abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88003399

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK
2pp0kgm.gifcaro_ava.jpgrkbviq.jpg
JJH_TAXI-1.gifmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpg
zara.jpglandal%201.jpgavatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGjapie1.jpgIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpg
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.
Deze OP is HIER te vinden!
Dierenthuislijstje
SeSa-lijstje
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88003447
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hahahahaha nee wie mij ook maar een beetje kent zou dat toch nooit zo lezen :D
Ik moet zeggen: het stond er wat onduidelijk. Maar ik wist dat jij never nooit een kat in huis zou nemen dus toen heb ik de zin nog maar eens een keer gelezen. :P

Fipoooo! *O* *O* *O* *O*

Met OP. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:49:06 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_88003478
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Of wel? O-)

Oh-oh: ik zou met die vriend/kennis/whatever van jou overleggen of je een topic in F&F mag openen. :Y
Nou dat kan ie mooi zelf doen hoor :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_88003496
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Of wel? O-)

Oh-oh: ik zou met die vriend/kennis/whatever van jou overleggen of je een topic in F&F mag openen. :Y
Kom maar kijken of het groot genoeg is :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen: het stond er wat onduidelijk. Maar ik wist dat jij never nooit een kat in huis zou nemen dus toen heb ik de zin nog maar eens een keer gelezen. :P

Fipoooo! *O* *O* *O* *O*

Met OP. O+
Daarom las ik het ook nog een keer, omdat ik het niet geloofde _O-
pi_88003519
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou dat kan ie mooi zelf doen hoor :P
Maar 'jij ging hem toch hier neerzetten' schreef je net?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88003558
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee, ze zei "Dat ie hem dan maar hier komt neerzetten" ofzo :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:50:49 #7
163650 Greys
pi_88003573
Chaos! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:51:41 #8
176471 oh-oh
pi_88003619
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zei dat ik m zou zeggen die kat hier neer te zetten :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_88003623
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
Chaos! *O*
Het werd er weer tijd voor! *O*
pi_88003672
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zei dat ik m zou zeggen die kat hier neer te zetten :P
Inderdaad. :D 28 rondrazende kattepootjes leiden een beetje af. :')
pi_88003676
Hoeveel chaos door één post! _O- *O*
pi_88003684
Meldpost....again. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88003712
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Hoeveel chaos door één post! _O- *O*
Wat zijn we toch goed he? B-)
pi_88003773
Maar Cat, je mag kijken of er hier nog een kater bij kan hoor :D
Rood heb ik nog niet/niet meer O+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:56:03 #15
176471 oh-oh
pi_88003836
Waarom doen zoveel mensen toch zo makkelijk met hun katten? Neem ze dan niet of zo...
Ik ken echt zoveel mensen die katten kwijt moesten,keertje verhuizen, uit elkaar gaan, kind krijgen, en hup, meteen die kat weg.
Ik snap dr niks van ...
Ex collega ging samenwonen met dr vriend, en die had een 12 jaar oude blinde witte kat die ie es mee uit Turkije had gebracht als kitten.
Zij jammert twee keer dat ze die haren best wel vies vindt, en hij knikkert die kat dr uit...
Ik had toch echt dat wijf dr uit geknikkerd :o
Vrienden van me met 4 katten gingen uit elkaar, hij bleef in huis en hield de katten, verkoopt ie zomaar na 3 maanden de twee raskatten met stamboom via mp, en een half jaar later had ie een vriendin met 2 katten, die gingen niet samen met zijn katten, ze komt bij hem wonen, gaan zijn katten dr uit!
En toen ze een kind kregen deden ze die twee katten ook weg en namen ze een jr :{
( Groucho Marx )
pi_88003901
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Waarom doen zoveel mensen toch zo makkelijk met hun katten? Neem ze dan niet of zo...
Ik ken echt zoveel mensen die katten kwijt moesten,keertje verhuizen, uit elkaar gaan, kind krijgen, en hup, meteen die kat weg.
Ik snap dr niks van ...
Ex collega ging samenwonen met dr vriend, en die had een 12 jaar oude blinde witte kat die ie es mee uit Turkije had gebracht als kitten.
Zij jammert twee keer dat ze die haren best wel vies vindt, en hij knikkert die kat dr uit...
Vrienden van me met 4 katten gingen uit elkaar, hij bleef in huis en hield de katten, verkoopt ie zomaar na 3 maanden de twee raskatten met stamboom via mp, en een half jaar later had ie een vriendin met 2 katten, die gingen niet samen met zijn katten, ze komt bij hem wonen, gaan zijn katten dr uit!
En toen ze een kind kregen deden ze die twee katten ook weg en namen ze een jr :{
Ik snap dat ook niet hoor :N
Ik heb gister een hele lieve foto gemaakt van mn zusje die de kat vast heeft en in het wiegje laat kijken O+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:57:27 #17
176471 oh-oh
pi_88003910
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Maar Cat, je mag kijken of er hier nog een kater bij kan hoor :D
Rood heb ik nog niet/niet meer O+
Ik zeg dat dat past en als ze dan vrijdag ff via den Bosch rijdt kan ze m meteen oppikken en dumpen ^O^
Opgelost!
Slotje!
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:57:40 #18
163650 Greys
pi_88003926
De beesten er uit voor de nieuwe relatie idd :X :X
Als diegene nou echt mega allergisch is en het is de liefde van je leven, dan zoek je een oplossing a la Prupke. Maar alleen omdat die ander de haren vervelend vindt :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:59:10 #19
163650 Greys
pi_88004018
Ik zou als ik Tombo was dus voorlopig geen kat er bij zetten :@
Juist omdát het nu zo wonder boven wonder goed gaat met die twee. Je zou bijna zeggen dat dat nooit nog een keer voor gaat komen.

Ik hoop wel voor die kat van die kennis van je dat ie net zo'n tof huis vindt O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:59:19 #20
176471 oh-oh
pi_88004028
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Als diegene nou echt mega allergisch is en het is de liefde van je leven, dan zoek je een oplossing a la Prupke. Maar alleen omdat die ander de haren vervelend vindt :')
Ik hoor dat echt vaak.
Ik heb serieus een relatie niet heel serieus genomen ( 8 jaar lang ) omdat hij 5 katten had.
Ok, hij had ook een vriendin.
Maar die katten waren van hem en ik wist dat ik nooit zou willen dat ie die katten voor mij weg zou doen omdat ik daar niet mee zou kunnen leven omdat ik wist hoe erg ie dat zou vinden.
Zonder die stomme katten, had ik zeker weten meer werk van het wegpesten van zn wijf gemaakt _O-
( Groucho Marx )
pi_88004057
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Ja echt he...
een tante van een vroegere vriendin van me had 2 katten van 20 en 21 (en nog 4 jongere katten), en die kreeg een vriend, na 3 maanden woonden ze samen en zaten alle katten in het asiel ;( en 2 jaar later gingen ze uit elkaar toen zij zwanger was -O-
pi_88004077
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik zeg dat dat past en als ze dan vrijdag ff via den Bosch rijdt kan ze m meteen oppikken en dumpen ^O^
Opgelost!
Slotje!
Dan zal hij mee moeten in de trein en daarna in het kluisje bij het restaurant. :P

Ik vind dat ook echt verschrikkelijk, je huisdier dumpen voor je partner. Als het écht niet anders kan dan is dat de laatste optie. En wie weet hoe ik in zo'n situatie zou reageren.
Maar op dit moment zou ik dan volgens mij kiezen voor een LAT relatie of zo. Of mijn partner moet er maar mee leren omgaan. Hij hoeft echt niet de beste vriend te worden van de katten, maar er moet heel wat gebeuren voor die eruit gaan.
pi_88004112
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik zou als ik Tombo was dus voorlopig geen kat er bij zetten :@
Juist omdát het nu zo wonder boven wonder goed gaat met die twee. Je zou bijna zeggen dat dat nooit nog een keer voor gaat komen.

Ik hoop wel voor die kat van die kennis van je dat ie net zo'n tof huis vindt O+
Cat gaat toch zeggen dat het hier te klein is :)
En anders pm ik dat ze dat moet zeggen :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:01:05 #24
176471 oh-oh
pi_88004128
Nou ja dit stel heeft ook 2 jonge kids, van 2 en 0.
Maar die kat hadden ze al en me dunkt dat je aan een buitenkat amper werk hebt, als zelfs dat dan al teveel moeite is...
:r
( Groucho Marx )
pi_88004184
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan zal hij mee moeten in de trein en daarna in het kluisje bij het restaurant. :P

Ik vind dat ook echt verschrikkelijk, je huisdier dumpen voor je partner. Als het écht niet anders kan dan is dat de laatste optie. En wie weet hoe ik in zo'n situatie zou reageren.
Maar op dit moment zou ik dan volgens mij kiezen voor een LAT relatie of zo. Of mijn partner moet er maar mee leren omgaan. Hij hoeft echt niet de beste vriend te worden van de katten, maar er moet heel wat gebeuren voor die eruit gaan.
Ja idd... En als ie allergisch is zou ik sowieso beloven dat er na deze geen anderen komen, maar ze wegdoen... Niet snel iig :N
pi_88004191
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Cat gaat toch zeggen dat het hier te klein is :)
En anders pm ik dat ze dat moet zeggen :P
Je weet toch dat ik een grapje maakte en nooit iemand zou dwingen een huisdier te nemen. :*
Want dat is een recept voor een ramp en daar worden zowel poes als (tweede) eigenaar niet beter van.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:02:11 #27
176471 oh-oh
pi_88004202
Ik zou iemand die mijn honden niet leuk zou vinden niet eens leuk kunnen vinden, zo simpel is dat echt :D
( Groucho Marx )
pi_88004252
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou iemand die mijn honden niet leuk zou vinden niet eens leuk kunnen vinden, zo simpel is dat echt :D
Oh nee hoor, dat zou ik niet hebben... Het kan dat je niet van katten houdt natuurlijk :P
Als ie niet van kinderen zou houden zou ik langer nadenken :D
pi_88004278
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je weet toch dat ik een grapje maakte en nooit iemand zou dwingen een huisdier te nemen. :*
Want dat is een recept voor een ramp en daar worden zowel poes als (tweede) eigenaar niet beter van.
Joh, ik ben er zelf ook bij he :)
Maar ik heb een zwak voor rooien :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:03:51 #30
176471 oh-oh
pi_88004292
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh nee hoor, dat zou ik niet hebben... Het kan dat je niet van katten houdt natuurlijk :P
Als ie niet van kinderen zou houden zou ik langer nadenken :D
Naja, met mensen die mijn honden niet leuk vinden ben ik niet eens bevriend hoor :P
( Groucho Marx )
pi_88004302
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet of het bij mij ook zo zou werken, ik ken zat mensen die niks met katten hebben en mij volgens mij maar een gek kattevrouwtje vinden. Maar dan vind ik ze evengoed aardig. Op een vriendschappelijke, platonische manier. :P

Maar je hebt wel een punt: als je van iemand houdt (en hij van jou) maar hij vindt zo'n belangrijk deel van je leven niet leuk, dan zet dat wel een domper op de relatie.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:06:10 #32
176471 oh-oh
pi_88004427
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het bij mij ook zo zou werken, ik ken zat mensen die niks met katten hebben en mij volgens mij maar een gek kattevrouwtje vinden. Maar dan vind ik ze evengoed aardig. Op een vriendschappelijke, platonische manier. :P

Maar je hebt wel een punt: als je van iemand houdt (en hij van jou) maar hij vindt zo'n belangrijk deel van je leven niet leuk, dan zet dat wel een domper op de relatie.
Ja maar stel, ik was niet allergisch, en ik kwam bij jou, en ik zat vies naar die beesten te kijken, of te zeiken van ieuw lopen ze op t aanrecht of wat dan ook.
Daar knap je dan toch echt wel op af of niet?
Of dat nou voor vriendschap is of voor meer.
Hier is het nog nooit voorgekomen, mijn ex-en zijn allemaal nog dol op mn honden.
De oudste drie hebben ook allemaal een eigen mensen papa _O-
( Groucho Marx )
pi_88004469
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap dr niks van ...
Voor sommige mensen zijn huisdieren hetzelfde als een nieuw likje verf op de muur. :{
Optimist tot in de kist
pi_88004565
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij bent een gek kattevrouwtje :6 ....ik ook trouwens :P ....ik zou volgens de buurttomtom hier wel 40 katten hebben. :') Ja, zo kom je nog eens wat te weten wat men over je roddelt in de buurt.
Optimist tot in de kist
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:10:56 #35
6941 APK
Factual, I think.
pi_88004675
Wat is er nou weer mis met iemand vol op d'r bek pakken tijdens een bedrijfsuitje? 8)7
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:11:34 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_88004709
Oh, ik heb tegenwoordig een 'volg topic' knop. :@
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:11:40 #37
176471 oh-oh
pi_88004712
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef APK het volgende:
Wat is er nou weer mis met iemand vol op d'r bek pakken tijdens een bedrijfsuitje? 8)7
Nee, de vraag is of je een rode kater wil, bijblijven!
:{w
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:12:29 #38
6941 APK
Factual, I think.
pi_88004747
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:

Nee, de vraag is of je een rode kater wil, bijblijven!
:{w
Lijkt mij wel lekker warm in de hangmat. *;
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:12:38 #39
176471 oh-oh
pi_88004753
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef APK het volgende:
Die is dr al maanden, wat had er een hoop ellende voorkomen kunnen worden zeg :o
( Groucho Marx )
pi_88004866
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja maar stel, ik was niet allergisch, en ik kwam bij jou, en ik zat vies naar die beesten te kijken, of te zeiken van ieuw lopen ze op t aanrecht of wat dan ook.
Daar knap je dan toch echt wel op af of niet?
Of dat nou voor vriendschap is of voor meer.
Hier is het nog nooit voorgekomen, mijn ex-en zijn allemaal nog dol op mn honden.
De oudste drie hebben ook allemaal een eigen mensen papa _O-
Dan schets je wel het andere uiterste. Die mensen ken ik gelukkig niet (of willen me niet leren kennen ;) ). Maar er zijn er wel die gewoon niks met mijn katten hebben (lees: mijn familie). Nu is dat gemakkelijk zat, meestal gaan de katten ook hun eigen gang als ik bezoek heb en hebben ze dus geen last van elkaar. En mensen die ze eeww vinden of allergisch zijn.. dan gaan mijn katten naar hun eigen kamer. Voor die paar uurtjes dat het bezoek er is kan dat best. Als ze langer blijven, of blijven logeren en komen mijn katten ook weer erbij en moeten ze er maar geen problemen mee hebben. Dat is de consequentie. Ik ga mijn katten natuurlijk geen hele dagen opsluiten als ik zelf ook thuis ben.
pi_88004892
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef APK het volgende:

[..]

Opgelost. Slotje! *O*
pi_88004899
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef APK het volgende:

[..]

Ik haal hem wel op als we naar DTH gaan en breng hem langs (eventueel bij de AH :+ )
pi_88004911
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef APK het volgende:
Hier

Je hebt hem blijkbaar nodig. O-)
Optimist tot in de kist
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:16:25 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_88004933
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:

Die is dr al maanden, wat had er een hoop ellende voorkomen kunnen worden zeg :o
Idd, ik lees net dat ik schuldig ben aan een virtuele eventuele poging tot aanranding. :7
Laat die baas van jou daar maar eens los op gaan. :Y)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:17:13 #45
176471 oh-oh
pi_88004974
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan schets je wel het andere uiterste. Die mensen ken ik gelukkig niet (of willen me niet leren kennen ;) ). Maar er zijn er wel die gewoon niks met mijn katten hebben (lees: mijn familie). Nu is dat gemakkelijk zat, meestal gaan de katten ook hun eigen gang als ik bezoek heb en hebben ze dus geen last van elkaar. En mensen die ze eeww vinden of allergisch zijn.. dan gaan mijn katten naar hun eigen kamer. Voor die paar uurtjes dat het bezoek er is kan dat best. Als ze langer blijven, of blijven logeren en komen mijn katten ook weer erbij en moeten ze er maar geen problemen mee hebben. Dat is de consequentie. Ik ga mijn katten natuurlijk geen hele dagen opsluiten als ik zelf ook thuis ben.
Nou ja, katten zijn ook wat makkelijker onzichtbaar te maken dan honden, en al helemaal 5 stuks.
Die had ik echt niet ergens weg kunnen duwen toen jij hier was bv :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:17:20 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_88004979
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:

Opgelost. Slotje! *O*
Hoeveel kilo voer moet ik ongeveer neerleggen als ik een maand op vakantie ga? :)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:18:19 #47
176471 oh-oh
pi_88005032
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef APK het volgende:

[..]

Hoeveel kilo voer moet ik ongeveer neerleggen als ik een maand op vakantie ga? :)
Oh nou die mag wel bij Tombo op vakantie hoor, dat weet ik zeker ^O^
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:19:26 #48
176471 oh-oh
pi_88005100
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef APK het volgende:

[..]

Idd, ik lees net dat ik schuldig ben aan een virtuele eventuele poging tot aanranding. :7
Laat die baas van jou daar maar eens los op gaan. :Y)
Bel maar op, ik poeier je wel af pauper :D
Zulke bagatelle kutzaakjes beginnen we meestal niet aan hoor :P
( Groucho Marx )
pi_88005105
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh nou die mag wel bij Tombo op vakantie hoor, dat weet ik zeker ^O^
Yep! *O*
pi_88005119
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef APK het volgende:

[..]

Laat een stel muizen los en dan komt het wel goed.
Of een koe of zo. Katten houden erg van rundvlees.

D'r stort hier een kitten van tafel af. _O-
pi_88005137
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou ja, katten zijn ook wat makkelijker onzichtbaar te maken dan honden, en al helemaal 5 stuks.
Katten FTW. B-)

Ik denk dat mensen eerder een antipathie hebben tegen honden dan tegen katten. Omdat honden inderdaad meer aanwezig zijn.

Al moet je de ploeg katten-zijn-gemeen-en-loeren-om-aan-te-kunnen-vallen ploeg ook niet de kost geven. :')
pi_88005148
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Paar chi's achter een kussen in een stoel en de rest opgevouwen onder de bank...geen enkel probleem toch. :P
Optimist tot in de kist
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:21:19 #53
163650 Greys
pi_88005192
Anders mag je Boor wel eens een weekendje lenen APK.
Kan ie lekker in je oor tetteren. Kijken of het bevalt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:21:34 #54
163650 Greys
pi_88005207
Als je hem maar wel voert :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:21:38 #55
176471 oh-oh
pi_88005209
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef trovey het volgende:

[..]

Paar chi's achter een kussen in een stoel en de rest opgevouwen onder de bank...geen enkel probleem toch. :P
Die chi's die zie ik zelf amper idd.
Karel onder de bank, Kees onder het dekbed, daar heb ik zoveel plezier van _O-
Maar als dr visite is dan snollen die twee hoeren het hardst...
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:21:39 #56
6941 APK
Factual, I think.
pi_88005212
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:19 schreef oh-oh het volgende:

Bel maar op, ik poeier je wel af pauper :D
Zulke bagatelle kutzaakjes beginnen we meestal niet aan hoor :P
Volgens mij loop ik nog vrij rond en komt een ander paupertje bij jullie klagen om mij een straatverbod aan te naaien ofzo. :7
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:22:07 #57
176471 oh-oh
pi_88005228
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Als je hem maar wel voert :')
Lust ie duif?
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:22:19 #58
163650 Greys
pi_88005237
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:21 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens mij loop ik nog vrij rond en komt een ander paupertje bij jullie klagen om mij een straatverbod aan te naaien ofzo. :7
Heb je die bezette ranzige smsjes gestuurd? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88005244
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Lust ie duif?
Chiwalli. ~O>
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:22:45 #60
6941 APK
Factual, I think.
pi_88005256
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:21 schreef Greys het volgende:

Anders mag je Boor wel eens een weekendje lenen APK.
Kan ie lekker in je oor tetteren. Kijken of het bevalt.
Oeh, en kopjes geven tegen mijn tv als ik voetbal zit te kijken? *;
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:22:47 #61
163650 Greys
pi_88005257
quote:

[..]

Lust ie duif?
We hebben het over Boor... so prolly not :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88005278
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je die bezette ranzige smsjes gestuurd? :D
:o ja, zou het? *O*
En stuurde ze terug? :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:23:22 #63
163650 Greys
pi_88005284
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef APK het volgende:

[..]

Oeh, en kopjes geven tegen mijn tv als ik voetbal zit te kijken? *;
Hm. Ik denk toch voornámelijk in je oor tetteren als je voetbal zit te kijken :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:23:46 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_88005303
quote:

Lust ie duif?
:D *;
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:23:57 #65
176471 oh-oh
pi_88005313
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Katten FTW. B-)

Ik denk dat mensen eerder een antipathie hebben tegen honden dan tegen katten. Omdat honden inderdaad meer aanwezig zijn.

Al moet je de ploeg katten-zijn-gemeen-en-loeren-om-aan-te-kunnen-vallen ploeg ook niet de kost geven. :')
Nou dat durf ik echt niet te zeggen, honden zijn over het algemeen wel opgevoed en zo.
Dat scheelt ook alweer.
En ik weet echt niet of ik meer klagers over hondenpoep ken dan over loslopende katten hoor, echt, geen idee :D
( Groucho Marx )
pi_88005332
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Greys het volgende:

[..]

We hebben het over Boor... so prolly not :+
Da's gewoon een halve hond. _O-

Hier eten de katten alles. Helemaal happy met het Lupa menu. O+ De kittens heb ik net wat rauw vlees gegeven (omdat het kittenvoer opperdeop is en ik morgen pas nieuw kan halen) en ze vraten het helemaal op.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:24:57 #67
176471 oh-oh
pi_88005360
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:21 schreef APK het volgende:

[..]

Oh zulke dingetjes doen wij echt amper.
Zijn we te duur voor, thank god _O- _O-
( Groucho Marx )
pi_88005423
APK *O* Do tell *O*
Ranzige smsjes?
Manboobs?
En antwoord?
c_/
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:26:45 #69
176471 oh-oh
pi_88005443
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Chiwalli. ~O>
Boor lijkt me nou echt zo een kat waar mn honden eerst heel lang niet van in de gaten zouden hebben dat het een kat was en geen hond, en als ie dan ineens opeens zou beginnen te rennen als een kat, dan dook tandenloze chico dr op, en dan was het ook einde oefening, ik denk dat Boortje niet zou weten wat m overkwam, de drommel :D
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:26:51 #70
163650 Greys
pi_88005446
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
APK *O* Do tell *O*
Ranzige smsjes?
Manboobs?
En antwoord?
c_/
Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben, die opmerking over die virtuele aanranding :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88005469
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die chi's die zie ik zelf amper idd.
Karel onder de bank, Kees onder het dekbed, daar heb ik zoveel plezier van _O-
Maar als dr visite is dan snollen die twee hoeren het hardst...
Hier ontkomt geen bezoeker aan het grote katten- en chi's geweld....meteen om iedereen heenhangen en zodra een bezoeker gaat zitten hoppa op schoot en aaien. Als dat niet snel genoeg gaat dan maken honden- en kattenpootjes het wel duidelijk wat de bezoeker moet doen. Hetzelfde overkomt mij trouwens bij mijn buurman....ga je zitten...staan twee Jack Russels en 1 kat (de andere mag mijn hondjes niet zo :') ) al klaar. De kruising fox/Jack springt meteen op je schoot, de echte Jack staat heen en weer te hippen net zo lang dat je haar optilt en de kat heeft dan ondertussen ook al een plekje gevonden. OK, nu nog die mok thee te pakken zien te krijgen voordat het koud is en oh ja, waar is de buurman....ik zie niets meer. :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:27:35 #72
176471 oh-oh
pi_88005475
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben, die opmerking over die virtuele aanranding :')
Sommige mensen hier hebben echt probleempjes met begrijpend lezen hea :D
( Groucho Marx )
pi_88005486
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, zodra jij het zei zag ik het er ook wel in hoor :+
Dussssssssssssssss :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:28:17 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_88005503
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:

Oh zulke dingetjes doen wij echt amper.
Zijn we te duur voor, thank god _O- _O-
Mooi zo, ik zal effe een linkje naar dit topic doorsturen, met die gratis rechtshulp van de gemeente gaat het never nooit lukken. :7

Scheelt ook weer een stukje omfietsen naar mijn werk. *;
pi_88005524
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou dat durf ik echt niet te zeggen, honden zijn over het algemeen wel opgevoed en zo.
Dat scheelt ook alweer.
En ik weet echt niet of ik meer klagers over hondenpoep ken dan over loslopende katten hoor, echt, geen idee :D
Dan ontmoet ik de verkeerde mensen. Hoeveel keffers en springers ik al tegen ben gekomen in mijn werk. :X Rete irritant. Ik ben niet bang voor honden maar ik houd er niet van als ze zo aanwezig blijven na het eerste enthousiasme. En - zeker in de zorg- moeten ze gewoon van me afblijven, Ik moet ook nog naar andere mensen. Sommige baasjes grijpen in, anderen doen ook gewoon niks. Daar snap ik echt niks van.
Deze week kwam er eentje me keffend tegemoet gevlogen... met een anti blafband om. :')
Toen ik wegging was hij naar buiten geglipt en was bezig de vuilniszak open te graven en leeg te vreten. _O-

Over het loslopende katten probleem klaag ik trouwens net zo hard mee hoor. Die van mij blijven mooi in de tuin.

En nu moet ik kijken of het fotolijstje waar mijn Siepke en Sietske in staan de aanval van een kitten heeft overleefd. :|W
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:28:42 #76
163650 Greys
pi_88005525
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Boor lijkt me nou echt zo een kat waar mn honden eerst heel lang niet van in de gaten zouden hebben dat het een kat was en geen hond, en als ie dan ineens opeens zou beginnen te rennen als een kat, dan dook tandenloze chico dr op, en dan was het ook einde oefening, ik denk dat Boortje niet zou weten wat m overkwam, de drommel :D
Meet Boor O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:29:00 #77
176471 oh-oh
pi_88005540
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:28 schreef APK het volgende:

[..]

Mooi zo, ik zal effe een linkje naar dit topic doorsturen, met die gratis rechtshulp van de gemeente gaat het never nooit lukken. :7

Scheelt ook weer een stukje omfietsen naar mijn werk. *;
Wij werken niet pro deo, dat je t maar ff weet he :D
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:29:52 #78
163650 Greys
pi_88005579
Waar is de tijd gebleven eigenlijk dat niemand mocht weten waar je werkt oh-oh?
Wat heeft dat veranderd? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:30:12 #79
6941 APK
Factual, I think.
pi_88005592
Genoeg externe prikkels voor vandaag. ^O^

Doei duivies. *;
pi_88005611
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Meet Boor O+

[ afbeelding ]
Die klauw kom ik overal tegen. _O-
Is wel een mooie klauw heur. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:31:13 #81
163650 Greys
pi_88005639
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die klauw kom ik overal tegen. _O-
Is wel een mooie klauw heur. :Y
Da's ook het enige stoere dat ik van hem heb :') :@
Verder alleen sissy foto's die oh-oh's opmerking alleen maar zouden staven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88005640
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:30 schreef APK het volgende:

Doei duivies. *;
Negeer die vraag niet :(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:31:37 #83
163650 Greys
pi_88005659
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:30 schreef APK het volgende:

Doei duivies. *;
*prik*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:31:44 #84
176471 oh-oh
pi_88005663
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
Waar is de tijd gebleven eigenlijk dat niemand mocht weten waar je werkt oh-oh?
Wat heeft dat veranderd? :D
Nou, ik wil de naam niet met me gelinkt hebben als t ff kan.
En destijds waren jullie allemaal echt wildvreemden voor me, das toch serieus wel compleet anders hoor.
Is dat nou zo gek?
Nu vind IK het persoonlijk ook lullig als iedereen het wel weet om dan nieuwe mensen meteen maar helemaal outcrowd te houden, das zo flauw...
Niemand smijt hier toch de naam van zn werk open en bloot neer?
( Groucho Marx )
pi_88005709
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:29 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wij werken niet pro deo, dat je t maar ff weet he :D
Daar heeft jouw baas het ook veel te druk voor...wij zien hem zo langzamerhand vaker dan jij hem op kantoor ziet. :')
Optimist tot in de kist
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:33:08 #86
163650 Greys
pi_88005717
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]

En destijds waren jullie allemaal echt wildvreemden voor me, das toch serieus wel compleet anders hoor.
Is dat nou zo gek?
Nu vind IK het persoonlijk ook lullig als iedereen het wel weet om dan nieuwe mensen meteen maar helemaal outcrowd te houden, das zo flauw...
Ho ho, niet in de verdediging schieten? Nergens voor nodig!
Ik vroeg het me gewoon ineens af, that's all :)
Ik zei nergens dat het gek was. *Mompelt iets over begrijpend lezen* :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:34:46 #87
163650 Greys
pi_88005783
Ik ga ook tukken.
Trusten, peepz :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:34:50 #88
176471 oh-oh
pi_88005787
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ho ho, niet in de verdediging schieten? Nergens voor nodig!
Ik vroeg het me gewoon ineens af, that's all :)
Ik zei nergens dat het gek was. *Mompelt iets over begrijpend lezen* :+
Nou ja, volgens mij zou ie tegenwoordig even goed hier ( zoals overal anders ) ter sprake komen als ik dr niet zou werken, dat kan ik ook niet helpen , dat ie zo veelbesproken is he :+
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:34:53 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_88005789
quote:

Ik ben cowboy. :7
pi_88005818
quote:

[..]

Is dat nou zo gek?
Snap ik, maar je bent de laatste dagen wel heel open over je werk. Als iemand de SC terugleest en de data linkt dan is 1 en 2 zo opgeteld (afhankelijk van hoe je jouw identiteit hebt afgeschermd). En - net als Greys- heeft me dat verbaasd, eerder wilde je het nog niet eens over de bedrijfstak hebben. Snapte ik ook wel, gezien het beroep van je baas.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:35:46 #91
176471 oh-oh
pi_88005833
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:32 schreef trovey het volgende:

[..]

Daar heeft jouw baas het ook veel te druk voor...wij zien hem zo langzamerhand vaker dan jij hem op kantoor ziet. :')
Ik zie hem amper.
Ik spreek m wel vaker dan me lief is vaak _O-
( Groucho Marx )
pi_88005835
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:34 schreef APK het volgende:

[..]

Geef nou antwooooooooooooooooooooooooooooooord :P
pi_88005877
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:34 schreef APK het volgende:

[..]

Met sporen *) ....om je pizza te snijden. :+
Optimist tot in de kist
pi_88005885
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Geef nou antwooooooooooooooooooooooooooooooord :P
Tombo slaapt vannacht niet. _O-
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:37:05 #95
176471 oh-oh
pi_88005894
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Snap ik, maar je bent de laatste dagen wel heel open over je werk. Als iemand de SC terugleest en de data linkt dan is 1 en 2 zo opgeteld (afhankelijk van hoe je jouw identiteit hebt afgeschermd). En - net als Greys- heeft me dat verbaasd, eerder wilde je het nog niet eens over de bedrijfstak hebben. Snapte ik ook wel, gezien het beroep van je baas.
Ja maar nogmaals, dat was serieus omdat 90 % van de mensen bij de bedrijfstak en de woonplaats al de naam van kantoor roept altijd, en das echt heel annoying _O-
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:37:52 #96
163650 Greys
pi_88005937
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik zie hem amper.
Maar hij (B) is toch sowieso niet zo vaak bij jullie in die dependance?
Ik dacht dat hij altijd in A. zat ;) Maar dan heb ik dat misschien al die tijd verkeerd begrepen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88005955
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik zie hem amper.
Dat doe ik dan weer niet :P ....maar echt.....elke dag BINGO, er is niet aan hem te ontkomen. :')
Optimist tot in de kist
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:38:35 #98
163650 Greys
pi_88005961
*rookt nog even een pre-tandenpoets-peuk*

:@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:39:08 #99
163650 Greys
pi_88005985
Maar ik heb gelukkig wel weer licht in de badkamer zometeen *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88005995
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
*rookt nog even een pre-tandenpoets-peuk*

:@
_O-
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:39:44 #101
176471 oh-oh
pi_88006008
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar hij (B) is toch sowieso niet zo vaak bij jullie in die dependance?
Ik dacht dat hij altijd in A. zat ;) Maar dan heb ik dat misschien al die tijd verkeerd begrepen.
Ja daarom zeg ik dat ik m amper zie, ik werk daar niet, maar we zijn wel 1 kantoor, ik werk even veel voor hem als voor de rest. Een van de twee die wel bij ons zit zie ik ook nooit, en die spreek in minder dan B. Want M. en ik mailen en smssen eigenlijk alleen _O-
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:39:58 #102
163650 Greys
pi_88006017
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O-
Erg he? :@
Ik riep dat ik ging slapen en ineens dacht ik 'Oh nee fuck, ik moet nog roken' :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88006023
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Door je sigaret? :')
pi_88006031
quote:
Gewoon met een knijpkat bijlichten...zo deed ik gisteravond de kattenbakken op zolder. :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:40:52 #105
176471 oh-oh
pi_88006051
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat doe ik dan weer niet :P ....maar echt.....elke dag BINGO, er is niet aan hem te ontkomen. :')
Volgens mij heb ik m vandaag nergens gezien, alleen op uitzending gemist :D
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:41:03 #106
163650 Greys
pi_88006061
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja daarom zeg ik dat ik m amper zie, ik werk daar niet, maar we zijn wel 1 kantoor, ik werk even veel voor hem als voor de rest. Een van de twee die wel bij ons zit zie ik ook nooit, en die spreek in minder dan B. Want M. en ik mailen en smssen eigenlijk alleen _O-
Ah oke, dan begrijpendlas ( :+ ) ik verkeerd, ik dacht dat je bedoelde dat je hem normaal heel vaak ziet maar nu met al die ophef amper.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:41:23 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_88006074
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:

Lijkt mij moeilijk via google terug te vinden, tenzij iemand anders op dat kantoor ook 24/7 op FoK zit. :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:41:41 #108
163650 Greys
pi_88006087
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Door je sigaret? :')
Ja nee... dat zou wel heel erg Tokkie zijn _O-
Of heel erg Peggy Bundy.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:41:47 #109
176471 oh-oh
pi_88006090
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah oke, dan begrijpendlas ( :+ ) ik verkeerd, ik dacht dat je bedoelde dat je hem normaal heel vaak ziet maar nu met al die ophef amper.
Nee met al die ophef spreek ik hem juist nog meer _O-
( Groucho Marx )
pi_88006098
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik m vandaag nergens gezien, alleen op uitzending gemist :D
Kan het niet beamen of ontkennen....ik was vanavond druk met andere zaken dus tv was achtergrondgeluid. :P
Optimist tot in de kist
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:42:39 #111
176471 oh-oh
pi_88006121
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:41 schreef APK het volgende:

[..]

Lijkt mij moeilijk via google terug te vinden, tenzij iemand anders op dat kantoor ook 24/7 op FoK zit. :+
I should not hope so :D
En dan nog zeg ik niks verkeerds of zo :P
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:43:01 #112
163650 Greys
pi_88006138
Ik heb 'm voorlopig ook echt wel weer ff genoeg gezien.
Niets ten nadele van die beste man, ik vind hem echt charming, maar die hele overkill.
Heb het de hele dag kunnen ontwijken *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:43:10 #113
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_88006144
Helleu :D

Fluisteren jongens; de beeb leest mee :@
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:43:53 #114
163650 Greys
pi_88006175
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:

Dus ook niets over dat ranzige kleffe dirrrrrrrrrrty steamy trio van je van gisteren zeggen dan zeker? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:44:28 #115
176471 oh-oh
pi_88006204
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
Ik heb 'm voorlopig ook echt wel weer ff genoeg gezien.
Niets ten nadele van die beste man, ik vind hem echt charming, maar die hele overkill.
Heb het de hele dag kunnen ontwijken *O*
Geloof me, van mij mag t ook wel ff een poosje normaal en rustig zijn weer :D :D
( Groucho Marx )
pi_88006206
Klein typen helpt niet, want ik heb een leesbril 8-)
Kortom, the usual.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:44:44 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_88006212
quote:

Ik riep dat ik ging slapen en ineens dacht ik 'Oh nee fuck, ik moet nog roken' :')
Meedoet. :7
pi_88006217
ELIES DOE NOG EENS ZO'N RANZIGE PAINT! *O*
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:45:09 #119
33954 ElisaB
pi_88006220
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
Dus ook niets over dat ranzige kleffe dirrrrrrrrrrty steamy trio van je van gisteren zeggen dan zeker? :@
Nee, daar kun je ook beter even niet over praten. Van komend weekend weet ze al, maar die van gisteren.... ow wacht ff, dat was dezelfde :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:45:19 #120
176471 oh-oh
pi_88006226
Oh hey uh, Pokkenhandtas, lang niet gezien, hai :D :@ :@
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:45:46 #121
33954 ElisaB
pi_88006244
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
ELIES DOE NOG EENS ZO'N RANZIGE PAINT! *O*
Ow, die piem0l met die pet nog een keer doen dan _O-
pi_88006255
Tombo, wat een onwijs lekkerrrrr lettertype heb je.......

Doe je ook trio's?
Kortom, the usual.
pi_88006258
quote:

[..]

Dit klinkt wel heel erg sad. :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:46:30 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_88006278
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:

Wat is dat toch met die muur :?
*Nog 5 minuten heeft voor externe prikkels*
pi_88006280
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef Pokkehontas het volgende:

Doe je ook trio's?
Pokkehandtas! *O* Hoe ist? Lekkah lekkah Lingo gekeken? :+
pi_88006299
Haai oh-oh, insgelijks, en zo :P
Kortom, the usual.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:47:19 #127
176471 oh-oh
pi_88006307
YAAAAAAAAY voor Tombo, ze scoort *O* *O* *O* *O* *O*
( Groucho Marx )
pi_88006308
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow, die piem0l met die pet nog een keer doen dan _O-
Ja! Die heb ik nog niet gezien! *O*
quote:

Doe je ook trio's?
Op dit moment zelfs lig ik met 2 mannen op de bank :9
pi_88006311
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Geloof me, van mij mag t ook wel ff een poosje normaal en rustig zijn weer :D :D
Volgens mij zal het niet gaan lukken met die baas van jou. :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:47:43 #130
6941 APK
Factual, I think.
pi_88006322
Ja, ik heb een aflevering van Weeds overgeslagen voor jullie. :(
pi_88006332
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:46 schreef APK het volgende:

[..]

Wat is dat toch met die muur :?
*Nog 5 minuten heeft voor externe prikkels*
Jij vertelt ook niks over je scharrel en ranzige smsjes en antwoorden enzo :(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:48:20 #132
176471 oh-oh
pi_88006350
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:47 schreef trovey het volgende:

[..]

Volgens mij zal het niet gaan lukken met die baas van jou. :')
Nou ja, normaal en rustig voor ons doen bedoel ik dan natuurlijk :D
( Groucho Marx )
pi_88006353
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:

Pokkehandtas! *O* Hoe ist? Lekkah lekkah Lingo gekeken? :+
Pee ie eej emm oow el .... PIEMOL
Kortom, the usual.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:48:48 #134
163650 Greys
pi_88006375
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik geloof je ;) :Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:44 schreef APK het volgende:

[..]

Meedoet. :7
Sekseh! :9
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dit klinkt wel heel erg sad. :D
Ach ja :') Ik heb wel saddere (? :+ ) dingen gedaan :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88006384
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:48 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Pee ie eej emm oow el .... PIEMOL
hihihihihihi!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:49:06 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_88006392
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:

Jij vertelt ook niks over je scharrel en ranzige smsjes en antwoorden enzo :(
Niet aan jou, jij bent een enge stalkert.
Heb je een rode fiets? O-)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:49:21 #137
33954 ElisaB
pi_88006401
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:47 schreef tombolafan het volgende:
Ja! Die heb ik nog niet gezien! *O*

dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:49:25 #138
176471 oh-oh
pi_88006404
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:47 schreef Pokkehontas het volgende:
Haai oh-oh, insgelijks, en zo :P
Groene bal *O*
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:49:33 #139
163650 Greys
pi_88006407
quote:

Doe je ook trio's?
Pokketrollie! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88006411
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach ja :') Ik heb wel saddere (? :+ ) dingen gedaan :P
Ow ja? :D Daar wil je vast over praten. Ik kan heeeel goed luisteren. O-)
pi_88006430
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:49 schreef APK het volgende:

[..]

Niet aan jou, jij bent een enge stalkert.
Heb je een rode fiets? O-)
Nee joh :D
En Greys vroeg het als eerst, die is geen stalker O-)
pi_88006443
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:49 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oude tijden herleven! *O* _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:50:24 #143
163650 Greys
pi_88006448
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ow ja? :D Daar wil je vast over praten. Ik kan heeeel goed luisteren. O-)
Meid, mijn leven hangt van sadde dingen aan elkaar.
Teh dramah!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:50:33 #144
176471 oh-oh
pi_88006453
Mn tetten, wat doe je?
:D
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:50:36 #145
33954 ElisaB
pi_88006456
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:49 schreef oh-oh het volgende:

Groene bal *O*
HoeoeoeoeoeRRRRRRRRRRRRRRR!!!
pi_88006472
Van wie is die piemol met hoed? :o
En wat had jij ooit voor paint over MrSubtle gemaakt? O-)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:51:49 #147
163650 Greys
pi_88006512
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
Iets met zaad in je oog, toch?
Of haal ik nu allerlei anekdotessss door elkaar? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88006536
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Teh dramah!
En dan ook nog een jengelkat met een identiteitscrisis. _O-
pi_88006560
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

HoeoeoeoeoeRRRRRRRRRRRRRRR!!!
Nee, bal over de datum. :{w

Blauwe bal = auw! :X
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:53:12 #150
163650 Greys
pi_88006568
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En dan ook nog een jengelkat met een identiteitscrisis. _O-
Snap je NU dat ik moet roken voor het tandenpoetsen? :'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:53:26 #151
33954 ElisaB
pi_88006581
quote:
Die had Q gemaakt en heeft oh-oh opgeslagen ^O^
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:53:48 #152
33954 ElisaB
pi_88006604
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Mn tetten, wat doe je?
Ik heb ze een beetje opgeleukt *)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:54:19 #153
176471 oh-oh
pi_88006617
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Teh dramah!
Och Greysje toch!
It's saaaaaaaaad, so saaaaaaaad, it's a saaaaaaaad saaaaaaaaad sitjoewasjunnnnnnnnnn...
:'(
( Groucho Marx )
pi_88006634
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Snap je NU dat ik moet roken voor het tandenpoetsen? :'(
Steek d'r nog eentje op kind. :*
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:55:09 #155
33954 ElisaB
pi_88006643
Is de paint van Ynske al gearriveerd trouwens??
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:55:39 #156
6941 APK
Factual, I think.
pi_88006667
quote:

Nee joh :D
Oh, ik zag vanmiddag in de Westerstraat die achterkant uit jouw fotoboek voorbijfietsen. :o
pi_88006668
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
Nee. ;(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:55:42 #158
33954 ElisaB
pi_88006669
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:44 schreef Pokkehontas het volgende:
Klein typen helpt niet, want ik heb een leesbril 8-)
... maar waar is dat ding hè... :?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:56:13 #159
163650 Greys
pi_88006697
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Och Greysje toch!
It's saaaaaaaaad, so saaaaaaaad, it's a saaaaaaaad saaaaaaaaad sitjoewasjunnnnnnnnnn...
:'(
Jah, zie, jij begrijpt me.
Voor deze ene keer dan :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Steek d'r nog eentje op kind. :*
Nai. Na eentje vind ik het weer vies. Voor een uurtje or so.
quote:
Heb je nog een dag of 32?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:56:38 #160
33954 ElisaB
pi_88006712
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
Nee. ;(
Sjeiss! Nou ja, dan paint ik morgen wel! Wat was het onderwerp ook al weer?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:56:48 #161
176471 oh-oh
pi_88006715
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kijk, jij let goed op !
^O^
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb ze een beetje opgeleukt *)
Vond je t nodig :o ????
quote:
:N Ze stelde ons teleur :'(
( Groucho Marx )
pi_88006716
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:

... maar waar is dat ding hè... :?
Bij mijn sleutels, denk ik..... :{
Kortom, the usual.
pi_88006724
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef ElisaB het volgende:

[..]

OhOh? *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef APK het volgende:

[..]

Oh, ik zag vanmiddag in de Westerstraat die achterkant uit jouw fotoboek voorbijfietsen. :o
Ik was thuis vandaag 8-)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:57:25 #164
33954 ElisaB
pi_88006744
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:

Vond je t nodig :o ????
Ze hebben wel indruk gemaakt :Y
pi_88006751
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Sjeiss! Nou ja, dan paint ik morgen wel! Wat was het onderwerp ook al weer?
Doe maar nu :Y
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:57:49 #166
33954 ElisaB
pi_88006761
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:56 schreef Pokkehontas het volgende:
Bij mijn sleutels, denk ik..... :{
Heb jij dat -O-
pi_88006768
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou ja, normaal en rustig voor ons doen bedoel ik dan natuurlijk :D
Je bedoelt dat hij alleen nog maar 3x per week duidelijk aanwezig is voor ons allen. :P Nu ja, ik had een baas die wilde graag zeer aanwezig zijn , helaas moesten wij dan ook komen opdraven....'s avonds en in het weekend en overwerk....nuh dat moest je er maar voor over hebben. :P
Optimist tot in de kist
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:58:07 #168
33954 ElisaB
pi_88006776
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
Doe maar nu :Y
Doe maar nu wát :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:58:18 #169
163650 Greys
pi_88006782
Tandenpoetstijd!

Behave, liefjens!
Or not, dan heb ik wat te lezen morgenochtend *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88006789
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Doe maar nu wát :D
painten *O*
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:58:46 #171
176471 oh-oh
pi_88006798
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Jah, zie, jij begrijpt me.
Voor deze ene keer dan :+
[..]

Nai. Na eentje vind ik het weer vies. Voor een uurtje or so.
[..]

Heb je nog een dag of 32?
OMG wat ben jij evil en gemeen, gelukkig wordt dr door bepaalde mensen met duizend procent zekerheid nooit teruggelezen, al staat het de post boven de post waar ze het topic binnen komen vallen _O- _O- _O-
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:59:49 #172
33954 ElisaB
pi_88006841
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
painten *O*
Dat kan niet meer, want ik moet naar bed :Y
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:59:55 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_88006845
^^ wat hij zegt.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:00:39 #174
6941 APK
Factual, I think.
pi_88006889
_O-
pi_88006891
Truste Greys. :W
Kortom, the usual.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:00:54 #176
33954 ElisaB
pi_88006907
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:59 schreef APK het volgende:
^^ wat hij zegt.
Maar niet met haar ^^ }:|

Waar ik 'niet met haar ^^' zei, bedoelde ik 'niet met die haar ^^ boven haar ^^'. Stopd e tijd!
pi_88006909
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat kan niet meer, want ik moet naar bed :Y
-O-

Kan de beeb niet vast vooruit gaan, jouw plekkie voorverwarmen? O+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 oktober 2010 @ 00:01:06 #178
163650 Greys
pi_88006918
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]

OMG wat ben jij evil en gemeen, gelukkig wordt dr door bepaalde mensen met duizend procent zekerheid nooit teruggelezen, al staat het de post boven de post waar ze het topic binnen komen vallen _O- _O- _O-
_O- Zó vals was ie nou ook weer niet bedoeld hoor.
Ik gok gewoon dat het er niet van gaat komen. Net als dat mijn paint van mijn vijver met vissen na drie jaar pielen met het puntje van mijn tong uit mijn mond tegenviel. 'Waarom zwemmen er piemels in jouw vijver'. :(

En nu ga ik echt. Doewie! :W
So long! Farewell! Auf wiedersehen! Goodbyehyeeeeeeee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:01:17 #179
176471 oh-oh
pi_88006926
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef trovey het volgende:

[..]

Je bedoelt dat hij alleen nog maar 3x per week duidelijk aanwezig is voor ons allen. :P Nu ja, ik had een baas die wilde graag zeer aanwezig zijn , helaas moesten wij dan ook komen opdraven....'s avonds en in het weekend en overwerk....nuh dat moest je er maar voor over hebben. :P
Das overdreven, als dr verder geen zaken in het nieuws zijn, dan issie hooguit 1 keer per week op de buis ;) En das ook niet elke week meer hoor!
( Groucho Marx )
pi_88006930
APK, als ik door je straat kom fietsen, vertel je het dan? O+
pi_88006963
Over leesbril gesproken :P . ...ik stond vanmiddag met de aanbiedingslaarzen van Action in de handen...Verrek waar staat de maat nou van die laarzen...achterlijke gladiolen, zetten ze geen maat op de zool :( . Toen deed ik mijn bril maar eens af....oeps :@
Optimist tot in de kist
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:02:13 #182
176471 oh-oh
pi_88006965
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik gok gewoon dat het er niet van gaat komen. Net als dat mijn paint van mijn vijver met vissen na drie jaar pielen met het puntje van mijn tong uit mijn mond tegenviel. 'Waarom zwemmen er piemels in jouw vijver'. :(

Whehehehe oh ja, jij bent mij niet _O- _O-
Sorry, ik overschatte je evilness ff _O-
( Groucho Marx )
pi_88006974
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Jouw piemelvijver! _O-

Adieu! Adieu! To jeu and jeu and jeuheu! :W
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:02:41 #184
33954 ElisaB
pi_88006995
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
-O-

Kan de beeb niet vast vooruit gaan, jouw plekkie voorverwarmen? O+
De beeb heeft vele kwaliteiten, maar voorverwarmen is er niet één van :N
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:03:34 #185
176471 oh-oh
pi_88007031
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

De beeb heeft vele kwaliteiten, maar voorverwarmen is er niet één van :N
Ze kennie lezen nie, ze raakt dr sleutels kwijt, ze is een pokkehandtas, ze kennie voorverwarmen, it makes me wonder :D
( Groucho Marx )
pi_88007074
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Das overdreven, als dr verder geen zaken in het nieuws zijn, dan issie hooguit 1 keer per week op de buis ;) En das ook niet elke week meer hoor!
Wacht maar af....die baas van jou houdt erg van de schijnwerpers. ;)
Optimist tot in de kist
pi_88007102
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ze kennie lezen nie, ze raakt dr sleutels kwijt, ze is een pokkehandtas, ze kennie voorverwarmen, it makes me wonder :D
Me too..... :D
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:07:14 #188
33954 ElisaB
pi_88007206
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Ze is naar bed, dus nu kan ik het wel zeggen: ze is geweldig O+ Zelfs ondanks dat ze niet kan lezen en voorverwarmen. En als handtas is ze niet echt handig :')
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:10:20 #189
176471 oh-oh
pi_88007344
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef trovey het volgende:

[..]

Wacht maar af....die baas van jou houdt erg van de schijnwerpers. ;)
Ik denk niet dat ik na bijna 10 jaar wat dat betreft nog echt verrast ga worden of zo :D
Elies, breng dr vrijdag maar mee _O-
Ik ga wandelen, volgens mij is het pokkekoud buiten :X
( Groucho Marx )
pi_88007401
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:

En als handtas is ze niet echt handig :')
Ow, dussss...... diefstalpreventietechnisch gezien ben ik een gewéldige handtas, Toevallig!
:Y

Nou, piemolpainters, het was me weer aangenaam. Ik ga lekker te bedde. :W
Kortom, the usual.
pi_88007430
Slaap lekker, ik ga mee :9 :W
pi_88007434
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ze is naar bed, dus nu kan ik het wel zeggen: ze is geweldig O+ Zelfs ondanks dat ze niet kan lezen en voorverwarmen. En als handtas is ze niet echt handig :')
Je kunt te weinig kwijt in haar? :+
Optimist tot in de kist
pi_88007448
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:11 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Ow, dussss...... diefstalpreventietechnisch gezien ben ik een gewéldige handtas, Toevallig!
Dat vraagt om een paint. :7
quote:

Trust! Leuk dat je even binnen wipte! :)

Wipte. _O-

Ik ga ook richting bed. :W
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:12:54 #194
176471 oh-oh
pi_88007478
quote:

[..]

Die piemolpainter gaat gezellig met je mee hoor, truste!
( Groucho Marx )
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:13:02 #195
33954 ElisaB
pi_88007484
quote:
... dat dan weer wel!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:13:54 #196
33954 ElisaB
pi_88007528
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:12 schreef trovey het volgende:
Je kunt te weinig kwijt in haar? :+
Er kan best veel in, maar het ritsje is zo klein _O-
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:15:21 #197
176471 oh-oh
pi_88007597
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ah joh, als dr geen ananas in past, dan past dr heus wel een walnoot of wat in hoor :D
( Groucho Marx )
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:15:30 #198
33954 ElisaB
pi_88007603
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:12 schreef Cat22 het volgende:
Dat vraagt om een paint. :7
Gewoon een handtas met een voor- en een achtervakje. Doe zelf maar ff inbeelden :{w

quote:
Ik ga ook richting bed. :W
Slaap lekker :*
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:16:08 #199
33954 ElisaB
pi_88007626
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh, als dr geen ananas in past, dan past dr heus wel een walnoot of wat in hoor :D
Maar ff een vraag he... wie doet er nog een ananas in heur handtasje :?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:17:05 #200
176471 oh-oh
pi_88007676
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:16 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Maar ff een vraag he... wie doet er nog een ananas in heur handtasje :?
Nou, jij neemt die mee als je naar triootjes gaat, hoe doe je dat dan anders?????
:?
( Groucho Marx )
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:17:48 #201
33954 ElisaB
pi_88007706
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Nou, jij neemt die mee als je naar triootjes gaat, hoe doe je dat dan anders?????
:?
Euw... uhhh... die zoek ik op!

Hoe laat gaan we eten vrijdag?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:18:56 #202
176471 oh-oh
pi_88007758
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Euw... uhhh... die zoek ik op!

Hoe laat gaan we eten vrijdag?
Mag jij zeggen, ik heb vrij dus ik ben flexibel ^O^
Ik ben nu echt weg :* :W
( Groucho Marx )
  Designer woensdag 27 oktober 2010 @ 00:22:45 #203
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_88007923
hallo
🐙
pi_88007954
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

De oplossing ^O^

Daarna nieuw ritsje erin en hoppa, je kunt er alles in kwijt. :+
Optimist tot in de kist
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:30:34 #205
33954 ElisaB
pi_88008286
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:23 schreef trovey het volgende:
De oplossing ^O^
[ afbeelding ]

Daarna nieuw ritsje erin en hoppa, je kunt er alles in kwijt. :+
Als we jou toch niet hadden O+

Slaap lekker :*
pi_88008382
:W
Optimist tot in de kist
pi_88012126
*doet het licht aan
  woensdag 27 oktober 2010 @ 08:32:41 #208
176471 oh-oh
pi_88012217
Mogge...
Ik ging net naar de bus en toen stond de buurman van de plantjes ineens met een meneer met een gereedschapskist zijn deur open te boren...
Dus ik heb de pliesie maar gebeld :X
( Groucho Marx )
  woensdag 27 oktober 2010 @ 08:35:18 #209
176471 oh-oh
pi_88012237
Top 100 van dinsdag 26 oktober 2010

Plaats / aantal berichten / gebruiker
15. 187 oh-oh
21. 171 JJH
36. 140 tombolafan
36. 140 Greys
46. 132 Loveless85
52. 122 Cat22
95. 085 ElisaB

ElisaBeeeeeeeeeeeeej :D *O*
( Groucho Marx )
pi_88012248
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 08:32 schreef oh-oh het volgende:
Mogge...
Ik ging net naar de bus en toen stond de buurman van de plantjes ineens met een meneer met een gereedschapskist zijn deur open te boren...
Dus ik heb de pliesie maar gebeld :X
_O- was het nog verzegeld?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 08:42:56 #211
176471 oh-oh
pi_88012309
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

_O- was het nog verzegeld?
Nou het is nooit verzegeld geweest, maar zijn flat was huur, en ze hebben dr andere sloten opgeknald, ik neem aan dat ie dr niks meer te zoeken heeft toch?
De pliesie had gezegd dat ik moest bellen als er weer mensen binnen wilden daaro :+
( Groucho Marx )
pi_88012356
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou het is nooit verzegeld geweest, maar zijn flat was huur, en ze hebben dr andere sloten opgeknald, ik neem aan dat ie dr niks meer te zoeken heeft toch?
De pliesie had gezegd dat ik moest bellen als er weer mensen binnen wilden daaro :+
Hallo buurman! :+ _O-

En mogguh allen. :W Ik ga dadelijk maar eens een poging wagen 7 katten in 2 reisboxen te krijgen. :X
pi_88012429
Goedemorgen :W w/
Oeh, jammer dat je daar geen foto's van kan maken Oh-Oh _O-
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2010 @ 08:53:58 #214
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88012446
Mogge :W

Succes Cat ;)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_88012476
Maak jij wel foto's cat? O-)
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2010 @ 08:56:14 #216
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88012484
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 08:55 schreef tombolafan het volgende:
Maak jij wel foto's cat? O-)
Dat doen ze op de EHBO-post wel :P
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 08:57:24 #217
176471 oh-oh
pi_88012505
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 08:52 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen :W w/
Oeh, jammer dat je daar geen foto's van kan maken Oh-Oh _O-
Ik ben op mn werk ja :'(
Hij keek niet vriendelijk :P
Eppo!
Ik heb wel aan een vriendin gevraagd of ze ff wil gaan checken of dr veel herrie is en zo en of ze dan K & K ff wil ophalen en hier afgooien :@
( Groucho Marx )
  woensdag 27 oktober 2010 @ 08:57:36 #218
176471 oh-oh
pi_88012512
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 08:56 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

_O-
( Groucho Marx )
pi_88012699
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 08:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ben op mn werk ja :'(
Hij keek niet vriendelijk :P
Eppo!
Ik heb wel aan een vriendin gevraagd of ze ff wil gaan checken of dr veel herrie is en zo en of ze dan K & K ff wil ophalen en hier afgooien :@
Oh, dat is wel slim ja, lijkt me voor hen ook niet leuk om daar te zitten tijdens een ontuiming/arrestatie...
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:11:17 #220
176471 oh-oh
pi_88012725
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, dat is wel slim ja, lijkt me voor hen ook niet leuk om daar te zitten tijdens een ontuiming/arrestatie...
Neuh,arme hondjes, zo een ontuiming zou ze wel es kunnen tekenen voor hun leven :'( :P
Is het overal van dat depressieve kutweer???
( Groucho Marx )
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:25:35 #221
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88012979

Ik heb de frituurpan al schoongemaakt 8-)
Tis hier echt alsof het half 7 's ochtends is; donker, grauw, triest :P
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:47:13 #222
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_88013458
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:25 schreef Ingetje79 het volgende:

Ik heb de frituurpan al schoongemaakt 8-)
Tis hier echt alsof het half 7 's ochtends is; donker, grauw, triest :P
Als je frituurpan donker en grauw was, is het inderdaad maar goed dat je hem hebt schoongemaakt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:58:16 #223
176471 oh-oh
pi_88013708
}:| Al twee keer de stalker aan de lijn gehad vanmorgen.
Hij wil een kartonnen bord van mij hebben, zodat ie zich niet zo eenzaam voelt :')
( Groucho Marx )
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:07:56 #224
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88013947
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:47 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Als je frituurpan donker en grauw was, is het inderdaad maar goed dat je hem hebt schoongemaakt.
Het was idd wel ff nodig.
We konden wel een week eten van wat er op de bodem lag :')
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:08:14 #225
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88013954
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Hij wil een kartonnen bord van mij hebben, zodat ie zich niet zo eenzaam voelt :')
Dat kan geregeld worden _O-
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:09:13 #226
176471 oh-oh
pi_88013972
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:07 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Het was idd wel ff nodig.
We konden wel een week eten van wat er op de bodem lag :')
Huuuuuuuu :o
Frituur je in vet of in olie?
Ik in olie en dan is die pan schoonmaken echt zo gepiept gelukkig ^O^
( Groucho Marx )
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:18:18 #227
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88014145
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Huuuuuuuu :o
Frituur je in vet of in olie?
Ik in olie en dan is die pan schoonmaken echt zo gepiept gelukkig ^O^
Olie :P
ff warm laten worden, weggooien (en dat is de kunst, om het ergens in te mikken zonder knoeien), water erin, vaatwasblokje, pruttelen en dan de vaatwassert in.
En als ie dan weer schoon is, valt het werk me ook altijd wel weer mee.
Maar ik vind het zo goor en plakkerig en stinkie bah :X
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 oktober 2010 @ 10:18:31 #228
163650 Greys
pi_88014152
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Dat jullie daar nou niet eens wat aan doen zeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:18:58 #229
176471 oh-oh
pi_88014162
Oh, ik heb daar een trechter voor, en ik bewaar altijd de lege olieflessen, kan t dr zo huppa terug in ^O^
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 oktober 2010 @ 10:19:06 #230
163650 Greys
pi_88014166
Oh, ik had ook nog geen mogguh geroepen vanmogguh.
Mogguh! :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:19:13 #231
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88014169
Mogguh Greys :W

Ik was ff vergeten dat er ergens in dit durp een kat op me zit te wachten :@
Tot zo :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:20:13 #232
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88014193
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik heb daar een trechter voor, en ik bewaar altijd de lege olieflessen, kan t dr zo huppa terug in ^O^
Idd de lege flessen, maar die trechtert :')
Dat bedenk ik me altijd als ik al bezig ben, dat ik die es speciaal voor de frituurpan moet kopen :+
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:20:16 #233
176471 oh-oh
pi_88014195
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat jullie daar nou niet eens wat aan doen zeg.
Nou ja die man is klant, sommige van onze klanten zijn nu eenmaal iets minder normaal.
Hij doet verder niks, en als ie heel vuil praat of zo, dan geef ik m op zn flikker en dan issie weer een tijdje koest.
Hoort wel een beetje bij de job denk ik.
In een gekkenhuis kun je ook moeilijk zeggen dat je een hekel hebt aan gekken :D
( Groucho Marx )
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:20:48 #234
176471 oh-oh
pi_88014212
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:20 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Idd de lege flessen, maar die trechtert :')
Dat bedenk ik me altijd als ik al bezig ben, dat ik die es speciaal voor de frituurpan moet kopen :+
Whehe, ik heb dr dus idd al jaren een speciaal voor die olie, echt heel handig :D
( Groucho Marx )
pi_88014331
Mogguh :W ...hier geen frituurdert in huis....nog makkelijker schoonmaken :P .

Moet nu boodschappen doen....later :W
Optimist tot in de kist
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 oktober 2010 @ 10:30:43 #236
163650 Greys
pi_88014408
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou ja die man is klant, sommige van onze klanten zijn nu eenmaal iets minder normaal.
Hij doet verder niks, en als ie heel vuil praat of zo, dan geef ik m op zn flikker en dan issie weer een tijdje koest.
Hoort wel een beetje bij de job denk ik.
In een gekkenhuis kun je ook moeilijk zeggen dat je een hekel hebt aan gekken :D
Ja maar goed, als ie jou de hele tijd lastig valt dan zou ik de telefoon mooi aan een collega geven steeds als hij belt. Dan ben je er ook vanaf. Nou ja, zelf weten ook. Het klinkt hier wel eens alsof je er echt last van hebt, maar dan valt het misschien ook allemaal wel mee, heb ik verkeerd begrepen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 oktober 2010 @ 10:31:13 #237
163650 Greys
pi_88014421
Ik moet de frituurpan ook weer eens schoonmaken.
Misschien koop ik wel gewoon een nieuwe :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:32:30 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88014455
:z
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_88014461
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
Ik moet de frituurpan ook weer eens schoonmaken.
Misschien koop ik wel gewoon een nieuwe :')
Mijne staat in de schuur, overgenomen van een oude buurjongen maar ik weet eigenlijk helemaal niet of ie schoon is :') Ik woon hier nu twee jaar en zolang heb ik hem niet gebruikt :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:34:44 #240
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88014513
Tombo :W

Hier wordt ie bij vlagen regelmatig gebruikt, maar dan voornamelijk voor borrelhapjes, bitterballen e.d.
Als we patat eten, haal ik het meestal op.
Terwijl een zak patat in de vriezert een stuk goedkoper is.
pi_88014619
Ja, als ik al patat eet dan haal ik het ook op ja :Y En hapjes maak ik liever van te voren, dus koude :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:50:50 #242
176471 oh-oh
pi_88014787
Waarom de neuk is telkens het reactieveld eeuwen weg?
Greys ik heb dr geen last van, tis meer een mededeling, maar ik zal het laten :P
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2010 @ 10:53:53 #243
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88014897
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Greys ik heb dr geen last van, tis meer een mededeling, maar ik zal het laten :P
Viel mij ook net op, al zit ik voor het eerst met m'n werk PC op de nieuwe layout. Via de thema-instellingen heb ik het teruggekregen *O*
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:55:49 #244
176471 oh-oh
pi_88014976
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:53 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Viel mij ook net op, al zit ik voor het eerst met m'n werk PC op de nieuwe layout. Via de thema-instellingen heb ik het teruggekregen *O*
Volgens mij zijn ze onwijs aan het klungelen dr mee, dan kun je wel reageren, dan niet...
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 oktober 2010 @ 11:32:02 #245
163650 Greys
pi_88016138
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zou je het laten? :D Ik reageer gewoon belangstellend op dingen die je hier zelf meldt, net als dat ik dat doe op andermans opmerkingen. Als mensen dingen niet meer gingen zeggen als ik er op reageer werd het hier vrij snel erg stil :P

Mijn reactieveld was ook een paar keer weg. Maar ze zijn er ook nog mee bezig, dus het kan af en toe wel een bietje bokken ja. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 oktober 2010 @ 11:44:09 #246
163650 Greys
pi_88016589
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:53 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Ik kon ook niet meer op de thema instellingen klikken *O*
_O-

Ff weg. Tot later! :W
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88016603
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 08:56 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Je hebt bijna gelijk. :P

In de box doen ging prima, ik denk dat ik ze verrast heb. :+ En toen vertrok ik met twee boxen en kwam hiermee terug:

Het lijken wel kinderen, ik was net zo'n ouder die de halve huisraad meesleept voor zo'n klein ding. _O-

Hele verhaal staat in mijn topic .
pi_88016792
Whehehehehe, die huisraad :')

Wel dubbel dat de oudere dames bij je mogen blijven denk ik? :)
pi_88017019
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehehe, die huisraad :')

Wel dubbel dat de oudere dames bij je mogen blijven denk ik? :)
Beetje wel. Want ik denk dat ze in het asiel sneller geplaatst worden. Maar hier hebben ze het ook niet slecht. Alleen mijn eigen vee kan ze niet zo waarderen dus ik blijf meer schipperen met katten in de woonkamer laten. Over 3 weken moeten ze voor de tweede enting. Als dan alles in orde is met Thabits oor dan laat ik ze (in overleg) daar.
pi_88017626
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze onwijs aan het klungelen dr mee, dan kun je wel reageren, dan niet...
Het is nog beta tot het einde van de maand toch? Je kan nog terug naar bagger dacht ik?
  Designer woensdag 27 oktober 2010 @ 12:16:40 #251
266257 crew  DeZwabber
pi_88017814

Whehe, saaie tekenles is saai....
🐙
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:16:50 #252
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_88017821
Mogge! Nadat ik met de honden terug was eerst 4 dubbele cappu's en 6 hete chocolade gedronken om weer warm te worden. Wat een grijs koud pokkeweer zeg. :{w

Goed idee om ruim voor de feestdagen de frituur eens te kuisen. dat moet hier ook maar eens. :Y
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:18:52 #253
176471 oh-oh
pi_88017892
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]

( Groucho Marx )
pi_88017899
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
pi_88017968
Zwabber! :D _O-
pi_88018839
pi_88019173
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap hem niet :@ ;(
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:03:41 #258
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88019301
quote:
9s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik snap hem niet :@ ;(
+ 1 :+
pi_88019323
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

+2

Wij zijn geen geeks! *O*
pi_88019433
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

+2

Wij zijn geen geeks! *O*
_O- Ik durfde het bijna niet te zeggen, heb echt wel 15x gelezen _O-
pi_88019447
In het kort;

Nou de grap is dus dat als je iets invult ergens, zeg je naam in bij studentenregistratie, dan gaat dat onderdeel uitmaken van de database. Logisch, toch :+

En als je dus ipv van je naam een command invoert gaat dat ook onderdeel uitmaken van die database, dus als je je database niet beschermt kan iemand dus ipv 'Jansen' als naam bv. "DROP TABLE; Students" in dat veld intikken, dit wordt dan in die database gemikt, herkent als query, en pfoef, je table 'Students" word leeggemaakt :Y :D

Is overigens ook hoe FOK! gehacked is destijds, SQL injections op de blog :Y

in het lang;
http://nl.wikipedia.org/wiki/SQL-injectie#SQL-injectie
pi_88019489
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
In het kort;

Nou de grap is dus dat als je iets invult ergens, zeg je naam in bij studentenregistratie, dan gaat dat onderdeel uitmaken van de database. Logisch, toch :+

En als je dus ipv van je naam een command invoert gaat dat ook onderdeel uitmaken van die database, dus als je je database niet beschermt kan iemand dus ipv 'Jansen' als naam bv. "DROP TABLE; Students" in dat veld intikken, dit wordt dan in die database gemikt, herkent als query, en pfoef, je table 'Students" word leeggemaakt :Y :D

in het lang;
Okee, ik snap hem ^O^, wacht:
quote:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O_ _O_ _O- _O-
pi_88019529
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
In het kort;

in het lang;
Ik dacht wel dat het zoiets was. Hij is leuk. :*
pi_88019559
Grapjes zijn nooit leuk als je ze uit moet leggen ;(

Jullie zijn m'n publiek gewoon niet. Waar zijn Zwabber en Barbaaf als je ze nodig hebt -O-
pi_88019589
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is waar :P Maar kijk dan eerst wat voor publiek je hebt :P
quote:
Jullie zijn m'n publiek gewoon niet. Waar zijn Zwabber en Barbaaf als je ze nodig hebt -O-
Ja! :(
pi_88019594
quote:

Dan moet je eerst kijken voor je post. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 oktober 2010 @ 13:18:43 #267
163650 Greys
pi_88019784
Ik snapte d'r ook geen ruk van *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88019809
Loveless, je mop wordt steeds beter! _O-
pi_88019923
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
Ik snapte d'r ook geen ruk van *O*
Wij zijn leuk want we snapten hem niet! *O*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 oktober 2010 @ 13:26:59 #270
163650 Greys
pi_88020040
*O* Non-nerds-unite! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2010 @ 13:30:00 #271
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88020142
quote:

Lunchen :Y)

Vanzelfsprekend had ik 'm meteen door :6
pi_88020171
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
*O* Non-nerds-unite! *O*
*Meldt* :7
pi_88020258
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
*O* Non-nerds-unite! *O*
*O* *O* *O* *O*
:o hoewel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Designer woensdag 27 oktober 2010 @ 13:36:32 #274
266257 crew  DeZwabber
pi_88020359
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mooi is tie _O-
🐙
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:50:14 #275
176471 oh-oh
pi_88020900
:P Wat een grap zeg ...
Zo leuk, meisje van de Lush winkel heeft eigen boutique nu, en ik ga tussen de middag vaak ff langs voor een bakkie, en dan komen er altijd klanten naar binnen, omdat mensen sneller binnen stappen als dr iemand is.
Vandaag 7 mensen :D
En twee hele chique exentrieke mannen stonden buiten te kijken, die spraken me aan over de honden toen ik naar buiten liep, en vroegen of ze flyers had van dr winkel voor in hun B&B ^O^
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 oktober 2010 @ 13:55:19 #276
163650 Greys
pi_88021089
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef tombolafan het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O*
:o hoewel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's ook een nerd, dat zie je zo :{w

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
:P Wat een grap zeg ...
Zo leuk, meisje van de Lush winkel heeft eigen boutique nu, en ik ga tussen de middag vaak ff langs voor een bakkie, en dan komen er altijd klanten naar binnen, omdat mensen sneller binnen stappen als dr iemand is.
Vandaag 7 mensen :D
En twee hele chique exentrieke mannen stonden buiten te kijken, die spraken me aan over de honden toen ik naar buiten liep, en vroegen of ze flyers had van dr winkel voor in hun B&B ^O^
Dat is idd wel zo, ik kijk ook altijd lekkerder en rustiger in een winkel als er al meer mensen zijn :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:58:28 #277
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_88021206
quote:
[ afbeelding ]
LOL
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_88021295
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's ook een nerd, dat zie je zo :{w

Ja, dat is dus een non-nerd :')

SPOILER
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 oktober 2010 @ 14:04:13 #279
163650 Greys
pi_88021421
Oh :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:18:51 #280
176471 oh-oh
pi_88022030
:o Dat B&B van die gast van net :o
http://www.bourgogne-suite.com/index.htm
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2010 @ 14:24:48 #281
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88022284
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
:o Dat B&B van die gast van net :o
http://www.bourgogne-suite.com/index.htm
daar kom je nog wel 'ns in de buurt geloof ik. Luxe tent hoor :o
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:27:29 #282
176471 oh-oh
pi_88022396
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

daar kom je nog wel 'ns in de buurt geloof ik. Luxe tent hoor :o
Ik kom nooit aan die kant van de straat, dat is richting station vanuit kantoor nog, maar je kan het denk ik net wel of net niet zien liggen als ik voor uit het raam kijk hier.
Erg classy ja :o
( Groucho Marx )
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:33:08 #283
176471 oh-oh
pi_88022604
Billy kreeg net bij dr kringloop trouwens echt een hele toffe Ratanplanknuffel kado, en daar ligt ie nu heel tevree mee te slapen, zo zoetjes O+
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2010 @ 15:13:25 #284
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88024056
Ik vraag me nu de hele tijd af of de automatisch refreshen kapot is....
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:15:15 #285
176471 oh-oh
pi_88024128
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:13 schreef Barbaaf het volgende:
_O- Wat een faalgadget he _O-
( Groucho Marx )
pi_88025827
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:13 schreef Barbaaf het volgende:
Dan druk je een keer op F5? :')

En sowieso zie je het zelfs als je bv. in het invoervenster wat getikt heb nog verschijnen als er nieuwe posts zijn. Dan staat er een melding boven het invoerveld :Y
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:00:48 #287
176471 oh-oh
pi_88025904
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan druk je een keer op F5? :')

En sowieso zie je het zelfs als je bv. in het invoervenster wat getikt heb nog verschijnen als er nieuwe posts zijn. Dan staat er een melding boven het invoerveld :Y
HUMOR jongen, HUMOR :D
Omdat er niemand post hier slimneusje :D
( Groucho Marx )
pi_88026511
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

HUMOR jongen, HUMOR :D
Omdat er niemand post hier slimneusje :D
Ja ik snapte 'm wel, maar dit vond ík nou weer niet grappig :+
pi_88026584
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja ik snapte 'm wel, maar dit vond ík nou weer niet grappig :+
Geek. :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:19:22 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88026619

"They were the footprints of a gigantic hound, Watson!" :7
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_88026627
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Geek. :P
Guilty. Vanavond maar geen college denk ik. Ben aardig gaar en vriendinnetje is jarig, dus ook al hadden we niks geplanned en is ze wat later thuis toch wel nog even samen een wijntje er op te drinken ofzo.
pi_88026668
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

"They were the footprints of a gigantic hound, Watson!" :7
That's one gigantic pic! :D
pi_88026724
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Guilty. Vanavond maar geen college denk ik. Ben aardig gaar en vriendinnetje is jarig, dus ook al hadden we niks geplanned en is ze wat later thuis toch wel nog even samen een wijntje er op te drinken ofzo.
Gezellig. :Y Ik wil vanaaf eigenlijk ook niet meer de deur uit, maar ben al 4 weken niet gaan repeteren. :@ Ik denk dat ik toch maar ga.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:34:58 #294
176471 oh-oh
pi_88027224

Mooie luchten hier O+
( Groucho Marx )
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:38:10 #295
148689 Muis006
pi_88027372
Percy is aan het puberen en had een hielenbijt-bui, dus ik loop met 'm naar de gang (ik loop, hij blijft aan mijn sok hangen). Doe ik het deurtje van de bench open en zeg heel vrolijk "komt u maar!", springt 'ie erin en doe ik het deurtje dicht.

Vond ie niet zo leuk (8> waf waf!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:38:55 #296
148689 Muis006
pi_88027419
Quote, edit enzo
pi_88027528
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:38 schreef Muis006 het volgende:
Percy is aan het puberen en had een hielenbijt-bui, dus ik loop met 'm naar de gang (ik loop, hij blijft aan mijn sok hangen). Doe ik het deurtje van de bench open en zeg heel vrolijk "komt u maar!", springt 'ie erin en doe ik het deurtje dicht.

Vond ie niet zo leuk (8> waf waf!
Domme hond. _O-
pi_88028693
Gefeliciteerd met je vriendin LL
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:11:22 #299
6941 APK
Factual, I think.
pi_88028886
Bijna vol! *O*
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:15:27 #300
6941 APK
Factual, I think.
pi_88029083
Zal ik het dan maar doen....
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:15:53 #301
6941 APK
Factual, I think.
pi_88029104
Huh :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')