quote:Bemoei je er niet mee.
quote:voor deze wel
quote:geen aandacht geven aan de fipo.Op woensdag 27 oktober 2010 13:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Dit topic is niet toegestaan? My bad
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef Rpol het volgende:
Effe wennen maar het ziet er wel fris uit. Ik ben positief.
quote:dus dit, veel beter, makkelijker te tweaken, innovatiever in gebruik, mooier.Op woensdag 27 oktober 2010 13:18 schreef Haque het volgende:
Vind hem wel mooi en modern. Niks te klagen eigenlijk.
quote:hierOp woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Genius-F het volgende:
Ik kan de quote knop niet eens vinden
quote:Thnx.Op woensdag 27 oktober 2010 13:43 schreef PeZu het volgende:
hier [ afbeelding ] klikken en even aanvinken dn blijft ie staan
quote:Dat is ook een ergernis van mij ja.Op woensdag 27 oktober 2010 13:45 schreef JackHerrer het volgende:
Automatische refresh is wel leuk, behalve als je tegelijk een topic wil openen en dan een heel ander topic opent omdat je misklikt.
quote:daarom zet ik dat uitOp woensdag 27 oktober 2010 13:45 schreef JackHerrer het volgende:
Automatische refresh is wel leuk, behalve als je tegelijk een topic wil openen en dan een heel ander topic opent omdat je misklikt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef Rpol het volgende:
Effe wennen maar het ziet er wel fris uit. Ik ben positief.
quote:jups, gaat hier ook nietOp woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef Garisson72 het volgende:
Bij het aanpassen van post-kleuren moet je 'ook quotes' kunnen aanvinken, maar dat werkt bij mij niet (zowel FF als Chrome). Hebben jullie dat ook?
quote:Dat kan alleen als je abo hebt.Op woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef Garisson72 het volgende:
Bij het aanpassen van post-kleuren moet je 'ook quotes' kunnen aanvinken, maar dat werkt bij mij niet (zowel FF als Chrome). Hebben jullie dat ook?
quote:Dan moet je me dus ook die optie niet geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |