Karin, dat lijkt me inderdaad wel lastig. En wat doet hij als je zijn vertrouwde eten op het bord legt en een heel klein beetje "nieuw" ernaast?
Of wil hij dan dat vertrouwde eten ook niet...
Kan me voorstellen dat je het ook graag fijn wil blijven houden met de dingen die wel goed gaan, ik hoop dat de diëtiste nog wat tips voor je heeft!
Hier een dreumes die ook steeds kieskeuriger wordt... of nou ja... ze weigert steeds meer zeg maar.
Groente is heel soms nog wel het proeven waard, maar het liefst laat ze dat gewoon liggen. Vlees en vis wil ze eigenlijk altijd wel en aardappeltjes toch het liefst in gebakken of gefrituurde vorm.
Rijst en macaroni doen het vaak wel weer aardig. Kleine tuthola.
Of ze dit nou nadoet van haar zus (ze begint ook korstjes te laten liggen) of dat dit de leeftijd is... geen idee.
En volgens mij is ze met een sprongetje bezig, ik dacht dat we er net 1 gehad hadden, maar tjonge zeg. Het liefst de hele dag bij mama hangen, kan of mag dat even niet dan is het DRAMA. Werpt zich languit op de grond en brullen, brullen...
Bij alles wat niet kan of mag trouwens. Ze kan best even zelf spelen, maar het liefst wordt ze vermaakt. Volgens mij las ik ergens dat dit de tijd is dat ze grenzen aan het verkennen zijn... nou dat is wel heel duidelijk...

. Zal het boek zo eens onder het stof vandaan halen om te kijken hoe lang deze ongein duurt

. Want echt gezelliger wordt het er niet op...