quote:Haha, dat gaan we morgen eens goed bekijken.
quote:Woensdagavond komt hij weer thuis. Maar na een nachtje hier slapen gaat hij direct weer door naar een training waar hij moet overnachten. Het weekend komt hij echt weer thuis (als zombie waarschijnlijk).Op vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ieder nadeel heeft zijn voordeel Twinkly! Jeetje Japan....voor hoelang?
Arme niels, helemaal niet lekker. Gelukkig lijkt het vandaag weer wat beter te gaan.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef wickie het volgende:
Hoi, ik ons hier officieel aanmelden. Mogen wij in de OP? '27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie'
Ons meisje is een gezellige, extraverte, aandachts-geile maar o zo lieve mini dreumes.
Ze is volgens de laatste keer CB (maandje geleden) 69 cm lang en 7,6 kilootjes zwaar. En 7 tandjes.
Qua ontwikkeling is ze lekker gemiddeld, momenteel loopt ze graag achter haar loopkarretje het hele huis door en af en toe staat ze per ongeluk 2 sec. los.
Ze is heel erg in de 'wijs' en 'geef' fase (alles aan je geven en alles delen). Ook kan ze luchtkusjes geven als je om een kusje vraagt, of je krijgt een lik over je wang.
De allerleukste ontwikkeling van deze week vind ik nog wel dat ze weer knuffeliger wordt, dat heb ik wel echt gemist.
Momenteel wil ze al dagen niet drinken ik krijg er met moeite 200cc in per dag, dus vrijdag waarschijnlijk toch maar even naar de dokter.
Tot slot nog een foto van het olijke ding.
Pakjes uitpakken vandaag
[ afbeelding ]
En gewoon ons schatje zoals ze is
[ afbeelding ]
quote:Ja, dat heeft hij vandaag wel 2 keer bewezen. Vanmiddag zaten we in de spelotheek en er kwam een ander kleiner kindje dan Ko.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stoere Ko! Dat gaat dan ook wel helemaal goed komen op de creche!
quote:Dank je!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef McLaura het volgende:
Ingrid, wat een leuk uitstapje was dat!
Heel veel plezier morgen, als Tyler thuis is!
quote:Hee Rocka! Hoe is het met jou en jouw knul dan? Je bent hier zo weinig, doe es een update?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:23 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb ook zo'n jochie die zijn bedje als kauwstaaf/tandenslijper- of stoker gebruikt dus dank voor de tip!
Dat verschil viel me inderdaad ook opquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
ondertussen had ik al wel 15 spekjes op ofzoZo tergend langzaam en intensief met 1 spekje! Argh! Als kleine baby lag ie al te grunten als een volwassen beer in een metal band trouwens... Heel wat anders dan dat ge'mama!' op de achtergrond van B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |