quote:Oeh hint me de volgende keer dan wil ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
whoehoeeeeeee een battledate gehad van 2 vrouwen die om mij vochten, maar ze snapten er de ballen vanik moest gewoon vechten om hun
quote:I'll try!Op woensdag 27 oktober 2010 00:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Oeh hint me de volgende keer dan wil ik ook
quote:Ik ook, ik wil gewoon battledaten. Veel leuker dan speeddates!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:33 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Hm en als ze dan vragen of ik een speeddate met hem wil doen druk ik weg.
Daarvoor wil ik ze niet, ze zijn gewoon testpersonen om mijn nieuwsgierigheid naar een battledate te bevredigen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 08:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil gewoon battledaten. Veel leuker dan speeddates!
quote:Ik let een beetje op de leeftijd, sorryOp woensdag 27 oktober 2010 09:06 schreef Neelix het volgende:
[..]
Waar zijn jullie als ik wil battledaten, he? Ik heb welgeteld een keer een battle-date met twee dames gehad, alle andere keren werd het uiteindelijk een speed-date.
Het was best grappig om te doen, had een leuk gesprek, maar het is echt idioot moeilijk om na 7 minuten een keuze te maken tussen twee vrouwen.
quote:Geeft niet hoor, bijna 10 jaar verschil vind ik ook wat veelOp woensdag 27 oktober 2010 09:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik let een beetje op de leeftijd, sorry
quote:De twee die ik gehad heb (Op woensdag 27 oktober 2010 09:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
Battle dates zijn toch ook meer voor de grap? Zo vat ik ze altijd op in ieder geval.
quote:Voor mij is het ook voor de grap, maar genoeg mensen die het iets te serieus nemen. Dan lijkt het wel een stug sollicitatiegesprek of een kruisverhoor.Op woensdag 27 oktober 2010 09:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
Battle dates zijn toch ook meer voor de grap? Zo vat ik ze altijd op in ieder geval.
quote:Ik vind ze altijd geweldig en goed voor je ego. Niet dat ik dat nodig heb.Op woensdag 27 oktober 2010 09:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
quote:jij nodigd dan 2 dames uit die om jou gaan vechten?Op woensdag 27 oktober 2010 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd geweldig en goed voor je ego. Niet dat ik dat nodig heb.
quote:Tja het battelen van cue en mij werkte prima heOp woensdag 27 oktober 2010 09:30 schreef Neelix het volgende:
Misschien is het juist dat het wat meer voor de grap gezien wordt dat daardoor de sfeer wat losser wordt en het daardoor dus beter werkt om het eerste contact te leggen?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 09:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Tja het battelen van cue en mij werkte prima he
quote:ik heb alleen gemist wie je nu gekozen had eigenlijk
quote:2e ronde dan maar doen hè?Op woensdag 27 oktober 2010 09:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb alleen gemist wie je nu gekozen had eigenlijk
volgens mij wilde je cue maar is die net voor het eindsignaal er snel vandoor gegaan he!?
quote:niet nodig we zijn daarna gewoon gaan speeddaten
quote:In het vorige topic, ga zelf maar zoekenOp woensdag 27 oktober 2010 10:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet nodig we zijn daarna gewoon gaan speeddaten
dat verhaal van dat ei he, waar stond dat ookalweer weet iemand dat nog?
quote:In mijn pbbox op OkCOp woensdag 27 oktober 2010 10:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet nodig we zijn daarna gewoon gaan speeddaten
dat verhaal van dat ei he, waar stond dat ookalweer weet iemand dat nog?
quote:whoohoo dankje!Op woensdag 27 oktober 2010 10:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
In mijn pbbox op OkCIk heb helaas geen antwoord meer van hem gehad op de vraag wat eerder kwam, de kip of het ei.
-edit-
Vanaf hier:
Datingsite #65 - Redden we het zonder oploskoffie?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
In het vorige topic, ga zelf maar zoeken
quote:Oeps, het gaat hier allemaal veel sneller dan ik dachtOp woensdag 27 oktober 2010 10:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
In mijn pbbox op OkCIk heb helaas geen antwoord meer van hem gehad op de vraag wat eerder kwam, de kip of het ei.
-edit-
Vanaf hier:
Datingsite #65 - Redden we het zonder oploskoffie?
quote:ik was ook in #67 gaan kijken maar snel opgegeven...Op woensdag 27 oktober 2010 10:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
[..]
Oeps, het gaat hier allemaal veel sneller dan ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |