SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Ga je mee?quote:Op maandag 1 november 2010 17:00 schreef Kuukske het volgende:
Misschien moet je op zondag een kerk inlopen in de biblebelt. En het vragen.
quote:
Je kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 17:39 schreef Kuukske het volgende:
Niet dat het niet kan hoor. Maar een live reactie in een kerk lijkt me wel leuk.
Ze zijn aan het uitsterven geloof ikquote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef Vogue het volgende:
Bah, seks voor het huwelijk. Ik moet er niet aan dénken.
Zullen zulke mensen echt nog bestaan ja?
* ikbeneenkiwi slaat screenshot opquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Stelletjes
Alleen Breda is een legitieme reden om terug te komen.
Slim. Je weet maar nooit wanneer het nog es van pas kan komen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
* ikbeneenkiwi slaat screenshot op
Precies. dit gaat in een archief hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Slim. Je weet maar nooit wanneer het nog es van pas kan komen.
Ga dan terug naar bed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou nog wel een uurtje kunnen slapen. Geloof ik.
Gisteren naar een film geweest (Eat Pray Love). Aparte film wel.. klein beetje slaapverwekkend na een werkdag.
Je hebt geen sympathieke werkgever, dat is het.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben aan het werk, en heb niet van die flexibele uren zoals jij.
En eh, ja ik denk dat het ook. In jouw geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |