SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mynerfiusleuk geworden!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Leuke muts!Op woensdag 27 oktober 2010 11:01 schreef trui het volgende:
inderdaad, zo kun je 't ook noemen!(en petje af daarvoor, ik heb dat absoluut niet in me)
mijn puntmutsie:
[ afbeelding ]
quote:Dat ligt eraan. Als je een kussen hebt die al een hoes heeft, dan kun je de granny's aan elkaar naaien en daar gewoon een hoes van maken. Of als je de granny's maar aan 1 kant wil hebben, dan kun je van de granny's een groter vierkant maken en die vervolgens op het kussen naaien.Op woensdag 27 oktober 2010 14:42 schreef kirsten. het volgende:
Hoe maken jullie hier de kussens? Ik geloof dat ik wel een granny square nu kan maken maar ik zie het nog even niet voor me hoe daar een kussen van gemaakt wordt. Naai je die er los op, of maak je ze aan elkaar? Omdat ze open zijn kan je ze niet gewoon opvullen toch?
quote:Aah ok. Nou ik kwam er net achter dat ik dácht dat ik de hele tijd een stokje deed, maar ik vergat steeds de 2e keer yarn over. Dus wat ik deed was yarn over, doorsteken, yarn over, doorhalen door alle lussen. Zo heb ik een heel zakje voor de haaknaalden zitten makenOp woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als je een kussen hebt die al een hoes heeft, dan kun je de granny's aan elkaar naaien en daar gewoon een hoes van maken. Of als je de granny's maar aan 1 kant wil hebben, dan kun je van de granny's een groter vierkant maken en die vervolgens op het kussen naaien.
quote:Dat zijn kussenslopen\ hoezen die je om een binnenkussen heen doet. Je kunt de hele hoes haken maar ook één kant haken en die kant vastzetten op een hoes.Op woensdag 27 oktober 2010 14:42 schreef kirsten. het volgende:
Hoe maken jullie hier de kussens? Ik geloof dat ik wel een granny square nu kan maken maar ik zie het nog even niet voor me hoe daar een kussen van gemaakt wordt. Naai je die er los op, of maak je ze aan elkaar? Omdat ze open zijn kan je ze niet gewoon opvullen toch?
quote:Half stokje inderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 15:02 schreef Eska het volgende:
Volgens mij is dat een half stokje. Maar ik kan er naast zitten. 'k Moet nog altijd veel leren.
quote:Ik heb er geloof ik ook een beetje last van. Ik móet leren voor m'n tentamen, maar tegelijkertijd wíl ik granny squares gaan maken om aan een kussen te beginnen. Maar zin om aan iets anders dan die Granny squares te beginnen heb ik niet en ik kan mezelf niet aanzetten tot leren, ik blijf maar op FOK en weet ik hoeveel andere websites hangenOp woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Eska het volgende:
Even beetje haakmoe misschien? Of je zou eigenlijk wel (meer) willen haken, maar het komt er op de één of andere manier toch niet van? In dat geval gewoon je spullen in 't zicht leggen en beetje door haaksels van anderen bladeren. Dat ben je zó weer bezig.
quote:Ja, je kan ze niet zomaar van je pc linken. Je kan ze uploaden op een eigen account bij bv. Mijnalbum.nl, Photobucket, Flickr. Maar je kan ze ook uploaden via imageshack.us, en dan de forum thumbnail code hier plaatsen.Op woensdag 27 oktober 2010 16:40 schreef Truus1981 het volgende:
Ik heb vanmorgen een baby mutsje gemaakt! Weet niet heel goed wat ik ervan moet vinden. Hebben jullie ook weleens dat je denkt: mwah en iedereen om je heen superenthousiast is over je creaties?
Moeten foto's trouwens ergens online staan om toe te kunnen voegen? Is de eerste keer dat ik hier foto's wil toevoegen![]()
quote:dat heel graag, dan kunnen mensen vanaf hun mobiel ook nog mee blijven fokken over het haken...Op woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef phluphy het volgende:
Die foto's zouden wel wat kleiner mogen, ik krijg je haaksels niet eens in beeld.
Volgens mij heb je tegenwoordig, in de nieuwe layout, de optie om de afmetingen aan te geven (maar dat weet ik niet zeker). Nog beter is het om de foto te verkleinen voordat je 'm online zet.
quote:[img=300 of 400] moest je dan gebruiken.Op woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef phluphy het volgende:
Die foto's zouden wel wat kleiner mogen, ik krijg je haaksels niet eens in beeld.
Volgens mij heb je tegenwoordig, in de nieuwe layout, de optie om de afmetingen aan te geven (maar dat weet ik niet zeker). Nog beter is het om de foto te verkleinen voordat je 'm online zet.
quote:ze zijn 3.000px × 4.000px als je dat een heel stuk terugbrengt scheelt dat laadtijd, en dataverkeerOp woensdag 27 oktober 2010 18:11 schreef Truus1981 het volgende:
Gek, ik zie ze wel in normaal formaat... Ff klungelen..
quote:dat heeft geen nut, dan moet hij nl nog altijd die grote foto's van 3000 x4000 pixels laden, beter is echt om te verkleinen op de computer en opnieuw te uploaden. dan blijft t nl voor iedereen leuk om de pagina te ladenOp woensdag 27 oktober 2010 18:12 schreef caroline88 het volgende:
[..]
[img=300 of 400] moest je dan gebruiken.
quote:de bejaarden waren aan t zingenOp woensdag 27 oktober 2010 18:15 schreef phluphy het volgende:
Gimp is idd een fijn programma Caroline, toevallig vandaag weer gebruikt op 't werk.
En ik doe even mee met je vreugedansje.Gewoon, ter verhoging van de feestvreugde!
Ynske, ik kan me voorstellen dat ze 't leuk vonden. Hebben ze zelf ook meegehaakt? Of alleen naar jou gekeken?
quote:Ynske, je bent zeker op tijd! Heb je soms veel buitenlandse adressen?Op woensdag 27 oktober 2010 10:35 schreef Ynske het volgende:
kerst... nog 4 dingetjes en mn kaarten zijn klaaris snel gegaan dit jaar
normaliter ben ik daar echt een stuk later mee
quote:GezelligOp woensdag 27 oktober 2010 18:15 schreef phluphy het volgende:
Gimp is idd een fijn programma Caroline, toevallig vandaag weer gebruikt op 't werk.
En ik doe even mee met je vreugdedansje.Gewoon, ter verhoging van de feestvreugde!
Ynske, ik kan me voorstellen dat ze 't leuk vonden. Hebben ze zelf ook meegehaakt? Of alleen naar jou gekeken?
quote:heb altijd precies hetzelfde met wat ik maak iedereen vind het leuk behalve ik maar als ik dan een dag of 2 verder ben wordt ik zelf ook enthousiast !!Op woensdag 27 oktober 2010 16:40 schreef Truus1981 het volgende:
Ik heb vanmorgen een baby mutsje gemaakt! Weet niet heel goed wat ik ervan moet vinden. Hebben jullie ook weleens dat je denkt: mwah en iedereen om je heen superenthousiast is over je creaties?
Moeten foto's trouwens ergens online staan om toe te kunnen voegen? Is de eerste keer dat ik hier foto's wil toevoegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |