quote:Bemoei je er niet mee.
quote:voor deze wel
quote:geen aandacht geven aan de fipo.Op woensdag 27 oktober 2010 13:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Dit topic is niet toegestaan? My bad
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef Rpol het volgende:
Effe wennen maar het ziet er wel fris uit. Ik ben positief.
quote:dus dit, veel beter, makkelijker te tweaken, innovatiever in gebruik, mooier.Op woensdag 27 oktober 2010 13:18 schreef Haque het volgende:
Vind hem wel mooi en modern. Niks te klagen eigenlijk.
quote:hierOp woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Genius-F het volgende:
Ik kan de quote knop niet eens vinden
quote:Thnx.Op woensdag 27 oktober 2010 13:43 schreef PeZu het volgende:
hier [ afbeelding ] klikken en even aanvinken dn blijft ie staan
quote:Dat is ook een ergernis van mij ja.Op woensdag 27 oktober 2010 13:45 schreef JackHerrer het volgende:
Automatische refresh is wel leuk, behalve als je tegelijk een topic wil openen en dan een heel ander topic opent omdat je misklikt.
quote:daarom zet ik dat uitOp woensdag 27 oktober 2010 13:45 schreef JackHerrer het volgende:
Automatische refresh is wel leuk, behalve als je tegelijk een topic wil openen en dan een heel ander topic opent omdat je misklikt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef Rpol het volgende:
Effe wennen maar het ziet er wel fris uit. Ik ben positief.
quote:jups, gaat hier ook nietOp woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef Garisson72 het volgende:
Bij het aanpassen van post-kleuren moet je 'ook quotes' kunnen aanvinken, maar dat werkt bij mij niet (zowel FF als Chrome). Hebben jullie dat ook?
quote:Dat kan alleen als je abo hebt.Op woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef Garisson72 het volgende:
Bij het aanpassen van post-kleuren moet je 'ook quotes' kunnen aanvinken, maar dat werkt bij mij niet (zowel FF als Chrome). Hebben jullie dat ook?
quote:Dan moet je me dus ook die optie niet geven.
quote:ja dat kunnen ze makkelijk weglaten dan maar goed danny is er heel actief mee bezig dus hulde voor al het werkOp woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan moet je me dus ook die optie niet geven.
quote:wegOp woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waar is het knopje ''reageren gebleven'' inplaats van een snelle reactie.
quote:Waarom wil je geen snelle reactie?Op woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waar is het knopje ''reageren gebleven'' inplaats van een snelle reactie.
quote:Vind ik persoonlijk prettiger werken ;p.
quote:nee hoor dat kan ook zonder aboOp woensdag 27 oktober 2010 14:23 schreef dandybleu het volgende:
als je een abo hebt dan kan je de achtergrond kleur wijzigen ( boehoe ik heb geeb abo )
quote:niks, je stapt automatisch overOp woensdag 27 oktober 2010 14:36 schreef Frag_adder het volgende:
Ahhh dus daar slaat de banner "deze layout verdwijnt binnenkort bla bla bla" op. Ik heb deze tot dusver gewoon genegeerd. Wat voor vreselijke dingen gebeuren er als je weigert over te stappen?
quote:ja of jonge poesjes plat hamerenOp woensdag 27 oktober 2010 14:38 schreef Penisbaard het volgende:
Haten op de nieuwe lay-outDat is hetzelfde als de misdaden van Stalin goedkeuren.
quote:Als ik er niets voor hoeft te doen intereseerd het mij ook niet,
quote:je zal wel wat instellingen moeten veranderen om hem helemaal naar jouw smaak en post gedrag inte stellen maar uiteindelijk hou je ervan alsof het je bloed eigen kind isOp woensdag 27 oktober 2010 14:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als ik er niets voor hoeft te doen intereseerd het mij ook niet,
onterechte klacht ongeacht hoe lelijk en onpractisch de nieuwe layout ook wordt!
quote:het is een kauwOp woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef Klipnap het volgende:
Waarom houdt de baggerlayout op met bestaan?!? Ik houd van die kraai!
quote:Dit. Vooral de FOK! Silver.. ook al is hij nog Work In ProgressOp woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die thema's zijn trouwens wel relaxt.
quote:Als die bazenvogel weer in de header komt zou het perfect zijn ja.Op woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef Klipnap het volgende:
Waarom houdt de baggerlayout op met bestaan?!? Ik houd van die kraai!
quote:Niet dat lekkere wijf met dikke tieten en strak wit truitje?Op woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef Penisbaard het volgende:
Als die bazenvogel weer in de header komt zou het perfect zijn ja.
quote:Je heb een abo. dus die kan je zelf ook instellenOp woensdag 27 oktober 2010 15:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet dat lekkere wijf met dikke tieten en strak wit truitje?
quote:Ohw, ik heb niets hoeven instellen, hoor. Ik zie haar standaard in de header.Op woensdag 27 oktober 2010 15:27 schreef Ploertendoder het volgende:
Je heb een abo. dus die kan je zelf ook instellenZo heel erg veel moeite kost dat niet
quote:Ja in FOK! Silver, maar over een aantal dagen zal je toch aan de nieuwe moeten wennenOp woensdag 27 oktober 2010 15:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik heb niets hoeven instellen, hoor. Ik zie haar standaard in de header.
quote:Ik heb het nu gewoon over layouts, hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Socios, opbokken met al dat offtopic geleuter.
quote:Zit niet zo te leuteren. Jij begon ermee. Ik heb net 15+ offtopic posts van je weggeflikkerd.Op woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb het nu gewoon over layouts, hoor.
Het enige dat offtopic was, was mijn verdediging tegen onterechte aantijgingen jegens mij. Mijn excuses als dat de leesbaarheid van dit topic tijdelijk heeft beïnvloed.
quote:Nee, beetje zomaar mijn tekst jattenOp woensdag 27 oktober 2010 13:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Dit topic is niet toegestaan? My bad
quote:Gebruik dan de FOK! Silver skinOp woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef tennisracket het volgende:
Wat een kut lay-out! Doe mij maar de oude baggerlayout of fok_silver. Dit is gewoon schandalig! DAT DIT KAN IN NEDERLAND
quote:alles voor het geld toch ?:)Op donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef Orbeatle het volgende:
Wat een ontzettende kut layout, inderdaad.
En je moet ineens een abonnement hebben om de kleinste dingen aan te kunnen passen.
Wat een schijtforum is dit geworden zeg, echt.
quote:Ja beetje naaistreek vind ik het.Op donderdag 28 oktober 2010 20:44 schreef bonke het volgende:
[..]
alles voor het geld toch ?:)
ik vind em trouwens maar wazig, ben snel weer teruggegaan naar de bagger
quote:Dat zal je nog ongeveer 2 dagen kunnen doen.Op donderdag 28 oktober 2010 20:44 schreef bonke het volgende:
[..]
alles voor het geld toch ?:)
ik vind em trouwens maar wazig, ben snel weer teruggegaan naar de bagger
quote:Op zondag 7 november 2010 19:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat uit moet maken? Als het goed is gaat de output van de SML-engine ook gewoon d.m.v. templates. Templatesystemen als Smarty hebben hier zelfs specifieke dingen voor, als ik het me goed herinner.
die knop kan ik dus niet vinden..quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier [ afbeelding ] klikken en even aanvinken dn blijft ie staan
- Leesbaarheid: We zullen het zienquote:Op zondag 7 november 2010 20:41 schreef L.no het volgende:
-Dat slecht leesbaarheid went uiteindelijk (iig bij mij, ik had daar ook moeite mee)
-De zoekfunctie staat bij de zwarte balk waar frontpage/sport/games/etc staat.
-De smileys kan je [ afbeelding ] daar instellen
-Die meldingen kan je ook uitzetten.
-Dat faceboekmeuk kan je ook uitzetten.
De rest zal vast een bug zijn.
Ik heb geen idee waarom die google balk daar is. Je kan trouwens ook zoeken door jouw muis over de knop 'forum' bij die zwarte balk wijzen en je kan dan springen van subforums of snel zoeken.quote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
- Leesbaarheid: We zullen het zien
- Zoekfunctie: OK. Maar waarom dan die andere Google balk daar?
- Zal eens kijken of ik dat uitgezet krijg
Zeker kut. En de Fok!silver skin verhelpt het ook niet echt. moet ik zeggen. Vond dat snel reageren onderaan de pagina altijd wel relaxed. Geen poespas enzo. Voor een bericht met opmaak en smilies waar ik de codes niet van weet gebruikte ik de 'uitgereide reactie' knop altijd.quote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom die google balk daar is. Je kan trouwens ook zoeken door jouw muis over de knop 'forum' bij die zwarte balk wijzen en je kan dan springen van subforums of snel zoeken.
Wel kut dat je zoveel problemen hebt met die nieuwe layout.
Ik zou ook niet weten waarom dat uit moet maken. Maar op een complex programma als RDE en de bijbehorende lay-out lijkt het mij niet vergezocht.quote:Op zondag 7 november 2010 19:47 schreef joepie91 het volgende:
Met het risico niet serieus genomen te worden quote ik even m'n eigen laatste post uit het inmiddels gesloten topic:
[..]
RDE?quote:Op zondag 7 november 2010 20:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom dat uit moet maken. Maar op een complex programma als RDE en de bijbehorende lay-out lijkt het mij niet vergezocht.
Geen last van.quote:Op zondag 7 november 2010 20:37 schreef leolinedance het volgende:
Het is gewoon kut, die nieuwe layout. Alvast een paar dingen:
- Slechter leesbaar. Op mijn nieuwe laptop met 15" 1080p wordt het waarschijnlijk een drama.
In de balk daarboven heb je het woord 'zoeken'. Die zit (waarschijnlijk) in de sitenav, omdat je over heel FOK! ermee kan zoeken.quote:- Kan de normale zoekfunctie niet vindenDie google balk boven in het scherm werkt voor geen meter in ieder geval. Kan nog beter met Google zelf zoeken met de juiste woorden.
Klopt. Dat scheelt namelijk een hoop DOMrequests en dat scheelt load en dus tijd.quote:- Moet op desmiley klikken voordat ik smileys kan selecteren.
Wordt hier prima onthouden.quote:- Automatische refresh uitzetten wordt niet onthouden.
Zijn inderdaad irritant, maar die kan je uitzetten.quote:- Meldingen dat ik 2 minuten niet actief ben geweest ofzo.
Nog niet echt last van gehad.quote:- Traag met berichten quoten, ik quotte een bericht en begon te typen. 3 sec later verscheen het gequotte bericht pas, midden in de zin dit ik op dat moment aan het typen was. Kon ik de boel weer aan gaan passen![]()
Kan je uitzetten.quote:- Ik wíl geen fucking Facebook onzin in mijn layout. Maakt de layout onnodig druk.
Klik op de laatste reactie. Of op de >> naast de getallen, zoals in Bagger.quote:- In MyAT als ik op een topic klik kom ik bij pagina 1 uit en niet op de pagina waar het laatste bericht gepost is. Dat zou wel handig zijn.
Die zaken kon je ook in Bagger niet aanpassen zonder aboquote:- Voor allerlei kleine aanpassingen moet je nu een abonnement hebben? Dacht het dus niet he met zo'n kutlayout![]()
Is dit boeiend?quote:- Huillach smiley zit op een andere plaats. Niet zo'n ramp, maar waarom in hemelsnaam?!
Nog geen last mee gehad.quote:- Heb al verschillende haperingen gehad met typen of tekst verwijderen met backspace enzo.
Geen idee hoe oud je laptop is.quote:Deze laptop is niet erg nieuw maar kon Fok! silver prima aan. Deze fancy rotzooi vreet vermoedelijk meer resources?
Replique Discussion Environment. De forumsoftware.quote:
-Of het boeiend is? Het is nutteloos!quote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen last van.
[..]
In de balk daarboven heb je het woord 'zoeken'. Die zit (waarschijnlijk) in de sitenav, omdat je over heel FOK! ermee kan zoeken.
[..]
Klopt. Dat scheelt namelijk een hoop DOMrequests en dat scheelt load en dus tijd.
[..]
Wordt hier prima onthouden.
[..]
Zijn inderdaad irritant, maar die kan je uitzetten.
[..]
Nog niet echt last van gehad.
[..]
Kan je uitzetten.
[..]
Klik op de laatste reactie. Of op de >> naast de getallen, zoals in Bagger.
[..]
Die zaken kon je ook in Bagger niet aanpassen zonder lay-out
[..]
Is dit boeiend?
[..]
Nog geen last mee gehad.
[..]
Geen idee hoe oud je laptop is.
h ja, stond al uit nu. Vaag, heb hem niet uitgezet. Maar het is goed zo danquote:
Ah. Maar goed, als RDE de SML-tags niet via een parser gaat werken, maar wel ondersteuning voor templates biedt, is het wat mij betreft een fout in RDE die opgelost moet worden.quote:Op zondag 7 november 2010 21:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Replique Discussion Environment. De forumsoftware.
Er is een parser. Maar volgens mij weten wij beide niet hoe het werkt.quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ah. Maar goed, als RDE de SML-tags niet via een parser gaat werken, maar wel ondersteuning voor templates biedt, is het wat mij betreft een fout in RDE die opgelost moet worden.
Excusez-moi, ik maakte een behoorlijke typfoutquote:Op zondag 7 november 2010 21:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Er is een parser. Maar volgens mij weten wij beide niet hoe het werkt..
Alleen Text Onlyquote:Op zondag 7 november 2010 23:31 schreef Billy_Talent het volgende:
Bah, verandering.
Zijn er nog andere layouts waar je uit kan kiezen?
Dubbelklikken op een spoiler. Dan gaat alles open.quote:Op maandag 8 november 2010 23:36 schreef vosss het volgende:
Kutspoilers!
Dat dus.
Gek word ik er van!
En van de rest word ik ook al niet bijster vrolijk!
Is al een heel topic aan gewijd (en uiteindelijk gesloten). Degenen die het hier voor het zeggen hebben willen er niks aan doen. We moeten elk topic maar naar beneden scrollen (banner uit beeld = geen cpu gebruik) of een snellere computer kopen om op een forum te kunnen praten.quote:Op maandag 29 november 2010 13:51 schreef kaasklefje het volgende:
Die sneeuwzooi is een lekkere cpu-vreter
(mijn dank gaat uit naar: MinatoNamikaze )
Dit. 't Is ook wel heel irritant dat je ineens geen spoilers meer kan openenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
Jemig, wat een is die nieuwe layout voor op je mobiel verrot zeg.
In een volgende update is dat opgelost.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Dit. 't Is ook wel heel irritant dat je ineens geen spoilers meer kan openen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |