quote:IdeaalOp donderdag 28 oktober 2010 10:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf.. Als stage begint maar even vragen of ik ze daar mag omleggen en balanceren
quote:Als je veel rijdt is het wel degelijk een aanrader hoor!Op donderdag 28 oktober 2010 11:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Mooi, scheelt weer een uitgave.
quote:Dat gaat weer meevallen in de winterOp donderdag 28 oktober 2010 11:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Als je veel rijdt is het wel degelijk een aanrader hoor!
quote:Zeker als je geen ABS/ESP etc. hebt, zoals ik.Op donderdag 28 oktober 2010 11:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Als je veel rijdt is het wel degelijk een aanrader hoor!
quote:ESP moet je in dat geval uitzettenOp donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind ESP echt een drama in de winter. Met ESP aan, en een beetje een goede laag sneeuw, kom ik bijna niet weg bij het stoplicht.
quote:Doe ik ookOp donderdag 28 oktober 2010 12:32 schreef L0we het volgende:
[..]
ESP moet je in dat geval uitzetten
quote:JazekerOp donderdag 28 oktober 2010 11:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Ideaal. Je gaat stage lopen bij een garagebedrijf?
quote:Die zijn tof inderdaad, vooral als door de bezuinigingen de huisarts zelf mag/moet rijden (normaal is er een ambulancechauffeur bij). Heb al eens wat diensten meegereden voor stage*, das echt übervet, om 3.00 's nachts met 180km/h (op de gps) en loeiende sirenes door een 60km/h-zone stuiven en ondertussen de informatie van de 'meldkamer' (dwz. de assistenten op de huisartsenpost) verwerkenOp woensdag 27 oktober 2010 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Het kan nóg beter. Check het kenteken van deze eens?
[ afbeelding ]
Dit zijn dus auto's waarmee vanuit de huisartsenpost op vol gas mee naar spoedeisende patiënten wordt gereden. Die 180k kilometers zijn dus over het algemeen op korte afstanden en op volle snelheid gereden. Lees: het ziet er misschien nog best aardig uit, maar er is niet best mee omgegaan en tweedehands zou ik zo'n ding nóóit willen hebben. Zelfde geldt ook voor taxi's en ex-politiewagens
quote:Hahaha geweldigOp woensdag 27 oktober 2010 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb dat een keertje met een BMW 7-serie met Keyless Go gedaan. Bij de McDonalds op de parkeerplaats gaan staan, motor laten lopen, uitgestapt (heb de sleutel immers in mijn broekzak), en dan de deur op slot gedaan en naar binnen gelopen. Naar een paar minuten stonden de McDonaldspaupers raar te kijken, liepen naar de auto toe en probeerden hem open te krijgen, uiteraard zonder succes.
Ik kom weer aanlopen, leg mijn vinger op de deurhendel, stap in en rij weg terwijl ik de paupers verbijsterd achterlaat.
Dat was lachen.
quote:Mijn oom rijdt een CLS500 AMGOp donderdag 28 oktober 2010 15:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Zag ook wel een stereotype Mercedesrijder vandaag.. Dikke nek, matje, gouden ketting, linkerarm nonchalant bovenop het stuur met een flink horloge
quote:Kon vandaag slalommen tussen de tractorenOp donderdag 28 oktober 2010 17:46 schreef Piles het volgende:
Er is een doorgaande weg afgesloten hier, en nu komt iedereen over mijn polderweg
Geen probleem, als ze als tegenligger dan ook maar een beetje aan de kant durven en mij niet steeds de berm in duwen
quote:Over jou polderweg, ben jij zo beroemd in je dorpje?Op donderdag 28 oktober 2010 17:46 schreef Piles het volgende:
Er is een doorgaande weg afgesloten hier, en nu komt iedereen over mijn polderweg
Geen probleem, als ze als tegenligger dan ook maar een beetje aan de kant durven en mij niet steeds de berm in duwen
quote:Ja, uiteraardOp donderdag 28 oktober 2010 19:17 schreef Purdey het volgende:
Over jou polderweg, ben jij zo beroemd in je dorpje?
quote:Ik ga geen opmerking maken ook...Mag ik je aanraken Piles?
quote:Korte reactie:Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, uiteraardof het komt door m'n auto, dat kan natuurlijk ook een verklaring zijn
![]()
[..]
Ik ga geen opmerking maken ook...
quote:Dank je. Denk ikOp donderdag 28 oktober 2010 19:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Korte reactie:Soms zegt stilte genoeg
quote:Maar je auto is dus beroemd in jou dorp? Jij bent de enigste met een auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |