quote:Ik moet zeggen: het stond er wat onduidelijk. Maar ik wist dat jij never nooit een kat in huis zou nemen dus toen heb ik de zin nog maar eens een keer gelezen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahahaha nee wie mij ook maar een beetje kent zou dat toch nooit zo lezen
quote:Nou dat kan ie mooi zelf doen hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of wel?![]()
Oh-oh: ik zou met die vriend/kennis/whatever van jou overleggen of je een topic in F&F mag openen.
quote:Kom maar kijken of het groot genoeg isOp dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of wel?![]()
Oh-oh: ik zou met die vriend/kennis/whatever van jou overleggen of je een topic in F&F mag openen.
quote:Daarom las ik het ook nog een keer, omdat ik het niet geloofdeOp dinsdag 26 oktober 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: het stond er wat onduidelijk. Maar ik wist dat jij never nooit een kat in huis zou nemen dus toen heb ik de zin nog maar eens een keer gelezen.
Fipoooo!![]()
![]()
![]()
![]()
Met OP.![]()
quote:Maar 'jij ging hem toch hier neerzetten' schreef je net?
quote:Nee, ze zei "Dat ie hem dan maar hier komt neerzetten" ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar 'jij ging hem toch hier neerzetten' schreef je net?
quote:Nee hoor, ik zei dat ik m zou zeggen die kat hier neer te zettenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar 'jij ging hem toch hier neerzetten' schreef je net?
quote:Het werd er weer tijd voor!
quote:Inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei dat ik m zou zeggen die kat hier neer te zetten
quote:Wat zijn we toch goed he?
quote:Ik snap dat ook niet hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Waarom doen zoveel mensen toch zo makkelijk met hun katten? Neem ze dan niet of zo...
Ik ken echt zoveel mensen die katten kwijt moesten,keertje verhuizen, uit elkaar gaan, kind krijgen, en hup, meteen die kat weg.
Ik snap dr niks van ...
Ex collega ging samenwonen met dr vriend, en die had een 12 jaar oude blinde witte kat die ie es mee uit Turkije had gebracht als kitten.
Zij jammert twee keer dat ze die haren best wel vies vindt, en hij knikkert die kat dr uit...
Ik had toch echt dat wijf dr uit geknikkerd
Vrienden van me met 4 katten gingen uit elkaar, hij bleef in huis en hield de katten, verkoopt ie zomaar na 3 maanden de twee raskatten met stamboom via mp, en een half jaar later had ie een vriendin met 2 katten, die gingen niet samen met zijn katten, ze komt bij hem wonen, gaan zijn katten dr uit!
En toen ze een kind kregen deden ze die twee katten ook weg en namen ze een jr
quote:Ik zeg dat dat past en als ze dan vrijdag ff via den Bosch rijdt kan ze m meteen oppikken en dumpenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Maar Cat, je mag kijken of er hier nog een kater bij kan hoor
Rood heb ik nog niet/niet meer
quote:Ik hoor dat echt vaak.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
De beesten er uit voor de nieuwe relatie idd![]()
Als diegene nou echt mega allergisch is en het is de liefde van je leven, dan zoek je een oplossing a la Prupke. Maar alleen omdat die ander de haren vervelend vindt
quote:Ja echt he...Op dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
De beesten er uit voor de nieuwe relatie idd![]()
Als diegene nou echt mega allergisch is en het is de liefde van je leven, dan zoek je een oplossing a la Prupke. Maar alleen omdat die ander de haren vervelend vindt
quote:Dan zal hij mee moeten in de trein en daarna in het kluisje bij het restaurant.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat past en als ze dan vrijdag ff via den Bosch rijdt kan ze m meteen oppikken en dumpen![]()
Opgelost!
Slotje!
quote:Cat gaat toch zeggen dat het hier te klein isOp dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik zou als ik Tombo was dus voorlopig geen kat er bij zetten
Juist omdát het nu zo wonder boven wonder goed gaat met die twee. Je zou bijna zeggen dat dat nooit nog een keer voor gaat komen.
Ik hoop wel voor die kat van die kennis van je dat ie net zo'n tof huis vindt
quote:Ja idd... En als ie allergisch is zou ik sowieso beloven dat er na deze geen anderen komen, maar ze wegdoen... Niet snel iigOp dinsdag 26 oktober 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zal hij mee moeten in de trein en daarna in het kluisje bij het restaurant.![]()
Ik vind dat ook echt verschrikkelijk, je huisdier dumpen voor je partner. Als het écht niet anders kan dan is dat de laatste optie. En wie weet hoe ik in zo'n situatie zou reageren.
Maar op dit moment zou ik dan volgens mij kiezen voor een LAT relatie of zo. Of mijn partner moet er maar mee leren omgaan. Hij hoeft echt niet de beste vriend te worden van de katten, maar er moet heel wat gebeuren voor die eruit gaan.
quote:Je weet toch dat ik een grapje maakte en nooit iemand zou dwingen een huisdier te nemen.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat gaat toch zeggen dat het hier te klein is
En anders pm ik dat ze dat moet zeggen
quote:Oh nee hoor, dat zou ik niet hebben... Het kan dat je niet van katten houdt natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou iemand die mijn honden niet leuk zou vinden niet eens leuk kunnen vinden, zo simpel is dat echt
quote:Joh, ik ben er zelf ook bij heOp dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een grapje maakte en nooit iemand zou dwingen een huisdier te nemen.![]()
Want dat is een recept voor een ramp en daar worden zowel poes als (tweede) eigenaar niet beter van.
quote:Naja, met mensen die mijn honden niet leuk vinden ben ik niet eens bevriend hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat zou ik niet hebben... Het kan dat je niet van katten houdt natuurlijk
Als ie niet van kinderen zou houden zou ik langer nadenken
quote:Ik weet niet of het bij mij ook zo zou werken, ik ken zat mensen die niks met katten hebben en mij volgens mij maar een gek kattevrouwtje vinden. Maar dan vind ik ze evengoed aardig. Op een vriendschappelijke, platonische manier.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou iemand die mijn honden niet leuk zou vinden niet eens leuk kunnen vinden, zo simpel is dat echt
quote:Ja maar stel, ik was niet allergisch, en ik kwam bij jou, en ik zat vies naar die beesten te kijken, of te zeiken van ieuw lopen ze op t aanrecht of wat dan ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij mij ook zo zou werken, ik ken zat mensen die niks met katten hebben en mij volgens mij maar een gek kattevrouwtje vinden. Maar dan vind ik ze evengoed aardig. Op een vriendschappelijke, platonische manier.![]()
Maar je hebt wel een punt: als je van iemand houdt (en hij van jou) maar hij vindt zo'n belangrijk deel van je leven niet leuk, dan zet dat wel een domper op de relatie.
quote:Voor sommige mensen zijn huisdieren hetzelfde als een nieuw likje verf op de muur.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Waarom doen zoveel mensen toch zo makkelijk met hun katten? Neem ze dan niet of zo...
Ik ken echt zoveel mensen die katten kwijt moesten,keertje verhuizen, uit elkaar gaan, kind krijgen, en hup, meteen die kat weg.
Ik snap dr niks van ...
Ex collega ging samenwonen met dr vriend, en die had een 12 jaar oude blinde witte kat die ie es mee uit Turkije had gebracht als kitten.
Zij jammert twee keer dat ze die haren best wel vies vindt, en hij knikkert die kat dr uit...
Ik had toch echt dat wijf dr uit geknikkerd
Vrienden van me met 4 katten gingen uit elkaar, hij bleef in huis en hield de katten, verkoopt ie zomaar na 3 maanden de twee raskatten met stamboom via mp, en een half jaar later had ie een vriendin met 2 katten, die gingen niet samen met zijn katten, ze komt bij hem wonen, gaan zijn katten dr uit!
En toen ze een kind kregen deden ze die twee katten ook weg en namen ze een jr
quote:Jij bent een gek kattevrouwtjeOp dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij mij ook zo zou werken, ik ken zat mensen die niks met katten hebben en mij volgens mij maar een gek kattevrouwtje vinden. Maar dan vind ik ze evengoed aardig. Op een vriendschappelijke, platonische manier.![]()
Maar je hebt wel een punt: als je van iemand houdt (en hij van jou) maar hij vindt zo'n belangrijk deel van je leven niet leuk, dan zet dat wel een domper op de relatie.
quote:Nee, de vraag is of je een rode kater wil, bijblijven!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef APK het volgende:
Wat is er nou weer mis met iemand vol op d'r bek pakken tijdens een bedrijfsuitje?
quote:Lijkt mij wel lekker warm in de hangmat.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Nee, de vraag is of je een rode kater wil, bijblijven!
quote:Die is dr al maanden, wat had er een hoop ellende voorkomen kunnen worden zegOp dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef APK het volgende:
Oh, ik heb tegenwoordig een 'volg topic' knop.
quote:Dan schets je wel het andere uiterste. Die mensen ken ik gelukkig niet (of willen me niet leren kennenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik was niet allergisch, en ik kwam bij jou, en ik zat vies naar die beesten te kijken, of te zeiken van ieuw lopen ze op t aanrecht of wat dan ook.
Daar knap je dan toch echt wel op af of niet?
Of dat nou voor vriendschap is of voor meer.
Hier is het nog nooit voorgekomen, mijn ex-en zijn allemaal nog dol op mn honden.
De oudste drie hebben ook allemaal een eigen mensen papa
quote:Opgelost. Slotje!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij wel lekker warm in de hangmat.
quote:Ik haal hem wel op als we naar DTH gaan en breng hem langs (eventueel bij de AHOp dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij wel lekker warm in de hangmat.
quote:HierOp dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef APK het volgende:
Oh, ik heb tegenwoordig een 'volg topic' knop.
quote:Idd, ik lees net dat ik schuldig ben aan een virtuele eventuele poging tot aanranding.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Die is dr al maanden, wat had er een hoop ellende voorkomen kunnen worden zeg
quote:Nou ja, katten zijn ook wat makkelijker onzichtbaar te maken dan honden, en al helemaal 5 stuks.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan schets je wel het andere uiterste. Die mensen ken ik gelukkig niet (of willen me niet leren kennen). Maar er zijn er wel die gewoon niks met mijn katten hebben (lees: mijn familie). Nu is dat gemakkelijk zat, meestal gaan de katten ook hun eigen gang als ik bezoek heb en hebben ze dus geen last van elkaar. En mensen die ze eeww vinden of allergisch zijn.. dan gaan mijn katten naar hun eigen kamer. Voor die paar uurtjes dat het bezoek er is kan dat best. Als ze langer blijven, of blijven logeren en komen mijn katten ook weer erbij en moeten ze er maar geen problemen mee hebben. Dat is de consequentie. Ik ga mijn katten natuurlijk geen hele dagen opsluiten als ik zelf ook thuis ben.
quote:Hoeveel kilo voer moet ik ongeveer neerleggen als ik een maand op vakantie ga?
quote:Oh nou die mag wel bij Tombo op vakantie hoor, dat weet ik zekerOp dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel kilo voer moet ik ongeveer neerleggen als ik een maand op vakantie ga?
quote:Bel maar op, ik poeier je wel af pauperOp dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Idd, ik lees net dat ik schuldig ben aan een virtuele eventuele poging tot aanranding.
Laat die baas van jou daar maar eens los op gaan.
quote:Yep!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou die mag wel bij Tombo op vakantie hoor, dat weet ik zeker
quote:Laat een stel muizen los en dan komt het wel goed.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel kilo voer moet ik ongeveer neerleggen als ik een maand op vakantie ga?
quote:Katten FTW.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, katten zijn ook wat makkelijker onzichtbaar te maken dan honden, en al helemaal 5 stuks.
Die had ik echt niet ergens weg kunnen duwen toen jij hier was bv
quote:Paar chi's achter een kussen in een stoel en de rest opgevouwen onder de bank...geen enkel probleem toch.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, katten zijn ook wat makkelijker onzichtbaar te maken dan honden, en al helemaal 5 stuks.
Die had ik echt niet ergens weg kunnen duwen toen jij hier was bv
quote:Die chi's die zie ik zelf amper idd.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Paar chi's achter een kussen in een stoel en de rest opgevouwen onder de bank...geen enkel probleem toch.
quote:Volgens mij loop ik nog vrij rond en komt een ander paupertje bij jullie klagen om mij een straatverbod aan te naaien ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Bel maar op, ik poeier je wel af pauper![]()
Zulke bagatelle kutzaakjes beginnen we meestal niet aan hoor
quote:Lust ie duif?
quote:Heb je die bezette ranzige smsjes gestuurd?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij loop ik nog vrij rond en komt een ander paupertje bij jullie klagen om mij een straatverbod aan te naaien ofzo.
quote:Chiwalli.
quote:Oeh, en kopjes geven tegen mijn tv als ik voetbal zit te kijken?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Anders mag je Boor wel eens een weekendje lenen APK.
Kan ie lekker in je oor tetteren. Kijken of het bevalt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die bezette ranzige smsjes gestuurd?
quote:Hm. Ik denk toch voornámelijk in je oor tetteren als je voetbal zit te kijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, en kopjes geven tegen mijn tv als ik voetbal zit te kijken?
quote:Nou dat durf ik echt niet te zeggen, honden zijn over het algemeen wel opgevoed en zo.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Katten FTW.
Ik denk dat mensen eerder een antipathie hebben tegen honden dan tegen katten. Omdat honden inderdaad meer aanwezig zijn.
Al moet je de ploeg katten-zijn-gemeen-en-loeren-om-aan-te-kunnen-vallen ploeg ook niet de kost geven.![]()
quote:Da's gewoon een halve hond.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het over Boor... so prolly not
quote:Oh zulke dingetjes doen wij echt amper.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij loop ik nog vrij rond en komt een ander paupertje bij jullie klagen om mij een straatverbod aan te naaien ofzo.
quote:Boor lijkt me nou echt zo een kat waar mn honden eerst heel lang niet van in de gaten zouden hebben dat het een kat was en geen hond, en als ie dan ineens opeens zou beginnen te rennen als een kat, dan dook tandenloze chico dr op, en dan was het ook einde oefening, ik denk dat Boortje niet zou weten wat m overkwam, de drommel
quote:Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben, die opmerking over die virtuele aanrandingOp dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
APKDo tell
Ranzige smsjes?
Manboobs?
En antwoord?
quote:Hier ontkomt geen bezoeker aan het grote katten- en chi's geweld....meteen om iedereen heenhangen en zodra een bezoeker gaat zitten hoppa op schoot en aaien. Als dat niet snel genoeg gaat dan maken honden- en kattenpootjes het wel duidelijk wat de bezoeker moet doen. Hetzelfde overkomt mij trouwens bij mijn buurman....ga je zitten...staan twee Jack Russels en 1 kat (de andere mag mijn hondjes niet zoOp dinsdag 26 oktober 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die chi's die zie ik zelf amper idd.
Karel onder de bank, Kees onder het dekbed, daar heb ik zoveel plezier van
Maar als dr visite is dan snollen die twee hoeren het hardst...
quote:Sommige mensen hier hebben echt probleempjes met begrijpend lezen heaOp dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben, die opmerking over die virtuele aanranding
quote:Nou, zodra jij het zei zag ik het er ook wel in hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben, die opmerking over die virtuele aanranding
quote:Mooi zo, ik zal effe een linkje naar dit topic doorsturen, met die gratis rechtshulp van de gemeente gaat het never nooit lukken.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh zulke dingetjes doen wij echt amper.
Zijn we te duur voor, thank god![]()
quote:Dan ontmoet ik de verkeerde mensen. Hoeveel keffers en springers ik al tegen ben gekomen in mijn werk.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat durf ik echt niet te zeggen, honden zijn over het algemeen wel opgevoed en zo.
Dat scheelt ook alweer.
En ik weet echt niet of ik meer klagers over hondenpoep ken dan over loslopende katten hoor, echt, geen idee
quote:Meet BoorOp dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boor lijkt me nou echt zo een kat waar mn honden eerst heel lang niet van in de gaten zouden hebben dat het een kat was en geen hond, en als ie dan ineens opeens zou beginnen te rennen als een kat, dan dook tandenloze chico dr op, en dan was het ook einde oefening, ik denk dat Boortje niet zou weten wat m overkwam, de drommel
quote:Wij werken niet pro deo, dat je t maar ff weet heOp dinsdag 26 oktober 2010 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi zo, ik zal effe een linkje naar dit topic doorsturen, met die gratis rechtshulp van de gemeente gaat het never nooit lukken.
Scheelt ook weer een stukje omfietsen naar mijn werk.
quote:Die klauw kom ik overal tegen.
quote:Da's ook het enige stoere dat ik van hem hebOp dinsdag 26 oktober 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die klauw kom ik overal tegen.![]()
Is wel een mooie klauw heur.
quote:Negeer die vraag nietOp dinsdag 26 oktober 2010 23:30 schreef APK het volgende:
Genoeg externe prikkels voor vandaag.![]()
Doei duivies.
quote:*prik*Op dinsdag 26 oktober 2010 23:30 schreef APK het volgende:
Genoeg externe prikkels voor vandaag.![]()
Doei duivies.
quote:Nou, ik wil de naam niet met me gelinkt hebben als t ff kan.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
Waar is de tijd gebleven eigenlijk dat niemand mocht weten waar je werkt oh-oh?
Wat heeft dat veranderd?
quote:Daar heeft jouw baas het ook veel te druk voor...wij zien hem zo langzamerhand vaker dan jij hem op kantoor ziet.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij werken niet pro deo, dat je t maar ff weet he
quote:Ho ho, niet in de verdediging schieten? Nergens voor nodig!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik wil de naam niet met me gelinkt hebben als t ff kan.
En destijds waren jullie allemaal echt wildvreemden voor me, das toch serieus wel compleet anders hoor.
Is dat nou zo gek?
Nu vind IK het persoonlijk ook lullig als iedereen het wel weet om dan nieuwe mensen meteen maar helemaal outcrowd te houden, das zo flauw...
Niemand smijt hier toch de naam van zn werk open en bloot neer?
quote:Nou ja, volgens mij zou ie tegenwoordig even goed hier ( zoals overal anders ) ter sprake komen als ik dr niet zou werken, dat kan ik ook niet helpen , dat ie zo veelbesproken is heOp dinsdag 26 oktober 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho, niet in de verdediging schieten? Nergens voor nodig!
Ik vroeg het me gewoon ineens af, that's all
Ik zei nergens dat het gek was. *Mompelt iets over begrijpend lezen*
quote:Ik ben cowboy.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:31 schreef oh-oh het volgende:
quote:Snap ik, maar je bent de laatste dagen wel heel open over je werk. Als iemand de SC terugleest en de data linkt dan is 1 en 2 zo opgeteld (afhankelijk van hoe je jouw identiteit hebt afgeschermd). En - net als Greys- heeft me dat verbaasd, eerder wilde je het nog niet eens over de bedrijfstak hebben. Snapte ik ook wel, gezien het beroep van je baas.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik wil de naam niet met me gelinkt hebben als t ff kan.
En destijds waren jullie allemaal echt wildvreemden voor me, das toch serieus wel compleet anders hoor.
Is dat nou zo gek?
Nu vind IK het persoonlijk ook lullig als iedereen het wel weet om dan nieuwe mensen meteen maar helemaal outcrowd te houden, das zo flauw...
quote:Ik zie hem amper.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar heeft jouw baas het ook veel te druk voor...wij zien hem zo langzamerhand vaker dan jij hem op kantoor ziet.
quote:Geef nou antwooooooooooooooooooooooooooooooord
quote:Met sporen
quote:Tombo slaapt vannacht niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geef nou antwooooooooooooooooooooooooooooooord
quote:Ja maar nogmaals, dat was serieus omdat 90 % van de mensen bij de bedrijfstak en de woonplaats al de naam van kantoor roept altijd, en das echt heel annoyingOp dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snap ik, maar je bent de laatste dagen wel heel open over je werk. Als iemand de SC terugleest en de data linkt dan is 1 en 2 zo opgeteld (afhankelijk van hoe je jouw identiteit hebt afgeschermd). En - net als Greys- heeft me dat verbaasd, eerder wilde je het nog niet eens over de bedrijfstak hebben. Snapte ik ook wel, gezien het beroep van je baas.
quote:Maar hij (B) is toch sowieso niet zo vaak bij jullie in die dependance?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie hem amper.
Ik spreek m wel vaker dan me lief is vaak
quote:Dat doe ik dan weer nietOp dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie hem amper.
Ik spreek m wel vaker dan me lief is vaak
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
*rookt nog even een pre-tandenpoets-peuk*
quote:Ja daarom zeg ik dat ik m amper zie, ik werk daar niet, maar we zijn wel 1 kantoor, ik werk even veel voor hem als voor de rest. Een van de twee die wel bij ons zit zie ik ook nooit, en die spreek in minder dan B. Want M. en ik mailen en smssen eigenlijk alleenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij (B) is toch sowieso niet zo vaak bij jullie in die dependance?
Ik dacht dat hij altijd in A. zatMaar dan heb ik dat misschien al die tijd verkeerd begrepen.
quote:Erg he?
quote:Door je sigaret?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb gelukkig wel weer licht in de badkamer zometeen
quote:Gewoon met een knijpkat bijlichten...zo deed ik gisteravond de kattenbakken op zolder.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb gelukkig wel weer licht in de badkamer zometeen
quote:Volgens mij heb ik m vandaag nergens gezien, alleen op uitzending gemistOp dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet....maar echt.....elke dag BINGO, er is niet aan hem te ontkomen.
quote:Ah oke, dan begrijpendlas (Op dinsdag 26 oktober 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik dat ik m amper zie, ik werk daar niet, maar we zijn wel 1 kantoor, ik werk even veel voor hem als voor de rest. Een van de twee die wel bij ons zit zie ik ook nooit, en die spreek in minder dan B. Want M. en ik mailen en smssen eigenlijk alleen
quote:Lijkt mij moeilijk via google terug te vinden, tenzij iemand anders op dat kantoor ook 24/7 op FoK zit.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Snap ik, maar je bent de laatste dagen wel heel open over je werk. Als iemand de SC terugleest en de data linkt dan is 1 en 2 zo opgeteld (afhankelijk van hoe je jouw identiteit hebt afgeschermd). En - net als Greys- heeft me dat verbaasd, eerder wilde je het nog niet eens over de bedrijfstak hebben. Snapte ik ook wel, gezien het beroep van je baas.
quote:Nee met al die ophef spreek ik hem juist nog meerOp dinsdag 26 oktober 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dan begrijpendlas () ik verkeerd, ik dacht dat je bedoelde dat je hem normaal heel vaak ziet maar nu met al die ophef amper.
quote:Kan het niet beamen of ontkennen....ik was vanavond druk met andere zaken dus tv was achtergrondgeluid.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik m vandaag nergens gezien, alleen op uitzending gemist
quote:I should not hope soOp dinsdag 26 oktober 2010 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij moeilijk via google terug te vinden, tenzij iemand anders op dat kantoor ook 24/7 op FoK zit.
quote:Dus ook niets over dat ranzige kleffe dirrrrrrrrrrty steamy trio van je van gisteren zeggen dan zeker?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Fluisteren jongens; de beeb leest mee
quote:Geloof me, van mij mag t ook wel ff een poosje normaal en rustig zijn weerOp dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
Ik heb 'm voorlopig ook echt wel weer ff genoeg gezien.
Niets ten nadele van die beste man, ik vind hem echt charming, maar die hele overkill.
Heb het de hele dag kunnen ontwijken
quote:Meedoet.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Erg he?
Ik riep dat ik ging slapen en ineens dacht ik 'Oh nee fuck, ik moet nog roken'
quote:Nee, daar kun je ook beter even niet over praten. Van komend weekend weet ze al, maar die van gisteren.... ow wacht ff, dat was dezelfdeOp dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
Dus ook niets over dat ranzige kleffe dirrrrrrrrrrty steamy trio van je van gisteren zeggen dan zeker?![]()
quote:Ow, die piem0l met die pet nog een keer doen danOp dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
ELIES DOE NOG EENS ZO'N RANZIGE PAINT!
quote:Dit klinkt wel heel erg sad.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he?
Ik riep dat ik ging slapen en ineens dacht ik 'Oh nee fuck, ik moet nog roken'
quote:Wat is dat toch met die muurOp dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Fluisteren jongens; de beeb leest mee
quote:Pokkehandtas!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef Pokkehontas het volgende:
Tombo, wat een onwijs lekkerrrrr lettertype heb je.......
Doe je ook trio's?
quote:Ja! Die heb ik nog niet gezien!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die piem0l met die pet nog een keer doen dan
quote:Op dit moment zelfs lig ik met 2 mannen op de bankOp dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef Pokkehontas het volgende:
Doe je ook trio's?
quote:Volgens mij zal het niet gaan lukken met die baas van jou.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof me, van mij mag t ook wel ff een poosje normaal en rustig zijn weer![]()
quote:Jij vertelt ook niks over je scharrel en ranzige smsjes en antwoorden enzoOp dinsdag 26 oktober 2010 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die muur
*Nog 5 minuten heeft voor externe prikkels*
quote:Nou ja, normaal en rustig voor ons doen bedoel ik dan natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 23:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij zal het niet gaan lukken met die baas van jou.
quote:Pee ie eej emm oow el .... PIEMOLOp dinsdag 26 oktober 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
Pokkehandtas!Hoe ist? Lekkah lekkah Lingo gekeken?
quote:Ik geloof jeOp dinsdag 26 oktober 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof me, van mij mag t ook wel ff een poosje normaal en rustig zijn weer![]()
quote:Sekseh!
quote:Ach ja
quote:hihihihihihi!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:48 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Pee ie eej emm oow el .... PIEMOL
quote:Niet aan jou, jij bent een enge stalkert.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:
Jij vertelt ook niks over je scharrel en ranzige smsjes en antwoorden enzo
quote:Groene bal
quote:Pokketrollie!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef Pokkehontas het volgende:
Doe je ook trio's?
quote:Ow ja?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach jaIk heb wel saddere (?
) dingen gedaan
quote:Nee johOp dinsdag 26 oktober 2010 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Niet aan jou, jij bent een enge stalkert.
Heb je een rode fiets?
quote:Oude tijden herleven!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Meid, mijn leven hangt van sadde dingen aan elkaar.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja?Daar wil je vast over praten. Ik kan heeeel goed luisteren.
quote:Iets met zaad in je oog, toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
Van wie is die piemol met hoed?
En wat had jij ooit voor paint over MrSubtle gemaakt?
quote:En dan ook nog een jengelkat met een identiteitscrisis.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Meid, mijn leven hangt van sadde dingen aan elkaar.
Teh dramah!
quote:Nee, bal over de datum.
quote:Snap je NU dat ik moet roken voor het tandenpoetsen?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan ook nog een jengelkat met een identiteitscrisis.
quote:Die had Q gemaakt en heeft oh-oh opgeslagenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
Van wie is die piemol met hoed?
En wat had jij ooit voor paint over MrSubtle gemaakt?
quote:Och Greysje toch!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Meid, mijn leven hangt van sadde dingen aan elkaar.
Teh dramah!
quote:Steek d'r nog eentje op kind.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap je NU dat ik moet roken voor het tandenpoetsen?
quote:Oh, ik zag vanmiddag in de Westerstraat die achterkant uit jouw fotoboek voorbijfietsen.
quote:Nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
Is de paint van Ynske al gearriveerd trouwens??
quote:... maar waar is dat ding hè...Op dinsdag 26 oktober 2010 23:44 schreef Pokkehontas het volgende:
Klein typen helpt niet, want ik heb een leesbril
quote:Jah, zie, jij begrijpt me.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Och Greysje toch!
It's saaaaaaaaad, so saaaaaaaad, it's a saaaaaaaad saaaaaaaaad sitjoewasjunnnnnnnnnn...
quote:Nai. Na eentje vind ik het weer vies. Voor een uurtje or so.
quote:Heb je nog een dag of 32?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
quote:Sjeiss! Nou ja, dan paint ik morgen wel! Wat was het onderwerp ook al weer?
quote:Kijk, jij let goed op !Op dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die had Q gemaakt en heeft oh-oh opgeslagen
quote:Vond je t nodig
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
quote:OhOh?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die had Q gemaakt en heeft oh-oh opgeslagen
quote:Ik was thuis vandaagOp dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik zag vanmiddag in de Westerstraat die achterkant uit jouw fotoboek voorbijfietsen.
quote:Doe maar nuOp dinsdag 26 oktober 2010 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sjeiss! Nou ja, dan paint ik morgen wel! Wat was het onderwerp ook al weer?
quote:Je bedoelt dat hij alleen nog maar 3x per week duidelijk aanwezig is voor ons allen.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, normaal en rustig voor ons doen bedoel ik dan natuurlijk
quote:OMG wat ben jij evil en gemeen, gelukkig wordt dr door bepaalde mensen met duizend procent zekerheid nooit teruggelezen, al staat het de post boven de post waar ze het topic binnen komen vallenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah, zie, jij begrijpt me.
Voor deze ene keer dan
[..]
Nai. Na eentje vind ik het weer vies. Voor een uurtje or so.
[..]
Heb je nog een dag of 32?
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, want ik moet naar bed
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG wat ben jij evil en gemeen, gelukkig wordt dr door bepaalde mensen met duizend procent zekerheid nooit teruggelezen, al staat het de post boven de post waar ze het topic binnen komen vallen![]()
![]()
quote:Das overdreven, als dr verder geen zaken in het nieuws zijn, dan issie hooguit 1 keer per week op de buisOp dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij alleen nog maar 3x per week duidelijk aanwezig is voor ons allen.Nu ja, ik had een baas die wilde graag zeer aanwezig zijn , helaas moesten wij dan ook komen opdraven....'s avonds en in het weekend en overwerk....nuh dat moest je er maar voor over hebben.
quote:Whehehehe oh ja, jij bent mij nietOp woensdag 27 oktober 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zó vals was ie nou ook weer niet bedoeld hoor.
Ik gok gewoon dat het er niet van gaat komen. Net als dat mijn paint van mijn vijver met vissen na drie jaar pielen met het puntje van mijn tong uit mijn mond tegenviel. 'Waarom zwemmen er piemels in jouw vijver'.
En nu ga ik echt. Doewie!
So long! Farewell! Auf wiedersehen! Goodbyehyeeeeeeee!
quote:Jouw piemelvijver!Op woensdag 27 oktober 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zó vals was ie nou ook weer niet bedoeld hoor.
Ik gok gewoon dat het er niet van gaat komen. Net als dat mijn paint van mijn vijver met vissen na drie jaar pielen met het puntje van mijn tong uit mijn mond tegenviel. 'Waarom zwemmen er piemels in jouw vijver'.
En nu ga ik echt. Doewie!
So long! Farewell! Auf wiedersehen! Goodbyehyeeeeeeee!
quote:De beeb heeft vele kwaliteiten, maar voorverwarmen is er niet één vanOp woensdag 27 oktober 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Kan de beeb niet vast vooruit gaan, jouw plekkie voorverwarmen?
quote:Ze kennie lezen nie, ze raakt dr sleutels kwijt, ze is een pokkehandtas, ze kennie voorverwarmen, it makes me wonderOp woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De beeb heeft vele kwaliteiten, maar voorverwarmen is er niet één van
quote:Wacht maar af....die baas van jou houdt erg van de schijnwerpers.Op woensdag 27 oktober 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das overdreven, als dr verder geen zaken in het nieuws zijn, dan issie hooguit 1 keer per week op de buisEn das ook niet elke week meer hoor!
quote:Me too.....Op woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze kennie lezen nie, ze raakt dr sleutels kwijt, ze is een pokkehandtas, ze kennie voorverwarmen, it makes me wonder
quote:Ze is naar bed, dus nu kan ik het wel zeggen: ze is geweldigOp woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Ze kennie lezen nie, ze raakt dr sleutels kwijt, ze is een pokkehandtas, ze kennie voorverwarmen, it makes me wonder
quote:Ik denk niet dat ik na bijna 10 jaar wat dat betreft nog echt verrast ga worden of zoOp woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Wacht maar af....die baas van jou houdt erg van de schijnwerpers.
quote:Ow, dussss...... diefstalpreventietechnisch gezien ben ik een gewéldige handtas, Toevallig!Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
En als handtas is ze niet echt handig
quote:Je kunt te weinig kwijt in haar?Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze is naar bed, dus nu kan ik het wel zeggen: ze is geweldigZelfs ondanks dat ze niet kan lezen en voorverwarmen. En als handtas is ze niet echt handig :')
quote:Dat vraagt om een paint.Op woensdag 27 oktober 2010 00:11 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ow, dussss...... diefstalpreventietechnisch gezien ben ik een gewéldige handtas, Toevallig!
quote:Trust! Leuk dat je even binnen wipte!![]()
Nou, piemolpainters, het was me weer aangenaam. Ik ga lekker te bedde.
quote:Die piemolpainter gaat gezellig met je mee hoor, truste!Op woensdag 27 oktober 2010 00:11 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ow, dussss...... diefstalpreventietechnisch gezien ben ik een gewéldige handtas, Toevallig!
![]()
Nou, piemolpainters, het was me weer aangenaam. Ik ga lekker te bedde.
quote:... dat dan weer wel!Op woensdag 27 oktober 2010 00:11 schreef Pokkehontas het volgende:
![]()
quote:Ah joh, als dr geen ananas in past, dan past dr heus wel een walnoot of wat in hoorOp woensdag 27 oktober 2010 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er kan best veel in, maar het ritsje is zo klein
quote:Gewoon een handtas met een voor- en een achtervakje. Doe zelf maar ff inbeelden
quote:Slaap lekkerIk ga ook richting bed.
quote:Maar ff een vraag he... wie doet er nog een ananas in heur handtasjeOp woensdag 27 oktober 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh, als dr geen ananas in past, dan past dr heus wel een walnoot of wat in hoor
quote:Nou, jij neemt die mee als je naar triootjes gaat, hoe doe je dat dan anders?????Op woensdag 27 oktober 2010 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ff een vraag he... wie doet er nog een ananas in heur handtasje
quote:Euw... uhhh... die zoek ik op!Op woensdag 27 oktober 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Nou, jij neemt die mee als je naar triootjes gaat, hoe doe je dat dan anders?????
quote:Mag jij zeggen, ik heb vrij dus ik ben flexibelOp woensdag 27 oktober 2010 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Euw... uhhh... die zoek ik op!
Hoe laat gaan we eten vrijdag?
quote:De oplossingOp woensdag 27 oktober 2010 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er kan best veel in, maar het ritsje is zo klein
quote:Als we jou toch niet haddenOp woensdag 27 oktober 2010 00:23 schreef trovey het volgende:
De oplossing![]()
[ afbeelding ]
Daarna nieuw ritsje erin en hoppa, je kunt er alles in kwijt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 08:32 schreef oh-oh het volgende:
Mogge...
Ik ging net naar de bus en toen stond de buurman van de plantjes ineens met een meneer met een gereedschapskist zijn deur open te boren...
Dus ik heb de pliesie maar gebeld
quote:Nou het is nooit verzegeld geweest, maar zijn flat was huur, en ze hebben dr andere sloten opgeknald, ik neem aan dat ie dr niks meer te zoeken heeft toch?
quote:Hallo buurman!Op woensdag 27 oktober 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou het is nooit verzegeld geweest, maar zijn flat was huur, en ze hebben dr andere sloten opgeknald, ik neem aan dat ie dr niks meer te zoeken heeft toch?
De pliesie had gezegd dat ik moest bellen als er weer mensen binnen wilden daaro
quote:Dat doen ze op de EHBO-post wel
quote:Ik ben op mn werk jaOp woensdag 27 oktober 2010 08:52 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen![]()
Oeh, jammer dat je daar geen foto's van kan maken Oh-Oh
quote:
quote:Oh, dat is wel slim ja, lijkt me voor hen ook niet leuk om daar te zitten tijdens een ontuiming/arrestatie...Op woensdag 27 oktober 2010 08:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben op mn werk ja![]()
Hij keek niet vriendelijk![]()
Eppo!
Ik heb wel aan een vriendin gevraagd of ze ff wil gaan checken of dr veel herrie is en zo en of ze dan K & K ff wil ophalen en hier afgooien
quote:Neuh,arme hondjes, zo een ontuiming zou ze wel es kunnen tekenen voor hun levenOp woensdag 27 oktober 2010 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is wel slim ja, lijkt me voor hen ook niet leuk om daar te zitten tijdens een ontuiming/arrestatie...
quote:Als je frituurpan donker en grauw was, is het inderdaad maar goed dat je hem hebt schoongemaakt.Op woensdag 27 oktober 2010 09:25 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik heb de frituurpan al schoongemaakt![]()
Tis hier echt alsof het half 7 's ochtends is; donker, grauw, triest
quote:Het was idd wel ff nodig.Op woensdag 27 oktober 2010 09:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je frituurpan donker en grauw was, is het inderdaad maar goed dat je hem hebt schoongemaakt.
quote:Dat kan geregeld wordenOp woensdag 27 oktober 2010 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Al twee keer de stalker aan de lijn gehad vanmorgen.
Hij wil een kartonnen bord van mij hebben, zodat ie zich niet zo eenzaam voelt
quote:HuuuuuuuuOp woensdag 27 oktober 2010 10:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het was idd wel ff nodig.
We konden wel een week eten van wat er op de bodem lag
quote:OlieOp woensdag 27 oktober 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuu![]()
Frituur je in vet of in olie?
Ik in olie en dan is die pan schoonmaken echt zo gepiept gelukkig
quote:Dat jullie daar nou niet eens wat aan doen zeg.Op woensdag 27 oktober 2010 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Al twee keer de stalker aan de lijn gehad vanmorgen.
Hij wil een kartonnen bord van mij hebben, zodat ie zich niet zo eenzaam voelt
quote:Idd de lege flessen, maar die trechtertOp woensdag 27 oktober 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik heb daar een trechter voor, en ik bewaar altijd de lege olieflessen, kan t dr zo huppa terug in
quote:Nou ja die man is klant, sommige van onze klanten zijn nu eenmaal iets minder normaal.Op woensdag 27 oktober 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat jullie daar nou niet eens wat aan doen zeg.
quote:Whehe, ik heb dr dus idd al jaren een speciaal voor die olie, echt heel handigOp woensdag 27 oktober 2010 10:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd de lege flessen, maar die trechtert![]()
Dat bedenk ik me altijd als ik al bezig ben, dat ik die es speciaal voor de frituurpan moet kopen
quote:Ja maar goed, als ie jou de hele tijd lastig valt dan zou ik de telefoon mooi aan een collega geven steeds als hij belt. Dan ben je er ook vanaf. Nou ja, zelf weten ook. Het klinkt hier wel eens alsof je er echt last van hebt, maar dan valt het misschien ook allemaal wel mee, heb ik verkeerd begrepen.Op woensdag 27 oktober 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja die man is klant, sommige van onze klanten zijn nu eenmaal iets minder normaal.
Hij doet verder niks, en als ie heel vuil praat of zo, dan geef ik m op zn flikker en dan issie weer een tijdje koest.
Hoort wel een beetje bij de job denk ik.
In een gekkenhuis kun je ook moeilijk zeggen dat je een hekel hebt aan gekken
quote:Mijne staat in de schuur, overgenomen van een oude buurjongen maar ik weet eigenlijk helemaal niet of ie schoon isOp woensdag 27 oktober 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
Ik moet de frituurpan ook weer eens schoonmaken.
Misschien koop ik wel gewoon een nieuwe
quote:Viel mij ook net op, al zit ik voor het eerst met m'n werk PC op de nieuwe layout. Via de thema-instellingen heb ik het teruggekregenOp woensdag 27 oktober 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Waarom de neuk is telkens het reactieveld eeuwen weg?
Greys ik heb dr geen last van, tis meer een mededeling, maar ik zal het laten
quote:Volgens mij zijn ze onwijs aan het klungelen dr mee, dan kun je wel reageren, dan niet...Op woensdag 27 oktober 2010 10:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Viel mij ook net op, al zit ik voor het eerst met m'n werk PC op de nieuwe layout. Via de thema-instellingen heb ik het teruggekregen
quote:Waarom zou je het laten?Op woensdag 27 oktober 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Waarom de neuk is telkens het reactieveld eeuwen weg?
Greys ik heb dr geen last van, tis meer een mededeling, maar ik zal het laten
quote:Ik kon ook niet meer op de thema instellingen klikkenOp woensdag 27 oktober 2010 10:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Viel mij ook net op, al zit ik voor het eerst met m'n werk PC op de nieuwe layout. Via de thema-instellingen heb ik het teruggekregen
quote:Je hebt bijna gelijk.
quote:Beetje wel. Want ik denk dat ze in het asiel sneller geplaatst worden. Maar hier hebben ze het ook niet slecht. Alleen mijn eigen vee kan ze niet zo waarderen dus ik blijf meer schipperen met katten in de woonkamer laten. Over 3 weken moeten ze voor de tweede enting. Als dan alles in orde is met Thabits oor dan laat ik ze (in overleg) daar.Op woensdag 27 oktober 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehehe, die huisraad
Wel dubbel dat de oudere dames bij je mogen blijven denk ik?
quote:Het is nog beta tot het einde van de maand toch? Je kan nog terug naar bagger dacht ik?Op woensdag 27 oktober 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze onwijs aan het klungelen dr mee, dan kun je wel reageren, dan niet...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, saaie tekenles is saai....
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, saaie tekenles is saai....
quote:Ik snap hem niet
quote:+2
quote:
quote:
quote:Okee, ik snap hemOp woensdag 27 oktober 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
In het kort;
Nou de grap is dus dat als je iets invult ergens, zeg je naam in bij studentenregistratie, dan gaat dat onderdeel uitmaken van de database. Logisch, toch
En als je dus ipv van je naam een command invoert gaat dat ook onderdeel uitmaken van die database, dus als je je database niet beschermt kan iemand dus ipv 'Jansen' als naam bv. "DROP TABLE; Students" in dat veld intikken, dit wordt dan in die database gemikt, herkent als query, en pfoef, je table 'Students" word leeggemaakt![]()
Is overigens ook hoe FOK! gehacked is destijds, SQL injections op de blog
in het lang;
http://nl.wikipedia.org/wiki/SQL-injectie#SQL-injectie
quote:
quote:Ik dacht wel dat het zoiets was. Hij is leuk.Op woensdag 27 oktober 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
In het kort;
Nou de grap is dus dat als je iets invult ergens, zeg je naam in bij studentenregistratie, dan gaat dat onderdeel uitmaken van de database. Logisch, toch
En als je dus ipv van je naam een command invoert gaat dat ook onderdeel uitmaken van die database, dus als je je database niet beschermt kan iemand dus ipv 'Jansen' als naam bv. "DROP TABLE; Students" in dat veld intikken, dit wordt dan in die database gemikt, herkent als query, en pfoef, je table 'Students" word leeggemaakt![]()
Is overigens ook hoe FOK! gehacked is destijds, SQL injections op de blog
in het lang;
http://nl.wikipedia.org/wiki/SQL-injectie#SQL-injectie
quote:Dat is waarOp woensdag 27 oktober 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
Grapjes zijn nooit leuk als je ze uit moet leggen
quote:Ja!Jullie zijn m'n publiek gewoon niet. Waar zijn Zwabber en Barbaaf als je ze nodig hebt
quote:Dan moet je eerst kijken voor je post.Op woensdag 27 oktober 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie zijn m'n publiek gewoon niet. Waar zijn Zwabber en Barbaaf als je ze nodig hebt
quote:Wij zijn leuk want we snapten hem niet!
quote:LunchenOp woensdag 27 oktober 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie zijn m'n publiek gewoon niet. Waar zijn Zwabber en Barbaaf als je ze nodig hebt
quote:*Meldt*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
hoewel?
Da's ook een nerd, dat zie je zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dat is idd wel zo, ik kijk ook altijd lekkerder en rustiger in een winkel als er al meer mensen zijnOp woensdag 27 oktober 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Wat een grap zeg ...
Zo leuk, meisje van de Lush winkel heeft eigen boutique nu, en ik ga tussen de middag vaak ff langs voor een bakkie, en dan komen er altijd klanten naar binnen, omdat mensen sneller binnen stappen als dr iemand is.
Vandaag 7 mensen![]()
En twee hele chique exentrieke mannen stonden buiten te kijken, die spraken me aan over de honden toen ik naar buiten liep, en vroegen of ze flyers had van dr winkel voor in hun B&B
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:LOL
quote:Ja, dat is dus een non-nerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:daar kom je nog wel 'ns in de buurt geloof ik. Luxe tent hoorOp woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Dat B&B van die gast van net
![]()
http://www.bourgogne-suite.com/index.htm
quote:Ik kom nooit aan die kant van de straat, dat is richting station vanuit kantoor nog, maar je kan het denk ik net wel of net niet zien liggen als ik voor uit het raam kijk hier.Op woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
daar kom je nog wel 'ns in de buurt geloof ik. Luxe tent hoor
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:13 schreef Barbaaf het volgende:
Ik vraag me nu de hele tijd af of de automatisch refreshen kapot is....
quote:Dan druk je een keer op F5?Op woensdag 27 oktober 2010 15:13 schreef Barbaaf het volgende:
Ik vraag me nu de hele tijd af of de automatisch refreshen kapot is....
quote:HUMOR jongen, HUMOROp woensdag 27 oktober 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan druk je een keer op F5?
En sowieso zie je het zelfs als je bv. in het invoervenster wat getikt heb nog verschijnen als er nieuwe posts zijn. Dan staat er een melding boven het invoerveld
quote:Ja ik snapte 'm wel, maar dit vond ík nou weer niet grappigOp woensdag 27 oktober 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HUMOR jongen, HUMOR![]()
Omdat er niemand post hier slimneusje
quote:Geek.Op woensdag 27 oktober 2010 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik snapte 'm wel, maar dit vond ík nou weer niet grappig
quote:Guilty. Vanavond maar geen college denk ik. Ben aardig gaar en vriendinnetje is jarig, dus ook al hadden we niks geplanned en is ze wat later thuis toch wel nog even samen een wijntje er op te drinken ofzo.
quote:That's one gigantic pic!Op woensdag 27 oktober 2010 16:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
"They were the footprints of a gigantic hound, Watson!"
quote:Gezellig.Op woensdag 27 oktober 2010 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Guilty. Vanavond maar geen college denk ik. Ben aardig gaar en vriendinnetje is jarig, dus ook al hadden we niks geplanned en is ze wat later thuis toch wel nog even samen een wijntje er op te drinken ofzo.
quote:Domme hond.Op woensdag 27 oktober 2010 16:38 schreef Muis006 het volgende:
Percy is aan het puberen en had een hielenbijt-bui, dus ik loop met 'm naar de gang (ik loop, hij blijft aan mijn sok hangen). Doe ik het deurtje van de bench open en zeg heel vrolijk "komt u maar!", springt 'ie erin en doe ik het deurtje dicht.
Vond ie niet zo leukwaf waf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |