quote:En stel alles zo in
quote:Nee
quote:ge-wel-digOp dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Vieze Turkse, beetje dubbelop vind je niet?
quote:Nee man teveel klikken, man.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef Bomil het volgende:
[..]
NeeBeter dan alles in 1 pagina.
25 per pagina is niet voor niets standaard.
en, voorspelbare reactie van je
quote:Als een hardcore baggerlayout fan vond ik deze ook tegenvallen, maar vertrouw me binnen 1 dag wen je eraan en dan vind je het beter dan de baggerlayout, met de auto update functie
quote:Omdat het op FOK! "ín" is om mensen te bashen die 25 per pagina hebben ingesteldOp dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Broder het volgende:
[..]
Nee man teveel klikken, man.
75 is goed.
En hoezo?
quote:Ik vind het niet zo fijn dat die quote/pm-knoppen nu "verborgen zijn". Als ik mouseover werkt het niet eens in 1 keer.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Bomil het volgende:
[..]
Als een hardcore baggerlayout fan vond ik deze ook tegenvallen, maar vertrouw me binnen 1 dag wen je eraan en dan vind je het beter dan de baggerlayout, met de auto update functie
quote:daarom moet je bij instellingen alles vastzetten, dan heb je dat mouseover troep nietOp dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo fijn dat die quote/pm-knoppen nu "verborgen zijn". Als ik mouseover werkt het niet eens in 1 keer.
quote:En terecht.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Bomil het volgende:
[..]
Omdat het op FOK! "ín" is om mensen te bashen die 25 per pagina hebben ingesteld
quote:Je laat me alleen man, je laat me alleen. waarom?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:24 schreef Triggershot het volgende:
Nieuw layout heeft een eigen centraal topic enzo
quote:Turken op FOK! ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:24 schreef Triggershot het volgende:
Nieuw layout heeft een eigen centraal topic enzo
quote:Dit gaat zo in de richting van "CHROME IS BETER DAN FIREFOX" fanboy discussie, dus hou op
quote:Oké, man oké als het je zo hoog zit.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef Bomil het volgende:
[..]
Dit gaat zo in de richting van "CHROME IS BETER DAN FIREFOX" fanboy discussie, dus hou op
laat mensen in hun eigen waarde
quote:FirefoxOp dinsdag 26 oktober 2010 23:28 schreef Broder het volgende:
[..]
Oké, man oké als het je zo hoog zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |