quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:Het kan nóg beter. Check het kenteken van deze eens?
[
afbeelding ]
Dit zijn dus auto's waarmee vanuit de huisartsenpost op vol gas mee naar spoedeisende patiënten wordt gereden. Die 180k kilometers zijn dus over het algemeen op korte afstanden en op volle snelheid gereden. Lees: het ziet er misschien nog best aardig uit, maar er is niet best mee omgegaan en tweedehands zou ik zo'n ding nóóit willen hebben. Zelfde geldt ook voor taxi's en ex-politiewagens

Die zijn tof inderdaad, vooral als door de bezuinigingen de huisarts zelf mag/moet rijden (normaal is er een ambulancechauffeur bij). Heb al eens wat diensten meegereden voor stage*, das echt übervet, om 3.00 's nachts met 180km/h (op de gps) en loeiende sirenes door een 60km/h-zone stuiven en ondertussen de informatie van de 'meldkamer' (dwz. de assistenten op de huisartsenpost) verwerken

(en ik kan je zeggen, sirenes zijn niet goed voor je concentratie). Had voor de grap eens de routeplanner op m'n telefoon (Google Navigation) ingesteld, die meende dat we er 20min over gingen doen, na 7 min stonden we voor de deur

Zou ik maar niet overnemen, dat soort auto's

*davidov2008 studeert geneeskunde
edit:
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 10:24 schreef von_Preussen het volgende:[..]
Ik heb dat een keertje met een BMW 7-serie met Keyless Go gedaan. Bij de McDonalds op de parkeerplaats gaan staan, motor laten lopen, uitgestapt (heb de sleutel immers in mijn broekzak), en dan de deur op slot gedaan en naar binnen gelopen. Naar een paar minuten stonden de McDonaldspaupers raar te kijken, liepen naar de auto toe en probeerden hem open te krijgen, uiteraard zonder succes.
Ik kom weer aanlopen, leg mijn vinger op de deurhendel, stap in en rij weg terwijl ik de paupers verbijsterd achterlaat.
Dat was lachen.

Hahaha geweldig

Beetje tegenovergestelde als toen op Top Gear, toen JC de auto van Hammond vanaf de parkeerplaats ging verzetten en 'm midden op de weg neerpleurde terwijl de rest gewoon binnen in zo'n Amerikaans wegrestaurant zat te eten. Keyless entry op een Dodge Challenger is blijkbaar niet zo nauwkeurig
[ Bericht 4% gewijzigd door davidov2009 op 28-10-2010 15:02:51 ]