quote:Eten zoals ik nu doe, poosje vrij streng lowcarb, op termijn weer met gewoon brood (zoveel brood eet ik nl niet, per dag maar 1 of 2)Op woensdag 27 oktober 2010 10:55 schreef LieLie het volgende:
Bedoel je meer of minder carbs wil gaan eten?
quote:Daar ken ik niet veel van. Ik heb Duel geprobeerd (violet-thee geur) en Sables (ik kreeg er sterk een anijs-geur van). Beide worden meer voor mannen verkocht.
quote:PI's?Op woensdag 27 oktober 2010 11:01 schreef Aure het volgende:
De mobiele versie heeft nu wel PI's trouwens <3
quote:Maar die PI's zijn ook niet zo nuttig, ik wil smilies!Op woensdag 27 oktober 2010 11:04 schreef Aure het volgende:
Oh maar alleen in t snel reageren dingals ik iemand qoute zie ik ze niet staan
quote:Jij hebt alleen deze smilies nodig:Op woensdag 27 oktober 2010 11:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar die PI's zijn ook niet zo nuttig, ik wil smilies!
quote:Whut?Op woensdag 27 oktober 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt alleen deze smilies nodig:![]()
quote:Ik ben die smiley dus op een gegeven moment heel erg zat geraakt hè. Is echt zo'n 'ik doe heel superieur alsof ik overal sarcastisch over ben en schijt aan heb en zo win ik elke discussie op fok'Op woensdag 27 oktober 2010 11:10 schreef LieLie het volgende:
Vooralmis ik vaak in andere toepassingen
(oja, die ken ik ook nog)
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben die smiley dus op een gegeven moment heel erg zat geraakt hè. Is echt zo'n 'ik doe heel superieur alsof ik overal sarcastisch over ben en schijt aan heb en zo win ik elke discussie op fok'Gebruik 'm tegenwoordig bijna nooit meer
quote:vergat er nog een paar
quote:We kennen elkaar te langOp woensdag 27 oktober 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wíst dat jij zo zou reageren![]()
quote:tis wel zo eigenlijk. in het echte leven doe ik nooit zo. doe dit eigenlijk alleen bij als ikzelf iets stoms doeOp woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben die smiley dus op een gegeven moment heel erg zat geraakt hè. Is echt zo'n 'ik doe heel superieur alsof ik overal sarcastisch over ben en schijt aan heb en zo win ik elke discussie op fok'Gebruik 'm tegenwoordig bijna nooit meer
quote:Ja, voor een beetje zelfspot kan 'ie wel weer leuk zijn, maar om anderen te kleineren, neeOp woensdag 27 oktober 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis wel zo eigenlijk. in het echte leven doe ik nooit zo. doe dit eigenlijk alleen bij als ikzelf iets stoms doe
quote:Dan toch een INTJ, een mastermind.Op woensdag 27 oktober 2010 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Betekent dat dat je toch een beetje ENTJ bent?
quote:ik zie het dan als een gebrek dat diegene niks zinnigs weet te zeggen maar toch het laatste woord wil hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, voor een beetje zelfspot kan 'ie wel weer leuk zijn, maar om anderen te kleineren, nee
quote:Een veldmaarschalkje, heusch welOp woensdag 27 oktober 2010 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan toch een INTJ, een mastermind.
quote:Ik kan ook nog steeds lekker agressief worden van die smileyOp woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Ik ook, volgens mijOp woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef Aure het volgende:
Ik gebruikwel vaak, maar niet om discussies te winnen, meestal is t zelfspot
quote:Klanten zijn wel je brood.Op woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een bijdehante kutklant aan de tel![]()
sorry
quote:Moet me zeggen dat het bij jou nog nooit is opgevallen dus dan zal je inderdaad wel op een normale manier gebruikenOp woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef Aure het volgende:
Ik gebruikwel vaak, maar niet om discussies te winnen, meestal is t zelfspot
quote:comfort foodOp woensdag 27 oktober 2010 11:37 schreef LieLie het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten, ik ben helemaal alleen *snik*
quote:Hoe bedoel je, iedereen heeft nu toch de nieuwe?Op woensdag 27 oktober 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die geen nieuwe layout kan selecteren?Tenminste niet opslaan
quote:In het echte leven komt sowieso alles heel anders over wat men hier zegt, ik mis dan wel eens de smilies jaOp woensdag 27 oktober 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
tis wel zo eigenlijk. in het echte leven doe ik nooit zo. doe dit eigenlijk alleen bij als ikzelf iets stoms doe
quote:Mijn Meneer moet vanavond een kies laten trekken, dus ik vrees dat ik ook alleen eet. Ik denk ff meeOp woensdag 27 oktober 2010 11:37 schreef LieLie het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten, ik ben helemaal alleen *snik*
quote:Hmm zie ik dan gewoon geen verschil ?Op woensdag 27 oktober 2010 11:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, iedereen heeft nu toch de nieuwe?
quote:Ze zorgen voor je broodOp woensdag 27 oktober 2010 11:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee joh.... ik eet mijn klanten niet op... weet niet wat jij er mee doet?
quote:enig fatsoen en begrip is op zn plaats. wie je ook aan de lijn hebt. en ik heb gelukkig niet tegen hem gezegd dat ik em een kutklant vind
quote:Auw, ja, waarschijnlijk wel danOp woensdag 27 oktober 2010 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn Meneer moet vanavond een kies laten trekken, dus ik vrees dat ik ook alleen eet. Ik denk ff mee
quote:Ik kon weer niet quoten
quote:Dan kan haast niet!Op woensdag 27 oktober 2010 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm zie ik dan gewoon geen verschil ?
quote:Hij laat zijn kies LosOp woensdag 27 oktober 2010 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn Meneer moet vanavond een kies laten trekken, dus ik vrees dat ik ook alleen eet. Ik denk ff mee
quote:Courgettesalade met witte bonen en citroenOp woensdag 27 oktober 2010 11:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Auw, ja, waarschijnlijk wel dan
Mijn meneer gaat naar Ajax.
Het zal hier wel salade worden denk ik.. Maar wil ook wel iets warms.
quote:Dan heb ik hem volgens mij echt niet....maar dat zal dan nog wel komenOp woensdag 27 oktober 2010 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kon weer niet quoten
Nou er is een enorm verschil tussen de bagger/new layout en deze nieuwe!
quote:Mja, maar ik zou niet echt iets weten wat ik heel lekker vind en hij helemaal niet.Op woensdag 27 oktober 2010 11:42 schreef Bluezz het volgende:
@ Lie, als ik alleen moet eten, ga ik altijd voor iets wat golfer echt niet lust
quote:Wat voor opties heb je bij layout dan? Waar staat ie op ingesteld?Op woensdag 27 oktober 2010 11:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan heb ik hem volgens mij echt niet....maar dat zal dan nog wel komen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, maar ik zou niet echt iets weten wat ik heel lekker vind en hij helemaal niet.
quote:Hij staat op bagger en kan het niet aanpassenOp woensdag 27 oktober 2010 11:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat voor opties heb je bij layout dan? Waar staat ie op ingesteld?
Edit, ik zie dat je een abo hebt, had je het dan niet al een tijdje?
quote:Misschien even melden in het feedback-topic?Op woensdag 27 oktober 2010 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij staat op bagger en kan het niet aanpassen
Kan sowieso mijn opties en profiel niet meer aanpassen sinds mijn abo
Heel handig
quote:Nah daar ben ik te lui voorOp woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien even melden in het feedback-topic?
quote:Volgens mij verdwijnt bagger deze week ook helemaal, dus dan zul je vanzelf in de nieuwe terechtkomen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah daar ben ik te lui voor
Sowieso is het niet zo belangrijk
quote:Heb je een abo opdat je je usernotes kunt bekijken, of om bepaalde users te kunnen blokkeren?Op woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah daar ben ik te lui voor
Sowieso is het niet zo belangrijk
quote:Beide alleen werkt die laatste niet bij crew dus schiet dat nog steeds niet altijd opOp woensdag 27 oktober 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een abo opdat je je usernotes kunt bekijken, of om bepaalde users te kunnen blokkeren?
quote:Wat heb jij tegen DE dan?Op woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beide alleen werkt die laatste niet bij crew dus schiet dat nog steeds niet altijd op![]()
Zal hem dus zeker ook niet verlengen, zoveel spannende dingen kan je er niet mee doen
quote:Trakteren!Op woensdag 27 oktober 2010 12:10 schreef golfer het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vandaag al 10 jaar van mijn levenverpest hebop FOK! rondhang.
quote:Staat in je gewone profiel.Op woensdag 27 oktober 2010 12:19 schreef LieLie het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien wanneer je je hebt aangemeld?
Ik dacht dat dat in je foboprofiel stond, maar daar zie ik nu niks.
quote:Wordt, als je 2 minuten niet op FOK! bent geweest, uitgeschakeld.Op woensdag 27 oktober 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
dat automatisch updaten doet ie niet bij mij zoals fok beweert na 5 sec..
quote:Welke browser en gebruik je een ad blocker (blokkeer je advertenties?)Op woensdag 27 oktober 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
dat automatisch updaten doet ie niet bij mij zoals fok beweert na 5 sec..
quote:Oja, nu zie ik het!Op woensdag 27 oktober 2010 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat in je gewone profiel.
Bij jou dus: woensdag 11 maart 2009 @ 19:19
quote:ah dat zal t zijnOp woensdag 27 oktober 2010 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welke browser en gebruik je een ad blocker (blokkeer je advertenties?)
quote:Taart!!Op woensdag 27 oktober 2010 12:10 schreef golfer het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vandaag al 10 jaar van mijn levenverpest hebop FOK! rondhang.
quote:Wil je niet zulke moeilijke woorden gebruikenOp woensdag 27 oktober 2010 12:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je gedroeg je ook geregeld abominabel.
Das veranderd
quote:Eten, frisse neus halen en weer verderOp woensdag 27 oktober 2010 12:50 schreef Sarabi het volgende:
Heel nuttig bezig geweest deze ochtend maar heb nu even een dipje
quote:Was ook mijn ideeOp woensdag 27 oktober 2010 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Eten, frisse neus halen en weer verder
quote:Leuk was t niet neeOp woensdag 27 oktober 2010 12:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wil je niet zulke moeilijke woorden gebruiken
Sorry alsnog voor mijn gedrag, voor mods moet het niet echt leuk zijn dat gezeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |