quote:nieuwe optie?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry, voor die laatste paar postsIk wilde een nieuw deel openen met die nieuwe optie
quote:de nieuwe layout heeft de functie "open nieuwe deel"
quote:Waar?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de nieuwe layout heeft de functie "open nieuwe deel"
quote:In een vol topic bovenaan..
quote:Oh wissikniej, cool.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In een vol topic bovenaan..
Ducksauce
quote:Je wint ook 'altijd' kaarten op 3FM?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgens mij is mijn zus keiiiijaloers dat ik altijd mijn beste vriendin meeneem als ik kaarten win op 3fm.
quote:gewoon de laatste 3 nachten helemaal doorhalen, doe ik ook altijdOp dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG ik moet echt echt echt even gaan leren. nog.
quote:OOWOOHOEWOEEHOOHOEWOO
quote:ik zag het ja
quote:Nouja. Pinkpop, Lowlands, Kaiser Chiefs intiem concert, Infadels, nu Gorillaz... Op zich wel redelijk wat.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je wint ook 'altijd' kaarten op 3FM?
quote:Ik niet want ik ben al kapot als ik om één uur ga slapen. Iets met oververmoeidheid al twee maanden.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gewoon de laatste 3 nachten helemaal doorhalen, doe ik ook altijd
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja. Pinkpop, Lowlands, Kaiser Chiefs intiem concert, Infadels, nu Gorillaz... Op zich wel redelijk wat.Mijn vrienden feliciteren mij (en die vriendin ook, die wint ook regelmatig wat) niet eens meer. Ze roepen "JEZUS JIJ WINT OOK ALTIJD WAT"
Ja hoeren, ik sms ook.En mijn zus dus ook. JIJ WINT OOK ALTIJD en ik had haar dus schijnbaar vorig jaar beloofd dat ik haar mee zou nemen als ik lowlandskaarten zou winnen maar dat was ik allang vergeten en heb ook geen idee waarom ik dat ooit gezegd heb want vriendinnetjelief is gewoon mijn festival/concertmaatje ook al neemt zij wel anderen mee naar haar gewonnen dingen. Maareh. Volgens mij heb ik toen gezegd 'volgende keer dat ik iets win mag jij mee' maar srsly
quote:Die vind ik beter though.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:56 schreef alors het volgende:
Deze draai ik zo vaak op mijn mp3 maar blijft heerlijk net als Girl And The Robot met Royksopp
quote:kijken wat rob stenders doetOp dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
Goede plaat dit![]()
Rijdende rechter is weer briljant
quote:Je kan ook teveel delenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG megavreetbuien al de hele dag. Hoezo ik ben ongesteldGelukkig heb ik alleen maar gezonde dingen maar het is kut want al mijn fruit is in drie dagen opgegaan.
quote:ik vind vooral het woord "kut" in dat stukje erg komisch. als je snel leest is het net of al dat fruit daardoor naar binnen is gegaan....:s
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG megavreetbuien al de hele dag. Hoezo ik ben ongesteldGelukkig heb ik alleen maar gezonde dingen maar het is kut want al mijn fruit is in drie dagen opgegaan.
quote:Je zegt het alsof dat gek is..?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind vooral het woord "kut" in dat stukje erg komisch. als je snel leest is het net of al dat fruit daardoor naar binnen is gegaan....:s
quote:Geeft niet meid.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sorry ik moest het even kwijt.
quote:nja, ik weet niet wat jij daar beneden allemaal inbrengt, maar normaliter gaat daar niet bijster veel fruit in...een banaan misschien, of druiven.....Op dinsdag 26 oktober 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je zegt het alsof dat gek is..?
quote:Druiven?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik weet niet wat jij daar beneden allemaal inbrengt, maar normaliter gaat daar niet bijster veel fruit in...een banaan misschien, of druiven.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |