quote:In februari kreeg seb ook nog een fles 's nachts. Om precies dezelfde reden als mefke. Heb ik overigens wel bewust verzwegen voor het CBOp woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
om je te troosten Twinkly, Driekus krijgt dan wel geen borstvoeding meer, maar er zijn hier momenten dat ie 's nachts ook geen water pikt en alleen stil wordt van een fles melk. Omdat ik mijn nachtrust ook nodig heb en geen zin heb in gezeur krijgt ie die fles gewoon. Tuurlijk, tis maar soms enzo. Maar kom op zeg, wat zeurt jouw cb.
quote:wanna plaaaay?Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef oeke het volgende:
Wij hebben eng speelgoed.
Net begon vanuit het niets de little people draaimolen te spelen. Eerst lachende kindjes en dan een liedje.
quote:Dat is toch helemaal niet erg?Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
om je te troosten Twinkly, Driekus krijgt dan wel geen borstvoeding meer, maar er zijn hier momenten dat ie 's nachts ook geen water pikt en alleen stil wordt van een fles melk. Omdat ik mijn nachtrust ook nodig heb en geen zin heb in gezeur krijgt ie die fles gewoon. Tuurlijk, tis maar soms enzo. Maar kom op zeg, wat zeurt jouw cb.
quote:ieh!Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef oeke het volgende:
Net begon vanuit het niets de little people draaimolen te spelen. Eerst lachende kindjes en dan een liedje.
quote:Ieeeks wij hadden een beertje dat steeds weer aanging en dan liedjes ging zingenOp woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef oeke het volgende:
quote:Ja, hij sliep gelukkig wel door, al klonk hij als een pruttelend koffiepotje.Op donderdag 28 oktober 2010 07:43 schreef miss_sly het volgende:
heeft Ko een beetje geslapen, oeke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |