quote:shit, weer een van t lijstje af te strepenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen humor, niet painten, oh noes, wat zijn dan je skillz?????
![]()
quote:nou dat dusOp dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh datJa dat zou ik ook bij de meeste collega's niet hoeven zien
![]()
quote:Oh, kan dat niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeh, doen mensen dat. Echt schandalig. Dat dat kan in Nederland, neuken op z'n hondjes en dan spank-bewegingen maken
quote:Ja dat was die toch... Een meisje zonder condoom op z'n hondjes doen en dan zeggen dat je een SOA hebt en kijken hoe lang je kan blijven zitten...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Die rodeo, dat was dat standje met zonder condoom en dat spugen toch?
Wat was die andere nou nog es?
Oh, ik heb net de kaarsjes aangemaakt hier![]()
Eliesje, je weet waar mn huis woont, wat wil je eten vrijdagaaf?
quote:DOH, hoe kan IK nou de Spiderman vergetenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat was die toch... Een meisje zonder condoom op z'n hondjes doen en dan zeggen dat je een SOA hebt en kijken hoe lang je kan blijven zitten...
Of de Spiderman, op z'n hondjes seksen, dan in je hand komen, op dr schouder tikken en het zaakje vol in d'r ogen (of op dr wekker) gooien![]()
quote:Ja das de piraat toch? dan moet je haar ook nog tegen de schenen schoppen. Dan huppelt ze op 1 been rond met een hand voor haar oog.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
en eentje zeiden ze op zn hondjes, op de rug spugen op t moment dat je komt, en dan draait ze om en in de gezicht spuiten
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik kan lekker painten...:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou hup; niet miepen, maar aan je werk!
quote:Paintje misschien?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Die rodeo, dat was dat standje met zonder condoom en dat spugen toch?
Wat was die andere nou nog es?
quote:Eliesje, je weet waar mn huis woont, wat wil je eten vrijdagaaf?
quote:Ik ga het je niet vertellen. Je bent jong; bedenk zelf maar iets
quote:Maar ik ben niet zo lenig enzoOp dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga het je niet vertellen. Je bent jong; bedenk zelf maar iets
quote:hihi kan t me goed voorstellen dat je die niet meer serieus kunt nemenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt zo een leuk programma
Vriendin van me heeft een vriend die sprekend op matsoe matsoe lijkt, inclusief accent, echt, ik kan die gast nu nooit meer serieus nemen.
Het helpt ook niet dat ie telkens mompelt "ik doe tuintjes, voortuintjes, zijtuintjes, achtertuintjes"
quote:Vind iets uit dat bij je mogelijkheden past
quote:jaOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
Okee, iedereen die foto's en/of naam van mn neefje wil; meldt het hier even?
quote:Oefening baart kunst hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo lenig enzo
quote:Meldt!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
quote:vacuum gezogenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind iets uit dat bij je mogelijkheden past
Begin gewoon met ondersteboven zoenen en kijk waar je uitkomt!
quote:Ik zal het eens in de groep gooienOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Moet ik nog melden?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
quote:Ondersteboven zoenen?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Joehoe!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
quote:oeh linkje?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oefening baart kunst hoor
Er was toch ooit ook een topic met dat soort standjes?
quote:MuisOp dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Joehoe!
Doe mij de 'en'-optie maar!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik gooi maar eens wat poesjes in deze discussie.![]()
[ afbeelding ]
Wulpse deerne
[ afbeelding ]
quote:OMG die eersteOp dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik gooi maar eens wat poesjes in deze discussie.![]()
[ afbeelding ]
Wulpse deerne
[ afbeelding ]
quote:Heb je me zo erg gemist?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MuisJe bent er weer.
Hoe was het ziekenhuis? Nog zustertjes met 8mm lang haar?
quote:Die film stond nog op mn verlanglijstje , maar nu twijfel ik ineens
quote:Hebben ze iets akeligs gedaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef Muis006 het volgende:
Heb je me zo erg gemist?
Ging goed hoor! In het voorjaar mag ik weer terugkomen.
quote:Door deze éne zoen, ja?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die film stond nog op mn verlanglijstje , maar nu twijfel ik ineens
quote:
quote:Op dit moment nog live te bewonderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Gelukkig maarOp dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Nee hoor helemaal niet!
Ik moest gewoon op controle.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
Oh Ynske, hier de standjes gekopieerd uit een seks-topic (niet degene die ik bedoelde, maar die kon ik even niet vinden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Geef 'm een nat washandjeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:52 schreef Muis006 het volgende:
Mijn mister leest de post van Tombo, vervolgens zie 'ie die van Cat en zegt:
"Waarom staat dit in hetzelfde topic? Ik vind het een beetje eng"
quote:Maar hij heeft me toch al een paar keer gezien?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:52 schreef Muis006 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je hem vertellen dat ik vrijdag bij Tombo ga logeren? Ah, toe?En dan posten hoe hij reageert?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Ik ben blij dat ik die baby niet in dit topic gezet hebOp dinsdag 26 oktober 2010 19:52 schreef Muis006 het volgende:
quote:Vertel maar wat je al kan, dan zeggen wij wel of je nog wat kan lerenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
Kamasutra??? Waar? waar? kan ik wat leren?
quote:Nee, maar voor jou maak ik een nieuwe
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vertel maar wat je al kan, dan zeggen wij wel of je nog wat kan leren
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:00[/url] schreef Ssserpente het volgende:
Mn oor... Ik had een natte vinger in de zijne gestopt.
quote:Noem jij mijn kittens nu vies?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Nou foei, zulks een vuiligheid in dit topique!
quote:En bij die dame ga ik vrijdag losjeeren.
quote:Nou hé.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Nou foei, zulks een vuiligheid in dit topique!
quote:Sterkte!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En bij die dame ga ik vrijdag losjeeren.
quote:Whehehe, eind december lig je met haar in een 140 x 200 bedjeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Ik heb geld gekregen van UIO om je daar te krijgenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Ik ben een heel braaf meisje!
quote:* ferrari_roodmeldt zichOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
quote:En, hoe duur ben ik?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geld gekregen van UIO om je daar te krijgen
quote:Goezzo!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Centjes zijn trouwens binnen Greysie
quote:Als het lukt hoef jij geen Shabu te betalen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het lukt hoef jij geen Shabu te betalen
quote:Nee, die viezigheid van dat andere schorriemorrie waar je bij gaat slapen dit weekend!
quote:Nou!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die viezigheid van dat andere schorriemorrie waar je bij gaat slapen dit weekend!
quote:Wie is nog meer schorriemorrie dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die viezigheid van dat andere schorriemorrie waar je bij gaat slapen dit weekend!
quote:Ow, gelukkig.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Sjef en Nelis natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie is nog meer schorriemorrie dan?
quote:Oh ik dacht dat jij m al gezien had en toen dacht ik tis vast niet mijn soort filmOp dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Door deze éne zoen, ja?
Ik ga hem alsnog gewoon kijken. Sterker nog, ik ga hem nu JUIST kijken
quote:Van waar????????
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij m al gezien had en toen dacht ik tis vast niet mijn soort film![]()
Zoooo, ff de afwas gedaan en een boel vieze praatjes gemist
quote:Uhuh.
quote:Dat ligt er te dik bovenop oh-oh.
quote:van bij mijn vader, was even wat pc probleempjes aan het fixen
quote:Ik heb vaakaaaansieOp dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Goezzo!
Oh, nu bedenk ik me dat ik je PM nog niet heb beantwoordDie zag ik vanmorgen heel vroeg (je was nog laat aan het PMen!
) en daarna naar het werk en toen vergeten. Maar daar gaan we het idd even over hebben de 6e, want dat gaat niet lekker.
quote:jepOp dinsdag 26 oktober 2010 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Zwabber, deed jij een kleine edit?
Ik zag ineens je post veranderen
quote:Heerlijk hysterisch gedoe van verwende rijkeluiskindjes he?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:23 schreef tombolafan het volgende:
OMG, ik kijk de kardashians, en een van die meiden heeft voor haar vriendje een sexy kalender gemaakt maar haar moeder dacht dat het een opdracht was en heeft ze laten drukken en naar winkels laten brengen
quote:Wat ben je toch een braaf en schattig kindOp dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van bij mijn vader, was even wat pc probleempjes aan het fixen
en heb daarna heel erg zen mijn LP's en de speler schoon zitten maken en een verse schone plaat zitten luisteren
en ik heb ook meteen drie nieuwe besteld
quote:Oooooh die zijn echt zo gek als een deurOp dinsdag 26 oktober 2010 20:23 schreef tombolafan het volgende:
OMG, ik kijk de kardashians, en een van die meiden heeft voor haar vriendje een sexy kalender gemaakt maar haar moeder dacht dat het een opdracht was en heeft ze laten drukken en naar winkels laten brengen
quote:wat is hier braaf en schattig aanOp dinsdag 26 oktober 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een braaf en schattig kind
quote:oke het is niet bepaald ruig en mannelijk, dat geef ik je, maar schattig?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is hier braaf en schattig aan
quote:bootOp dinsdag 26 oktober 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
'Your boob is really squishy. Your bood is really squishy! YOUR BOOB IS REALLY SQUISHY!!!''
quote:Crap.
quote:Vanmiddag salade van gehad.
quote:Vroege avond.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Gb!
@Tombola en Cat, wanneer gaan jullie nou naar Shabu? Zaterdag lunch of avond?
Ik verheug me nu vast, voor jullie!
En een paar dagen later gaat Tombola weer
quote:Wij gaan toch ook naar Shabu zaterdag?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Gb!
@Tombola en Cat, wanneer gaan jullie nou naar Shabu? Zaterdag lunch of avond?
Ik verheug me nu vast, voor jullie!
En een paar dagen later gaat Tombola weer
quote:Owja?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij gaan toch ook naar Shabu zaterdag?
quote:Uhuh, echt waaaaar!
quote:whehehe, wat rekent Greys per uur om met jou om te gaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uhuh, echt waaaaar!![]()
pm je nog even je rekeningnummer + bedrag? Maak ik het morgen over!
quote:Hooooi Ingsebeeb
quote:VeelOp dinsdag 26 oktober 2010 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, wat rekent Greys per uur om met jou om te gaan?
quote:
quote:Uhuh! Ik vond 'm ook wel leuk in deze contextOp dinsdag 26 oktober 2010 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
Gb ik zie nu pas dat je een quote uit A Clockwork Orange in je sig hebt staan!
quote:Hangt er van af hoeveel sushi je eet, vrees ikOp dinsdag 26 oktober 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is wel goed voor je lijn
al die sushi dan hé
quote:want deze SC zit ook vol met a bit of the old ultra-violenceOp dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uhuh! Ik vond 'm ook wel leuk in deze context
quote:Hangt er van af wie er online isOp dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
want deze SC zit ook vol met ultra-violence
quote:waar waar waar!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
Oh hoezee, een vreselijk foute chick flick met Hugh Grant op tv die ik nog nooit gezien heb.
Ik wist niet dat het bestond
quote:RTL8. Met Mandy Moore ook.
quote:Hangt er van af of het vers is.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is wel goed voor je lijn
al die sushi dan hé
quote:Hihi weer een niet sushi eterOp dinsdag 26 oktober 2010 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hangt er van af of het vers is.
Bedorven sushi is beter voor de lijn denk ik![]()
Sushi
quote:LekkerOp dinsdag 26 oktober 2010 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi weer een niet sushi eter![]()
Whoopie veegt haar oogjes af aan haar kussentje en likt het dan af
quote:whehe ik zag net ook bij jouw post wat veranderenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Daar verbaas ik me met de katten ook wel es over; hebben ze hun stinkende best (whehe) op de bak gedaan, gaan ze daarna uitgebreid de bipsebaps zitten wassen
quote:En ná de bipsebaps de rest van hun lijf.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Daar verbaas ik me met de katten ook wel es over; hebben ze hun stinkende best (whehe) op de bak gedaan, gaan ze daarna uitgebreid de bipsebaps zitten wassen
quote:En daarna bij het vrouwtje hangen en proberen vrouwtjes neus te likkenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ná de bipsebaps de rest van hun lijf.
quote:En dan verbaasd zijn als je daar even geen trek in hebt.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daarna bij het vrouwtje hangen en proberen vrouwtjes neus te likken
quote:hij probeert gewoon een dirty sanchezOp dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daarna bij het vrouwtje hangen en proberen vrouwtjes neus te likken
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij probeert gewoon een dirty sanchez
quote:conclusie: kauwstaven zijn niet geschikt om mee te gourmettenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaai Kukel.
Hoe staat het met de kauwstaven en de gourrrrmet?
quote:En op het gourmetstel moet je niet kauwen.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
conclusie: kauwstaven zijn niet geschikt om mee te gourmetten
quote:Oh ja fijnOp dinsdag 26 oktober 2010 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij probeert gewoon een dirty sanchez
quote:Ja hoi daar hebben we
quote:zo scherp dat het soms een beetje pijn doetOp dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zwabbel, zwabbel....wat ben je toch scherp
quote:Ik vraag je watOp dinsdag 26 oktober 2010 20:57 schreef Qwea het volgende:
ik kijk nog steeds het debat. Pechtold zette ff mooi die SGP'er op zijn plek.
quote:onder de jurk van de pastoor?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:57 schreef Qwea het volgende:
ik kijk nog steeds het debat. Pechtold zette ff mooi die SGP'er op zijn plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |