quote:Ik moet zeggen: het stond er wat onduidelijk. Maar ik wist dat jij never nooit een kat in huis zou nemen dus toen heb ik de zin nog maar eens een keer gelezen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahahaha nee wie mij ook maar een beetje kent zou dat toch nooit zo lezen
quote:Nou dat kan ie mooi zelf doen hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of wel?![]()
Oh-oh: ik zou met die vriend/kennis/whatever van jou overleggen of je een topic in F&F mag openen.
quote:Kom maar kijken of het groot genoeg isOp dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of wel?![]()
Oh-oh: ik zou met die vriend/kennis/whatever van jou overleggen of je een topic in F&F mag openen.
quote:Daarom las ik het ook nog een keer, omdat ik het niet geloofdeOp dinsdag 26 oktober 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: het stond er wat onduidelijk. Maar ik wist dat jij never nooit een kat in huis zou nemen dus toen heb ik de zin nog maar eens een keer gelezen.
Fipoooo!![]()
![]()
![]()
![]()
Met OP.![]()
quote:Maar 'jij ging hem toch hier neerzetten' schreef je net?
quote:Nee, ze zei "Dat ie hem dan maar hier komt neerzetten" ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar 'jij ging hem toch hier neerzetten' schreef je net?
quote:Nee hoor, ik zei dat ik m zou zeggen die kat hier neer te zettenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar 'jij ging hem toch hier neerzetten' schreef je net?
quote:Het werd er weer tijd voor!
quote:Inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei dat ik m zou zeggen die kat hier neer te zetten
quote:Wat zijn we toch goed he?
quote:Ik snap dat ook niet hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Waarom doen zoveel mensen toch zo makkelijk met hun katten? Neem ze dan niet of zo...
Ik ken echt zoveel mensen die katten kwijt moesten,keertje verhuizen, uit elkaar gaan, kind krijgen, en hup, meteen die kat weg.
Ik snap dr niks van ...
Ex collega ging samenwonen met dr vriend, en die had een 12 jaar oude blinde witte kat die ie es mee uit Turkije had gebracht als kitten.
Zij jammert twee keer dat ze die haren best wel vies vindt, en hij knikkert die kat dr uit...
Ik had toch echt dat wijf dr uit geknikkerd
Vrienden van me met 4 katten gingen uit elkaar, hij bleef in huis en hield de katten, verkoopt ie zomaar na 3 maanden de twee raskatten met stamboom via mp, en een half jaar later had ie een vriendin met 2 katten, die gingen niet samen met zijn katten, ze komt bij hem wonen, gaan zijn katten dr uit!
En toen ze een kind kregen deden ze die twee katten ook weg en namen ze een jr
quote:Ik zeg dat dat past en als ze dan vrijdag ff via den Bosch rijdt kan ze m meteen oppikken en dumpenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Maar Cat, je mag kijken of er hier nog een kater bij kan hoor
Rood heb ik nog niet/niet meer
quote:Ik hoor dat echt vaak.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
De beesten er uit voor de nieuwe relatie idd![]()
Als diegene nou echt mega allergisch is en het is de liefde van je leven, dan zoek je een oplossing a la Prupke. Maar alleen omdat die ander de haren vervelend vindt
quote:Ja echt he...Op dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
De beesten er uit voor de nieuwe relatie idd![]()
Als diegene nou echt mega allergisch is en het is de liefde van je leven, dan zoek je een oplossing a la Prupke. Maar alleen omdat die ander de haren vervelend vindt
quote:Dan zal hij mee moeten in de trein en daarna in het kluisje bij het restaurant.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat past en als ze dan vrijdag ff via den Bosch rijdt kan ze m meteen oppikken en dumpen![]()
Opgelost!
Slotje!
quote:Cat gaat toch zeggen dat het hier te klein isOp dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik zou als ik Tombo was dus voorlopig geen kat er bij zetten
Juist omdát het nu zo wonder boven wonder goed gaat met die twee. Je zou bijna zeggen dat dat nooit nog een keer voor gaat komen.
Ik hoop wel voor die kat van die kennis van je dat ie net zo'n tof huis vindt
quote:Ja idd... En als ie allergisch is zou ik sowieso beloven dat er na deze geen anderen komen, maar ze wegdoen... Niet snel iigOp dinsdag 26 oktober 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zal hij mee moeten in de trein en daarna in het kluisje bij het restaurant.![]()
Ik vind dat ook echt verschrikkelijk, je huisdier dumpen voor je partner. Als het écht niet anders kan dan is dat de laatste optie. En wie weet hoe ik in zo'n situatie zou reageren.
Maar op dit moment zou ik dan volgens mij kiezen voor een LAT relatie of zo. Of mijn partner moet er maar mee leren omgaan. Hij hoeft echt niet de beste vriend te worden van de katten, maar er moet heel wat gebeuren voor die eruit gaan.
quote:Je weet toch dat ik een grapje maakte en nooit iemand zou dwingen een huisdier te nemen.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat gaat toch zeggen dat het hier te klein is
En anders pm ik dat ze dat moet zeggen
quote:Oh nee hoor, dat zou ik niet hebben... Het kan dat je niet van katten houdt natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou iemand die mijn honden niet leuk zou vinden niet eens leuk kunnen vinden, zo simpel is dat echt
quote:Joh, ik ben er zelf ook bij heOp dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een grapje maakte en nooit iemand zou dwingen een huisdier te nemen.![]()
Want dat is een recept voor een ramp en daar worden zowel poes als (tweede) eigenaar niet beter van.
quote:Naja, met mensen die mijn honden niet leuk vinden ben ik niet eens bevriend hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat zou ik niet hebben... Het kan dat je niet van katten houdt natuurlijk
Als ie niet van kinderen zou houden zou ik langer nadenken
quote:Ik weet niet of het bij mij ook zo zou werken, ik ken zat mensen die niks met katten hebben en mij volgens mij maar een gek kattevrouwtje vinden. Maar dan vind ik ze evengoed aardig. Op een vriendschappelijke, platonische manier.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou iemand die mijn honden niet leuk zou vinden niet eens leuk kunnen vinden, zo simpel is dat echt
quote:Ja maar stel, ik was niet allergisch, en ik kwam bij jou, en ik zat vies naar die beesten te kijken, of te zeiken van ieuw lopen ze op t aanrecht of wat dan ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij mij ook zo zou werken, ik ken zat mensen die niks met katten hebben en mij volgens mij maar een gek kattevrouwtje vinden. Maar dan vind ik ze evengoed aardig. Op een vriendschappelijke, platonische manier.![]()
Maar je hebt wel een punt: als je van iemand houdt (en hij van jou) maar hij vindt zo'n belangrijk deel van je leven niet leuk, dan zet dat wel een domper op de relatie.
quote:Voor sommige mensen zijn huisdieren hetzelfde als een nieuw likje verf op de muur.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Waarom doen zoveel mensen toch zo makkelijk met hun katten? Neem ze dan niet of zo...
Ik ken echt zoveel mensen die katten kwijt moesten,keertje verhuizen, uit elkaar gaan, kind krijgen, en hup, meteen die kat weg.
Ik snap dr niks van ...
Ex collega ging samenwonen met dr vriend, en die had een 12 jaar oude blinde witte kat die ie es mee uit Turkije had gebracht als kitten.
Zij jammert twee keer dat ze die haren best wel vies vindt, en hij knikkert die kat dr uit...
Ik had toch echt dat wijf dr uit geknikkerd
Vrienden van me met 4 katten gingen uit elkaar, hij bleef in huis en hield de katten, verkoopt ie zomaar na 3 maanden de twee raskatten met stamboom via mp, en een half jaar later had ie een vriendin met 2 katten, die gingen niet samen met zijn katten, ze komt bij hem wonen, gaan zijn katten dr uit!
En toen ze een kind kregen deden ze die twee katten ook weg en namen ze een jr
quote:Jij bent een gek kattevrouwtjeOp dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij mij ook zo zou werken, ik ken zat mensen die niks met katten hebben en mij volgens mij maar een gek kattevrouwtje vinden. Maar dan vind ik ze evengoed aardig. Op een vriendschappelijke, platonische manier.![]()
Maar je hebt wel een punt: als je van iemand houdt (en hij van jou) maar hij vindt zo'n belangrijk deel van je leven niet leuk, dan zet dat wel een domper op de relatie.
quote:Nee, de vraag is of je een rode kater wil, bijblijven!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef APK het volgende:
Wat is er nou weer mis met iemand vol op d'r bek pakken tijdens een bedrijfsuitje?
quote:Lijkt mij wel lekker warm in de hangmat.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Nee, de vraag is of je een rode kater wil, bijblijven!
quote:Die is dr al maanden, wat had er een hoop ellende voorkomen kunnen worden zegOp dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef APK het volgende:
Oh, ik heb tegenwoordig een 'volg topic' knop.
quote:Dan schets je wel het andere uiterste. Die mensen ken ik gelukkig niet (of willen me niet leren kennenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik was niet allergisch, en ik kwam bij jou, en ik zat vies naar die beesten te kijken, of te zeiken van ieuw lopen ze op t aanrecht of wat dan ook.
Daar knap je dan toch echt wel op af of niet?
Of dat nou voor vriendschap is of voor meer.
Hier is het nog nooit voorgekomen, mijn ex-en zijn allemaal nog dol op mn honden.
De oudste drie hebben ook allemaal een eigen mensen papa
quote:Opgelost. Slotje!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij wel lekker warm in de hangmat.
quote:Ik haal hem wel op als we naar DTH gaan en breng hem langs (eventueel bij de AHOp dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij wel lekker warm in de hangmat.
quote:HierOp dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef APK het volgende:
Oh, ik heb tegenwoordig een 'volg topic' knop.
quote:Idd, ik lees net dat ik schuldig ben aan een virtuele eventuele poging tot aanranding.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Die is dr al maanden, wat had er een hoop ellende voorkomen kunnen worden zeg
quote:Nou ja, katten zijn ook wat makkelijker onzichtbaar te maken dan honden, en al helemaal 5 stuks.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan schets je wel het andere uiterste. Die mensen ken ik gelukkig niet (of willen me niet leren kennen). Maar er zijn er wel die gewoon niks met mijn katten hebben (lees: mijn familie). Nu is dat gemakkelijk zat, meestal gaan de katten ook hun eigen gang als ik bezoek heb en hebben ze dus geen last van elkaar. En mensen die ze eeww vinden of allergisch zijn.. dan gaan mijn katten naar hun eigen kamer. Voor die paar uurtjes dat het bezoek er is kan dat best. Als ze langer blijven, of blijven logeren en komen mijn katten ook weer erbij en moeten ze er maar geen problemen mee hebben. Dat is de consequentie. Ik ga mijn katten natuurlijk geen hele dagen opsluiten als ik zelf ook thuis ben.
quote:Hoeveel kilo voer moet ik ongeveer neerleggen als ik een maand op vakantie ga?
quote:Oh nou die mag wel bij Tombo op vakantie hoor, dat weet ik zekerOp dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel kilo voer moet ik ongeveer neerleggen als ik een maand op vakantie ga?
quote:Bel maar op, ik poeier je wel af pauperOp dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Idd, ik lees net dat ik schuldig ben aan een virtuele eventuele poging tot aanranding.
Laat die baas van jou daar maar eens los op gaan.
quote:Yep!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou die mag wel bij Tombo op vakantie hoor, dat weet ik zeker
quote:Laat een stel muizen los en dan komt het wel goed.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel kilo voer moet ik ongeveer neerleggen als ik een maand op vakantie ga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |