abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88079942
Mette, welkom! Wat zie jij er uit als een lief klein meisje. En dan wel eigenwijs staan enzo. Grappig om te zien.
Esmee, hehe, eindelijk een tandje. Heeft ze er veel last van?
En Innepin, ze loopt, echt!
Jorja ook al aan de wandel, zit het in de lucht ofzo?

Driekus staat steeds vaker even los en hij vindt lopen aan 1 hand helemaal de bom. Doet ie op het kdv dus ook heel vaak, de buren hadden em gisteren lopend aan de hand van een leidster gezien. Hij heeft ook echte vriendjes op het kdv, kindjes die hij nou al vanaf het begin kent en daar speelt ie veel mee. Hij is lang de jongste geweest op de groep, nu er jongere kindjes zijn merk je dat ie echt naar de oudere kindjes trekt. Hij zoekt ook de kindjes op die al naar de peutergroep zijn, gaat ie mee spelen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88080386
Wat hebben jullie veel gekletst!

Ingrid en Tyler. Wat een lieve foto!

Jorja en Willow aan de wandel! Goed zo dames! *O*

Lente zo lekker aan het spelen. O+

Esmee haar eerste tandje komt er aan! *O*

Driekus ook lekker aan de wandel aan de hand.
Ko heeft dat heel lang vertikt. Nu hij zo goed loopt, nu wil hij wel een handje geven.
En helemaal de bom is papa en mama tegelijk een handje geven. O+

Vandaag weer een Ko-vrije dag. Dus vanavond lekker lang geknuffeld. Heerlijk jongetje van me. En morgen gaan we denk ik de Ikea onveilig maken als bezigheid. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88081483
ik vind dat zo raar, Driekus is nooit een knuffel geweest en ineens is ie dat wel. Ik vind het heerlijk en kan ook echt genieten van de momenten dat ie lekker bij me komt liggen of ineens zijn handje in de mijne legt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:42:22 #154
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88082698
Maarten kan de laatste tijd ook lekker knuffelen, vanavond was hij wat moe en W. was aan het koken, lekker saampjes tv kijken, hij lekker bij me op schoot hangen O+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88083311
Esmee een tandje! *O*
Heerlijk Oeke, van die knuffelmomentjes O+

Mijn muppet is niet echt een knuffeldier, echt heel soms maar. Vandaag wat vaker, ik denk dat er weer een tandje of kiesje aankomt, ze was echt een beetje sneu en huilerig vandaag. Heeft ook drie kwartier liggen miepen in bed terwijl ze doodop was, en had 37.7, ik wilde net een zetpilletje geven maar nu is het toch stil *fingers crossed* Blijft toch slecht geregeld van moeder natuur, die tandjesellende ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88084062
Esmee, gefeliciteerd met je 1e tandje *O*

Jeetjejom, wat een geweldig filmpje!
Bizar is dat toch, dat je kleine baby zomaar ineens aan de wandel gaat. Ik kan er nog steeds vol verbazing naar kijken.

Oeke, veel speel - en eetplezier morgen bij IKEA!

Tandjesellende, bah... Hopelijk slaapt Willow nog.

We zijn vanmiddag naar de kermis geweest en Toby mocht in de draaimolen. Wow, wat was dat jochie zielsgelukkig, een lach van oor tot oor en maar draaien en trekken aan het stuurwieltje :D
.... met gevoel voor drama....
pi_88085654
Ha oeke gezellig naar Ikea! Lekker met Ko alle stoeltjes etc uitproberen :)

Jeetjejom wat goed zeg van Jorja! Lief hoor die eerste stapjes O+

Kersjes de draaimolen was hier ook een succes. En brullen toen ze eruit moest :D

Oh Innepin zielig he dat tandjesgebeuren :* Hopelijk valt de nacht mee!

Wij kwamen per toeval achter Esmee's tandje. Linde wilde Esmee weer eens optillen (echt hoe vaak we dagelijks wel niet moeten zeggen dat dat niet mag :( ) en dat ging dus mis. Dus Esmee kwam op de grond en ik zag wat bloed bij haar mondje... Bleek dus dat de tand ineens een stukje door was.... Nou ja geluk bij een ongeluk zullen we maar denken :') Gelukkig is Esmee niet zo kleinzerig want als ik af en toe zie hoe het er hier aan toe gaat tussen die 2...
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:13:32 #158
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88095507
Esmee een tandje *O*

Ow sorry :@ MIncke, ik bedoel ook Mette... pffff, domme ik.

Lente O+

Veel plezier vandaag Oeke!
Niet mieten! Door gieten!
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:38:13 #159
5428 crew  miss_sly
pi_88095965
Ons meisje is zo leuk, he O+ Had ik dat al eens verteld? Zo schattig en ondeugend en slim en muzikaal en mooi en lief O+ Ik zou willen dat ik foto's en filmpjes kon maken met mijn ogen, die zouden vast veel beter lukken dan met de camera. Mijn ogen heb ik altijd bij me, vangen meteen alles de eerste keer goed en processen het met liefde. Dat zouden gave foto's en filmpjes worden!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:47:09 #160
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88096189
Miss_Sly, nee vertel eens, hoe leuk is Senna? Daar hoor ik je nooooit over! :9

Jorja is sinds we terug zijn gekomen van vakantie een echt knuffeldier geworden. Als we haar 's morgens oppakken krijgt degene die haar oppakt een wurgomhelzing, echt heel schattig O+
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88097773
Haha Slytje toch :D O+

die van mij is nog veel leuker hoor :6 :+
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:18:56 #162
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88105109
Nee Miss_S, daar heb je nou nog NOOIT over verteld ;)

Maarten heeft vanochtend in op een 'echte' Opel gereden (loopauto met Opel-embleem bij de Opel-garage) :D
raden wat voor auto wij rijden? :')
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88105223
Alleen maar leuk hoor Miss, om te lezen hoe je van Senna geniet!

Och die Esmee, heb je een tandje, zittie meteen in je lip ;( die zussen ook af en toe...
Meike is niet zo van het optillen, maar wel van het hardhandig afpakken als hij iets van haar heeft. Gelukkig is Lars het gewend, die pakt dan gewoon wat anders....boeie!

Maarten, er gaat niets boven een opel (zegt mijn vader altijd) Mannen en auto's....het zit er al vroeg in!

Lars doet na zijn loopstaking nu ineens weer vaker pasjes los! w/ En trots dattie is!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88105628
Nou, Ko was de Ikea niet uit te slaan. :D
Er was zo'n speelgedeelte in de showroom en er waren daar heel veel grotere kindjes heel wild aan het spelen. Ko stortte zich er zo tussen. Ik hield mijn hart vast. :')

Zo herkenbaar, Miss. En Senna is ook een prachtig meisje! O+
We aten net een gebakken eitje als lunch en Ko zit dan zelf op zijn stukje ei te blazen om het te laten af koelen. Hoe heerlijk. O+
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:43 schreef innepin het volgende:
die van mij is nog veel leuker hoor :6 :+
Haha, dat gaan we morgen eens goed bekijken. >:) ;)

Goed zo Lars, lopen is leuk joh! *O*
pi_88105889
Miss Sly O+ O+ O+

Lars krijgt de smaak van het lopen te pakken *O*

Kobus jij stoere!! :D O+ Ik vind het zo leuk dat ik hem morgen in het echt zal kunnen bewonderen!!

Niels had gisteren last van de prikjes geloof ik :? Hij werd 's avonds en 's nachts zo verschrikkelijk vaak wakker en was ook wat warm. Hij heeft ook wat overgegeven, maar of dat nou door het niet lekker zijn kwam of door het huilen weet ik niet. Tempen lukte niet, hij was zo wild aan het huilen en trappen dat ik bang was wat te beschadigen. Ik heb hem toch maar een pcm gegeven, toen ging zijn temperatuur wel weer naar beneden, maar hij werd nog steeds constant wakker. Is dat niet een wat late reactie op de prikken die hij woensdag gehad heeft?
Nu is hij weer helemaal zichzelf, maar dan met wallen :P
Zijn papa zit nu in het vliegtuig naar Japan :o :D (YAY for Kawaii stuff!! <3) Die moet slapen overdag, want als hij aankomt is het daar juist dag, dat zal vast wel lukken na zo'n nacht als deze :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88106106
Ieder nadeel heeft zijn voordeel Twinkly! Jeetje Japan....voor hoelang?
Arme niels, helemaal niet lekker. Gelukkig lijkt het vandaag weer wat beter te gaan.

Stoere Ko! Dat gaat dan ook wel helemaal goed komen op de creche!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88106831
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ieder nadeel heeft zijn voordeel Twinkly! Jeetje Japan....voor hoelang?
Arme niels, helemaal niet lekker. Gelukkig lijkt het vandaag weer wat beter te gaan.
Woensdagavond komt hij weer thuis. Maar na een nachtje hier slapen gaat hij direct weer door naar een training waar hij moet overnachten. Het weekend komt hij echt weer thuis (als zombie waarschijnlijk).
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88106877
Vind het nog een beetje raar om hier mee te posten, tussen alle grote dreumesjes en bijna peuters O+

Miss Sly O+ O+

En Ko die z'n eitje koud blaast O+

Nielsje last van de prikjes. Hoe gaat het nu Twinkly? En jeetje Japan, gaaf zeg!!
Hier toen straks kleine crisis gehad. Ze was van de bank gevallen, zo op haar hoofdje. Echt verschrikkelijk zielig. Hard huilen en ontroostbaar, heeft wel even geduurd voordat ze weer ging spelen. Ze was in het begin ook wat wankel dus had haar maar in de box gezet. Ze ligt momenteel lekker te slapen.

Voor de rest voorbereiden voor morgen dan vieren we haar verjaardag voor het echie :)

Ook drinkt ze weer gelukkig, al wil ze echt geen flesvoeding meer en ook niet uit de fles drinken. Dus we bieden het niet meer aan en zijn overgestapt op karnemelk (gewone melk wil ze nog niet) en het CB raadde ons aan wat meer yoghurt aan te bieden zolang ze bijna geen melk wil). Ik denk dat ze heeft besloten dat ze gaan baby meer is.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88107247
Wow, Mette vindt zichzelf te groot voor de fles :D _O- Eigenwijsje!
Wat schrikken dat ze zo hard op haar hoofd gevallen is zeg :* Het klinkt wel een beetje eng dat ze daarna wat wankel was, je houdt haar vast goed in de gaten of ze niet suf wordt.
Morgen mag Mette haar eerste taart pletten *O* O+ Ik ben heel benieuwd naar de foto's!

Ik ben wel een beetje jaloers hoor: Japan!!! <3
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:18:24 #170
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88107285
Wickie gelijk heeft ze! Ze is geen kleine baby meer, ze is een grote dreumes!
Wel schrikken hoor de val! Gelukkig is ze het alweer vergeten, toch?
Jorja gaat turnster worden (insert hard ja-knikkende smiley) want ze wil de hele tijd op haar hoofd gaan staan (maar ik ben zo bang dat ze haar nek breekt)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:56:20 #171
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88113319
Oeh Miss_Sly, wil je me het laten weten zodra je het trucje met de ogen-camera doorkrijgt? Kan het zelf ook goed gebruiken, mijn foto's en filmpjes mislukken steeds omdat hij met zijn grijpgrage handjes nooit stil blijft zitten....

Agossie, Niels met wallen. En mama ook zeker?

Op d'r hoofd staan JeetjeJom? Hoe komt ze daar nou weer bij :D

Spannend Wickie! Houdt ze er een beetje van om in de belangstelling te staan? Al die aandacht, cadeautjes, drukte... Morgen wordt hoe dan ook bijzonder: haar eerste feestje!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:26:22 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_88116214
quote:
17s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef wickie het volgende:
Hoi, ik ons hier officieel aanmelden. Mogen wij in de OP? '27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie'

Ons meisje is een gezellige, extraverte, aandachts-geile maar o zo lieve mini dreumes.
Ze is volgens de laatste keer CB (maandje geleden) 69 cm lang en 7,6 kilootjes zwaar. En 7 tandjes.
Qua ontwikkeling is ze lekker gemiddeld, momenteel loopt ze graag achter haar loopkarretje het hele huis door en af en toe staat ze per ongeluk 2 sec. los.
Ze is heel erg in de 'wijs' en 'geef' fase (alles aan je geven en alles delen). Ook kan ze luchtkusjes geven als je om een kusje vraagt, of je krijgt een lik over je wang.
De allerleukste ontwikkeling van deze week vind ik nog wel dat ze weer knuffeliger wordt, dat heb ik wel echt gemist.

Momenteel wil ze al dagen niet drinken ik krijg er met moeite 200cc in per dag, dus vrijdag waarschijnlijk toch maar even naar de dokter.

Tot slot nog een foto van het olijke ding.

Pakjes uitpakken vandaag
[ afbeelding ]

En gewoon ons schatje zoals ze is
[ afbeelding ]
O+ je zou me ff waarschuwen als je wat ging posten :P mn nichtje O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_88116777
Arme Niels met wallen. ;(
En morgen zie ik je in het echt! Ik hoop op een knuffel. O+
Wat doen al die dreumespapa's in Japan? :D

Mette-meis, zo gevallen. ;( Dat is toch niet de bedoeling?
En wat ben je eigenwijs. Nog veel dreumesjes drinken ook melk hoor. ;)
Morgen lekker je feestje vieren! *O*

Oeh Jorja, dat is eng, zo op je hoofd. Maar alles ziet er dan wel heel tof uit he? :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stoere Ko! Dat gaat dan ook wel helemaal goed komen op de creche!
Ja, dat heeft hij vandaag wel 2 keer bewezen. Vanmiddag zaten we in de spelotheek en er kwam een ander kleiner kindje dan Ko.
Dat moest natuurlijk eerst een aantal keer over het hoofd geaaid. "AAI"
En daarna sjouwde Ko elk speelgoedje dat de moeite waard was naar het kindje toe, om er lekker samen mee te spelen. :D
Wat was dat vertederend zeg. O+

Hopelijk doet hij morgen ook een beetje aardig. :s)
pi_88117084
Dat klinkt schattig Oeke!
pi_88117609
Aww Oeks wat schattig O+
Jorja, op je hoofd staan meis? :o Nou moe! :D

We hebben een nieuwe fase bereikt in het Willow-naar-het-kdv gebeuren. Was het eerst huilen met wegbrengen en huilen als ze me zag wanneer ik haar op kwam halen...
Vandaag ging ze huilen toen we weggingen :')
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:15:56 #176
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88118018
Wij zijn nu net lid geworden van de spelotheek. We hebben een kassa meegenomen, en ze vermaakt zich er momenteel geweldig mee. :D Als de speelochtenden ook zo goed bevallen dan laat ik de psz in de toekomst lekker zitten. Zwemmen, gymmen en een ochtend spelen vind ik wel genoeg.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:50:03 #177
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88119403
Willow :D :'( _O-

Woensdag duurde het huilen met wegbrengen slechts 3 minuten, gaat dus de goede kant op!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:34:15 #178
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88121489
Kersjes, zeker goede kant op :)

Leuk van dat spelen, GWS. Ik vind het ook voldoende, hoor. Beisan doet hier ongeveer een zelfde hoeveelheid in sociale/andere activiteiten en het gaat steeds beter :D

Maar goed, ik weet dat mijn kind een sterk ontwikkelde kotsreflex heeft, maar vandaag sloeg toch weer alles. Net naar beneden geweest naar het wasgebeuren hier in den flat, en een flinke hoeveelheid wasgoed gedeponeerd. Naar boven en ging met kind even een snack eten, kaas. Na 2 stukjes, en ze zit bij mij op schoot, gezellig, hield ze het voor gezien en kotst ze gewoon alles weer uit. Over mijn (SCHITTURUNDUH) tapijt, kleren, haar kleren etc. Even daarna hoesten en dan vragen om: meer? Ik alles maar even snel met de hand gewassen, auw mijn rug, maar er is dus echt niets met kind aan de hand. Vrolijk, helpt me mee door continu de koude kraan op maximaal te zetten en de wc-rol geheel af te rollen, maar verder niets aan het handje. Voor de zekerheid toch maar een rijstewafel gegeven, en geen appelsap ofzo (daar moest ik vroeger vaak van overgeven). Maar goed, geen idee hoe dit te voorkomen en met bijna tweemaal wekelijkse overgeef sessies ben ik inmiddels een pro in schoonmaken. Ze doet het erom....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88123015
Ingrid, wat een leuk uitstapje was dat!

Heel veel plezier morgen, als Tyler thuis is!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_88133438
Awh Kobus O+ *aai terug*

Heel veel plezier morgen Ingrid *O* Ik hoop dat hij snel weer definitief naar huis kan komen.

Basboussa wat vervelend dat overgeven, bah! :X Gelukkig heeft zij er zelf niet zoveel last van, ik weet nog wel dat ik vroeger heel erg moest huilen wanneer ik overgegeven had.

Willow :D Nou, dat lijkt me een stuk minder vervelend dat huilen wanneer jij vertrekt van het KDV Innepin!

Ik hoop dat wij de meet een beetje goed doorkomen. Niels heeft weer bijna niet geslapen vannacht :{ en zijn middagslaapje valt net in de reis/ op de meet :X Vannacht was het duidelijk honger, hij eet nu al zijn tweede boterham, dat is echt uniek. Maar drinken wilde hij niet, nou ja hij wilde wel, maar hij heeft duidelijk een negatieve associatie met de borst 's nachts.
pi_88135745
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef McLaura het volgende:
Ingrid, wat een leuk uitstapje was dat!

Heel veel plezier morgen, als Tyler thuis is!
Dank je!
Hij komt ipv vandaag morgen, maar is ook leuk natuurlijk!

Kijk nou hoe schattig, deze is van maandag. Hmm beetje rare hoek genomen en raar geworden met verkleinen.
In het fototopic staan er nog een paar.

pi_88135787
Twinkly succes vandaag. Ik hoop voor je dat hij onderweg lekker slaapt en de meet leuk is.
pi_88136380
Tyler, mooie knul O+

Ik zit eraan te denken om een nieuw bedje te kopen. Eentje van metaal ofzo. Deze is van hout en als ze niet wil slapen, gaat ze staan en in het hout bijten. Dat is al vervelend, maar wat ik echt erg vind is dat het nu zo erg is dat de splinters er echt aanhangen.
Net ging ik even bij haar kijken omdat ze dus miepte, heeft ze een stuk hout op haar lip en nog wat kleine stukjes op haar slaapzak :X Ik vind het doodeng!
pi_88136727
Innepin, bij de ikea hebben ze bijtrails, zou dat niet het e.e.a oplossen, desnoods gewoon goed vastgeplakt? Of kauwt ze (ook) aan het hoofd- en voetbord?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88136803
Oh Poppedein, je bent geniaal! _O_ Ik zat net al te denken, zou zoiets bestaan :P
Ze bijt alleen op één plek aan de kant van het bedje die richting deur staat. Bedje hebben we inmiddels al een paar keer omgedraaid zodat ze aan de nog niet aangevreten kant kan beginnen, maar dat helpt op een gegeven moment ook niet meer natuurlijk :+

*tripje naar Ikea plant*
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:23:05 #186
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88136830
ik heb ook zo'n jochie die zijn bedje als kauwstaaf/tandenslijper- of stoker gebruikt dus dank voor de tip!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88136891
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:23 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb ook zo'n jochie die zijn bedje als kauwstaaf/tandenslijper- of stoker gebruikt dus dank voor de tip!
Hee Rocka! Hoe is het met jou en jouw knul dan? Je bent hier zo weinig, doe es een update? :)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:34:37 #188
190853 RockabeIIa
pi_88137126
Ik lees wel mee hoor ;)
't Gaat goed met het flipje :) Hij tokkelt de hele dag vrolijk achter zijn broer aan en speelt leuk mee met duplo (B bouwt, hij sloopt het weer) en heeft al behoorlijk wat herrie. Hij is duidelijk de bikkel van mijn twee en B gaat het over niet al te lange tijd afleggen ;) Can't wait!
Zijn eerste woordje (na mama uiteraard) is Opa. :D en dat lag zo in de lijn der verwachting. Opa is nl het allerleukst.
Verder kwijlt ie zich een ongeluk de laatste dagen, groeit hij goed, krijgt BV en is nog steeds gem. 2x per nacht wakker.

En nu slaapt ie lekker zijn middagdutje :zzz

filmpje:
  Moderator zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:40:44 #189
5428 crew  miss_sly
pi_88137305
Leuk filmpje O+ En wat heeft hij mooie ogen O+

Mijn moppies zaten net samen op bed de Donald Duck te lzen O+ :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:58:19 #190
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88144712
Inderdaad een leuk filmpje Rocka. En wat een diepe stem heeft hij al zeg!

Thomas heeft na zijn slaapje ineens flinke koorts, 39,7. Hij is wel een tikje jengelig en erg knuffelig/hangerig zo nu en dan, maar verder oogt hij niet ziek. Ik heb hem toch maar een paracetamolletje gegeven, hopelijk zakt het weer net zo snel als het gekomen is.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88146081
Wat een leuk filmpje Rocka!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_88148118
Eng Innepin!

Wat een lief filmpje Rocka!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:12:36 #193
190853 RockabeIIa
pi_88152905
*gloei*
Er staan nog wat meer filmpjes voor de liefhebber ;)
pi_88155000
Ik heb net je filmpjes zitten bekijken met Willow (nou ja een paar uur geleden, maar soit). Ze wilde je jochie z'n spekkie afpakken _O-
Hij is echt leuk! O+ En inderdaad een lage stem, ik verwacht elk moment een I'll make you an offer you can't refuse ofzoiets. :P
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:30:39 #195
190853 RockabeIIa
pi_88155463
:D
ondertussen had ik al wel 15 spekjes op ofzo :@ Zo tergend langzaam en intensief met 1 spekje! Argh! Als kleine baby lag ie al te grunten als een volwassen beer in een metal band trouwens... Heel wat anders dan dat ge'mama!' op de achtergrond van B.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:42:12 #196
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88155850
Oooohw, mooie kleine spekjesvreter O+

Basboussa, lastig zeg. Is er ooit naar gekeken? Dat moet vast niet fijn zijn voor d'r maag, slokdarm en gebit :{

Yikes Innepin :o

Thomas, niet ziek worden hoor!

Toby is van de leg. Vanmorgen een half uurtje geslapen, vanmiddag een drukke meet gehad en daarna maar eventjes gedommeld in de Yamo. Hij was verder wel vrolijk maar wilde niet naar bed. Na nog geen half uur geslapen te hebben vanavond is hij nu helemaal overstuur, zo oververmoeid...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:00:16 #197
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88156360
Muh, hij is inmiddels toch wel wat ziekig. Wou niet eten (dat is normaliter nooit een probleem) en is ook vroeg naar bedje gegaan. Rond tien uur is hij nog even wakker geweest, verse luier, paracetamolletje en nog 'een beetje' drinken. 300 cc! En als ik nog meer aangeboden had, had hij dat waarschijnlijk ook nog gedronken... Maar hij klotste nu al als ik m verlegde, dus ik vond het wel genoeg zo. Hij is nog steeds een gloeiend kooltje van 39,5 graden, ik kreeg het er zelf gewoon heet van! Maar hij is na zijn flesje weer heel lief gaan slapen, lekker opgerold tot een bolletje in zijn bedje.

Ik ben wel benieuwd wat er nou is... de aanloop van een ziekte of misschien een kiesje? De tijd zal het leren...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88164736
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
:D
ondertussen had ik al wel 15 spekjes op ofzo :@ Zo tergend langzaam en intensief met 1 spekje! Argh! Als kleine baby lag ie al te grunten als een volwassen beer in een metal band trouwens... Heel wat anders dan dat ge'mama!' op de achtergrond van B.
Dat verschil viel me inderdaad ook op :D

Beterschap voor Thomas :*

Ik weet nooit wanneer er kinderseries op tv komen voor de echte ukkies, maar zojuist dus :P Heb Willow op d'r stoeltje gezet voor de tv met een rietjesbeker thee, en een boterham. Zit ze heel braaf de boterham op te eten, en mee te klappen met alle kindjes in Bumba :D Zo lief O+
  zondag 31 oktober 2010 @ 09:31:32 #199
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88165449
Alle dreumesen vandaag op de meet heel veel plezier!! En mama's geniet ervan.

Ik ga zo met Joep naar het zwembad. Ondanks dat de klokverzet is, heeft ie toch heel fijn tot 07.00 geslapen!

Kobus, leuk is dat hè Ikea ;) en ik hoor van je mama dat jij al heel verstandig je mondje niet wil branden. Goed bezig!

Basboussa, wat naar :{ Hopelijk is de dame snel weer helemaal opgeknapt.

Nou, de beugel van de trip trap hoeft er hier officieel niet meer in. HIj kan het prima zelf en blijft ook goed zitten tijdens het eten! Verder is zijn favo plek in huis: de vensterbank. We hebben nog al een brede, dus via de zitzak klimpt ie erop... neemt zijn drinken mee en gaat uitgebreid, lekker zitten loeren O+

Ingrid, leuke foto!!

Miss, heerlijk O+ je klinkt zo heerlijk warm moederlijk!

Niels, hopelijk slaap je vannacht wat beter ventje. Stomme prikken ook :*
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:52:31 #200
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88170046
Leuk filmpje Rocka! O+ Annicka had gisteren ook een spekje van oma gekregen, maar ze heeft hem maar voor de helft opgegeten. De rest liet ze liggen. Dat was mooi voor mij dus. >:)

Beteschap voor alle zieke kleintjes. Het seizoen is nog niet voorbij dus. -O-

Hier kan Annicka al heel wat lichaamsdelen benoemen trouwens, neus, oog, oor, mond, arm, wang, haar, teentjes O+ . Heel leuk om te horen. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')