quote:Eten zoals ik nu doe, poosje vrij streng lowcarb, op termijn weer met gewoon brood (zoveel brood eet ik nl niet, per dag maar 1 of 2)Op woensdag 27 oktober 2010 10:55 schreef LieLie het volgende:
Bedoel je meer of minder carbs wil gaan eten?
quote:Daar ken ik niet veel van. Ik heb Duel geprobeerd (violet-thee geur) en Sables (ik kreeg er sterk een anijs-geur van). Beide worden meer voor mannen verkocht.
quote:PI's?Op woensdag 27 oktober 2010 11:01 schreef Aure het volgende:
De mobiele versie heeft nu wel PI's trouwens <3
quote:Maar die PI's zijn ook niet zo nuttig, ik wil smilies!Op woensdag 27 oktober 2010 11:04 schreef Aure het volgende:
Oh maar alleen in t snel reageren dingals ik iemand qoute zie ik ze niet staan
quote:Jij hebt alleen deze smilies nodig:Op woensdag 27 oktober 2010 11:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar die PI's zijn ook niet zo nuttig, ik wil smilies!
quote:Whut?Op woensdag 27 oktober 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt alleen deze smilies nodig:![]()
quote:Ik ben die smiley dus op een gegeven moment heel erg zat geraakt hè. Is echt zo'n 'ik doe heel superieur alsof ik overal sarcastisch over ben en schijt aan heb en zo win ik elke discussie op fok'Op woensdag 27 oktober 2010 11:10 schreef LieLie het volgende:
Vooralmis ik vaak in andere toepassingen
(oja, die ken ik ook nog)
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben die smiley dus op een gegeven moment heel erg zat geraakt hè. Is echt zo'n 'ik doe heel superieur alsof ik overal sarcastisch over ben en schijt aan heb en zo win ik elke discussie op fok'Gebruik 'm tegenwoordig bijna nooit meer
quote:vergat er nog een paar
quote:We kennen elkaar te langOp woensdag 27 oktober 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wíst dat jij zo zou reageren![]()
quote:tis wel zo eigenlijk. in het echte leven doe ik nooit zo. doe dit eigenlijk alleen bij als ikzelf iets stoms doeOp woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben die smiley dus op een gegeven moment heel erg zat geraakt hè. Is echt zo'n 'ik doe heel superieur alsof ik overal sarcastisch over ben en schijt aan heb en zo win ik elke discussie op fok'Gebruik 'm tegenwoordig bijna nooit meer
quote:Ja, voor een beetje zelfspot kan 'ie wel weer leuk zijn, maar om anderen te kleineren, neeOp woensdag 27 oktober 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis wel zo eigenlijk. in het echte leven doe ik nooit zo. doe dit eigenlijk alleen bij als ikzelf iets stoms doe
quote:Dan toch een INTJ, een mastermind.Op woensdag 27 oktober 2010 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Betekent dat dat je toch een beetje ENTJ bent?
quote:ik zie het dan als een gebrek dat diegene niks zinnigs weet te zeggen maar toch het laatste woord wil hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, voor een beetje zelfspot kan 'ie wel weer leuk zijn, maar om anderen te kleineren, nee
quote:Een veldmaarschalkje, heusch welOp woensdag 27 oktober 2010 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan toch een INTJ, een mastermind.
quote:Ik kan ook nog steeds lekker agressief worden van die smileyOp woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Ik ook, volgens mijOp woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef Aure het volgende:
Ik gebruikwel vaak, maar niet om discussies te winnen, meestal is t zelfspot
quote:Klanten zijn wel je brood.Op woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een bijdehante kutklant aan de tel![]()
sorry
quote:Moet me zeggen dat het bij jou nog nooit is opgevallen dus dan zal je inderdaad wel op een normale manier gebruikenOp woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef Aure het volgende:
Ik gebruikwel vaak, maar niet om discussies te winnen, meestal is t zelfspot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |