quote:* M----M gniffeltOp dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Vieze Turkse, beetje dubbelop vind je niet?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:13 schreef Noobletio het volgende:
Zodra ze ook maar één keer smsen, moet je terugsturen:
Geachte klant, u hebt zich zojuist geabonneerd op 'noem een bedrijf' wallpaper downloads. Kosten 0,50 cent per week. Stuur "wall off" als u niet langer gebruik dient te maken van onze dienst.
Die stakker zal met z'n minimale intellect denken dat hij genaaid is en je niet meer lastig vallen.
quote:06sterfnuOp dinsdag 26 oktober 2010 22:15 schreef Ketchupknul het volgende:
Maar even uit nieuwsgierigheid, was is je nummer?
quote:Ook haar cultuur. Ze moet zich dus beter inlichten.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:21 schreef CampingBaas het volgende:
Geen idee waar het over gaat, niet gelezen, maar, daar moet je respect voor hebben dat is hun cultuur
quote:Lemmings zijn toch altijd in een apart topic?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef gazpach het volgende:
Herkenbaar, TS. Ik stond vorige week bij de bushalte, komen er twee Nederlandse meisjes naar toe. 'Hey, ken ik jou niet van Facebook, wacht, ik weet het.... concert van Guus Meeuwis?' zegt de ene. (Zo'n typische blondine met Uggs) Ik zeg nee, ik ga niet naar Nederlandse concerten en ga niet met Nederlanders om. Komt haar vriendin (Kimberly ofzo, of Sharon), uit het niets opdagen, en vraagt of ik een vuurtje heb en zin heb om 's avonds uit te gaan. Ik zei dat ik geen interesse had, al een leuke Marokkaanse vriendiin heb. Naja, ze liepen me dus achterna naar de bussen en vroegen me naar mijn opleiding, dat ze een vriendin in Chersonissos hebben die ze straks gaan ophalen en dat ik mee mag naar Chersonissos, dat mijn vriendin mij waarschijnlijk nooit naar Chersonissos zal brengen, dat ze verliefd op me aan het worden zijn en dat zij heel graag m'n nummer zouden willen hebben. Uiteindelijke wel mijn nummer gegeven (ik was bang dat ze me zouden volgen naar school) maar natuurlijk niet opgenomen toen ze belden. Vandaag was ik met Naima, en toen bleven ze gelukkig uit de buurt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef gazpach het volgende:
Herkenbaar, TS. Ik stond vorige week bij de bushalte, komen er twee Nederlandse meisjes naar toe. 'Hey, ken ik jou niet van Facebook, wacht, ik weet het.... concert van Guus Meeuwis?' zegt de ene. (Zo'n typische blondine met Uggs) Ik zeg nee, ik ga niet naar Nederlandse concerten en ga niet met Nederlanders om. Komt haar vriendin (Kimberly ofzo, of Sharon), uit het niets opdagen, en vraagt of ik een vuurtje heb en zin heb om 's avonds uit te gaan. Ik zei dat ik geen interesse had, al een leuke Marokkaanse vriendiin heb. Naja, ze liepen me dus achterna naar de bussen en vroegen me naar mijn opleiding, dat ze een vriendin in Chersonissos hebben die ze straks gaan ophalen en dat ik mee mag naar Chersonissos, dat mijn vriendin mij waarschijnlijk nooit naar Chersonissos zal brengen, dat ze verliefd op me aan het worden zijn en dat zij heel graag m'n nummer zouden willen hebben. Uiteindelijke wel mijn nummer gegeven (ik was bang dat ze me zouden volgen naar school) maar natuurlijk niet opgenomen toen ze belden. Vandaag was ik met Naima, en toen bleven ze gelukkig uit de buurt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef electronique het volgende:
ik was er een paar maanden geleden ook en werd toen ook door twee van die figuren aangesproken. Kansloos
quote:He mijn schoonmaakster heet naima!!!1!!einz!!11!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef gazpach het volgende:
Vandaag kwam ik die tweede Nederlanse weer tegen, maar ik was met Naima en toen bleef ze gelukkig uit de buurt
quote:Ik heb geen broers. En ik spreek niet zo veel met mijn ooms. Mijn opa en mijn vader zijn wel lief. En mijn neefjes. Maar zij zijn geen gladde Turkse jongetjes maar twee vwo-nerds die geen meiden lastig vallen en achter hun pc zitten doorgaans.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef Lo-Fi het volgende:
Wat voor een trauma heb jij opgelopen over Turkse boys. Heb je ook zo'n hekel aan je broers en familie?
quote:Dit ga ik serieus doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:13 schreef Noobletio het volgende:
Zodra ze ook maar één keer smsen, moet je terugsturen:
Geachte klant, u hebt zich zojuist geabonneerd op 'noem een bedrijf' wallpaper downloads. Kosten 0,50 cent per week. Stuur "wall off" als u niet langer gebruik dient te maken van onze dienst.
Die stakker zal met z'n minimale intellect denken dat hij genaaid is en je niet meer lastig vallen.
quote:Nee. Ik had gewoon een vest aan en een spijkerbroek. Waarschijnlijk komt het ook gewoon door mijn lengte van 1m53 (erg klein = mensen durven je eerder lastig te vallen).Op dinsdag 26 oktober 2010 22:29 schreef Pink_slip het volgende:
Je vroeg er vast zelf om, met je uitdagende kleding en je geile blik.
quote:Hoe dom kun je zijn?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef seiramu het volgende:
.Nadat ik heel kortaf antwoord had gegeven begon die ene Mahmut me echt vies en dreigend aan te kijken en uiteindelijk besloot ik gewoon m'n nummer te geven omdat ik van ze af wilde komen maar ik heb er spijt van dat ik geen neppe heb gegeven...ik was bang dat ze mijn telefoon zouden laten afgaan om de nummer te checken en wellicht kwaad zouden worden wanneer ze merkten dat het niet mijn echte nummer was. Ik hoefde natuurlijk niet echt bang te zijn aangezien er veel mensen op het station waren maar ik was ook bang dat ze me zouden stalken naar school ofzo. Dunno.
quote:Mwuah dom, element of fear, overvallen worden, snel willen handelen. Dom zou ik het niet willen noemen.
quote:Ik weet het maar ik voelde me best geintimideerd
quote:maak hem dan nu alvast en zet hem in concepten, hoe sneller je kan reageren op z'n bericht hoe meer hij zal denken dat je een computer bent
quote:Kleine meisjes.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef seiramu het volgende:
Nee. Ik had gewoon een vest aan en een spijkerbroek. Waarschijnlijk komt het ook gewoon door mijn lengte van 1m53 (erg klein = mensen durven je eerder lastig te vallen).
quote:En stel alles zo in
quote:Nee
quote:ge-wel-digOp dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Vieze Turkse, beetje dubbelop vind je niet?
quote:Nee man teveel klikken, man.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef Bomil het volgende:
[..]
NeeBeter dan alles in 1 pagina.
25 per pagina is niet voor niets standaard.
en, voorspelbare reactie van je
quote:Als een hardcore baggerlayout fan vond ik deze ook tegenvallen, maar vertrouw me binnen 1 dag wen je eraan en dan vind je het beter dan de baggerlayout, met de auto update functie
quote:Omdat het op FOK! "ín" is om mensen te bashen die 25 per pagina hebben ingesteldOp dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Broder het volgende:
[..]
Nee man teveel klikken, man.
75 is goed.
En hoezo?
quote:Ik vind het niet zo fijn dat die quote/pm-knoppen nu "verborgen zijn". Als ik mouseover werkt het niet eens in 1 keer.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Bomil het volgende:
[..]
Als een hardcore baggerlayout fan vond ik deze ook tegenvallen, maar vertrouw me binnen 1 dag wen je eraan en dan vind je het beter dan de baggerlayout, met de auto update functie
quote:daarom moet je bij instellingen alles vastzetten, dan heb je dat mouseover troep nietOp dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo fijn dat die quote/pm-knoppen nu "verborgen zijn". Als ik mouseover werkt het niet eens in 1 keer.
quote:En terecht.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Bomil het volgende:
[..]
Omdat het op FOK! "ín" is om mensen te bashen die 25 per pagina hebben ingesteld
quote:Je laat me alleen man, je laat me alleen. waarom?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:24 schreef Triggershot het volgende:
Nieuw layout heeft een eigen centraal topic enzo
quote:Turken op FOK! ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:24 schreef Triggershot het volgende:
Nieuw layout heeft een eigen centraal topic enzo
quote:Dit gaat zo in de richting van "CHROME IS BETER DAN FIREFOX" fanboy discussie, dus hou op
quote:Oké, man oké als het je zo hoog zit.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef Bomil het volgende:
[..]
Dit gaat zo in de richting van "CHROME IS BETER DAN FIREFOX" fanboy discussie, dus hou op
laat mensen in hun eigen waarde
quote:FirefoxOp dinsdag 26 oktober 2010 23:28 schreef Broder het volgende:
[..]
Oké, man oké als het je zo hoog zit.
quote:Achja, laat Google maar alles van je weten..[..]
Firefox
Chrome![]()
![]()
lekker snel firefox is gigantisch traag in vergelijking met chrome
quote:Ik had gewoon weggelopen
quote:Jij bent dan ook een jongenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik had gewoon weggelopen
en als ze je achtervolgen "LAAT ME MET RUST" roepen, dan gaan ze echt wel weg
quote:Daarom geef ik de oplossing weer als "als ik TS was"Op dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een jongen?
quote:soort zoekt / herkent soort?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef m.y.m het volgende:
hoe weet je eigenlijk dat het turken waren?
quote:Ja, daarom zeg ik dan ook, jij bent een jongen. Jij verplaatst je nu als jongen in TS.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:44 schreef Bomil het volgende:
[..]
Daarom geef ik de oplossing weer als "als ik TS was"
als het bij mij zou gebeuren zou ik knokkie gaan jeweet
alhoewel ik wel gratis naar Dubai mag, dat vind ik wel goed
quote:Mijn vrouwelijke hormonen gaan anders wel op gierOp dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik dan ook, jij bent een jongen. Jij verplaatst je nu als jongen in TS.
quote:volgens mij is ts geen turk..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:47 schreef Bomil het volgende:
[..]
Mijn vrouwelijke hormonen gaan anders wel op gier![]()
quote:Glad!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:49 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik pas vast wel in je bed nog, naast je harige lichaam
quote:Do not feed the troll kids.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je respect hebben voor tuig dan?
quote:Tuig? In Turkije staan ze allemaal sissend naast de weg.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Beetje maar.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij ergert je echt aan seiramu, hè?!.
quote:het is niet allemaal tuig..Op dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Je bent in de war met Marokko..Op dinsdag 26 oktober 2010 23:51 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tuig? In Turkije staan ze allemaal sissend naast de weg.Cultuurverschilletje.
quote:Mijn eigen.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:51 schreef Bomil het volgende:
[..]
Gebruik je je moeders ontharingscreme ofzo
quote:Insider info?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij ergert je echt aan seiramu, hè?!.
quote:Ik heb 1 keer die dingen op mijn balzak gedaan, wat brandde als de tiefus.
quote:Ja, in Turkije heb je ook tuig.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:51 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tuig? In Turkije staan ze allemaal sissend naast de weg.Cultuurverschilletje.
quote:Teveel info.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:54 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer die dingen op mijn balzak gedaan, wat brandde als de tiefus.
Maar had achteraf wel een gladde balzak. Ik liep de hele dag rond met 1 hand in mijn broek, ik was er trots op man.
quote:Daarom zei ik ook marocsOp dinsdag 26 oktober 2010 23:54 schreef Allure_ het volgende:
Ik wist niet dat Turkije in Afrika lag.
quote:Ieuw, praat niet tegen meOp dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook marocsLezen, allure, lezen!
quote:Ik luister niet naar tarkan sorry, ik ben hier voor de koekjesOp dinsdag 26 oktober 2010 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is jouw lievelingsnummer van hem??
quote:UlkerOp dinsdag 26 oktober 2010 23:56 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik luister niet naar tarkan sorry, ik ben hier voor de koekjes
quote:Mwah, Italianen en Spanjaarden hebben er ook een handje van. Om dat nu allemaal als tuig weg te zetten.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, in Turkije heb je ook tuig.
quote:Jammer, ik vind hem echt goed. Een keer ging ik naar zijn concert en ik stond bijna vooraan. Toen riep ik hem ASKIM ASKIMMMM toen keek ie echt wel naar mij. Of dat kwam omdat ik werd weggevoerd door de security. maar sindsdien is het gewoon liefde en zullen we ooit bij elkaar zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 23:56 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik luister niet naar tarkan sorry, ik ben hier voor de koekjes
quote:Zullen we ongewenst overlast als definitie hanteren voor tuig?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mwah, Italianen en Spanjaarden hebben er ook een handje van. Om dat nu allemaal als tuig weg te zetten.
quote:Ik kwam met de kracht van duizend zonnenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jammer, ik vind hem echt goed. Een keer ging ik naar zijn concert en ik stond bijna vooraan. Toen riep ik hem ASKIM ASKIMMMM toen keek ie echt wel naar mij. Of dat kwam omdat ik werd weggevoerd door de security. maar sindsdien is het gewoon liefde en zullen we ooit bij elkaar zijn
quote:Geen idee, is mij bespaard gebleven.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef Bomil het volgende:
[..]
ulker dan kek
kek dunyasinda tek
ofzo, hoe ging die
quote:Nah. gwn playersOp dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zullen we ongewenst overlast als definitie hanteren voor tuig?
quote:Ik zou best wel eens een dagje willen stagelopen bij zo'n station player.Op woensdag 27 oktober 2010 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Al die stationhangers zijn players?
quote:Veel plezier.Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens een dagje willen stagelopen bij zo'n station player.
quote:opflikkeren met je kut lemming het is gewoon een terechte klacht.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef gazpach het volgende:
Herkenbaar, TS. Ik stond vorige week bij de bushalte, komen er twee Nederlandse meisjes naar toe. 'Hey, ken ik jou niet van Facebook, wacht, ik weet het.... concert van Guus Meeuwis?' zegt de ene. (Zo'n typische blondine met Uggs) Ik zeg nee, dat ik niet naar Nederlandse concerten ga en niet met Nederlanders omga. Komt haar vriendin (Kimberly ofzo, of Sharon), uit het niets opdagen, en vraagt of ik een vuurtje heb en zin heb om 's avonds uit te gaan. Ik zei dat ik geen interesse had, al een leuke Marokkaanse vriendiin heb. Naja, ze liepen me dus achterna naar de bussen en vroegen me naar mijn opleiding, dat ze een vriendin in Chersonissos hebben die ze straks gaan ophalen en dat ik mee mag naar Chersonissos, dat mijn vriendin mij waarschijnlijk nooit naar Chersonissos zal brengen, dat ze verliefd op me aan het worden zijn en dat zij heel graag m'n nummer zouden willen hebben. Uiteindelijke wel mijn nummer gegeven (ik was bang dat ze me zouden volgen naar school) maar natuurlijk niet opgenomen toen ze belden. Vandaag kwam ik die tweede Nederlanse weer tegen, maar ik was met Naima en toen bleef ze gelukkig uit de buurt
quote:Niet allemaal, maar mensen zijn kuddedieren.Op woensdag 27 oktober 2010 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Al die stationhangers zijn players?
quote:Alsof iemand bij dat pauperige stinkhoofd bij jou wil zijn, hij is vast zoen feederOp dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jammer, ik vind hem echt goed. Een keer ging ik naar zijn concert en ik stond bijna vooraan. Toen riep ik hem ASKIM ASKIMMMM toen keek ie echt wel naar mij. Of dat kwam omdat ik werd weggevoerd door de security. maar sindsdien is het gewoon liefde en zullen we ooit bij elkaar zijn
quote:Tozz manyak wolla jij bent gwn jaloers dat hun wel chickies versieren en jij niet rare kaas ahaha ;pOp woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
opflikkeren met je kut lemming het is gewoon een terechte klacht.
Dat soort gasten zo als ts omschrijft verdienen gewoon een kogel.
Nee is nee en opkankeren dan.
quote:Klopt, en wie weet, misschien vonden ze TS echt leuk.Op woensdag 27 oktober 2010 00:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar mensen zijn kuddedieren.
quote:Lijkt mij erg leerzaam, want dan leer je pas hoe je van de straat kan leven.
quote:Mijn vriend heeft hem niet gezien. Daarnaast drong het net te laat tot me door dat hij die jongen was. Mijn vriend is juist een hardeOp woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef Levolution het volgende:
Als je een Turkse vriend had gehad had die Mo nu klappen gehad.
quote:Kan je ook op FOK! leren, schijnt.Op woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Lijkt mij erg leerzaam, want dan leer je pas hoe je van de straat kan leven.
quote:Op Fok! zitten allemaal wannabe's, die hebben geen littekens van het overleven op de straat.Op woensdag 27 oktober 2010 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je ook op FOK! leren, schijnt.
quote:of ze zitten op fok! dankzij een gestolen laptop?Op woensdag 27 oktober 2010 00:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Op Fok! zitten allemaal wannabe's, die hebben geen littekens van het overleven op de straat.
Die hebben een familielid die iemand kent die wel eens van de straat heeft moeten leven.
quote:wahahah kk kaas toggOp woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tozz manyak wolla jij bent gwn jaloers dat hun wel chickies versieren en jij niet rare kaas ahaha ;p
quote:Jahowl, komt eraanOp woensdag 27 oktober 2010 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog wat foto's over van je oudere broers/neven voor mijn PM inbox?
quote:Nee man, de echte hebben het veel te druk met nevenactiviteiten.Op woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
of ze zitten op fok! dankzij een gestolen laptop?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:11 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Dit vind ik het leukste nummer. Welke vinden jullie het leukst?
quote:Mja, wij vallen dus af als echte mannen? Figures ook.Op woensdag 27 oktober 2010 00:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee man, de echte hebben het veel te druk met nevenactiviteiten.
quote:Oh, dat ging verdacht makkelijkOp woensdag 27 oktober 2010 00:12 schreef Bomil het volgende:
[..]
Jahowl, komt eraan
Deze is van mijn oudere broer
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:15 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dat moet wel de leukste clip zijn die ik nooit heb gezien.
quote:Poor soul!Op woensdag 27 oktober 2010 00:15 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ja man
Dit voelt aan als een ontmaagding
quote:Ik deed niets.Op woensdag 27 oktober 2010 00:15 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ja man
Dit voelt aan als een ontmaagding
quote:Zomaar.Op woensdag 27 oktober 2010 00:17 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ok nu begin je creepy te doen hoor, waarom wil je dit weten
quote:lolwatOp dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef seiramu het volgende:
en uiteindelijk besloot ik gewoon m'n nummer te geven omdat ik van ze af wilde komen maar ik heb er spijt van dat ik geen neppe heb gegeven
quote:Mwuah, de nieuwe generaties doen imho echt onder aan Cartel en Karakan.
quote:Geen idee waar je het over hebtOp woensdag 27 oktober 2010 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, de nieuwe generaties doen imho echt onder aan Cartel en Karakan.
quote:Ah, dacht zelf een Turk.Op woensdag 27 oktober 2010 00:32 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebtIk ken die nummertjes enkel van vrienden van mij
![]()
Oja
TurkijeRaki
Efes
quote:Hahah ik moest zo ontzettend hard lachen!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef gazpach het volgende:
Herkenbaar, TS. Ik stond vorige week bij de bushalte, komen er twee Nederlandse meisjes naar toe. 'Hey, ken ik jou niet van Facebook, wacht, ik weet het.... concert van Guus Meeuwis?' zegt de ene. (Zo'n typische blondine met Uggs) Ik zeg nee, dat ik niet naar Nederlandse concerten ga en niet met Nederlanders omga. Komt haar vriendin (Kimberly ofzo, of Sharon), uit het niets opdagen, en vraagt of ik een vuurtje heb en zin heb om 's avonds uit te gaan. Ik zei dat ik geen interesse had, al een leuke Marokkaanse vriendiin heb. Naja, ze liepen me dus achterna naar de bussen en vroegen me naar mijn opleiding, dat ze een vriendin in Chersonissos hebben die ze straks gaan ophalen en dat ik mee mag naar Chersonissos, dat mijn vriendin mij waarschijnlijk nooit naar Chersonissos zal brengen, dat ze verliefd op me aan het worden zijn en dat zij heel graag m'n nummer zouden willen hebben. Uiteindelijke wel mijn nummer gegeven, maar natuurlijk niet opgenomen toen ze belden. Vandaag kwam ik die tweede Nederlanse weer tegen, maar ik was met Naima en toen bleef ze gelukkig uit de buurt
quote:Nee. Gewoon nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef gazpach het volgende:
Herkenbaar, TS. Ik stond vorige week bij de bushalte, komen er twee Nederlandse meisjes naar toe. 'Hey, ken ik jou niet van Facebook, wacht, ik weet het.... concert van Guus Meeuwis?' zegt de ene. (Zo'n typische blondine met Uggs) Ik zeg nee, dat ik niet naar Nederlandse concerten ga en niet met Nederlanders omga. Komt haar vriendin (Kimberly ofzo, of Sharon), uit het niets opdagen, en vraagt of ik een vuurtje heb en zin heb om 's avonds uit te gaan. Ik zei dat ik geen interesse had, al een leuke Marokkaanse vriendiin heb. Naja, ze liepen me dus achterna naar de bussen en vroegen me naar mijn opleiding, dat ze een vriendin in Chersonissos hebben die ze straks gaan ophalen en dat ik mee mag naar Chersonissos, dat mijn vriendin mij waarschijnlijk nooit naar Chersonissos zal brengen, dat ze verliefd op me aan het worden zijn en dat zij heel graag m'n nummer zouden willen hebben. Uiteindelijke wel mijn nummer gegeven, maar natuurlijk niet opgenomen toen ze belden. Vandaag kwam ik die tweede Nederlanse weer tegen, maar ik was met Naima en toen bleef ze gelukkig uit de buurt
quote:Turkse meisjes lopen niet alleen over straat? Jij kon niet alleen over straat? Waar in Turkije ben je in godsnaam geweest?Op woensdag 27 oktober 2010 01:14 schreef Maress het volgende:
Ze luisteren echt niet gelijk naar Nee hoor, hoe duidelijk je het ook zegt!
Maar dat komt ook door hun cultuur dat er bij hun nooit meisjes alleen over straat lopen..
Vorige week was ik met een vriendin in Turkije en we dachten dat we gelijk de eerste avond wel even uit konden gaan.. In de discotheek was 90% mannelijk, we konden niet normaal dansen en werden de hele tijd lastig gevallen door turkse mannen.. Toen we naar huis liepen werden we achtervolgd door een langzaam rijdende auto en hebben we expres een omweg naar ons appartement genomen..
Toen we de volgende dag naar een andere discotheek gingen raakte ik in gesprek met een engels meisje die een turkse vriend had. Ik vertelde het verhaal en zij zei dat we veel geluk mochten hebben dat er niks is gebeurd, want het was al vaak genoeg anders afgelopen met 2 meiden die alleen naar huis gingen..
Sinds die avond heeft de barman ons elke avond naar huis gebracht en elke keer als er ook maar 1 jongen in de buurt van mij kwam in de discotheek riep de barman iets van ''sigregit'' en dan gingen ze heel snel weg:P
p.s. Niet alleen turken zijn irritant, nederlandse jongens kunnen soms ook knap lastig zijn..
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 01:27 schreef locopepe het volgende:
Typisch Marokkaans gedrag, of weet je zeker dat het de Turken waren![]()
quote:Die eerste lijkt meer op een Armeen dan een Turk.Op woensdag 27 oktober 2010 01:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Turruk
[ link | afbeelding ]
Mocro
Het verschil? JWZ
quote:Dat komt omdat hij in Belgie woont, daar zit Spa in het drinkwater waardoor de mensen er iets mooier uit kunnen zien, derhalve lijken de Turken daar op Armenen.Op woensdag 27 oktober 2010 01:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die eerste lijkt meer op een Armeen dan een Turk.
quote:Triest hoor. De haat jegens Turken zit bij jou wel erg diep he?Op woensdag 27 oktober 2010 01:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij in Belgie woont, daar zit Spa in het drinkwater waardoor de mensen er iets mooier uit kunnen zien, derhalve lijken de Turken daar op Armenen.
quote:Welnee, ik ben dol op Turken.Op woensdag 27 oktober 2010 01:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Triest hoor. De haat jegens Turken zit bij jou wel erg diep he?
quote:Inderdaad. Vooral het plegen van een genocide zit diep ingebakken in onze cultuur. Ik ga er nu een plegen trouwens, we moeten de Turkse trots wel hooghouden he.Op woensdag 27 oktober 2010 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welnee, ik ben dol op Turken.
Alleen niet zo op de Turkse cultuur die bol staat van nationalisme, genocide en andere narigheid.
quote:Ik weet niet in welke put jullie wonen maar hier beginnen ze al met buitelanders op pakken hoor@Eindhoven station daar pakken ze de hele tijd mensen opOp dinsdag 26 oktober 2010 22:08 schreef Starm het volgende:
Die turken weer he.
Lang leve de multiculturele samenleving
quote:Ies koeltoer, terwijl je dat doet... wel breed lopen (alsof er onder iedere arm een rol tapijt schuil gaat) en boos kijken, iedere tien minuten checken of je snor nog wel over de mondhoeken hangt is ook vaste prik!Op woensdag 27 oktober 2010 01:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral het plegen van een genocide zit diep ingebakken in onze cultuur. Ik ga er nu een plegen trouwens, we moeten de Turkse trots wel hooghouden he.
quote:PVV stadsmariniers, wij komen overal.Op woensdag 27 oktober 2010 02:05 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke put jullie wonen maar hier beginnen ze al met buitelanders op pakken hoor@Eindhoven station daar pakken ze de hele tijd mensen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |