quote:Wel een stuk makkelijker flirten hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[..]
Je kunt natuurlijk ook je hele leven te kritisch blijven. De ideale partner bestaat niet, en in het cafe is het ook gewoon een bezopen gast die toevallig naast je zit, en niet veel meer doet dan een gesprek opstarten.
quote:ik ben nog niet zolang single dat ik gewoon maar alles ga pakkenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk op Paiq gewoon naar de kilometers en als het weinig is, dan zeg ik, woon je daar of daar? Da's lekker dichtbij!
Je kunt natuurlijk ook je hele leven te kritisch blijven. De ideale partner bestaat niet, en in het cafe is het ook gewoon een bezopen gast die toevallig naast je zit, en niet veel meer doet dan een gesprek opstarten.
quote:Ik gooi de handoek niet, ik ben er alleen achter dat zo'n site voor mij niet de juiste manier is.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je het accepteert, "ik ben nu eenmaal zo". Daarmee gooi je feitelijk de handdoek in de ring. Maar kan-niet ligt op het kerkhof, en wil-niet ligt er naast. Misschien dat je het juist wel zou moeten doen, daar leer je toch van? Op comfort zone Fok lukt het je ten slotte ook..
(vooral zelf doen waar je zin in hebt natuurlijk)
quote:Voor mij niet meer, ik vind deze weg erg makkelijk, en ze hebben me nog niet laten zitten, maar is het niet altijd ervaring wat je mening bepaalt?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Wel een stuk makkelijker flirten hoor
quote:Ik snap nog steeds niet hoe je zoiets voor elkaar kan krijgen.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef love_sharon het volgende:
Ooh wat stom.. Stuur ik een sms dat voor een vriendin was bedoeld naar degene met wie ik date en wat niet bepaald voor hem bedoeld was..
Genant
quote:Oej, kun je er niks meer van maken zodat het lijkt alsof het de bedoeling wasOp dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef love_sharon het volgende:
Ooh wat stom.. Stuur ik een sms dat voor een vriendin was bedoeld naar degene met wie ik date en wat niet bepaald voor hem bedoeld was..
Genant
quote:details?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef love_sharon het volgende:
Genant
quote:Er zal vast wel een "oh sorry, die was niet voor jou hihihihi" smsje achteraan zijn verzonden.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Oej, kun je er niks meer van maken zodat het lijkt alsof het de bedoeling was?
quote:Namen die met dezelfde letters beginnen en touchscreen..Op dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je zoiets voor elkaar kan krijgen.
quote:zoiets is mij ook wel gebeurd en dan echt met de meest onmogelijke smsjesOp dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef love_sharon het volgende:
Genant
quote:Nee dat vind ik een beetje onnozel dat begrijpt die zelf ook welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:47 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Er zal vast wel een "oh sorry, die was niet voor jou hihihihi" smsje achteraan zijn verzonden.
quote:Nee niet bepaaldOp dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Oej, kun je er niks meer van maken zodat het lijkt alsof het de bedoeling was?
quote:Het was geen kritiek, dat is dan nog een pluspuntje.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje vent kan wel wat kritiek hebben toch.
quote:oh, dan zou ik me niet druk maken.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:53 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Het was geen kritiek, dat is dan nog een pluspuntje.
Maar wel genant voor mij...
quote:Idd ja.. ooit een sms gestuurd dat ik iemand schilderijen niet echt boeiend vond .. naar de persoon die die schilderijen zelf gemaakt hadOp dinsdag 26 oktober 2010 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets is mij ook wel gebeurd en dan echt met de meest onmogelijke smsjes
ik ben me wel eens doodgeschrokken van neeeeeeeeeeee niet die niet naar die persoonte laat
quote:Achja is zijn ego ook weer opgepoets.
quote:bij pm zitten geen smilies.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Achja is zijn ego ook weer opgepoets.
Stomme vraag maar ik kan bij de pm's de smilies niet vinden?? Ik heb de nieuwe lay-out.
Iemand een idee? Ik pm nog niet zo lang (A)
quote:Ze doen het wel, maar het overzicht zit er niet bij nee....Maar je kan natuurlijk ook gewoon spieken hier en dan copy/pasten naar de PM.
quote:zitten er smileys bij de pm?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Achja is zijn ego ook weer opgepoets.
Stomme vraag maar ik kan bij de pm's de smilies niet vinden?? Ik heb de nieuwe lay-out.
Iemand een idee? Ik pm nog niet zo lang (A)
quote:Oke, thanks!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ze doen het wel, maar het overzicht zit er niet bij nee....Maar je kan natuurlijk ook gewoon spieken hier en dan copy/pasten naar de PM.
quote:je kunt ze wel gebruiken maar dan moet je zelf de code intikken.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Maar ik krijg wel smilies van andere mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |