quote:pon and ziOp woensdag 27 oktober 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn zo lievvvv!
Pfoeh, wat zal ik eens gaan ontbijtenHeb nergens zin in....
quote:Hey MarijkeOp woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, boterMaar idd, echt slim zal ze niet zijn
Vlees grillen is lekkerIk eet steeds minder vlees
Heb er steeds minder behoefte aan
Maar als ik het eet dan bakken in een beetje vloeibare bak en braad of olie
[..]
Ferb!![]()
Hoe is het?
[..]
Lekker van de energieHihihi, Koen
Wat een schattig knulletje is dat
Hier is het mwah... Vanmiddag om 17:15 naar de DA met Bow (cavia)Dat vind ik echt heel kut, had het gewoon nog niet helemaal verwacht dat ie nu al zo zou aftakelen... Dus ik ben bang dat dit de laatste dag is dat ie bij me is
[..]
Hoe gaat het werken? Houd je het weer een beetje vol?
quote:Ja waarom denk je dat ik mijn laatste Rolo deel. Straks kom ik over een paar jaar een Olifant tegen en die ramt mij in elkaar met zijn slurf omdat ik mijn laatste Rolo niet wilde delen.Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet
![]()
Ja graag
quote:wie weet doet die olifant wel wat anders met zijn slurf.Op woensdag 27 oktober 2010 13:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik mijn laatste Rolo deel. Straks kom ik over een paar jaar een Olifant tegen en die ramt mij in elkaar met zijn slurf omdat ik mijn laatste Rolo niet wilde delen.![]()
*die reclame van Rolo vond ik heel leuk*
quote:Ja dat kan natuurlijk ookOp woensdag 27 oktober 2010 13:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wie weet doet die olifant wel wat anders met zijn slurf.
quote:blaast ie zomaar het verhaaltje uit
quote:JohOp woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
blaast ie zomaar het verhaaltje uit
quote:wheheheOp woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:als hij een gouden fluit heeft wel ja.Op woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:een gouden fluit?Op woensdag 27 oktober 2010 13:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
als hij een gouden fluit heeft wel ja.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat fijn!![]()
![]()
Lekker dat er zoveel verbetering in zit!
quote:
quote:gezondheid
quote:mien moeke zei dat ook maar dat is heel niet zoOp woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen mooi weer
(zei mijn moeder altijd)
quote:Ik vind inhouden juist hoogst irritantOp woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef PeZu het volgende:
ik doe altijd hatsssssssst dan krijg ik op mijn donder omdat niezen inhouden slecht is
maar ik vind zo'n niesspray zum kotsen
quote:hand voor je mond als je niest/hoest (zeg ik altijd als moeder)Op woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef PeZu het volgende:
ik doe altijd hatsssssssst dan krijg ik op mijn donder omdat niezen inhouden slecht is
maar ik vind zo'n niesspray zum kotsen
quote:Neej da week ook welOp woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
mien moeke zei dat ook maar dat is heel niet zo
quote:ik ook want mijn zusjes nieste altijd vet vaak maar nederland is nog steeds geen subtropisch zwemparadijsOp woensdag 27 oktober 2010 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hand voor je mond als je niest/hoest (zeg ik altijd als moeder)
[..]
Neej da week ook wel
quote:koffie, extra sterk, niks erinOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
*doet even een rondje*
Koffie?? Thee??
quote:Thanks
quote:Ja, ik ook nooit maar 1x, altijd meer xD
quote:haha jaOp woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen mooi weer
(zei mijn moeder altijd)
quote:koffieeeeeeeeeeeeeOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
*doet even een rondje*
Koffie?? Thee??
quote:Cappuccino graagOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
*doet even een rondje*
Koffie?? Thee??
quote:of hij blaast wat andersOp woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ja, ik ook nooit maar 1x, altijd meer xD
[..]
haha ja
[..]
koffieeeeeeeeeeeee
quote:
quote:blaaswerk
quote:thank u
quote:
quote:1 Cappuccino, graagOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
*doet even een rondje*
Koffie?? Thee??
quote:
quote:Danku
quote:jij hebt een zak vol lucht en een muck is een ballon?Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat hoef ik een moeder van 2 kids niet uit te leggen toch?
quote:Ja natuurlijk welOp woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat hoef ik een moeder van 2 kids niet uit te leggen toch?
quote:HahahahaOp woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij hebt een zak vol lucht en een muck is een ballon?![]()
quote:Gesundheit!
quote:Cappucino graag, extra sterk en met veel chocolaOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
*doet even een rondje*
Koffie?? Thee??
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gesundheit!
[..]
Cappucino graag, extra sterk en met veel chocola
quote:Wat moet eraan gebeuren?Op woensdag 27 oktober 2010 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo afspraak gemaakt voor de autokeuring![]()
vrijdagmiddag kunnen ze hem komen ophalen
quote:Waarom? Met die piercings kan je het toch ook goed zien of nietOp woensdag 27 oktober 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik was gister bij de tandarts en toen wilden ze een overzichtsfoto maken van mijn gebit...
Of ik even mijn piercings wilden uitdoen... uhm.... nou nee... *telt 7 stuks* mag het de volgende keer?
En 1 die mag ik niet eens uitdoen want die zit er net in
Ik snap best dat ik mijn tongpiercing en labret moet uit doen maar ook mijn oorbelpiercings?
quote:Ze zei dat de foto anders vervormt ofzoOp woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waarom? Met die piercings kan je het toch ook goed zien of nietNouja oke.
Serieus ook je oor? Nee johDat is toch nergens voor nodig
quote:ja ligt ad apparatuur en kan dus verschillenOp woensdag 27 oktober 2010 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zei dat de foto anders vervormt ofzoIk heb daar serieus nog nooit van gehoord
quote:Dus die was na afloop zeker ook niet zo blijOp woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ligt ad apparatuur en kan dus verschillen![]()
ik ken iemand di eeen mri kreeg en vergeten was dat zijn eikel piercing ook van metaal was
quote:Das echt gelulOp woensdag 27 oktober 2010 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zei dat de foto anders vervormt ofzoIk heb daar serieus nog nooit van gehoord
quote:hij voelde het direct en drukte gelijk op de nood knop dus het viel meeOp woensdag 27 oktober 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus die was na afloop zeker ook niet zo blij
quote:Ja, bij een MRI kan je ze beter wel uitdoen jaOp woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken iemand di eeen mri kreeg en vergeten was dat zijn eikel piercing ook van metaal was
quote:het gaat om een overzichtsfoto van mijn gebit...Op woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Denk niet dat hij hem nog een keer vergeetOp woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij voelde het direct en drukte gelijk op de nood knop dus het viel mee
quote:ja i know, ik weet hoe een mri werktOp woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, bij een MRI kan je ze beter wel uitdoen ja![]()
![]()
![]()
quote:nee geen ideeOp woensdag 27 oktober 2010 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat om een overzichtsfoto van mijn gebit...
Ik vind het belachelijk, die tongpiercing en labret is nog wel makkelijk eruit te halen maar in mijn oren zitten segmentringen, weet hoe kut dat is om die los te maken ....
quote:vast wel, de beste man is zo verstrooid als zout tijdens ijzelOp woensdag 27 oktober 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk niet dat hij hem nog een keer vergeet
quote:LolOp woensdag 27 oktober 2010 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
vast wel, de beste man is zo verstrooid als zout tijdens ijzel
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja i know, ik weet hoe een mri werkt![]()
[..]
nee geen idee
quote:Maar zijn dat dan metalen die in je oor zitten?Op woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke dit is een 16mm dikte maar het gaat even om het idee
quote:ja een lego poppetje in elkaar zetten is inderdaad makkelijkerOp woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke dit is een 16mm dikte maar het gaat even om het idee
quote:keuring voor de verkoop is hier in belgie verplicht als je een auto verkooptOp woensdag 27 oktober 2010 15:06 schreef Enfermera het volgende:
Ben niet naar de stad geweest xD Ik moest sowieso naar de fysio, voor mn oefeningen, dus ben alleen daar heen geweest. KutweerNouja, wat ik in de stad nodig had heeft toch geen haast
[..]
Wat moet eraan gebeuren?
quote:ja het zou kunnen dat ze toch het beeld beinvloeden mijn oorlellen zitten direct achter mijn kaakschanierpunt dus als ik daar een stuk metaal in hang zal de foto niet duudelijk zijn lijkt meOp woensdag 27 oktober 2010 15:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan metalen die in je oor zitten?
Nouja, sowieso, ik zou er gewoon een probleem van maken bij je tandarts en zeggen dat ze er niet zomaar uitkunnen. Kom op zeg. Tenzij hij met een goed, onderbouwde reden komt dat ze er écht uit moeten.
quote:Ze zijn van chirurgisch staal, je hebt ze ook van acryl maar dan nogOp woensdag 27 oktober 2010 15:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan metalen die in je oor zitten?
Nouja, sowieso, ik zou er gewoon een probleem van maken bij je tandarts en zeggen dat ze er niet zomaar uitkunnen. Kom op zeg. Tenzij hij met een goed, onderbouwde reden komt dat ze er écht uit moeten.
quote:conch? schelp?Op woensdag 27 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn van chirurgisch staal, je hebt ze ook van acryl maar dan nog
Ik vind het geen probleem om ze er eruit te halen maar meld het even van te voren dan doe ik een dag van te voren makkelijkere piercings in die ik zo eruit kan halen.
Mijn conch blijft lekker zitten, dat zoeken ze zelf maar uit
quote:hebbie er nog lang last van gehad met genezen?Op woensdag 27 oktober 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja oorschelp-piercing [ afbeelding ]
quote:ja ik dacht al aangzien conch een schelp isOp woensdag 27 oktober 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja oorschelp-piercing [ afbeelding ]
quote:het geneest nog steeds ... kan tot 9 maanden duren he? dus ben nog wel even bezigOp woensdag 27 oktober 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
hebbie er nog lang last van gehad met genezen?
quote:mooiOp woensdag 27 oktober 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het geneest nog steeds ... kan tot 9 maanden duren he? dus ben nog wel even bezig
Heb afgelopen weekend wel gezwommenterwijl ik eigenlijk nog even een maandje moest wachten maar goed, daarna goed schoongemaakt.. (nog) geen last van.
quote:Ah okeOp woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
keuring voor de verkoop is hier in belgie verplicht als je een auto verkoopt
quote:Ja precies.Op woensdag 27 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn van chirurgisch staal, je hebt ze ook van acryl maar dan nog
Ik vind het geen probleem om ze er eruit te halen maar meld het even van te voren dan doe ik een dag van te voren makkelijkere piercings in die ik zo eruit kan halen.
Mijn conch blijft lekker zitten, dat zoeken ze zelf maar uit
quote:Dat is wel fijn ja, Systeria heeft er wel veel problemen mee, ze was zelfs van plan om ze eruit te halen maar of ze dat ook daadwerkelijk gedaan heeft weet ik nietOp woensdag 27 oktober 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi
mijn tepelpiercing geneest ook erg goed
weinig last van ook
quote:Ik vind mijn conch ook leukOp woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Enfermera het volgende:
Ja precies.
Haha
Hij is echt leukkkk je conch
Ik ga denk toch maar voor de tattoos, ipv de piercings. Op mn werk zijn ze er nogal streng in, maar ook wat vaag. Collega van mij moest haar wenkbrauw- en neuspiercing eruit halen (die laatste was maar een klein knopje magoed), maar ik mag mn anti-tragus wel inhouden, daar is nog nooit iets van gezegd
Waarschijnlijk omdat ie vlak bij mn oor zit. Maar ik gok dat als ik een industrial neem, dat er dan wel wat van gezegd wordt
quote:Saai niet hoor, puur natuur kan ook mooi zijnOp woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
jeetje ..
wat een versieringen allemaal..
ik ben gewoon puur natuur
( en een oude saaie doos)
quote:HahaOp woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
jeetje ..
wat een versieringen allemaal..
ik ben gewoon puur natuur
( en een oude saaie doos)
quote:Ja, zeker... Vind het wel jammer hoor. Als ik ander werk zou hebben waar uiterlijk niet van belang zou zijn zou ik echt al vol zitten met tattoos/piercings op zichtbare plekkenOp woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja, Systeria heeft er wel veel problemen mee, ze was zelfs van plan om ze eruit te halen maar of ze dat ook daadwerkelijk gedaan heeft weet ik niet
[..]
Ik vind mijn conch ook leukhihi kan niet wachten tot er een ring in kan (als dat uberhaupt al mogelijk is)
Lastig is dat met werk. En tattoos kunnen ook maar tot op zekere hoogte toch? Of mogen die wel zichtbaar zijn?
Ik hou van beide.. en met beide nog lang niet klaar
quote:Mja lastig maar ergens ook wel logisch dat het niet overal wordt geaccepteerd, ivm hygiene bijvoorbeeld.Op woensdag 27 oktober 2010 15:39 schreef Enfermera het volgende:
Ja, zeker... Vind het wel jammer hoor. Als ik ander werk zou hebben waar uiterlijk niet van belang zou zijn zou ik echt al vol zitten met tattoos/piercings op zichtbare plekken![]()
Ja, klopt. Niemand op mn werk weet ook dat ik tattoos heb, want ik kan ze allemaal verbergenEn ik kan ze idd niet op mn onderarm doen ofzo.
Maar dat geeft niet, heb verder nog genoeg ruimte over
![]()
Neee ik ook niet
quote:Nja, piercings & hygiene? Denk dat het eerder gewoon het imago is van de gezondheidswerker. Ik krijg ook echt streng gelovige mensen, zwarte kousenkerk enzo, nou, als ik dan een piercing of tattoo zichtbaar zou hebben zou ik niet meer normaal mn werk kunnen doen. Het verandert wel steeds meer, jongeren accepteren het natuurlijk meestal meer dan ouderen, maar nu heb je gewoon nog mensen die je gelijk als tokkie of weet ik het wat zien als je tattoos/piercings hebt.Op woensdag 27 oktober 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja lastig maar ergens ook wel logisch dat het niet overal wordt geaccepteerd, ivm hygiene bijvoorbeeld.
(als snap ik niet echt wat er onhygienisch aan is hoor)
Ik heb wel een tattoo op mijn onderarm maar ik ben mijn eigen werkgeverdus ik heb er niet zoveel problemen mee
En nu Koen even uit bed halen anders ligt hij te lang en dan slaapt hij vanaaf niet
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah okeJe gaat 'm verkopen dus
Komt er er ook een nieuwe?
![]()
quote:bij mij is het alleen maar witOp woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik had een oorbel maar nu ben ik ijzer vrij.
alhoewel er erg veel wit was te zien op de tandarts foto
quote:Ah.Op woensdag 27 oktober 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze had ik LL gegeven om op en neer te rijden
quote:Ik zou zeggen ga je gang. Or in real good inglishOp woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
doe deze nog eens volmaken voor ik naar huis ga
quote:Het is 16:00Op woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
doe deze nog eens volmaken voor ik naar huis ga
quote:Ja dus daaaaaaag Wokkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |