Bah. Gisteren moest ik voor het eerst vanaf Hoog Catharijne (Centraal Station Utrecht) alleen naar school met de bus aangezien mijn vriend ziek was. Normaal spreken we op het station af en dit keer stond ik er alleen voor. Naja niet erg ...maar hij is er één keertje niet en ik word al gelijk lastig gevallen.
Ik ging op HC naar de AH To Go om een pakje Smint te kopen en ik zag zo'n vieze Turkse player (ik probeer nooit op het uiterlijk af te gaan maar hij leek gewoon op een stereotiepe player met zijn vieze gladde haren en 'i'm undressing you with my eyes'-blik') naar mij staren toen ik de AH binnenliep en ik zag hem ook staren terwijl ik aan het afrekenen was. En ja hoor, hij stapt op me af nadat ik de winkel ben uitgelopen en zegt in het Turks "Hey ik ken jou ergens van, wellicht van Facebook...oh wacht, ben jij niet naar het 'insert turkish artist here' concert gegaan? We hebben toen toch gepraat enzo?". Fucking stomme ingestudeerde pick-up line

. naja, whatever. Ik antwoorde met 'Nee,ik ga nooit naar Turkse concerten en ik ga niet met Turken om'. Ik dacht, yay en nu weer naar school maar hij wilde meer over me weten, waaronder mijn telefoonnummer, terwijl ik toch echt weg wilde gaan.
Vervolgens kwam zijn maatje, ene Mahmut of Mohammed, uit het niets opdagen en beiden wilden dat ik met ze mee ging om te roken/te blowen en Mahmut of Mo wilde met mij in de avond uitgaan. Ik zei dat ik geen interesse had, al een leuke vriend heb en dat ik mijn nummer niet wilde geven waarna ze mij gingen stalken. Mo/Mahmut? gaf niet op en wilde nog altijd mijn nummer hebben en vond dat ik mijn vieze Nederlandse vriend maar moest dumpen. Ik zei dat ze moesten uitkijken met wat ze zeggen aangezien mijn vriend alles voor me overheeft en er een reden is dat ik geen Turkse vriend heb

. Als laatste zei ik dat ik met rust gelaten wilde worden maar ze hadden dus echt schijt aan wat ik zei.
Naja, ze liepen me dus achterna naar de bussen en vroegen me naar mijn opleiding, dat ze een vriend in Dubai hebben die ze straks gaan ophalen en dat ik mee mag naar Dubai, dat mijn vriend mij waarschijnlijk nooit naar Dubai zal brengen, dat ze verliefd op me aan het worden zijn en dat zij heel graag m'n nummer zouden willen hebben. Nadat ik heel kortaf antwoord had gegeven begon die ene Mahmut me echt vies en dreigend aan te kijken en uiteindelijk besloot ik gewoon m'n nummer te geven omdat ik van ze af wilde komen maar ik heb er spijt van dat ik geen neppe heb gegeven

...ik was bang dat ze mijn telefoon zouden laten afgaan om de nummer te checken en wellicht kwaad zouden worden wanneer ze merkten dat het niet mijn echte nummer was. Ik hoefde natuurlijk niet echt bang te zijn aangezien er veel mensen op het station waren maar ik was ook bang dat ze me zouden stalken naar school ofzo. Dunno.
Ik heb gewoon niet opgenomen (als zij het waren die me hebben gebeld). Vandaag kwam ik die tweede Turk in mijn verhaaltje weer tegen maar dit keer was mijn vriend er weer en bleef hij netjes uit mijn buurt

. Jeej.