SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Duimelot op 26-10-2010 22:30:43 (op van wiki) ]
quote:nee zolang ik je stiekem zelf nog wil ga ik je niet rondpromotenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
En je zal der ook niet even naar mij doorsturen ofzo.
quote:Eindelijk een eerlijk antwoord.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er ook nog wel eens op om met me haar te spelen maar dat is idd wel een beetje zenuwen. Fijn om gewoon iets te doen te hebben.
Behalve als ze het echt heel opvallend doet dan is het slecht flirten
quote:graag gedaan, voor de volgende keer:
quote:Zolang je jezelf niet weghaald kan je nog wel even doorblijven postenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef dawg het volgende:
aangezien mijn ava er nog steeds tussen staat bij deze maar een bescheiden tvp
quote:wat had je dan verwacht? vrouwen zijn net mensen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eindelijk een eerlijk antwoord.
Jullie doen wel stoer op de eerste date, maar zijn gewoon zo zenuwachtig als de hel dus.
quote:Dat heb ik nooit ontkend .Op dinsdag 26 oktober 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eindelijk een eerlijk antwoord.
Jullie doen wel stoer op de eerste date, maar zijn gewoon zo zenuwachtig als de hel dus.
quote:eerst maar even wat chickies hosselen hiero dan.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet weghaald kan je nog wel even doorblijven posten
quote:Veel vrouwen wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit ontkend .
Maar als het goed gaat is dat niet te lang
quote:Ah de volgende keer zorg ik gewoon dat ik weer op tijd weg benOp dinsdag 26 oktober 2010 22:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
graag gedaan, voor de volgende keer:
met nieuwe layout enzo is het NOG makkelijker, bovenin komt een knopje NIEUW TOPIC te staan die klik je aan, er staat dan zelfs al een TT en de OP, TT even aanpassen ET voila!
quote:Je bent een schatOp dinsdag 26 oktober 2010 22:29 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb de OP op de wiki aangepast, volgende keer heb je kans dat je erbij komt dan
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
nee zolang ik je stiekem zelf nog wil ga ik je niet rondpromoten
quote:Ik heb gisteren voor het eerst in een lange tijd weer eens eentje aangeschreven op RP, woont hier aardig in de buurt, daar ga ik binnenkort eens mee daten vind ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gezellig toch? En nog vrij on-topic allemaal.
quote:en iemandhoud stug vast aan mn originele UIOp dinsdag 26 oktober 2010 22:31 schreef Q. het volgende:
Heuj, ik ben een ervaringsdeskundige. Blijkbaar.
quote:Blame de wiki.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en iemandhoud stug vast aan mn originele UI
quote:Die is gewoon het leukst. En wel zo herkenbaar.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef Duimelot het volgende:
en iemandhoud stug vast aan mn originele UI
quote:Ben je eindelijk uit de kast?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
Godsamme, zit je in de bioscoop bij een wijvenfilm (no offence) is de enige aanspraak die ik creëer pas na de film.....een gozer die 2 urinors verderop stond te pissebn
quote:ja vind ik ook. dat oranje ding vind ik niks.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Die is gewoon het leukst. En wel zo herkenbaar.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:29 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb de OP op de wiki aangepast, volgende keer heb je kans dat je erbij komt dan
quote:
quote:ehm....uit welke kast zou ik moeten komen dan? ben fulltime hetero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:das mijn plaatje voor jouOp dinsdag 26 oktober 2010 22:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Die is gewoon het leukst. En wel zo herkenbaar.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....uit welke kast zou ik moeten komen dan? ben fulltime heteroje zit er iig snel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohnee dat was Lamon.
quote:daar is een knopje voor!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef Ruudt het volgende:
Heuj! (ja zo gaan mijn tvp's altijd, wen er maar aan)
quote:Dus toch niet helemaal voor niets weer lid geworden.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst in een lange tijd weer eens eentje aangeschreven op RP, woont hier aardig in de buurt, daar ga ik binnenkort eens mee daten vind ik.
quote:Ik ben wel een Nederlander he, ik heb een maand betaald, dan wil ik er minimaal één date uit halen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus toch niet helemaal voor niets weer lid geworden.
quote:Mja, wel zelfs gesjopt enzo. Maar ik houd het toch maar bij Jeri Ryan.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef Duimelot het volgende:
das mijn plaatje voor jou
ga je daar nu mee lopen patsen
quote:nu voel ik me doorsneeOp dinsdag 26 oktober 2010 22:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben wel een Nederlander he, ik heb een maand betaald, dan wil ik er minimaal één date uit halen.
quote:doe haar maar weerOp dinsdag 26 oktober 2010 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, wel zelfs gesjopt enzo. Maar ik houd het toch maar bij Jeri Ryan.
quote:Sinds ik nu in een paar dagen dates heb via Paiq, heb ik RP ook een beetje verwaarloosd, terwijl ik het geen eens een slechte site vind, zolang ze me niet lastig vallen met datingscursussen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben wel een Nederlander he, ik heb een maand betaald, dan wil ik er minimaal één date uit halen.
quote:dat mooie meisje dus?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef Lamon. het volgende:
Date is nu online maar zegt nog even niets. Spannend.
quote:Op Paiq.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat mooie meisje dus?
op msn ofzo?
je bent iig niet geblocked
quote:je hebt toch irl gedate met dr? dan weet ze toch wel dat je geestelijk nog niet volwassen bent?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Op Paiq.
Maar je moet wel bedenken dat 25 en 35 best een leeftijdsverschil is, en ze misschien bang is dat ik huisje boompje beestje zoek...
Terwijl ik nog de geestelijke leeftijd heb van een 24-jarige..
Ik kan me best voorstellen dat ze denkt, tja, hij is best aardig, maar zie ik daar wat in?
quote:Nee, ik kom altijd extreem volwassen over, het kind in mij laat ik altijd los op dit forum.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt toch irl gedate met dr? dan weet ze toch wel dat je geestelijk nog niet volwassen bent?
quote:Excuses aan het zoekenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Op Paiq.
Maar je moet wel bedenken dat 25 en 35 best een leeftijdsverschil is, en ze misschien bang is dat ik huisje boompje beestje zoek...
Terwijl ik nog de geestelijke leeftijd heb van een 24-jarige..
Ik kan me best voorstellen dat ze denkt, tja, hij is best aardig, maar zie ik daar wat in?
quote:Jullie smsen niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
Hmm, offline, ik vrees dat ik gedumpt ben.
quote:Idd, misschien is ze nu wel pissed dat je niets zei.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef Silenus het volgende:
Nu niet alvast gaan terugkrabbelen he Lamon. Spreek haar gewoon aan!
quote:Had ik al gedaan, no response, dus volgende maar weer.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:02 schreef Silenus het volgende:
Nu niet alvast gaan terugkrabbelen he Lamon. Spreek haar gewoon aan!
quote:of ze speelt hard to get....maar ehm...ik ben 28...je mag haar doorspelenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, no response, dus volgende maar weer.
quote:Heb je een paiq profiel, dan als ze morgen nog niets zegt wil ik best je profiel naar haar doorspelen hoor, ik misgun niemand wat, en het is een hele knappe meid.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of ze speelt hard to get....maar ehm...ik ben 28...je mag haar doorspelen
quote:heb ik, maar doe maar nietOp dinsdag 26 oktober 2010 23:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb je een paiq profiel, dan als ze morgen nog niets zegt wil ik best je profiel naar haar doorspelen hoor, ik misgun niemand wat, en het is een hele knappe meid.
quote:Je zoekt ze iets alternatiever?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik, maar doe maar nietheb toen de foto gezien en tis niet mijn type
quote:t klinkt wat raar misschien, maar ze is me TE knap....ik zoek wat meer het girl-next-door type. en dat mag best wat alternatief zijn.
quote:Och, er is altijd een klik, maar daarna worden sommigen ineens schrikachtig, en ik meen het als ik zeg, aangezien ze daarna bij haar ouders ging eten, dat het best kan dat ze overtuigd werd dat een 10 jaar oudere man niet echt is wat okay is...ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me daar niet echt ontzettend druk om maak.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:08 schreef Silenus het volgende:
Maar hoe ging de date dan Lamon? Merkte je dat er wel een klik was? Of was het 'gewoon wat geklets'.
quote:kan dat uberhaupt op paiq? dates doorgeven bedoel ik?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Och, er is altijd een klik, maar daarna worden sommigen ineens schrikachtig, en ik meen het als ik zeg, aangezien ze daarna bij haar ouders ging eten, dat het best kan dat ze overtuigd werd dat een 10 jaar oudere man niet echt is wat okay is...ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me daar niet echt ontzettend druk om maak.
En anders is het misschien iemand die even wil afwachten of ik haar niet meteen ga stalken ofzo, want dat soort mannen heb je nu eenmaal.
We shall see, en anders stuur ik haar gewoon echt lekker brutaal door naar 3rdrock, want zo ben ik dan ook wel weer.
quote:Wacht anders even tot zij reageert. Als ik in haar schoenen was, zou ik er ook over nadenken,Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Och, er is altijd een klik, maar daarna worden sommigen ineens schrikachtig, en ik meen het als ik zeg, aangezien ze daarna bij haar ouders ging eten, dat het best kan dat ze overtuigd werd dat een 10 jaar oudere man niet echt is wat okay is...ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me daar niet echt ontzettend druk om maak.
En anders is het misschien iemand die even wil afwachten of ik haar niet meteen ga stalken ofzo, want dat soort mannen heb je nu eenmaal.
We shall see, en anders stuur ik haar gewoon echt lekker brutaal door naar 3rdrock, want zo ben ik dan ook wel weer.
quote:Ja, ik heb zo ook ooit een meisje doorgestuurd gekregen van een vriendin van me. En dat was weer haar vriendin, haha.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan dat uberhaupt op paiq? dates doorgeven bedoel ik?
quote:Waarom niet, ik kan toch zeggen, aangezien ze me niet geblokkeerd heeft,. Hey, wij zijn niet echt een match merk ik, maar ik ken wel een aardige gast waar je misschien een betere klik mee hebt.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan dat uberhaupt op paiq? dates doorgeven bedoel ik?
quote:nja, ik ben in dit geval niet geïnteresseerd, ik vroeg me gewoon af of het technisch kan. of de site die optie heeft zeg maarOp dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom niet, ik kan toch zeggen, aangezien ze me niet geblokkeerd heeft,. Hey, wij zijn niet echt een match merk ik, maar ik ken wel een aardige gast waar je misschien een betere klik mee hebt.
(Ik ga er dan even vanuit dat je idd een aardige gast bent he?)
Ik hou niet zo van anderen geluk misgunnen en ik merkte wel vanavond dat ze open stond voor iets, dus als ik het niet ben, waarom dan een ander niet?
quote:Niet om het een of ander, maar ik vraag me af of je date daar zo dankbaar voor is. 3rdrock is een prima vent, maar ik zie nou ook niet direct een match tussen die twee.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef Lamon. het volgende:
Waarom niet, ik kan toch zeggen, aangezien ze me niet geblokkeerd heeft,. Hey, wij zijn niet echt een match merk ik, maar ik ken wel een aardige gast waar je misschien een betere klik mee hebt.
(Ik ga er dan even vanuit dat je idd een aardige gast bent he?)
quote:Ja, het heeft de ontzettend onhandige naam "dare2meet"Op dinsdag 26 oktober 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ben in dit geval niet geïnteresseerd, ik vroeg me gewoon af of het technisch kan. of de site die optie heeft zeg maar
quote:Ja, maar als je niet wilt, dan doe ik het ook niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ben in dit geval niet geïnteresseerd, ik vroeg me gewoon af of het technisch kan. of de site die optie heeft zeg maar
quote:Echt heel jammer is dat inderdaad, had wel 2 dames willen zien vechten om mijOp dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef love_sharon het volgende:
Ik wil ook eens een battledate doen om een man..
Maar er komt nooit een tweede kandidaat en dan word het weer een speeddate![]()
Ben wel benieuwd hoe dat is om van de andere kant te zien.
quote:nog een blauwtje is niet goed voor mn ego, maar mocht je later een keer iets tegenkomen mag je altijd roepenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet wilt, dan doe ik het ook niet.
Het is een ontzettend lieve meid, dus je mist dan wel wat hoor.
Maar ik heb gelukkig mijn Voice of Holland meisje nog, die ik minder knap, maar ook erg aardig vond.
quote:De enige keer dat ik een battledate om een man heb gedaan was mijn tegenstandster een werkloze dame met 3 kinnen en een pittig kort kapsel die erg gek was puzzelen en een cursus webdesign deed. Leuk gesprek was datOp dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef love_sharon het volgende:
Ik wil ook eens een battledate doen om een man..
Maar er komt nooit een tweede kandidaat en dan word het weer een speeddate![]()
Ben wel benieuwd hoe dat is om van de andere kant te zien.
quote:Och, op zijn minst moet dat een ego boost voor jou opgeleverd hebben dat jij eigenlijk nog heel niet zo een gekke catch bentOp dinsdag 26 oktober 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De enige keer dat ik een battledate om een man heb gedaan was mijn tegenstandster een werkloze dame met 3 kinnen en een pittig kort kapsel die erg gek was puzzelen en een cursus webdesign deed. Leuk gesprek was dat.
quote:voor een heteroman ben zelfs ik een betere catch!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, op zijn minst moet dat een ego boost voor jou opgeleverd hebben dat jij eigenlijk nog heel niet zo een gekke catch bent
quote:joh ze lijkt op mij op dat pittoge korte kapsel na en dat werkloze en die cursus webdesign (gok dat ik de leraar dan zelf het een en ander ga lerenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De enige keer dat ik een battledate om een man heb gedaan was mijn tegenstandster een werkloze dame met 3 kinnen en een pittig kort kapsel die erg gek was puzzelen en een cursus webdesign deed. Leuk gesprek was dat.
quote:Over zulke dingen krijg ik niet echt een ego-boost. Ik wil verdorie eens een echte battledate doen!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, op zijn minst moet dat een ego boost voor jou opgeleverd hebben dat jij eigenlijk nog heel niet zo een gekke catch bent
quote:Hm en als ze dan vragen of ik een speeddate met hem wil doen druk ik weg.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt heel jammer is dat inderdaad, had wel 2 dames willen zien vechten om mij
quote:zijn er nog meer vrouwen zoals jij?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh ze lijkt op mij op dat pittoge korte kapsel na en dat werkloze en die cursus webdesign (gok dat ik de leraar dan zelf het een en ander ga leren)
maar ze had mij kunnen zijnneem aan dat je verloren hebt
quote:doucheeendje zegt t!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zijn er nog meer vrouwen zoals jij?![]()
![]()
quote:hmm, toch paiq maar eens heroverwegen dan
quote:Dat is George Clooney!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:34 schreef Duimelot het volgende:
oh ik krijg weer berichtjes van Miles Massey op paiq
geen idee wie t is foto nog wazig maar wat een leuke naam
quote:Dat dacht ik al, Brad heeft ook iets meer affiniteit met kinderen en zulks.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohdan laat maar
ik wilde brad pitt
quote:die isOp dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's mooi waardeloos dan. Want ik had net een Johnny Depp piraten-outfit gekocht.
quote:dan moet je brunette maar gaan doen of vencoOp dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's mooi waardeloos dan. Want ik had net een Johnny Depp piraten-outfit gekocht.
quote:ja daaromOp dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, Brad heeft ook iets meer affiniteit met kinderen en zulks.
quote:Venco heeft een vriendje sinds kort. En Brunette heeft geen FoBo.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:54 schreef Duimelot het volgende:
dan moet je brunette maar gaan doen of venco![]()
zei ik dat niet stoer zonder greintje jaloezie!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Venco heeft een vriendje sinds kort. En Brunette heeft geen FoBo.of je maakt een grapje of je hebt nooit geluisterd toen we nog samen waren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind depp in the pirates lijken op een dronken homo en ik vind er 0 aantrekkelijk aan!
quote:Ik weet het. DeOp woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef Duimelot het volgende:
of je maakt een grapje of je hebt nooit geluisterd toen we nog samen waren....
ik vind depp in the pirates lijken op een dronken homo en ik vind er 0 aantrekkelijk aan!
quote:ik had die smiley geinterpreteerd als: ik koos dat outfit omdat ik dacht dat jij dat leuk vond en je me zo wel zou willenOp woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet het. Desmiley zei dan ook wel genoeg niet?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
whoehoeeeeeee een battledate gehad van 2 vrouwen die om mij vochten, maar ze snapten er de ballen vanik moest gewoon vechten om hun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |