quote:shit, weer een van t lijstje af te strepenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen humor, niet painten, oh noes, wat zijn dan je skillz?????
![]()
quote:nou dat dusOp dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh datJa dat zou ik ook bij de meeste collega's niet hoeven zien
![]()
quote:Oh, kan dat niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeh, doen mensen dat. Echt schandalig. Dat dat kan in Nederland, neuken op z'n hondjes en dan spank-bewegingen maken
quote:Ja dat was die toch... Een meisje zonder condoom op z'n hondjes doen en dan zeggen dat je een SOA hebt en kijken hoe lang je kan blijven zitten...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Die rodeo, dat was dat standje met zonder condoom en dat spugen toch?
Wat was die andere nou nog es?
Oh, ik heb net de kaarsjes aangemaakt hier![]()
Eliesje, je weet waar mn huis woont, wat wil je eten vrijdagaaf?
quote:DOH, hoe kan IK nou de Spiderman vergetenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat was die toch... Een meisje zonder condoom op z'n hondjes doen en dan zeggen dat je een SOA hebt en kijken hoe lang je kan blijven zitten...
Of de Spiderman, op z'n hondjes seksen, dan in je hand komen, op dr schouder tikken en het zaakje vol in d'r ogen (of op dr wekker) gooien![]()
quote:Ja das de piraat toch? dan moet je haar ook nog tegen de schenen schoppen. Dan huppelt ze op 1 been rond met een hand voor haar oog.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
en eentje zeiden ze op zn hondjes, op de rug spugen op t moment dat je komt, en dan draait ze om en in de gezicht spuiten
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik kan lekker painten...:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou hup; niet miepen, maar aan je werk!
quote:Paintje misschien?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Die rodeo, dat was dat standje met zonder condoom en dat spugen toch?
Wat was die andere nou nog es?
quote:Eliesje, je weet waar mn huis woont, wat wil je eten vrijdagaaf?
quote:Ik ga het je niet vertellen. Je bent jong; bedenk zelf maar iets
quote:Maar ik ben niet zo lenig enzoOp dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga het je niet vertellen. Je bent jong; bedenk zelf maar iets
quote:hihi kan t me goed voorstellen dat je die niet meer serieus kunt nemenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt zo een leuk programma
Vriendin van me heeft een vriend die sprekend op matsoe matsoe lijkt, inclusief accent, echt, ik kan die gast nu nooit meer serieus nemen.
Het helpt ook niet dat ie telkens mompelt "ik doe tuintjes, voortuintjes, zijtuintjes, achtertuintjes"
quote:Vind iets uit dat bij je mogelijkheden past
quote:jaOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
Okee, iedereen die foto's en/of naam van mn neefje wil; meldt het hier even?
quote:Oefening baart kunst hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo lenig enzo
quote:Meldt!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
Okee, iedereen die foto's en/of naam van mn neefje wil; meldt het hier even?
quote:vacuum gezogenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind iets uit dat bij je mogelijkheden past
Begin gewoon met ondersteboven zoenen en kijk waar je uitkomt!
quote:Ik zal het eens in de groep gooienOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind iets uit dat bij je mogelijkheden past
Begin gewoon met ondersteboven zoenen en kijk waar je uitkomt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |