quote:Eten zoals ik nu doe, poosje vrij streng lowcarb, op termijn weer met gewoon brood (zoveel brood eet ik nl niet, per dag maar 1 of 2)Op woensdag 27 oktober 2010 10:55 schreef LieLie het volgende:
Bedoel je meer of minder carbs wil gaan eten?
quote:Daar ken ik niet veel van. Ik heb Duel geprobeerd (violet-thee geur) en Sables (ik kreeg er sterk een anijs-geur van). Beide worden meer voor mannen verkocht.
quote:PI's?Op woensdag 27 oktober 2010 11:01 schreef Aure het volgende:
De mobiele versie heeft nu wel PI's trouwens <3
quote:Maar die PI's zijn ook niet zo nuttig, ik wil smilies!Op woensdag 27 oktober 2010 11:04 schreef Aure het volgende:
Oh maar alleen in t snel reageren dingals ik iemand qoute zie ik ze niet staan
quote:Jij hebt alleen deze smilies nodig:Op woensdag 27 oktober 2010 11:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar die PI's zijn ook niet zo nuttig, ik wil smilies!
quote:Whut?Op woensdag 27 oktober 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt alleen deze smilies nodig:![]()
quote:Ik ben die smiley dus op een gegeven moment heel erg zat geraakt hè. Is echt zo'n 'ik doe heel superieur alsof ik overal sarcastisch over ben en schijt aan heb en zo win ik elke discussie op fok'Op woensdag 27 oktober 2010 11:10 schreef LieLie het volgende:
Vooralmis ik vaak in andere toepassingen
(oja, die ken ik ook nog)
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben die smiley dus op een gegeven moment heel erg zat geraakt hè. Is echt zo'n 'ik doe heel superieur alsof ik overal sarcastisch over ben en schijt aan heb en zo win ik elke discussie op fok'Gebruik 'm tegenwoordig bijna nooit meer
quote:vergat er nog een paar
quote:We kennen elkaar te langOp woensdag 27 oktober 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wíst dat jij zo zou reageren![]()
quote:tis wel zo eigenlijk. in het echte leven doe ik nooit zo. doe dit eigenlijk alleen bij als ikzelf iets stoms doeOp woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben die smiley dus op een gegeven moment heel erg zat geraakt hè. Is echt zo'n 'ik doe heel superieur alsof ik overal sarcastisch over ben en schijt aan heb en zo win ik elke discussie op fok'Gebruik 'm tegenwoordig bijna nooit meer
quote:Ja, voor een beetje zelfspot kan 'ie wel weer leuk zijn, maar om anderen te kleineren, neeOp woensdag 27 oktober 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis wel zo eigenlijk. in het echte leven doe ik nooit zo. doe dit eigenlijk alleen bij als ikzelf iets stoms doe
quote:Dan toch een INTJ, een mastermind.Op woensdag 27 oktober 2010 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Betekent dat dat je toch een beetje ENTJ bent?
quote:ik zie het dan als een gebrek dat diegene niks zinnigs weet te zeggen maar toch het laatste woord wil hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, voor een beetje zelfspot kan 'ie wel weer leuk zijn, maar om anderen te kleineren, nee
quote:Een veldmaarschalkje, heusch welOp woensdag 27 oktober 2010 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan toch een INTJ, een mastermind.
quote:Ik kan ook nog steeds lekker agressief worden van die smileyOp woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Ik ook, volgens mijOp woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef Aure het volgende:
Ik gebruikwel vaak, maar niet om discussies te winnen, meestal is t zelfspot
quote:Klanten zijn wel je brood.Op woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een bijdehante kutklant aan de tel![]()
sorry
quote:Moet me zeggen dat het bij jou nog nooit is opgevallen dus dan zal je inderdaad wel op een normale manier gebruikenOp woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef Aure het volgende:
Ik gebruikwel vaak, maar niet om discussies te winnen, meestal is t zelfspot
quote:comfort foodOp woensdag 27 oktober 2010 11:37 schreef LieLie het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten, ik ben helemaal alleen *snik*
quote:Hoe bedoel je, iedereen heeft nu toch de nieuwe?Op woensdag 27 oktober 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die geen nieuwe layout kan selecteren?Tenminste niet opslaan
quote:In het echte leven komt sowieso alles heel anders over wat men hier zegt, ik mis dan wel eens de smilies jaOp woensdag 27 oktober 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
tis wel zo eigenlijk. in het echte leven doe ik nooit zo. doe dit eigenlijk alleen bij als ikzelf iets stoms doe
quote:Mijn Meneer moet vanavond een kies laten trekken, dus ik vrees dat ik ook alleen eet. Ik denk ff meeOp woensdag 27 oktober 2010 11:37 schreef LieLie het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten, ik ben helemaal alleen *snik*
quote:Hmm zie ik dan gewoon geen verschil ?Op woensdag 27 oktober 2010 11:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, iedereen heeft nu toch de nieuwe?
quote:Ze zorgen voor je broodOp woensdag 27 oktober 2010 11:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee joh.... ik eet mijn klanten niet op... weet niet wat jij er mee doet?
quote:enig fatsoen en begrip is op zn plaats. wie je ook aan de lijn hebt. en ik heb gelukkig niet tegen hem gezegd dat ik em een kutklant vind
quote:Auw, ja, waarschijnlijk wel danOp woensdag 27 oktober 2010 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn Meneer moet vanavond een kies laten trekken, dus ik vrees dat ik ook alleen eet. Ik denk ff mee
quote:Ik kon weer niet quoten
quote:Dan kan haast niet!Op woensdag 27 oktober 2010 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm zie ik dan gewoon geen verschil ?
quote:Hij laat zijn kies LosOp woensdag 27 oktober 2010 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn Meneer moet vanavond een kies laten trekken, dus ik vrees dat ik ook alleen eet. Ik denk ff mee
quote:Courgettesalade met witte bonen en citroenOp woensdag 27 oktober 2010 11:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Auw, ja, waarschijnlijk wel dan
Mijn meneer gaat naar Ajax.
Het zal hier wel salade worden denk ik.. Maar wil ook wel iets warms.
quote:Dan heb ik hem volgens mij echt niet....maar dat zal dan nog wel komenOp woensdag 27 oktober 2010 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kon weer niet quoten
Nou er is een enorm verschil tussen de bagger/new layout en deze nieuwe!
quote:Mja, maar ik zou niet echt iets weten wat ik heel lekker vind en hij helemaal niet.Op woensdag 27 oktober 2010 11:42 schreef Bluezz het volgende:
@ Lie, als ik alleen moet eten, ga ik altijd voor iets wat golfer echt niet lust
quote:Wat voor opties heb je bij layout dan? Waar staat ie op ingesteld?Op woensdag 27 oktober 2010 11:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan heb ik hem volgens mij echt niet....maar dat zal dan nog wel komen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, maar ik zou niet echt iets weten wat ik heel lekker vind en hij helemaal niet.
quote:Hij staat op bagger en kan het niet aanpassenOp woensdag 27 oktober 2010 11:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat voor opties heb je bij layout dan? Waar staat ie op ingesteld?
Edit, ik zie dat je een abo hebt, had je het dan niet al een tijdje?
quote:Misschien even melden in het feedback-topic?Op woensdag 27 oktober 2010 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij staat op bagger en kan het niet aanpassen
Kan sowieso mijn opties en profiel niet meer aanpassen sinds mijn abo
Heel handig
quote:Nah daar ben ik te lui voorOp woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien even melden in het feedback-topic?
quote:Volgens mij verdwijnt bagger deze week ook helemaal, dus dan zul je vanzelf in de nieuwe terechtkomen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah daar ben ik te lui voor
Sowieso is het niet zo belangrijk
quote:Heb je een abo opdat je je usernotes kunt bekijken, of om bepaalde users te kunnen blokkeren?Op woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah daar ben ik te lui voor
Sowieso is het niet zo belangrijk
quote:Beide alleen werkt die laatste niet bij crew dus schiet dat nog steeds niet altijd opOp woensdag 27 oktober 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een abo opdat je je usernotes kunt bekijken, of om bepaalde users te kunnen blokkeren?
quote:Wat heb jij tegen DE dan?Op woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beide alleen werkt die laatste niet bij crew dus schiet dat nog steeds niet altijd op![]()
Zal hem dus zeker ook niet verlengen, zoveel spannende dingen kan je er niet mee doen
quote:Trakteren!Op woensdag 27 oktober 2010 12:10 schreef golfer het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vandaag al 10 jaar van mijn levenverpest hebop FOK! rondhang.
quote:Staat in je gewone profiel.Op woensdag 27 oktober 2010 12:19 schreef LieLie het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien wanneer je je hebt aangemeld?
Ik dacht dat dat in je foboprofiel stond, maar daar zie ik nu niks.
quote:Wordt, als je 2 minuten niet op FOK! bent geweest, uitgeschakeld.Op woensdag 27 oktober 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
dat automatisch updaten doet ie niet bij mij zoals fok beweert na 5 sec..
quote:Welke browser en gebruik je een ad blocker (blokkeer je advertenties?)Op woensdag 27 oktober 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
dat automatisch updaten doet ie niet bij mij zoals fok beweert na 5 sec..
quote:Oja, nu zie ik het!Op woensdag 27 oktober 2010 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat in je gewone profiel.
Bij jou dus: woensdag 11 maart 2009 @ 19:19
quote:ah dat zal t zijnOp woensdag 27 oktober 2010 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welke browser en gebruik je een ad blocker (blokkeer je advertenties?)
quote:Taart!!Op woensdag 27 oktober 2010 12:10 schreef golfer het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vandaag al 10 jaar van mijn levenverpest hebop FOK! rondhang.
quote:Wil je niet zulke moeilijke woorden gebruikenOp woensdag 27 oktober 2010 12:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je gedroeg je ook geregeld abominabel.
Das veranderd
quote:Eten, frisse neus halen en weer verderOp woensdag 27 oktober 2010 12:50 schreef Sarabi het volgende:
Heel nuttig bezig geweest deze ochtend maar heb nu even een dipje
quote:Was ook mijn ideeOp woensdag 27 oktober 2010 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Eten, frisse neus halen en weer verder
quote:Leuk was t niet neeOp woensdag 27 oktober 2010 12:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wil je niet zulke moeilijke woorden gebruiken
Sorry alsnog voor mijn gedrag, voor mods moet het niet echt leuk zijn dat gezeur
quote:Gelukkig maarOp woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Leuk was t niet neemaar goed ik ben erover heen gekomen!
quote:Het was niet zozeer tegen DEOp woensdag 27 oktober 2010 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig naar het gedrag tegen DE?
quote:Bitchfights jonge, bítchfights....Op woensdag 27 oktober 2010 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig naar het gedrag tegen DE?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bitchfights jonge, bítchfights....
quote:Post ze in OUD dan?Op woensdag 27 oktober 2010 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bitchfights jonge, bítchfights....
quote:Luck!Op woensdag 27 oktober 2010 13:01 schreef Tezz het volgende:
Zo! Spannende OR-vergadering achter de rug vanmorgen. Nu nog notulen uitwerken (lekker thuis) en de rest van de dag vrij...
Oh, ik 'moet' zaterdag naar Ikea. Kind krijgt een nieuwe slaapkamer voor haar verjaardag. Wish me luck...
quote:Ja......... ohwacht, we gaan vrijdag. Maar ja dat is hetzelfde, het is herfstvakantie hier in het Zuiden. Nou ja, we gaan vroeg, trekken onze bergschoenen aan en doen net of we gek zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 13:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Luck!
Zaterdag in een Ikea is sowieso een heel avontuur
quote:Klinkt goedOp woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja......... ohwacht, we gaan vrijdag. Maar ja dat is hetzelfde, het is herfstvakantie hier in het Zuiden. Nou ja, we gaan vroeg, trekken onze bergschoenen aan en doen net of we gek zijn.
quote:Ja heel lickely dat IK in oud postOp woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
OUD, het rel-onderdeel van Fok
zullen wel de hormonen zijn
quote:Mss vind ze het juist leuk om mee te helpen dingetjes uitzoeken naar haar eigen smaak?Op woensdag 27 oktober 2010 13:08 schreef Tezz het volgende:
Goed, ik ga maar eens alvast beginnen met het leegruimen van haar slaapkamertje.
We hebben geprobeerd om het trouwens stiekem te doen (echt als verrassing dus), maar zijn tot de conclusie gekomen dat klussen zonder dat ze het weet echt onmogelijk is. En buiten dat trapt ze er gewoonweg niet in om een weekend bij opa en oma te gaan logeren zonder 'echte' reden......
quote:Jawel, ik kan haar mening (nog) heel goed sturen. Dus inderdaad, we maken er maar een gezellig dagje shoppen van vrijdag....Op woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mss vind ze het juist leuk om mee te helpen dingetjes uitzoeken naar haar eigen smaak?
Of durf je dat niet aan
quote:Oooh lekker! Mag ik komen eten?Op woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef golfer het volgende:
Bij de viswinkel heerlijke verse zeebaarsfilets gekocht. Ga ik vanavond lekker krokant op de huid bakken, vergezeld door verse coquilles en een salade.
quote:Tsk, jij maakt er meteen iets ranzigs vanOp woensdag 27 oktober 2010 13:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja heel lickely dat IK in oud post
quote:TonijnOp woensdag 27 oktober 2010 13:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
Oooh lekker! Mag ik komen eten?![]()
Net vriendlief uit Rome aan de telefoon: Ja, nou, gisteren hadden we via de Italiaanse delegatie eten gekregen, maar uhm, 90% was vis![]()
, dus ik heb nauwelijks wat gegeten, behalve iets in rijst dat naar kip smaakte! Ik:
Hij haat vis echt, maar ik snap nog steeds niet waarom....
quote:Heb een mailtje gekregen van je werkgever dat de gemeente wil bezuinigen en 3 vestigingen wil sluiten? En dat daar een petitie voor was, en dat heb ik ondertekend.Op woensdag 27 oktober 2010 13:01 schreef Tezz het volgende:
Zo! Spannende OR-vergadering achter de rug vanmorgen. Nu nog notulen uitwerken (lekker thuis) en de rest van de dag vrij...
Oh, ik 'moet' zaterdag naar Ikea. Kind krijgt een nieuwe slaapkamer voor haar verjaardag. Wish me luck...
quote:Het gaat erom dat Sarabi nu lief isOp woensdag 27 oktober 2010 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
en ben nu zo nieuwsgierig naar hoe Sarabi vroeger was, en waarom...
quote:De liefsteOp woensdag 27 oktober 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Sarabi nu lief is
quote:Hoe ik was? niet gezellig en waarom? verveling en veel irritante mensen in 1 topicOp woensdag 27 oktober 2010 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker gegeten weer, zit goed vol alleen maar is over een uur wel weer over...
Leuk dat je t werk leuk vind Kahlie! wel vervelend lijkt me dat die rook, maar raak je er niet aan gewend op een gegeven moment?
en ben nu zo nieuwsgierig naar hoe Sarabi vroeger was, en waarom...
quote:Niet overdrijven he
quote:Tikkeltje onzeker ook misschienOp woensdag 27 oktober 2010 13:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe ik was? niet gezellig en waarom? verveling en veel irritante mensen in 1 topic
quote:Bijna de liefste dan?Op woensdag 27 oktober 2010 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet overdrijven he![]()
[..]
Tikkeltje onzeker ook misschienmaar volgens mij heeft je vriendje je veel zelfvertrouwen gegeven, of niet?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb een mailtje gekregen van je werkgever dat de gemeente wil bezuinigen en 3 vestigingen wil sluiten? En dat daar een petitie voor was, en dat heb ik ondertekend.
quote:Nah het is niet allemaal zijn schuld maar de combinatie was gewoon erg slechtOp woensdag 27 oktober 2010 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
had je een verschrikkelijke ex dan Sarabi?
en het gaat er idd om hoe je nu bent, vroeg het me alleen af omdat je nu juist lief bent en ik me niet voor kon stellen hoe je anders was dat mensen je niet mochten
quote:reeds gedaan, ouwe boks.Op woensdag 27 oktober 2010 13:40 schreef Tezz het volgende:
Ben even weg Steer, maar ik kom er straks op terug!!!!! PM me even terug!!!!!!!!
quote:Prima buitentemperatuur voor deze tijd van het jaar.Op woensdag 27 oktober 2010 13:44 schreef LieLie het volgende:
Ongeveer 16 graden hier denk ik, joepie
quote:Het is hier zelfs altijd de binnentemperatuurOp woensdag 27 oktober 2010 13:46 schreef golfer het volgende:
Prima buitentemperatuur voor deze tijd van het jaar.
quote:Nope. Niemand rookt hier. Niemand van mijn directe familie rookt (meer) en niemand van mijn vrienden. Met als gevolg dat ik het ongelovelijk vind stinkenOp woensdag 27 oktober 2010 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk dat je t werk leuk vind Kahlie! wel vervelend lijkt me dat die rook, maar raak je er niet aan gewend op een gegeven moment?
quote:aaaah!Op woensdag 27 oktober 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is hier zelfs altijd de binnentemperatuur
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Het is hier zelfs altijd de binnentemperatuur
quote:Ik heb precies hetzelfde als jij, en dan doel ik ook op je adminOp woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef kahlie het volgende:
Nope. Niemand rookt hier. Niemand van mijn directe familie rookt (meer) en niemand van mijn vrienden. Met als gevolg dat ik het ongelovelijk vind stinkenNet al m'n kleding uitgegooid en gebaald dat mijn mooie wollen jas nu naar rook stinkt. Dat wordt weer luchten... Vriendlief springt na een avondje rook altijd gelijk weer onder de douche, hij vindt het zo mogelijk nog erger dan ik!
Ik vind het leuk om met administratie te rommelen... erg he?
quote:Nee hoor, kwestie van wennen. Meer gas stoken is te duur.
quote:ISTJ alertOp woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef kahlie het volgende:
Ik vind het leuk om met administratie te rommelen... erg he?
quote:Easter egg?Op woensdag 27 oktober 2010 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
Nooit gedacht iets nieuws te vinden in het pakket dat ik onderhoud voor mijn baas. Aangezien ik er meer dan een jaar alleen aan werk (en sinds een maand of 2 met 2 en soms 3 man)..
quote:Ik heb 'm boven m'n bed
quote:Nee.Op woensdag 27 oktober 2010 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Easter egg?
Leuk commentaar van de programmeurs?
quote:SterkteOp woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat maar eens richting doodzieke collega
quote:SuccesOp woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Bluezz het volgende:
quote:Ja, dat is het ook.Op woensdag 27 oktober 2010 13:57 schreef rijsttafel het volgende:
Succes![]()
Altijd lastig hoe je je in zulk soort situaties moet gedragen, vind ik
quote:Ja, dat is ook heel ergOp woensdag 27 oktober 2010 14:00 schreef Bluezz het volgende:
Ja, dat is het ook.
Terwijl ik ooit eens in dezelfde situatie zat met exman (hij is dan op het randje net niet overleden, maar het zag er ook een tijd erg slecht uit, het ergste van alles vond ik mensen die niet durfden te komen of contact op te nemen)
quote:Wat zij zegt en laat de patient maar aangeven of ze diepe gesprekken wil of gewoon even lekker babbelen over nietsOp woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is ook heel ergWant gewoon even komen of bellen is al genoeg. Je hoeft geen moeilijke filosofische gesprekken te voeren.
quote:Van mij mag je het vertellen hoor, als het maar geen schildklierprobleem isOp woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Windigo het volgende:
Hoi iedereen!
Mag ik jullie vertellen wat de waarschijnlijke (zegt dokter 1) oorzaak is van mijn wispelturigheid/problemen en gewichtstoename? Of horen jullie het liever als het 100% zeker is? Ik wil immers niet meer negatief doen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
Wat zij zegt en laat de patient maar aangeven of ze diepe gesprekken wil of gewoon even lekker babbelen over niets
Isa, heb je wel genoeg warme truien en dekentjes en theepotten enzo?
quote:Aye, dat is vervelend als je de hele dag thuis zit. Is het iets dat snel gemaakt kan worden, of een onderdeel wat bijv iemand hier nog wel ergens in een donkere kast heeft liggen?Op woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef Windigo het volgende:
Oh en de reden dat ik verder afwezig ben in het topic is dat mn pc kapot is en ik dus alleen bij mn moeder op de pc kan
quote:Haha, was het maar een schildklierprobleem denk ik nuOp woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef kahlie het volgende:
[..]
Van mij mag je het vertellen hoor, als het maar geen schildklierprobleem is
quote:och arme, vertroetel haar maar lekker!Op woensdag 27 oktober 2010 14:23 schreef Tezz het volgende:
Kind was net weer een beetje opgeknapt van het buikgriep virus waar ze dit weekend last van had, maar zojuist kreeg ze ineens zeer heftige buikkramp-aanvallen met hele gemene ontlasting.
Zielig!!!! Ze ligt hier nu naast me op de bank onder een dekentje erg veel pijn te hebbenb....
quote:dan zou ik continu met jas aan binnen zittenOp woensdag 27 oktober 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, kwestie van wennen. Meer gas stoken is te duur.
quote:Ik heb het niet eens meer door. Maar gasten houden hun jas aanOp woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef FutureFairytale het volgende:
dan zou ik continu met jas aan binnen zitten
quote:Ja.... vind het echt zo sneu voor haar! Het is herfstvakantie en ze ligt daar maar ziek te wezen!Op woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
och arme, vertroetel haar maar lekker!
quote:Sterkte! Ze zal blij zijn dat je er bentOp woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Bluezz het volgende:
quote:arm kindOp woensdag 27 oktober 2010 14:23 schreef Tezz het volgende:
Kind was net weer een beetje opgeknapt van het buikgriep virus waar ze dit weekend last van had, maar zojuist kreeg ze ineens zeer heftige buikkramp-aanvallen met hele gemene ontlasting.
Zielig!!!! Ze ligt hier nu naast me op de bank onder een dekentje erg veel pijn te hebbenb....
quote:Ik hoop voor jou dat de test toch iets anders gaat aantonen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef Windigo het volgende:
Nee, ik heb last (urine moet het nog uitwijzen, daar voor gaan we binnenkort naar het UMC) van nierfalen. Dat is gekomen omdat ik vorig jaar gevallen ben op mijn beide scheenbenen, heel hard, en dat heeft mijn bloedvaten in mijn benen afgekneld waardoor er niet genoeg bloed richting de nieren stroomt. Mijn onderbenen hebben dus ook een dikke zwelling.
Ik heb al een jaar vreselijk last van rugpijn, en ik ben in de zomer in 3 maanden tijd 10 kilo aangekomen, en sinds januari 20 kilo. Het blijkt nu dat dat vocht is dat door mijn nieren niet verwerkt word, en ik heb dus ook een donkere plek op mijn onderrug bij mijn nieren. Door het nierprobleem is ook mijn hormoonhuishouding op hol geslagen, vandaar mijn huil en woedebuien.
Zo is het dus waarschijnlijk gekomen, ik heb sinds 3 weken ook zeer donkere urine. De test zal het bewijzen.
quote:En dat is wat de artsen je hebben verteld? Hopen dat ze het vrij rap op kunnen lossen danOp woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Haha, was het maar een schildklierprobleem denk ik nu![]()
Nee, ik heb last (urine moet het nog uitwijzen, daar voor gaan we binnenkort naar het UMC) van nierfalen. Dat is gekomen omdat ik vorig jaar gevallen ben op mijn beide scheenbenen, heel hard, en dat heeft mijn bloedvaten in mijn benen afgekneld waardoor er niet genoeg bloed richting de nieren stroomt. Mijn onderbenen hebben dus ook een dikke zwelling.
Ik heb al een jaar vreselijk last van rugpijn, en ik ben in de zomer in 3 maanden tijd 10 kilo aangekomen, en sinds januari 20 kilo. Het blijkt nu dat dat vocht is dat door mijn nieren niet verwerkt word, en ik heb dus ook een donkere plek op mijn onderrug bij mijn nieren. Door het nierprobleem is ook mijn hormoonhuishouding op hol geslagen, vandaar mijn huil en woedebuien.
Zo is het dus waarschijnlijk gekomen, ik heb sinds 3 weken ook zeer donkere urine. De test zal het bewijzen.
quote:Bij radio2 net ook.Op woensdag 27 oktober 2010 14:37 schreef Anthraxx het volgende:
En toen ging de server op zijn bek.
PANIEK
quote:We weten het pas sinds gister en aangezien ik geen pc heb momenteel kon ik het niet eerder melden, vrijdag gaan we naar de huisarts om een aanvraag te doen voor onderzoek bij het UMC. Wanneer de test gedaan wordt weet ik niet, maar we gaan er van uit dat er dan een spoedprocedure ingezet wordt vanwege de ernst van mijn klachten.Op woensdag 27 oktober 2010 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat de test toch iets anders gaat aantonen.
Wanneer ga je die test(s) doen?
quote:Niet dat ik weetOp woensdag 27 oktober 2010 14:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij radio2 net ook.
Zitten jullie op dezelfde server?
quote:SterkteOp woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Bluezz het volgende:
quote:Ja dat hebben ze me verteld, ik hoop ook dat het echt dit is.. Nou ja hoop, ik vind het doodeng, want dat worden vast een paar niet zo leuke operaties. Maar goed, ik wil wel dat dit opgelost wordt anders heb ik misschien nog maar 2 jaar te leven zei de arts.Op woensdag 27 oktober 2010 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat is wat de artsen je hebben verteld? Hopen dat ze het vrij rap op kunnen lossen dan
quote:Wie heeft je dit allemaal zo verteld?Op woensdag 27 oktober 2010 14:40 schreef Windigo het volgende:
We weten het pas sinds gister en aangezien ik geen pc heb momenteel kon ik het niet eerder melden, vrijdag gaan we naar de huisarts om een aanvraag te doen voor onderzoek bij het UMC. Wanneer de test gedaan wordt weet ik niet, maar we gaan er van uit dat er dan een spoedprocedure ingezet wordt vanwege de ernst van mijn klachten.
quote:gek maar zeker mogelijk. en fijn als het zeker is zodat je oorzaken weet van n hoop problemen!
quote:Wie is we?Op woensdag 27 oktober 2010 14:40 schreef Windigo het volgende:
We weten het pas sinds gister en aangezien ik geen pc heb momenteel kon ik het niet eerder melden, vrijdag gaan we naar de huisarts om een aanvraag te doen voor onderzoek bij het UMC. Wanneer de test gedaan wordt weet ik niet, maar we gaan er van uit dat er dan een spoedprocedure ingezet wordt vanwege de ernst van mijn klachten.
quote:...ik ken geen arts die dat zegt als er niet 100% zekerheid is.Op woensdag 27 oktober 2010 14:42 schreef Windigo het volgende:
Ja dat hebben ze me verteld, ik hoop ook dat het echt dit is.. Nou ja hoop, ik vind het doodeng, want dat worden vast een paar niet zo leuke operaties. Maar goed, ik wil wel dat dit opgelost wordt anders heb ik misschien nog maar 2 jaar te leven zei de arts.
quote:Mijn huisarts heeft geen van mijn klachten serieus genomen, wij hebben dus advies gevraagd bij een vriend van mijn moeders familie die ook huisarts is. Zodoende, hij zei wel dat hij dacht dat het 5 voor 12 was, maar misschien is dat ook zijn emotie geweest.Op woensdag 27 oktober 2010 14:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie is we?
Welke arts vertelde je dat dan als jouw huisarts het nog niet weet?
quote:DankjeOp woensdag 27 oktober 2010 14:46 schreef LieLie het volgende:
Hm, ben benieuwd Windigo. Zou fijn zijn als je zekerheid hebt.
Ik heb even mijn urenadministratie bijgewerkt, daar wordt een mens blij van
quote:Leuk hè?Op woensdag 27 oktober 2010 14:46 schreef Aure het volgende:
He rijst, hoe laat word ik morgen verwacht om je chocoladetaart op te eten?
Enne dat klinkt heftig Windigo..
quote:Ik vind het een beetje vreemd verhaal en een arts zal volgens mij nooit prognoses geven zonder dat er verder onderzoek is gedaan en daadwerkelijk vaststaat dat je inderdaad last hebt van nierfalen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:45 schreef Windigo het volgende:
Mijn huisarts heeft geen van mijn klachten serieus genomen, wij hebben dus advies gevraagd bij een vriend van mijn moeders familie die ook huisarts is. Zodoende, hij zei wel dat hij dacht dat het 5 voor 12 was, maar misschien is dat ook zijn emotie geweest.
quote:Let's not jump to conclusions.Op woensdag 27 oktober 2010 14:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Leuk hè?Maar goed, er kan wat gedaan worden waarschijnlijk.. Over een tijdje ben ik dus weer mn oude vrolijke zelf! Dat beloof ik
quote:Dat, afijn: hopelijk kun je snel uitsluitsel krijgen. Ik neem aan dat ze razendsnel actie ondernemen nu?Op woensdag 27 oktober 2010 14:49 schreef golfer het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd verhaal en een arts zal volgens mij nooit prognoses geven zonder dat er verder onderzoek is gedaan en daadwerkelijk vaststaat dat je inderdaad last hebt van nierfalen.
quote:Dat zou je denken, omdat dat zorgvuldig werken is, maar dat is dus niet waar. Mijn huisarts heeft me toen bloed laten prikken, want, quote: "Als jij je er zo druk om maakt, dan mag het wel, maar ik verwacht dat er niets uitkomt". Volgende dag werd ik gebeld dat ik me met spoed in het ziekenhuis mocht melden een uur later. Huisarts heeft nog zijn excuses aangeboden, maar ik vind hem gewoon super tof, want hij heeft me wel mooi bloed laten prikken. Genoeg huisartsen die je gewoon laten bungelen...Op woensdag 27 oktober 2010 14:49 schreef golfer het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd verhaal en een arts zal volgens mij nooit prognoses geven zonder dat er verder onderzoek is gedaan.
quote:Nou ja, hij is natuurlijk emotioneel betrokken en wellicht kleurt dat het beeld een beetje. We gaan het in ieder geval uitzoeken, de lijn die hij ziet in klachten/symtomen hadden wij zelf natuurlijk nooit kunnen bedenken en het klinkt heel logisch. Nu hoop ik dat het gauw duidelijk wordt. Maar ja ik zei ook al op de vorige pagina dat t niet 100% vaststond al hè, maar dat het waarschijnlijk was.Op woensdag 27 oktober 2010 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd verhaal en een arts zal volgens mij nooit prognoses geven zonder dat er verder onderzoek is gedaan en daadwerkelijk vaststaat dat je inderdaad last hebt van nierfalen.
Maar goed: ga naar je huisarts en vraag een verwijzing voor nader aanvullend onderzoek naar je nieren.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:59 schreef kahlie het volgende:
[..]
Oh nee, sorry, ben geen ISTJ...
Sterkte Bluezz!
quote:Gewoon gauw bloedprikken en indien nodig gelijk langs het ziekenhuis. Sterkte!Op woensdag 27 oktober 2010 14:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou ja, hij is natuurlijk emotioneel betrokken en wellicht kleurt dat het beeld een beetje. We gaan het in ieder geval uitzoeken, de lijn die hij ziet in klachten/symtomen hadden wij zelf natuurlijk nooit kunnen bedenken en het klinkt heel logisch. Nu hoop ik dat het gauw duidelijk wordt. Maar ja ik zei ook al op de vorige pagina dat t niet 100% vaststond al hè, maar dat het waarschijnlijk was.
quote:Daarom hebben we nu ook niet bij mijn huisarts onderzoek laten doen, maar door die vriend van mijn moeder. Vandaar dat de huisarts nog op de hoogte gesteld moet worden, en als hij weer niet meewerkt bellen we de verzekering onmiddelijk voor een offcieële second opinion.Op woensdag 27 oktober 2010 14:52 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat zou je denken, omdat dat zorgvuldig werken is, maar dat is dus niet waar. Mijn huisarts heeft me toen bloed laten prikken, want, quote: "Als jij je er zo druk om maakt, dan mag het wel, maar ik verwacht dat er niets uitkomt". Volgende dag werd ik gebeld dat ik me met spoed in het ziekenhuis mocht melden een uur later. Huisarts heeft nog zijn excuses aangeboden, maar ik vind hem gewoon super tof, want hij heeft me wel mooi bloed laten prikken. Genoeg huisartsen die je gewoon laten bungelen...
quote:Geen flauw idee, er is al geen consensus of ik een I of een E ben... dus dat helpt ook niet. Ik heb zowel E als I trekken. Feesten, sociaal doen, veel met mensen optrekken, duidelijk aanwezig en houden van sociale dingen, maar ook binnenvetter, veel meditatie, einzelganger en vrolijk in mijn eentje.
quote:WAT?Op woensdag 27 oktober 2010 14:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze me verteld, ik hoop ook dat het echt dit is.. Nou ja hoop, ik vind het doodeng, want dat worden vast een paar niet zo leuke operaties. Maar goed, ik wil wel dat dit opgelost wordt anders heb ik misschien nog maar 2 jaar te leven zei de arts.
quote:Ik ben zo'n iemandOp woensdag 27 oktober 2010 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook.
Terwijl ik ooit eens in dezelfde situatie zat met exman (hij is dan op het randje net niet overleden, maar het zag er ook een tijd erg slecht uit, het ergste van alles vond ik mensen die niet durfden te komen of contact op te nemen)
quote:Nee want deze meneer is dus niet mijn officieële arts en dus ook geen offcieel onderzoek want hij heeft mij als vriend van mijn moeder bekeken in zijn vrije tijd. Daarom hebben we nu vrijdag een gesprek met de huisarts. Ik ga er uiteraard vanuit dat het dan opgelost word en dat er héél snel actie ondernomen wordt want als dit echt zo is is het heel ernstig.Op woensdag 27 oktober 2010 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat, afijn: hopelijk kun je snel uitsluitsel krijgen. Ik neem aan dat ze razendsnel actie ondernemen nu?
quote:Zo ben ik ook een beetje. Ik ben een E volgens de test, maar niet heel overtuigendOp woensdag 27 oktober 2010 14:55 schreef kahlie het volgende:
Geen flauw idee, er is al geen consensus of ik een I of een E ben... dus dat helpt ook niet. Ik heb zowel E als I trekken. Feesten, sociaal doen, veel met mensen optrekken, duidelijk aanwezig en houden van sociale dingen, maar ook binnenvetter, veel meditatie, einzelganger en vrolijk in mijn eentje.
quote:Mja heb t iets genuanceerd net, die man kent me goed en zijn emoties hebben waarschijnlijk meegespeeld. Wat er nou echt aan de hand is gaan we nog uitzoeken met mensen die niet emotioneel betrokken zijn
quote:Maar ook je niet-officiële arts mag je toch doorverwijzen? Als het echt zo urgent is, moet je niet wachten.Op woensdag 27 oktober 2010 14:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee want deze meneer is dus niet mijn officieële arts en dus ook geen offcieel onderzoek want hij heeft mij als vriend van mijn moeder bekeken in zijn vrije tijd. Daarom hebben we nu vrijdag een gesprek met de huisarts. Ik ga er uiteraard vanuit dat het dan opgelost word en dat er héél snel actie ondernomen wordt want als dit echt zo is is het heel ernstig.
quote:Ja, als je op vakantie (in eigen land) bij een vreemde huisarts terecht komt met iets kan die je toch ook doorverwijzen lijkt me?Op woensdag 27 oktober 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ook je niet-officiële arts mag je toch doorverwijzen? Als het echt zo urgent is, moet je niet wachten.
quote:Oké, dan gaan wij hem dat vragen! Ik kan jullie hierna pas weer volgende week woensdag informeren of misschien later, als er een opname aankomt ben ik niet zo veel online. Maar goed dat zien we wel, wilde dit in ieder geval meegeven, als ik er een tijd niet ben weten jullie hoe t komt.Op woensdag 27 oktober 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ook je niet-officiële arts mag je toch doorverwijzen? Als het echt zo urgent is, moet je niet wachten.
quote:Idd daar stelde mijn vader ook heel veel prijs op. Mensen die hem gewoon als [ insert naam] bleven behandelen ipv de zieke of zo.Op woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is ook heel ergWant gewoon even komen of bellen is al genoeg. Je hoeft geen moeilijke filosofische gesprekken te voeren.
quote:In principe wel, maar bij ons op de praktijk willen ze elkaar niet op de teentjes trappen, dus als je toevallig bij een ander komt (i.v.m. werktijden of drukte) dan overleggen ze eerst. Ze verwijzen niemand gelijk door als die patient van een ander is.Op woensdag 27 oktober 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Ze is al onderweg naar die collega.
quote:Ja maar met je nieren moet je niet klieren - als ze falen, moet er zo snel mogelijk worden ingegrepen...Op woensdag 27 oktober 2010 15:01 schreef kahlie het volgende:
In principe wel, maar bij ons op de praktijk willen ze elkaar niet op de teentjes trappen, dus als je toevallig bij een ander komt (i.v.m. werktijden of drukte) dan overleggen ze eerst. Ze verwijzen niemand gelijk door als die patient van een ander is.
Kan me voorstellen dat als je als vriendendienst naar iemand kijkt, je ook niet gelijk gaat doorverwijzen tenzij bijv. hartklachten.
quote:Ja hij zei dat we gewoon met zijn conclusie nu mn eigen arts moesten aanspreken. Wat we ook gaan doen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:01 schreef kahlie het volgende:
[..]
In principe wel, maar bij ons op de praktijk willen ze elkaar niet op de teentjes trappen, dus als je toevallig bij een ander komt (i.v.m. werktijden of drukte) dan overleggen ze eerst. Ze verwijzen niemand gelijk door als die patient van een ander is.
Kan me voorstellen dat als je als vriendendienst naar iemand kijkt, je ook niet gelijk gaat doorverwijzen tenzij bijv. hartklachten.
quote:Bellen. Verwijsbrief vragen. Ophalen en morgen naar het lab enzo?Op woensdag 27 oktober 2010 15:03 schreef Windigo het volgende:
Ja hij zei dat we gewoon met zijn conclusie nu mn eigen arts moesten aanspreken. Wat we ook gaan doen.
quote:We zijn er mee bezig, zijn ons ook rotgeschrokken natuurlijk. Maar de huisarts zat vol tot vrijdagochtend. (Hij heeft een praktijk met teveel patienten)Op woensdag 27 oktober 2010 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar met je nieren moet je niet klieren - als ze falen, moet er zo snel mogelijk worden ingegrepen...
quote:Ja ik zal het er zo met mn moeder over hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Bellen. Verwijsbrief vragen. Ophalen en morgen naar het lab enzo?
Waarom wachten tot vrijdag?
quote:Nou, en je was zo positief over hem toen je terugkwam, dat hij actie ondernam!Op woensdag 27 oktober 2010 14:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mijn huisarts heeft geen van mijn klachten serieus genomen
quote:En jij laat je nieren achteruitgaan omdat je huisarts het te druk heeftOp woensdag 27 oktober 2010 15:04 schreef Windigo het volgende:
We zijn er mee bezig, zijn ons ook rotgeschrokken natuurlijk. Maar de huisarts zat vol tot vrijdagochtend. (Hij heeft een praktijk met teveel patienten)
quote:Huisartsen hebben sowieso spoedplekken. Het merendeel van de mensen die bij de huisarts komt heeft schimmeltenen, een raar bultje en een kind met een verkoudheid. Lijkt mij dat Windigo wel een spoedplekje mag hebben nav het verhaal van de andere huisarts.Op woensdag 27 oktober 2010 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
En jij laat je nieren achteruitgaan omdat je huisarts het te druk heeft
quote:De assistente neemt me niet serieus, die zei vanochtend ''en hoe komt u tot die diagnose?'' en ik vertelde het verhaal, en toe zei ze '''ja maar wij gaan alleen mee in medische diagnoses die wij zelf hebben gesteld en wij zijn nog niet tot de conclusie gekomen dat etc etc en daarom willen wij u eerst zelf zien. Ik heb niet eerder dan vrijdag een plek voor u''Op woensdag 27 oktober 2010 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En jij laat je nieren achteruitgaan omdat je huisarts het te druk heeft
quote:Ja dat dacht ik al toen ik verder las.Op woensdag 27 oktober 2010 15:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is al onderweg naar die collega.
quote:Ik snap dat ze niet gelijk meegaan in elke diagnose, zeker niet eentje gesteld zonder bloedonderzoek, maar dan had ik gevraagd of je dat alvast kon laten prikken en/of de bevriende huisarts laten bellen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
De assistente neemt me niet serieus, die zei vanochtend ''en hoe komt u tot die diagnose?'' en ik vertelde het verhaal, en toe zei ze '''ja maar wij gaan alleen mee in medische diagnoses die wij zelf hebben gesteld en wij zijn nog niet tot de conclusie gekomen dat etc etc en daarom willen wij u eerst zelf zien. Ik heb niet eerder dan vrijdag een plek voor u''
quote:Dan laat je die andere (bevriende) huisarts toch even jouw eigen huisarts opbellen om de urgentie ervan te bespreken en een spoedlab-onderzoek aan te vragen?Op woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef Windigo het volgende:
De assistente neemt me niet serieus, die zei vanochtend ''en hoe komt u tot die diagnose?'' en ik vertelde het verhaal, en toe zei ze '''ja maar wij gaan alleen mee in medische diagnoses die wij zelf hebben gesteld en wij zijn nog niet tot de conclusie gekomen dat etc etc en daarom willen wij u eerst zelf zien. Ik heb niet eerder dan vrijdag een plek voor u''
quote:Mja,Op woensdag 27 oktober 2010 15:10 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik snap dat ze niet gelijk meegaan in elke diagnose, zeker niet eentje gesteld zonder bloedonderzoek, maar dan had ik gevraagd of je dat alvast kon laten prikken en/of de bevriende huisarts laten bellen.
Bij sommige assistentes moet je geloof ik wel heeeel assertief zijn...
quote:Dat kan ook ja, ik ga hem bellen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan laat je die andere (bevriende) huisarts toch even jouw eigen huisarts opbellen om de urgentie ervan te bespreken en een spoedlab-onderzoek aan te vragen?
quote:Wat voor ander loket bedoel je dan? De psychiatrie ben ik al heengestuurd hoorOp woensdag 27 oktober 2010 15:13 schreef Duderella het volgende:
Windigo, ik krijg de indruk dat je inderdaad héél snel hulp nodig hebt.
Alleen moet je volgens mij bij een ander loket zijn.
/Vakantielurkstand
O en serieus bedoeld trouwens.
quote:Ah! Ben vergeten je te mailen!Op woensdag 27 oktober 2010 15:13 schreef Duderella het volgende:
/Vakantielurkstand
quote:Dude.Op woensdag 27 oktober 2010 15:13 schreef Duderella het volgende:
/Vakantielurkstand
quote:Mijn ouders en zus zijn dol op spliterwten.Op woensdag 27 oktober 2010 15:17 schreef golfer het volgende:
Mjammie. Beetje ketjap en sambal door de erwtensoep en hij is nog lekkerder.
quote:okOp woensdag 27 oktober 2010 15:17 schreef golfer het volgende:
Mjammie. Beetje ketjap en sambal door de erwtensoep en hij is nog lekkerder.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:19 schreef Isabeau het volgende:
ok
Dat ga ik nu dus ook halen bij de slager. Jouw schuld!
quote:Wat studeerde jij ook alweer
quote:terug bellen, en de doc vragen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
quote:O ja? En wanneer gaan ze dan eens werk van je maken? Zou je niet opgenomen worden? O nee, toen weer niet. Of wel? Nee want het waren je hormonen! O verrek nee, je gaat toch naar een therapiegroep. Herstel: het zijn je nieren die je zo labiel maken!Op woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wat voor ander loket bedoel je dan? De psychiatrie ben ik al heengestuurd hoor
quote:Ik heb vakantie.Op woensdag 27 oktober 2010 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Hey Dude!Wat fijn je weer eens te zien in de slowchat. Druk met al je nieuwe studenten?
quote:Met je muis op 'Forum' gaan staan in de zwarte balk en je hebt een zoek veldOp woensdag 27 oktober 2010 15:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb vakantie.
Studenten? Wat zijn dat? ken er maar twee: LieLie en steer. Voor de rest bestaan er geen studenten toch? Nergens?![]()
Isa, weet jij als ouwe rot in het nieuwe-lay-out-vak toevallig waar de search zit heden ten dage?
quote:Aanrader?Op woensdag 27 oktober 2010 15:24 schreef golfer het volgende:
Ik ga weer lekker even verder op de bank lezen in Bonita Avenue.
quote:En het kopje zoeken is er ook nog steeds.Op woensdag 27 oktober 2010 15:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met je muis op 'Forum' gaan staan in de zwarte balk en je hebt een zoek veld.
quote:Praise!Op woensdag 27 oktober 2010 15:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met je muis op 'Forum' gaan staan in de zwarte balk en je hebt een zoek veld.
quote:Ik ben jaloersOp woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
Ik gooi er hier even een door de dorpsslager zelfgemaakte kom erwtensoep met zelfgemakte (bekroonde) rookworst tegenaan.
quote:Nou nee nietes waar dan?Op woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
En het kopje zoeken is er ook nog steeds.
quote:Je bent in totale ontkenningOp woensdag 27 oktober 2010 15:32 schreef Duderella het volgende:
Ik heb vakantie.
Studenten? Wat zijn dat? ken er maar twee: LieLie en steer. Voor de rest bestaan er geen studenten toch? Nergens?![]()
Isa, weet jij als ouwe rot in het nieuwe-lay-out-vak toevallig waar de search zit heden ten dage?
quote:Ik snap je gedachtegang, hij zit er alleen compleet naast. Maar ik begrijp wel waarom je zo denkt, ik denk dat ik dat ook zo zou denken als ik mezelf hier zag. Maar goed, wanneer er harde feiten zijn zal ik ze wel posten. Ik wist ook niet of het wel verstandig zou zijn om het nu al te zeggen, vandaar ook mijn eerdere twijfels. Ik wist dat er iemand zou zijn die zo zou denken omdat ik het zelf ook zou denken; en ik kan je vanaf een scherm niet bewijzen dat het anders is natuurlijk. Ik kan je niet dwingen me te geloven en daarvoor ben ik er ook niet. Ik begrijp het wel; en neem aan dat anderen dat ook zo voelen. Was er al bang voor dat dit zou gebeuren; maar ik kan me er niet heel druk over maken. Jij jou waarheid, ik de mijne. Misschien heeft het ook geen zin meer om hier te posten; jullie hebben mn hele achtbaan meegemaakt en dat jullie het niet meer kunnen volgen begrijp ik. Dat hoeft misschien ook niet.Op woensdag 27 oktober 2010 15:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja? En wanneer gaan ze dan eens werk van je maken? Zou je niet opgenomen worden? O nee, toen weer niet. Of wel? Nee want het waren je hormonen! O verrek nee, je gaat toch naar een therapiegroep. Herstel: het zijn je nieren die je zo labiel maken!
Ben je zelf de draad nou nooit eens kwijt?
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij je leven bijeen-googlet en je dagelijkse bezigheden bestaan uit het op de rit houden van de verschillende verhalen die je her en der post. Ergens hoop ik dat ik er naast zit, want het zou in en in triest zijn.
Maar ik heb het eerder bij het goede eind gehad. Misschien kun je samen met Euc een praatgroepje verzinnen.
Goed, negatieve aandacht is oooook aandacht, dus ik wens je maar gewoon succes en heel veel sterkte!
quote:@Dude: daar dusOp woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent in totale ontkenningIk vrees dat een en ander volgende week weer terug komt, alvast sterkte.
Helemaal boven in je scherm, tussen fokroulette (wha?) en abonnementen staat: zoeken.
quote:O ja.Op woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent in totale ontkenningIk vrees dat een en ander volgende week weer terug komt, alvast sterkte.
Helemaal boven in je scherm, tussen fokroulette (wha?) en abonnementen staat: zoeken.
quote:Mag ik je erop wijzen dat Dude een beminnelijke vrouwelijke gedachtengang heeft?Op woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtegang, hij zit er alleen compleet naast.
quote:Mag ik jou er op wijzen dat de rest van mijn post zeer begripvol is voor bovenstaande gedachtengang?Op woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat Dude een beminnelijke vrouwelijke gedachtengang heeft?
quote:Ze lopen waarschijnlijk niet zelf weg.Op woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef DarkElf het volgende:
De lijken zijn er tot volgend jaar toch?
quote:Dit is vast de raarste zin die je ooit op internet hebt getypt!Op woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dit is vast de raarste zin die je ooit op internet hebt getypt!
quote:Ik hoop t nietOp woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze lopen waarschijnlijk niet zelf weg.
quote:Maar gedachtengang is een mannelijk woord. En als hij voor Dude bedoeld was had er toch 'je' moeten staanOp woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat Dude een beminnelijke vrouwelijke gedachtengang heeft?
quote:Eind januari of zoOp woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef DarkElf het volgende:
quote:Ik vond het erg bijzonderOp woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Duderella het volgende:
O ja.
Thanks! Hoe is het met jou? Waren de lijken leuk? Ik heb ze al eens gezien. Vond het machtig!
quote:Hoe was het einde?Op woensdag 27 oktober 2010 15:39 schreef Tezz het volgende:
Ik lijd aan het googlesyndroom.Mijn kind heeft rare ontlasting en ik heb heel internet al uit.
quote:Jij waardeert mijn taalgarpjes niet.Op woensdag 27 oktober 2010 15:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar gedachtengang is een mannelijk woord. En als hij voor Dude bedoeld was had er toch 'je' moeten staan![]()
Een mens kan beter wiskunde studeren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Er zijn van die zinnen waarbij je je afvraagt of iemand die ooit eerder heeft geschreven. Dat is er zo een.Op woensdag 27 oktober 2010 15:38 schreef Duderella het volgende:
Dit is vast de raarste zin die je ooit op internet hebt getypt!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond ga ik de moed opvatten om mijn ouders mede te delen dat ik kook met kerst of niet komWens me succes! Ze zijn van de 'we kopen gewoon wat makkelijks, anders sta je de hele dag maar in de keuken en dat is niet leuk voor jou'
quote:Oh jee, ik ben ook niet scherp meer zegOp woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:En ontlasting is al zo ingewikkeldOp woensdag 27 oktober 2010 15:39 schreef Tezz het volgende:
Ik lijd aan het googlesyndroom.Mijn kind heeft rare ontlasting en ik heb heel internet al uit.
quote:Dat kan echt zóveel zijn Tezzebezz, ik zou gewoon de dokter bellen als het morgen nog zo is.Op woensdag 27 oktober 2010 15:39 schreef Tezz het volgende:
quote:O daar zat je vorig jaar (?) volgens mij ook al mee in je maag. Succes!Op woensdag 27 oktober 2010 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het erg bijzonderWeinig nieuws gezien, maar dat lag wel in de lijn der verwachting.
Hier gaat het zijn gangetje of haar gangetje, in ieder geval een gangetje. Vanavond ga ik de moed opvatten om mijn ouders mede te delen dat ik kook met kerst of niet komWens me succes! Ze zijn van de 'we kopen gewoon wat makkelijks, anders sta je de hele dag maar in de keuken en dat is niet leuk voor jou'
quote:Nee, ze hebben me in Zwolle een jaar lang aan mijn hoofd gezeurd tot er niks meer te lachen viel wat betreft taalOp woensdag 27 oktober 2010 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij waardeert mijn taalgarpjes niet.
quote:Nou, vorig jaar toevallig niet omdat ik toen Christmas heb gevierd. Maar hoogstwaarschijnlijk jaren ervoor en bij andere gelegenheden ookOp woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef Duderella het volgende:
O daar zat je vorig jaar (?) volgens mij ook al mee in je maag. Succes!
quote:Nou, niet zo halfslachtig. kent je moeder geen arts Tezz?Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat kan echt zóveel zijn Tezzebezz, ik zou gewoon de dokter bellen als het morgen nog zo is.
quote:Hangt ervan af hoe het licht erop valt
quote:Zo erg?Op woensdag 27 oktober 2010 15:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, ze hebben me in Zwolle een jaar lang aan mijn hoofd gezeurd tot er niks meer te lachen viel wat betreft taalBittere ernst, dat is het.
"Als jullie in het tweede blok nog steeds deze fouten maken, dan worden jullie standrechtelijk geëxecuteerd op het plein voor het D-gebouw" is het laatste grapje dat er over gemaakt is dat jaar
quote:Ja ik hou op!Op woensdag 27 oktober 2010 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ontlasting is al zo ingewikkeldHou daar eens mee op! Anders kom je nog met allerlei onlogische oorzaken.
quote:O dat kan. Ik heb je er in elk geval al eens over gehoord!Op woensdag 27 oktober 2010 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, vorig jaar toevallig niet omdat ik toen Christmas heb gevierd. Maar hoogstwaarschijnlijk jaren ervoor en bij andere gelegenheden ook
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, niet zo halfslachtig. kent je moeder geen arts Tezz?
quote:wat ik me afvraag; zou jij dit ook in real life zo tegen iemand zeggen?Op woensdag 27 oktober 2010 15:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja? En wanneer gaan ze dan eens werk van je maken? Zou je niet opgenomen worden? O nee, toen weer niet. Of wel? Nee want het waren je hormonen! O verrek nee, je gaat toch naar een therapiegroep. Herstel: het zijn je nieren die je zo labiel maken!
Ben je zelf de draad nou nooit eens kwijt?
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij je leven bijeen-googlet en je dagelijkse bezigheden bestaan uit het op de rit houden van de verschillende verhalen die je her en der post. Ergens hoop ik dat ik er naast zit, want het zou in en in triest zijn.
Maar ik heb het eerder bij het goede eind gehad. Misschien kun je samen met Euc een praatgroepje verzinnen.
Goed, negatieve aandacht is oooook aandacht, dus ik wens je maar gewoon succes en heel veel sterkte!
quote:Stomme reactie. Je belt tenminste voordat je het in je kind hebt geschovenOp woensdag 27 oktober 2010 15:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik hou op!
Ben afgelopen zaterdag al 'uitgescholden' door de verpleegster van de dokterspost trouwens. Ik had Norit200 capsules liggen en kon op de bijsluiter niet vinden of ik ze aan mijn dochter mocht geven. Ik belde dus op naar de HA-post om info in te winnen en toen kreeg ik in niet mis te verstane woorden te horen hoe ik het in godsnaam in mijn hoofd haalde om mijn kind Norit te geven! Dat was uit den boze! Want dan kon ik de ontlasting toch niet meer bekijken????
Pff. Zieke kinderen zijn niet goed voor een moeder. Zeker sinds internet.
quote:Heh, ja dat wordt dan koffiedik kijkenOp woensdag 27 oktober 2010 15:43 schreef Tezz het volgende:
! Want dan kon ik de ontlasting toch niet meer bekijken????
quote:grinOp woensdag 27 oktober 2010 15:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, niet zo halfslachtig. kent je moeder geen arts Tezz?
quote:Ja!Op woensdag 27 oktober 2010 15:43 schreef Duderella het volgende:
O dat kan. Ik heb je er in elk geval al eens over gehoord!
En er dan jaren tegenaan hikken hè? Nu spijkers met koppen slaan hoor!
quote:Haha, da's ook een van de redenen waarom norit niet meer wordt gebruikt idd. Afijn, hou het wel in de gaten (en dat bedoel ik absoluut niet sarcastischOp woensdag 27 oktober 2010 15:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik hou op!
Ben afgelopen zaterdag al 'uitgescholden' door de verpleegster van de dokterspost trouwens. Ik had Norit200 capsules liggen en kon op de bijsluiter niet vinden of ik ze aan mijn dochter mocht geven. Ik belde dus op naar de HA-post om info in te winnen en toen kreeg ik in niet mis te verstane woorden te horen hoe ik het in godsnaam in mijn hoofd haalde om mijn kind Norit te geven! Dat was uit den boze! Want dan kon ik de ontlasting toch niet meer bekijken????
Pff. Zieke kinderen zijn niet goed voor een moeder. Zeker sinds internet.
quote:Precies! Ik bel toch niet voor niets naar mensen die er verstand van hebben???Op woensdag 27 oktober 2010 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Stomme reactie. Je belt tenminste voordat je het in je kind hebt geschoven. Ik zou dat beter waarderen als: "Ik heb norit in mijn kind geschoven en nu komt er helemaal niets meer uit. Wat nu?! Paniek!!!"
quote:Oh goddank!!! Ik begon hem al te knijpen dat het nooit meer aan zou komen. Wanneer hadden we het ook alweer besteld? 3 weken geleden? 4 weken geleden?Op woensdag 27 oktober 2010 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! ;%
STEER! M'n parfum is er! En bedankt voor de shower gel!!![]()
![]()
quote:Ik denk wel zeker een maand terugOp woensdag 27 oktober 2010 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
Oh goddank!!! Ik begon hem al te knijpen dat het nooit meer aan zou komen. Wanneer hadden we het ook alweer besteld? 3 weken geleden? 4 weken geleden?
En you're welcome hoor! Puike prijs voor de geur, en ik hoop dat jeaan me denkt als je de showergel gebruiktvan beide geniet.
quote:Graag gedaanOp woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk wel zeker een maand terugMaar ik ben er echt heel erg blij mee
![]()
Nog bedankt voor het bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |