ik moet werken zaterdagochtend als ik geen vervanger kan regelenquote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niks faal, gewoon nog even 2x trainen met je donder en gaan!
Ik zat zelf te denken aan de Ergohead. Ook om een ploeggenoot te sarren die m ook wilt starten in t B-veld..quote:Op maandag 6 december 2010 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
JammerZit het er nog in dat je het voor kerst wel kan doen ?
Mooi dat je kunt starten, nu maar hopen dat je aan 15 minuten genoeg gaat hebben anders loopt het programma zo uit...quote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Probleem is dus dat ik moet werken zaterdagochtend als ik geen vervanger kan regelen
Jaaaaaa ik kan starten
Durf je, net als Pullup, er wat op te zetten dat ik onder de 7:30 trap?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef jw3 het volgende:
[..]
Mooi dat je kunt starten, nu maar hopen dat je aan 15 minuten genoeg gaat hebben anders loopt het programma zo uit...
ik had 07:19 twee jaar geledenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Durf je, net als Pullup, er wat op te zetten dat ik onder de 7:30 trap?(Pullup had onder de 7 minuten
)
Ik ook JW?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef jw3 het volgende:
Ik zal niet zo gemeen zijn als pulp echter 7.30 is echt wel heel schandalig langzaam dus daar zet ik niks op maar je krijgt een biertje als je binnen 73 seconden van mijn snelste roeier zit.
Nee, jij zeker niet want ondanks je gewicht kun je nog wel ietsquote:
Lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 09:23 schreef jw3 het volgende:
[..]
Nee, jij zeker niet want ondanks je gewicht kun je nog wel iets![]()
Maar mocht je sneller gaan dan die Nerdhuis keffer dan krijg je een glaasje appelsap
Als je nu gewoon zorgt dat je de eerste bent die start dan is de rest niet uniform met jou.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:19 schreef De_Ananas het volgende:
Mag je gewoon starten als je niet uniform bent met je vereniging?
Ik start wel als eerstequote:Op donderdag 9 december 2010 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je nu gewoon zorgt dat je de eerste bent die start dan is de rest niet uniform met jou.
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 9 december 2010 12:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik start wel als eerste
Overigens zat ik gisteren bij 2x een 1k op 1.49, beter dan verwacht
Er is veel bier te winnen dus ik ga goed mijn best doenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Dat valt inderdaad best mee.
Je bedoeld minder langzaam neem ik aanquote:Op donderdag 9 december 2010 12:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er is veel bier te winnen dus ik ga goed mijn best doen!
Moet je je eens voorstellen hoe hard ik zou gaan als ik een fatsoenlijke voorbereiding had gehad
Wat ga je nou doen qua roeien dit jaar?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:52 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Toestemming van de coaches om de ergohead te starten!
Nu alleen nog even kijken in welk veld...
Mijn voorspelling van de winnaars in die veldenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Mij kan je niet aanmoedigen want ik doe het 's ochtends vroeg op de tritonloodsGa misschien 's middags nog wel even naar de club4en (ploeggenootjes van vorig jaar) en de eerstejaars achten kijken..
Wel interessant dat de "grote namen" allemaal niet meedoen, kijken wat voor een strijd er dan losbarst in de SA velden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |