quote:Nja vind het gewoon niet zo grappig, hahaOp woensdag 27 oktober 2010 12:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
zoals ik zei, het is wat absurd. daar moet je dus ook wel van houden,anders vind je hem waarschijnlijk te druk of te overdreven
.
dat gedicht vind ik nogsteeds een van zijn beste stukjes. "ik zou graag op een kleed van schapenvellen, en voor een vuur van hout.... "
quote:Het was al middag
quote:
quote:Jawel hoor.
quote:Wat nou weer.
quote:Dat was heul nie voorspelbaar.
quote:Ja het niveau stijgt hier altijd snel
quote:inderdaad ja. En dan zijn bdh en kk er nog niet eensOp woensdag 27 oktober 2010 18:57 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ja het niveau stijgt hier altijd snel
quote:Moet je nagaan als ze er beiden wel zouden zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad ja. En dan zijn bdh en kk er nog niet eens
quote:QFT
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen SuperrrTuxxx maar SuperrrWomannn.
quote:Arme Tux.Op woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
voor normale mensen is dat inderdaad teveel
quote:Was niet de moeite waard om op te reageren.
quote:
quote:Hoezo? jij bent toch niet normaal? Jij bent super werd er gezegdOp woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was niet de moeite waard om op te reageren.
quote:daar heeft ie wel een punt hoor.. als je super bent ben je niet helemaal normaalOp woensdag 27 oktober 2010 19:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? jij bent toch niet normaal? Jij bent super werd er gezegd
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
daar heeft ie wel een punt hoor.. als je super bent ben je niet helemaal normaal
quote:thanksOp woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
daar heeft ie wel een punt hoor.. als je super bent ben je niet helemaal normaal
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De lengtes van sommige dingen mss.
quote:waar kom jij zo laat vandaan?
quote:Vraag je dat aan Thijs ook altijd?Op woensdag 27 oktober 2010 20:16 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
waar kom jij zo laat vandaan?
quote:Er nog wat van meegekregen ST?Bosschenaar aangehouden voor mensenhandel
DEN BOSCH - Met de aanhouding van een 22-jarige Bosschenaar denkt de politie dinsdag een 'loverboy' te hebben aangehouden. Dat werd woensdag door de politie bekend gemaakt.
De man wordt verdacht van betrokkenheid bij mensenhandel. De politie viel in de Fahrenheitstraat de woning van de man binnen na informatie over het uitbuiten van een meisje. Tijdens een uitgebreid onderzoek zijn diverse getuigen gehoord.
Een woordvoerder van de politie wenste woensdag niets te vertellen over het meisje en haar leeftijd. Ze bevond zich tijdens de inval niet in de woning aan de Fahrenheitstraat.
De Bosschenaar is opgesloten. Hij wordt vrijdag voorgeleid bij de rechter-commissaris.
quote:nee, tegen mij doet ze tenminste liefOp woensdag 27 oktober 2010 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vraag je dat aan Thijs ook altijd?
quote:Nee, jammer.Op woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er nog wat van meegekregen ST?
quote:School
quote:Of t ziekenhuis?
quote:jaaaOp woensdag 27 oktober 2010 21:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moeten we zeker ook carnavallen in oeteldonk over een paar maanden, als echte inburgeraars..
Doet er even niet toe dat we dat al eerder gedaan hebben, maar ok![]()
quote:verpleegstertje?Op woensdag 27 oktober 2010 21:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moeten we maar weer net zo verkleed als vorig jaar, dan herken je Vulpes in iedergeval al
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
verpleegstertje?En jij als dokter of dat toch niet?
quote:Snelweg.Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef bijdehand het volgende:
Als ik carnaval ga vieren ooit dan wil ik heel origineel zijnIdeeen?
quote:hahaha, dat zou wel erg cliché zijnOp woensdag 27 oktober 2010 21:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
verpleegstertje?En jij als dokter of dat toch niet?
quote:dat moet te herkennen zijn inderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
hahaha, dat zou wel erg cliché zijn
trouwens VV dr fobo kan je zo uit halen hoe ze vorig jaar carnaval vierde
quote:Ik heb alleen een sjaal.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Valt echt wel mee hoor. Sommige lopen jaaaaren in dezelfde blauwe kiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:ST toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ga je dit volgend jaar ook niet carnavallen?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Ik heb nog geen idee, jij wel?Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
ST toch!![]()
![]()
Ga je dit volgend jaar ook niet carnavallen?
quote:Ach, ik maak me er niet zo druk om wat andere denkenOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maarrr...
Heb ook ooit gehoord dat het eigenlijk not done is om het jaar erna weer hetzelfde aan te trekken. (of zeiden ze dat nou in maastricht toen ik daar nog woonde.. hoewel oeteldonkers natuurlijk vinden dat ze heel anders/beter carnavallen dan mestreechtenaren
)
Anyway.. Dus waarschijnlijk heb je pech, als je haar daar aan wil herkennen![]()
Dan toch maar een fok!meet
quote:Jep.Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, jij wel?
quote:Ik ga wss niet hoorOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jep.
Waarom ga je niet met bdh? Kunnen jullie
het samen 'niet' vieren.
quote:Wat dacht je van zomercarnaval.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ach, tis altijd of een te hete kroeg of buiten koukleumen.Ze zouden het eigenlijk 's zomers moeten doen.
quote:Dit is Nederland. Hier kunnen we tegen kouOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ach, tis altijd of een te hete kroeg of buiten koukleumen.Ze zouden het eigenlijk 's zomers moeten doen.
quote:Maar dat is weer anders.Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat dacht je van het zomercarnaval.
quote:Afgelopen keer moest ik bijna mijn voeten amputeren, ik kreeg ze niet meer warm.Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is Nederland. Hier kunnen we tegen kou
quote:Daar heb ik nooit last vanOp woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Afgelopen keer moest ik bijna mijn voeten amputeren, ik kreeg ze niet meer warm.
quote:Dat gevoel ken ik. Ben vandaag en morgen gelukkig aan het werk
quote:inderdaad, wat denken ze wel niet! succes in ieder geval.Op donderdag 28 oktober 2010 09:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
He, ik heb straks ook tentamen![]()
hoe durven ze die dingen toch te geven.. altijd maar dat leerwerk, pff
quote:
quote:Hallo tumorOp donderdag 28 oktober 2010 16:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hallo pinguïn![]()
[..]
Hallo olifant
quote:Hallo bezorgdienst
quote:[..]
Hallo olifant
quote:Ik doe toch niks man.Op donderdag 28 oktober 2010 16:18 schreef FedExpress het volgende:
Tja, jullie noemden jezelf geen mensen. Nu niet haten dan
quote:Dan moet je geen "jullie" zeggen.
quote:je m'excuseOp donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan moet je geen "jullie" zeggen.
quote:
quote:/careOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef DuTank het volgende:
mensen, het niveau mag best iets hoger, zo laag zit ik niet eens
quote:stiekem zit je nu te huilen in een hoekje, geeft niet hoor
quote:Je woont in Amsterdam, dieper kan je niet zinkenOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef DuTank het volgende:
mensen, het niveau mag best iets hoger, zo laag zit ik niet eens
quote:QFTOp donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam, dieper kan je niet zinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |