Niks faal, gewoon nog even 2x trainen met je donder en gaan!quote:Op maandag 6 december 2010 19:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
1x kan alleen in het Clubvieren veld of het bedrijvenveld. Kreeg vanmiddag te horen dat we niet starten met Berlage en ik dus alleen clubvieren zou kunnen doen dan. Had te weinig tijd om een ploeg samen te stellen en de inschrijving is al dicht nu. Kon dus alleen clubveld wat 2k is maar ik moet dan dus werken naar het er nu uitziet
Weer een opperste faal ja
twee zware ballen en een lichte pak, hehequote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef AHappelstroop het volgende:
Jonkman, idee voor klein berichtje op NLroei?
Tritonhuis 'Houtman' is op RTV Utrecht te zien en te horen.
Digitaal vind je 'm op http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/297752
Probleem is dus dat ik moet werken zaterdagochtend als ik geen vervanger kan regelenquote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niks faal, gewoon nog even 2x trainen met je donder en gaan!
Ik zat zelf te denken aan de Ergohead. Ook om een ploeggenoot te sarren die m ook wilt starten in t B-veld..quote:Op maandag 6 december 2010 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
JammerZit het er nog in dat je het voor kerst wel kan doen ?
Mooi dat je kunt starten, nu maar hopen dat je aan 15 minuten genoeg gaat hebben anders loopt het programma zo uit...quote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Probleem is dus dat ik moet werken zaterdagochtend als ik geen vervanger kan regelen
Jaaaaaa ik kan starten
Durf je, net als Pullup, er wat op te zetten dat ik onder de 7:30 trap?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef jw3 het volgende:
[..]
Mooi dat je kunt starten, nu maar hopen dat je aan 15 minuten genoeg gaat hebben anders loopt het programma zo uit...
ik had 07:19 twee jaar geledenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Durf je, net als Pullup, er wat op te zetten dat ik onder de 7:30 trap?(Pullup had onder de 7 minuten
)
Ik ook JW?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef jw3 het volgende:
Ik zal niet zo gemeen zijn als pulp echter 7.30 is echt wel heel schandalig langzaam dus daar zet ik niks op maar je krijgt een biertje als je binnen 73 seconden van mijn snelste roeier zit.
Nee, jij zeker niet want ondanks je gewicht kun je nog wel ietsquote:
Lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 09:23 schreef jw3 het volgende:
[..]
Nee, jij zeker niet want ondanks je gewicht kun je nog wel iets![]()
Maar mocht je sneller gaan dan die Nerdhuis keffer dan krijg je een glaasje appelsap
Als je nu gewoon zorgt dat je de eerste bent die start dan is de rest niet uniform met jou.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:19 schreef De_Ananas het volgende:
Mag je gewoon starten als je niet uniform bent met je vereniging?
Ik start wel als eerstequote:Op donderdag 9 december 2010 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je nu gewoon zorgt dat je de eerste bent die start dan is de rest niet uniform met jou.
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 9 december 2010 12:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik start wel als eerste
Overigens zat ik gisteren bij 2x een 1k op 1.49, beter dan verwacht
Er is veel bier te winnen dus ik ga goed mijn best doenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Dat valt inderdaad best mee.
Je bedoeld minder langzaam neem ik aanquote:Op donderdag 9 december 2010 12:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er is veel bier te winnen dus ik ga goed mijn best doen!
Moet je je eens voorstellen hoe hard ik zou gaan als ik een fatsoenlijke voorbereiding had gehad
Wat ga je nou doen qua roeien dit jaar?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:52 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Toestemming van de coaches om de ergohead te starten!
Nu alleen nog even kijken in welk veld...
Mijn voorspelling van de winnaars in die veldenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Mij kan je niet aanmoedigen want ik doe het 's ochtends vroeg op de tritonloodsGa misschien 's middags nog wel even naar de club4en (ploeggenootjes van vorig jaar) en de eerstejaars achten kijken..
Wel interessant dat de "grote namen" allemaal niet meedoen, kijken wat voor een strijd er dan losbarst in de SA velden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |