quote:jeuk denk ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef Lamon. het volgende:
..hmmm,,, nu moet ik weer afwachten op die mail of ze echt enthousiast was.
Even iets anders, waarom plukken vrouwen tijdens dates altijd maar aan hun haar?
quote:Ohja, ik ga me verslagje wel even makenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ze had er al eerder een aan mij beloofd!
quote:Omdat we denken dat jullie mannen dat leuk vinden, duh..Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef Lamon. het volgende:
Even iets anders, waarom plukken vrouwen tijdens dates altijd maar aan hun haar?
quote:zelfde reden als waarom mannen in hun neus peuteren.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef Lamon. het volgende:
quote:Vrouwen hebben honger en gaan dan aan hun haar frunniken?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zelfde reden als waarom mannen in hun neus peuteren.
quote:onzekerheid ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef Lamon. het volgende:
quote:Dat doen ze uit verveling.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef Lamon. het volgende:
quote:Ik heb er niets mee of tegen, maar het valt me nu al een eeuw op, opzij leggen, een staart maken terwijl je geen staart hebt, uit je ogen gooien, krulletjes maken, echt iedere vrouw die ik ooit date doet het, en pas na een paar dates of in een relatie valt het weg.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Omdat we denken dat jullie mannen dat leuk vinden, duh..
quote:Gewoon zenuwen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb er niets mee of tegen, maar het valt me nu al een eeuw op, opzij leggen, een staart maken terwijk je geen staart hebt, uit je ogen gooien, krulletjes maken, echt iedere vrouw die ik ooit date doet het, en pas na een paar dates of in een relatie valt het weg.
quote:omdat je daar al zo'n geweldige ervaringen mee gehad hebt en zulksOp dinsdag 26 oktober 2010 22:08 schreef Techno het volgende:
Waarom krijg ik een advertentie over daten met alleenstaande mama's?
quote:Dat is echt zo'n ontzettendeOp dinsdag 26 oktober 2010 22:08 schreef Techno het volgende:
Waarom krijg ik een advertentie over daten met alleenstaande mama's?
quote:Je hebt je pmOp dinsdag 26 oktober 2010 22:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n ontzettendesite, dat is nog erger dan RP.
quote:All of the above dan denk ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef Duimelot het volgende:
omdat je daar al zo'n geweldige ervaringen mee gehad hebt en zulks
of iets met lot wil je wat zeggen en zulks
of omdat je in datingtopics post en zulks
of alle drie en zulks
quote:Ik betrap mezelf er ook nog wel eens op om met me haar te spelen maar dat is idd wel een beetje zenuwen. Fijn om gewoon iets te doen te hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee of tegen, maar het valt me nu al een eeuw op, opzij leggen, een staart maken terwijl je geen staart hebt, uit je ogen gooien, krulletjes maken, echt iedere vrouw die ik ooit date doet het, en pas na een paar dates of in een relatie valt het weg.
quote:Ik heb nog nooit met Ruudje geflirtOp dinsdag 26 oktober 2010 22:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wtf ga jij nu die ruudje versieren en laat neelix lekker voor mij wil je
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met Ruudje geflirtDat was Jolene
quote:En je zal der ook niet even naar mij doorsturen ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:18 schreef Duimelot het volgende:
ik haal echt zo iedereen door elkaar
dan sorry en dan deel ik m wel
quote:jij was aan het paiqen
quote:Ik heb alleen nog maar speeddates met mormels gehad.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij was aan het paiqen
doe eens een speeddate copieren voor leesvoer?
kunnen we jouw player moves bestuderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |