quote:Ik heb nog getwijfeld mijn mening volledig te veranderen omdat het toevallig ook die van jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Ik had het gedaan in jouw plaats hoor, kom op zeg, er zijn grenzen!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog getwijfeld mijn mening volledig te veranderen omdat het toevallig ook die van jou was.
Ik vond het al wat eng!
quote:REJECTED!!
quote:Ik dacht dat jullie nog es gingen schuivenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben
Maar dan toch niet
Is er wel al een lijstje wie er zeker weten meegaan?
quote:Ja he?
quote:Ik heb op nieuw topic geklikt en er kwam werkelijk waar geen OPOp dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Vooral dat de OP dan meegenomen wordt, automagisch!
Moet je er alleen weer aan denken het nummertje met 1 op te hogen
quote:Niet?! Echt?! Ik heb geen zin in nog langer dekens op mn kapstokOp dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie nog es gingen schuiven
quote:Dan stond ie ook al niet in de vorige denk ikOp dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb op nieuw topic geklikt en er kwam werkelijk waar geen OP
quote:Je moet ook op nieuw deel klikken mutsieOp dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb op nieuw topic geklikt en er kwam werkelijk waar geen OP
quote:present!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan stond ie ook al niet in de vorige denk ik
quote:Is dat bij elk topic, of moet je dat aanvragen?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Ja he?
Vooral dat de OP dan meegenomen wordt, automagisch!
Moet je er alleen weer aan denken het nummertje met 1 op te hogen
quote:Waarom?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet ook op nieuw deel klikken mutsie
quote:Neuh, beetje ongelukkige afspraak gemaakt.
quote:Niet als ik er niet benOp dinsdag 26 oktober 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom?
Die OP komt dr hoe dan ook wel
quote:Laat het los Tombo.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben
Maar dan toch niet
Is er wel al een lijstje wie er zeker weten meegaan?
quote:Bij elk topic. Dat blauwe linkje bedoel je toch, nieuw deel?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat bij elk topic, of moet je dat aanvragen?
quote:Whehehe ze hadden het er laatst wel over, omdat dr iemand niet mee kon , ( GB geloof ik?) en toen pakte in de popcorn en toen hielden ze er over op.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet?! Echt?! Ik heb geen zin in nog langer dekens op mn kapstok
quote:Als je dr niet bent kun je ook nie huilebuilen over een OPloos topic mopOp dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet als ik er niet benEn alleen bij nieuw deel komt de OP mee
quote:Hoe laat ook alweer?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, beetje ongelukkige afspraak gemaakt.
quote:Ah, dat scheelt een stuk voor mijn lapo-fobie.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Bij elk topic. Dat blauwe linkje bedoel je toch, nieuw deel?
Dan zet ie een nieuw deel van dat topic voor je klaar, met dezelfde OP en dezelfde TT.
Moet je er alleen ff #2 ofzo van maken.
quote:We hielden er over op omdat Elies dan weer niet kon, niet om jouw popcorn, truffelOp dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe ze hadden het er laatst wel over, omdat dr iemand niet mee kon , ( GB geloof ik?) en toen pakte in de popcorn en toen hielden ze er over op.
quote:Nee hè, er komt echt weer shit aan op de buienradar.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
Hoe laat ook alweer?![]()
*neuriet 'Let it snow'.
quote:Dat zeg ik toch ook niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
We hielden er over op omdat Elies dan weer niet kon, niet om jouw popcorn, truffel
quote:Nou nee, want ik had Qwea beloofd om haar troep op te halen als ze toch maar niet mee ging, dus ik wil iig weten of zij nog gaatOp dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat het los Tombo.Heb ik ook gedaan en dat maakt het leven een stuk makkelijker.
Wij gaan dat zaterdag eens mooi regelen voor ons tweetjes.
quote:6 november komt er sneeuwOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hè, er komt echt weer shit aan op de buienradar.
quote:OF weeralarm
quote:OH!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Ik pakte de popcorn en het hield op, dat zeg ik!
quote:Waar was jij eigenlijk toen het triootje begonOp dinsdag 26 oktober 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
We hielden er over op omdat Elies dan weer niet kon, niet om jouw popcorn, truffel
quote:Had je maar vast half zekerheid! Jij gaat wel zo knetterhard tegen de muur gedrukt worden op 6 november
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hè, er komt echt weer shit aan op de buienradar.
quote:Toen was ik moodyOp dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar was jij eigenlijk toen het triootje begon
quote:Een plan! Een Plan! EEN PLAN!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, het DTH bezoek is van twee tot vier.
Dus zo rond half één in de Mac ofzo?
quote:Alle keren dat ik naar DTH zou gaan/ging was er weeralarm of sneeuw hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je maar vast half zekerheid! Jij gaat wel zo knetterhard tegen de muur gedrukt worden op 6 november
quote:YesssssssssssssssOp dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
quote:Vul even aan wie wat al heeft gekocht?Jullie zijn van harte welkom.Bezoek zoals bekend tussen 2 en 4 uur.
Wat we goed kunnen gebruiken:
allesreinigers, vuilniszakken groot en normaal, eenpersoonshoeslakens,
fleecedekens, dettol, kauwstafen van buffelhuid groot en klein, keukenrollen.
Misschien zie ik jullie dan.
groetjes Fuzzy
quote:Wedden dat jij nergens meer heen gaat als ik je klemvast tegen het metselwerk heb gedrukt?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
Maar kom maar op, wedden dat ik harder ren dan jij?
quote:Ow lekker, Mac-cenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, beter dan
Voel je je nu weer wat vrolijker?
quote:2 keer op een dag is het nog lekkerder.
quote:Aaaaw
quote:Andy allesreinigert van de Ceetausend eurowochenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet meer of ik wasmiddel of allesreiniger heb gekocht.![]()
Mijn auto ruikt er iig al naar. Maar ik ben te lui om te checken.
quote:Hij wordt steeds donkerder.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
Satsu heeft echt mooie kleurtjes
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Andy allesreinigert van de Ceetausend eurowochen
quote:Danke sehr.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Andy allesreinigert van de Ceetausend eurowochen
quote:Jep, 16 flessen,
quote:Dat zeurstemmetjeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
Hier, een kopje van Boor, heel subtiel, voor jullie
quote:Whahaha das geen kopje das gewoon zn neus lomp stoten tegen de camera / telefoon.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
quote:pokOp dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahaha das geen kopje das gewoon zn neus lomp stoten tegen de camera / telefoon.
Mr. Boorjengels
quote:Wanneer gaan we samen Singstar doen?
quote:houd uw witte en lapjeskatten gescheiden in de wasOp dinsdag 26 oktober 2010 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, 16 flessen,
Voor de bonte was, zet je dat er ook ff bij?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen Singstar doen?
Je lijkt me een heerlijke medezangert
quote:Jullie zijn van harte welkom.Bezoek zoals bekend tussen 2 en 4 uur.
Wat we goed kunnen gebruiken:
allesreinigers, vuilniszakken groot en normaal, eenpersoonshoeslakens,
fleecedekens, dettol, kauwstafen van buffelhuid groot en klein, keukenrollen.
Misschien zie ik jullie dan.
groetjes Fuzzy
quote:Hij stoot zn neus niet hij geeft kohopjes
quote:Allebéi!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij stoot zn neus niet hij geeft kohopjes![]()
quote:JIJ OETLUL!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebéi!
Ik ben echt een oetlulNet na het werk naar de supermarkt geweest voor lampjes omdat er twee stuk zijn. Nu bedenk ik me dat ik van alles gekocht heb, maar geen lampjes.
[Cartman] God dammit![/Cartman]
quote:Arme BoorOp dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
quote:Zoals een collega van me zei:'wie zijn hoofd niet gebruikt, moet zijn benen gebruiken.'Op dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Behóórlijk ja
Nou, ik ga maar weer ff dan![]()
quote:BwheheheheOp dinsdag 26 oktober 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals een collega van me zei:'wie zijn hoofd niet gebruikt, moet zijn benen gebruiken.'
quote:Laat me raden; allerlei snaai en vreetspul heb je wel?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebéi!
Ik ben echt een oetlulNet na het werk naar de supermarkt geweest voor lampjes omdat er twee stuk zijn. Nu bedenk ik me dat ik van alles gekocht heb, maar geen lampjes.
[Cartman] God dammit![/Cartman]
quote:Lekker tukken!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden; allerlei snaai en vreetspul heb je wel?![]()
Nog ff de plint doen en dan kap ik echt.
Met het uitzetraam heb ik direct de buitenkant ook geschilderd zag ik net![]()
En ik heb een zere rug....zo maar es op de slaapkamert kijken hoe de beebies het daar volhouden
quote:Heb je geen 06 van de buuf om te smsen?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom al ik weet niet hoe lang niet in mn hotmail en ik wil de buuf mailen of ze zo mee wil wandelen
quote:Jawel, maar die ziet ze vaak pas als ze al naar huis gaat en dat is het al wat laat, ik wil meteen gaan als we klaar zijn met werkenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je geen 06 van de buuf om te smsen?
quote:Oh wat tof, heb je gave foto's?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Ik heb niks gekocht, ga ook niet kopen maar doneer wel aan jullie of DTH direktMet wie kan ik meerijden?
http://www.zie.nl/video/o(...)naleerd/m1fzq24fpr2s. Foto's volgen
quote:En laat je die daar dan achter?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo,
Ik ben Loveless85, ik ga ook mee naar DTH en ik prop als bagage Greys in mijn kofferbak.
quote:Nee, ik volg vanalles maar dat nietOp dinsdag 26 oktober 2010 16:25 schreef Qwea het volgende:
jezus, volgt iemand dat debat? Wat een ongelofelijke klootzak zeg die Blok. Niet ingaan op vragen, antwoorden overslaan, op de man spelen, ect.
quote:Echt waar. Ik heb nu al in een half u 8 jaar balkenende irritatie bij die kerelOp dinsdag 26 oktober 2010 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik volg vanalles maar dat niet
quote:SsssssssssshhhhhtOp dinsdag 26 oktober 2010 16:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben jij dat die steeds achter me aanloopt
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:29 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was wel een vrije middag waard. NB. in de link stond "vogelaars spreken van een invasie van pestvogels". Buurtbewoners spraken van een invasie van vogelaars't Zag wit van de lange lenzen.
quote:PM graag over jouw functieomschrijvingOp dinsdag 26 oktober 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Ssssssssssshhhhht![]()
We hebben hier een collega, oudere man, die heel goed is in zijn werk, maar enigszins gek verder.
Staat ie net boven , horen we sirenes buiten.
Dus ik roep " oh shit Fred, ga je verstoppen ergens, ze komen je halen!"
Fred gniffelt wat en loopt wat panisch rond ( doet ie altijd) "oh jee oh jee en nu?"
Ik "Ga je nou verstoppen!! dan zeg ik wel dat je dr niet bent!"
Hij "dat geloven ze noooooooooooooit ik ben dr altiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjd"
Ik:"mij gelooft iedereen, ik ben echt een pro in liegen"
hij"ow jaaaaaa, daar betalen we jou voor he, ik moet zeggen, we hebben nog nooit zo een goede glashard liegende juf gehad als jij"
Ik ben gewoon ontroerd
![]()
quote:nee, dat zijn spotvogelsOp dinsdag 26 oktober 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook pestvogels hier.
Zijn dat trouwens mockingbirds?
Van dat vreselijk mooie boek?
![]()
Denk het wel he, nu vind ik ze NOG toffer
quote:Kut ja.
quote:Je weettoch wat ik ben?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
PM graag over jouw functieomschrijving
quote:
quote:NopeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook pestvogels hier.
Zijn dat trouwens mockingbirds?
Van dat vreselijk mooie boek?
![]()
Denk het wel he, nu vind ik ze NOG toffer
quote:Ik weet wáár je bent, maar niet wát je bent
quote:verrekOp dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nope![]()
Mockingbird:
[ afbeelding ]
Kan je vertalen als spotvogel, maar de (Nederlandse iig) spotvogel ziet er toch anders uit:
[ afbeelding ]
quote:Nee maar na 9 jaar keihard liegen de hele dag door voor mn beroep vervaagt soms die werk/privé lijn wel es net wat te makkelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet wáár je bent, maar niet wát je bent
Overigens: wát je bent zegt niet veel over wat je doet. Wat ik bén past totaal niet bij wat ik hele dagen doe. Om maar eens een voorbeeld te noemen
quote:Ik ook, ik ga nog wel op zoek naar een foto waar er eentje heel scherp op staat, om mooi uit te vergroten maar ik moet nu eerst even de stad in (winterjas kopen, brrrr).
quote:Je enkelbanden niet?
quote:Please show us more laterOp dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga nog wel op zoek naar een foto waar er eentje heel scherp op staat, om mooi uit te vergroten maar ik moet nu eerst even de stad in (winterjas kopen, brrrr).
quote:Ow, PA is cooolOp dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar na 9 jaar keihard liegen de hele dag door voor mn beroep vervaagt soms die werk/privé lijn wel es net wat te makkelijk![]()
Ik ben hun P.A.
quote:Ja, zo moeilijk is dat dus niet te bedenken blijktOp dinsdag 26 oktober 2010 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, PA is coool
En waar lieg je zoal over? "Nee meneer de klant, hij ligt echt niet onder mijn bureau hoorEn ik ook niet onder hut hunne
"
quote:Gut, ik heb een talentOp dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja, zo moeilijk is dat dus niet te bedenken blijkt
quote:Doe dr wat mee
quote:Lijkt me wel heftig gaaf om eens te zeggen: Ej, kijk uit wat je me flikt, want ik ben de PA van [insert him]!" Ik moet het doen met: "Ey, kijk uit wat je me flikt, want wij verkopen snijmachines en weegschalen. Hoor. Dus!"
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt me wel heftig gaaf om eens te zeggen: Ej, kijk uit wat je me flikt, want ik ben de PA van [insert him]!" Ik moet het doen met: "Ey, kijk uit wat je me flikt, want wij verkopen snijmachines en weegschalen. Hoor. Dus!"
Klinkt toch anders...
quote:Ik zou er wel van schrikken denk ik. Vrijwel zeker aan het kortste eind gaan trekken, ontmoedigt toch wel enigszinsOp dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
vrienden van me hebben er een handje van dat snel te roepen als er derden bij zijn
![]()
Oh-oh, bel je baaaaaaas!
![]()
Magoe, mocht t nodig zijn hoef ik maar in mn vingers te knippen natuurlijk
quote:Aaaaaaaaw.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er wel van schrikken denk ik. Vrijwel zeker aan het kortste eind gaan trekken, ontmoedigt toch wel enigszins
Ik blijf er verre van; wij verliezen altijd alles. Zoek je stront, dan moet je bij mijn broer in de buurt gaan zitten. Geheid dat het je kant op komt en je vol raakt
quote:*bibber*Op dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt me wel heftig gaaf om eens te zeggen: Ej, kijk uit wat je me flikt, want ik ben de PA van [insert him]!" Ik moet het doen met: "Ey, kijk uit wat je me flikt, want wij verkopen snijmachines en weegschalen. Hoor. Dus!"
Klinkt toch anders...
quote:Ik ga het toch eens doen. Gewoon, omdat het kanOp dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaaw.
Nou, je mag me altijd bellen hoor![]()
Dan poeier ik je professioneel af
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga het toch eens doen. Gewoon, omdat het kan
Owkee, laptop uit en naar huis met de geit!
quote:Googel is je vriend
quote:Wauw, mooi Barbaaf!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:29 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was wel een vrije middag waard. NB. in de link stond "vogelaars spreken van een invasie van pestvogels". Buurtbewoners spraken van een invasie van vogelaars't Zag wit van de lange lenzen.
quote:Gebruik je FOK! mobiel? Anders gewoon pagina's uitzettenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:19 schreef APK het volgende:
Ik mis in de nieuwe layout dat je kon zien welke pagina van een topic je al gelezen had.
quote:Ook, maar dit is op de gewone 'putah.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
Gebruik je FOK! mobiel? Anders gewoon pagina's uitzetten
quote:Ik sneak wel in Tombo's kofferbak.En met wie rijdt jij mee naar DTH?
quote:Ze heeft vast nog een achterbankOp dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef APK het volgende:
Ik sneak wel in Tombo's kofferbak.
Oh nee, die is vol.
quote:Gewoon vroeg naar bed gaan vanavond; doe ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
Moe.
To tukkie or not to tukkie, that is the question.
quote:Eet smakelijk!
quote:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNEEEE HUNDREEEEEEEEEEEEEEEEEEED AND EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIGHTYYYYDEN HAAG - Een 26-jarige Rotterdammer moet woensdag voor de rechtbank in Den Haag verschijnen omdat hij wordt verdacht van het afpersen van darter Raymond van Barneveld. Dat blijkt dinsdag uit informatie van justitie.
De Haagse darter en zijn vrouw zouden zijn afgeperst voor ruim 10.000 euro.
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) ontvingen ze thuis sms'jes en telefoontjes met bedreigende teksten als: ''Denk aan je kinderen! En vrouw! Scholen zijn bekend en dergelijke''.
Van Barneveld werd bovendien opgedragen om met het geldbedrag naar Rotterdam te rijden. Het is onduidelijk of hij het geld heeft betaald.
Sekstape
Christopher P. zou volgens zijn advocaat Sam Lodder ervan worden beschuldigd de darter met een sekstape te hebben gechanteerd. Op de video zou 'Barney' met een andere vrouw te zien zijn, aldus Lodder.
De afperser zou gedreigd hebben om de opname naar SBS6 te sturen of eigenhandig op internet te plaatsen. P. wordt ervan beschuldigd tussen 16 maart en 19 april dit jaar Van Barneveld herhaaldelijk te hebben lastiggevallen. De verdachte ontkent iedere betrokkenheid.
Nooit gevonden
Die 'andere vrouw' zou afkomstig zijn uit Assen en een kennis van P. zijn. Zij zou de meervoudig wereldkampioen darten in 2006 hebben ontmoet tijdens een demonstratiewedstrijd.
Dit jaar zou 'Barney' het 'intieme contact' - zoals hij het volgens Lodder zelf noemt - hebben beëindigd. Iemand in de omgeving van de vrouw zou de darter hebben willen chanteren. De sekstape is volgens Lodder nooit gevonden.
quote:Ik denk dat hij beter random mensen had kunnen bellen en dreigen die video aan ze te laten zien. Ik zou zo 10.000 euri dokken het NIET te hoeven zien
quote:Ik moet nog eten
quote:Iemand heeft er vast nog foto's van. Ofzo. Weetikveel.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
Ik snap alleen je categorie niet
We hebben toch helemaal geen foto's? Of sextape? Die zijn kwijt?
quote:Pret gegarandeerd met Barney. In tegenstelling tot veel van ons mannen weet hij wel tot op de mm nauwkeurig te mikken en 'de roos' te raken
quote:Ik ook. Maaltijdsalade van de Appie met garnalen.
quote:Lang leve die kortingsbonnen waar jullie het laatst over hadden?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. Maaltijdsalade van de Appie met garnalen.
Heeft me zo'n 70 cent gekost.![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Lang leve die kortingsbonnen waar jullie het laatst over hadden?![]()
Ik kom bijna nooit bij de Appie, maar voor degenen die dat wel in de buurt hebben ist wel handig!
quote:De rest heb je in natura geregeld met de bedrijfsleider?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In combinatie met de 35% op-de-datum korting.
![]()
Ik had voor 43 euro gekocht en hoefde maar 20 euro af te rekenen.
quote:Nu verwar je me met Die Van jou.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De rest heb je in natura geregeld met de bedrijfsleider?
quote:Was het maar zo'n feest, dat scheelde flink in het boodschappengeld dan
quote:Een hele hoop gedoe, meer iets voor vrouwen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
Maar what is this 'kortingsbonnen' you speak of?
quote:Met dank aan Q.: AH Kortingsbonnen, deel 4Op dinsdag 26 oktober 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dat scheelde flink in het boodschappengeld dan
Maar what is this 'kortingsbonnen' you speak of?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met dank aan Q.: AH Kortingsbonnen, deel 4
Briljant gewoon. In combinatie met je kortingskaart zoveel bonnen inleveren als je wil.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Een hele hoop gedoe, meer iets voor vrouwen.
quote:Het is ook heel ingewikkeld hoor.
quote:Printen maal 2. Of 3. Of zoveel als je wil inslaan van een artikel.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Je moet het eigenlijk een keer allemaal printen en dan de interessante dingen in je portemonnee stoppen. Kan je het ook nooit vergeten
Maar ik kom toch amper bij de Appie. Zit niet in dit gehucht
quote:Nou het is meer dat ik zelden bij de Appie kom, en dat wat ik er zo van zag het spul is wat ik zelden tot nooit gebruik.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook heel ingewikkeld hoor.![]()
Linkje klikken, klikken op 'print', he-le-maal naar je printer lopen om het papier te pakken en dan komt het lastigste stuk: bonnetjes uitknippen.
En dan moet je er ook nog aan denken ze mee te nemen naar de winkel.
quote:Ben jij ook zo kortingsGheyl?
quote:Het is die scheiding he?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef APK het volgende:
Ik vind 'em zo beter: [ link | afbeelding ]
quote:Ja, dies nieuw!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Oh jottem, ik had zelf dat vinkje nog helemaal niet gezien dat je die extra klik naar de smilies niet meer hebt
quote:Denk het wel ja.
quote:Rechtsboven, gekleurde vierkantjes, waar je je edit knopjes enzo kunt vastzetten, kan je nu ook aanvinken dat je je smilies vast zet
quote:Ik kan het wel, maar ik wil het niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
Kun jij niet even achter vragen of ze die bij Admins enzo instellen?
quote:
quote:Was ik de eerste hier die dat vinkje gevonden had?
quote:Ga je me verdomme nou al op foe gooienOp dinsdag 26 oktober 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Waar kan je je friends and foes nou instellen?
Kan het niet vinden
quote:Ik vind het vervelend dat quotes in een donkere kleur staan, dan heb je toch de neiging om ze niet te lezen bij teruglezen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Ynske het volgende:
k vind t helemaal zo slecht nietde nieuwe layout, ff zoeken maar goed als dat alles is
quote:Die heb ik ook nog niet gevonden.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Kan het niet vinden
quote:Dat is de enige reden waarom ik een abo zou nemen, maar vooralsnog hou ik het nog uit met oh oh, die muis en jou.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Kan het niet vinden
quote:Je kunt de posts van je 'friends' een andere achtergrondkleur geven.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dat iemand dat sowieso gebruikt voor 'friends' danHet enige nuttige was daar toch juist aan dat je mensen kon blocken die je irritant vond zodat je hun posts niet hoefde te zien?
quote:geen last vanOp dinsdag 26 oktober 2010 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat quotes in een donkere kleur staan, dan heb je toch de neiging om ze niet te lezen bij teruglezen.
Maar dat schijnt in 'bagger' ook al zo te zijn geweest.
quote:Dan zou ik nog meer de neiging krijgen om posts van anderen niet te lezen...Op dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
Je kunt de posts van je 'friends' een andere achtergrondkleur geven.
Dat heeft weinig zin als je geen friends ingesteld hebt he?
quote:Lijkt me gierend irritant, zeker als je met een zooi van je 'friends' in een SC zit ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt de posts van je 'friends' een andere achtergrondkleur geven.
Dat heeft weinig zin als je geen friends ingesteld hebt he?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou ik nog meer de neiging krijgen om posts van anderen niet te lezen...
quote:Dát is nou het prettige aan het feit dat ieder het al dan niet kan instellen naar eigen behoefte.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me gierend irritant, zeker als je met een zooi van je 'friends' in een SC zit ofzo![]()
Je herkent de meeste wel aan UI toch?
Het kan bij PM, maar of dat is wat je bedoelt?
quote:op foon doe ik t zelfs zonder UI's ga je wel mensen echt herkennen aan de schrijfwijzeOp dinsdag 26 oktober 2010 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me gierend irritant, zeker als je met een zooi van je 'friends' in een SC zit ofzo![]()
Je herkent de meeste wel aan UI toch?
Het kan bij PM, maar of dat is wat je bedoelt?
quote:Da's zeker alleen voor abbo houders he?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Friends toevoegen:
Bij diegene zijn/haar post links naast het PM envelopje zitten knopjes waar je overheen kunt friemelen om toe te voegen/te verwijderen.
quote:hihihihihihi handig!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
Hihiiiiihihi, ik zie nu alleen nog lichtblauwe balken waar de posts van Ll stonden
quote:Woehoehoe!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
Hihiiiiihihi, ik zie nu alleen nog lichtblauwe balken waar de posts van Ll stonden
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's zeker alleen voor abbo houders he?![]()
Want ik heb helemaal niks om overheen te friemelen.
quote:Ik heb ze ook niet zie ikOp dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:OhOp dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:En ik ga er niet voor betalen.
quote:Nee
quote:Ah well.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
Ja klopt, is alleen met een abbo zie ik.
quote:Hier mag de PR-mode wel uit, toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
Dát is nou het prettige aan het feit dat ieder het al dan niet kan instellen naar eigen behoefte.
quote:Dat klopt.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dát is nou het prettige aan het feit dat ieder het al dan niet kan instellen naar eigen behoefte.
quote:
quote:Da's vrije keuze gelukkig
quote:Ja maar alweer unblocked hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat klopt.
En heb je me nou zitten blocken
quote:Ook niet als hij 1,70 kost?
quote:Nah, raar soort principe van me.
quote:Hoe oud is hij?!
quote:2 dagenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, raar soort principe van me.![]()
[..]
Hoe oud is hij?!![]()
![]()
quote:Dacht ik al.
quote:
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Ik pm straks een foto en naam rondOp dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik trapte erin
Wil nu wel een foto en een naam
quote:Tante TomboOp dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mn zusje is soms nog een beetje onzeker (vooral als de kraamhulp weg is), maar hij slaapt veel, eet behoorlijk, huilt nauwelijks
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mn zusje is soms nog een beetje onzeker (vooral als de kraamhulp weg is), maar hij slaapt veel, eet behoorlijk, huilt nauwelijks
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik pm straks een foto en naam rond
quote:Ik word nu écht niet goed: het 10-letterwoord bij Lingo is zojuist Lachebekje... gewoon 3 minuten nadat ik dat woord voor het eerst in mijn leven typ.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef ElisaB het volgende:
Dus vink ik aan dat die lachebekkies moeten vaststaan, staan ze niet vast
quote:You freak!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word nu écht niet goed: het 10-letterwoord bij Lingo is zojuist Lachebekje... gewoon 3 minuten nadat ik dat woord voor het eerst in mijn leven typ.
Spooky
quote:ze wisten t!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word nu écht niet goed: het 10-letterwoord bij Lingo is zojuist Lachebekje... gewoon 3 minuten nadat ik dat woord voor het eerst in mijn leven typ.
Spooky
quote:Fijn!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Ja, dát is pas spooky!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You freak!
Wie de neuk kijkt dr nou buiten mijn ouders naar Lingo, engerd![]()
quote:Nou, ik dusOp dinsdag 26 oktober 2010 19:07 schreef oh-oh het volgende:
You freak!
quote:Ik ben op vakantie.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
F_R zou nog kijken voor Dettol op de markt, maar waar is ze?
Q zou nog achter kauwstaven/koermet aan en voor de rest....
Vuilniszakken oid?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, ik dusEn ik kijk ook vaak 'that's the question'
Owkee, beeb en ik doen al jaren heel hard de meest smerige woorden roepen. En als ze gaan grabbelen roepen we heel hard HOOEEERRRRRRR![]()
quote:Nou dan zijn er boven verwachting al minstens 3.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
ElisaB is een van de 2 kijkers van Lingo
quote:Waar zit je?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie.
Ik heb 4 flessen detool gekocht en toen was zijn voorraad op
Wil iemand mij 6 nov even smsen als hij/zij bijna bij de mac is dan kom ik er ook aan.
quote:En de mijne.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan zijn er boven verwachting al minstens 3.
Mijn ouders kijken dat ook religieus
quote:Het is echt waar
quote:Mijn zussie belde van de week op, slightly horrified.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You freak!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Mijn zussie belde van de week op, slightly horrified.
Mijn ouders waren bij haar geweest en hadden gezegd dat ze Oh Oh Cherso hadden opgenomen omdat ze het anders zouden missen.
We vragen ons nu af of ze dat zeiden omdat ze denken dat wij ze dan hip ende happening vinden, of dat ze het stiekem écht leuk vinden
quote:ik kan echt de lol er niet van vinden, op t werk, waren ze daar allemaal enorm fan van.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders waren bij haar geweest en hadden gezegd dat ze Oh Oh Cherso hadden opgenomen omdat ze het anders zouden missen.
We vragen ons nu af of ze dat zeiden omdat ze denken dat wij ze dan hip ende happening vinden, of dat ze het stiekem écht leuk vinden
quote:Is dat het hetzelfde miniatuurtje wat jullie tijdens de lunch van onze Tour om boodschappen stuurden? Arm kind.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is echt waarEn ons miniatuurtje: "Mà-àmmm, hou nou ò-òp....
" Maar dat doen we dan niet
Lachuhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Is dat het hetzelfde miniatuurtje wat jullie tijdens de lunch van onze Tour om boodschappen stuurden? Arm kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vindt ons leuk (NOT).
Pubers
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Dat verandert je beeld van je ouders wel he? Dadelijk kom je er nog achter dat ze sex hebben!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Lekker puberaalOp dinsdag 26 oktober 2010 19:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, ik dusEn ik kijk ook vaak 'that's the question'
Owkee, beeb en ik doen al jaren heel hard de meest smerige woorden roepen. En als ze gaan grabbelen roepen we heel hard HOOEEERRRRRRR![]()
quote:Uhhh.... mag ik een klinker kopen?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:12 schreef Ynske het volgende:
ik kan echt de lol er niet van vinden, op t werk, waren ze daar allemaal enorm fan van.beetje stom als je afdelingsmanager dan ineens een van die gasten na gaat doen over hoe je een vrouw op zn cowboys moet neuken
quote:Eliesje en de Beeb.... je moet er even aan wennen, maar dan zijn ze best te hebben.
quote:OMFH, het is erfelijk; je hebt het van je moederOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef oh-oh het volgende:
Lekker puberaal
Dat deden mijn zuster en ik toen wij nog thuiswoonden ook, om mijn ouders te gallen, en mn broertje die toen een jaar of 4 was en altijd zijn pyjamaatje aan moest voor het begon, en dan in pyjama al zwaaiend met een speelgoedpistool of een speelgoedzwaard maar liefst beiden, tussen mijn ouders in op de bank stond te springen en "DE BALLEN DE BALLEN DE BALLEN BLIEP BLIEP BLIEP PAK DIE ROOOOOOOOODE BAAAAAAAL DANNNNNNNNN " schreeuwde, nog gekker en wilder te krijgen.
En als ik mn moeder nu echt vies te grazen wil nemen, dan bel ik onder Lingo.
Dan vraagt ze heeeeeeeel geirriteerd "is dr iets ergs" en als ik dan "nee maar..."zeg dan smijt ze de hoorn dr op en hoor ik dr in de verte "welke achterlijke belt dr nou onder Lingo" roepen.
quote:Vinden ze zelf ookOp dinsdag 26 oktober 2010 19:15 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje en de Beeb.... je moet er even aan wennen, maar dan zijn ze best te hebben.
quote:Owjaaaaa! Da's een goed ideeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
Misschien kan Yns d'r effe een paint van maken!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker puberaal
Dat deden mijn zuster en ik toen wij nog thuiswoonden ook, om mijn ouders te gallen, en mn broertje die toen een jaar of 4 was en altijd zijn pyjamaatje aan moest voor het begon, en dan in pyjama al zwaaiend met een speelgoedpistool of een speelgoedzwaard maar liefst beiden, tussen mijn ouders in op de bank stond te springen en "DE BALLEN DE BALLEN DE BALLEN BLIEP BLIEP BLIEP PAK DIE ROOOOOOOOODE BAAAAAAAL DANNNNNNNNN " schreeuwde, nog gekker en wilder te krijgen.
En als ik mn moeder nu echt vies te grazen wil nemen, dan bel ik onder Lingo.
Dan vraagt ze heeeeeeeel geirriteerd "is dr iets ergs" en als ik dan "nee maar..."zeg dan smijt ze de hoorn dr op en hoor ik dr in de verte "welke achterlijke belt dr nou onder Lingo" roepen.
quote:tuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh.... mag ik een klinker kopen?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFH, het is erfelijk; je hebt het van je moeder
![]()
![]()
quote:Ga jij maar painten; maken we er.... k*t, hoe heet dat spel nou ook al weer
quote:Wil je dr nummer?
quote:Pictionary?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga jij maar painten; maken we er.... k*t, hoe heet dat spel nou ook al weer
quote:Het zijn van die keurige fatsoenlijke mensenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat verandert je beeld van je ouders wel he? Dadelijk kom je er nog achter dat ze sex hebben!
quote:Ik heb eindelijk de juiste spelling én het telefoonnummer gevondenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Nee juist niet, ik lieg dr de hele dag beleefd over, mn ma is van de directere aanpak
quote:PictionaryOp dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga jij maar painten; maken we er.... k*t, hoe heet dat spel nou ook al weer
quote:Whahahahahahaha, daar ben je de hele avond mee bezig geweest dus?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de juiste spelling én het telefoonnummer gevondenWat zal ik eens gaan vragen morgen
quote:Nee, ik snap het nog nietOp dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef Ynske het volgende:
vent maakt neukbeweging bij vrouw op hondjes , en ondertussen met zn hand voor zn kruis zwiepen (van links naar rechts) zo ongeveer
dat was volgens hun een van de dingen die die in OhOhCherso deden
kan je wel zeggen dat als een leidinggevende zo ineens gaat doen, dat ik iig raar stond te kijken
quote:Das de rodeo man!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik snap het nog niet
Paintje, pretty, pretty, please
quote:Jaaaaa
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeh, doen mensen dat. Echt schandalig. Dat dat kan in Nederland, neuken op z'n hondjes en dan spank-bewegingen makenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef Ynske het volgende:
vent maakt neukbeweging bij vrouw op hondjes , en ondertussen met zn hand voor zn kruis zwiepen (van links naar rechts) zo ongeveer
dat was volgens hun een van de dingen die die in OhOhCherso deden
quote:Nee, dat denk ik ook niet eigenlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
Het zijn van die keurige fatsoenlijke mensen
En dat laatste denk ik niet hoor. Neeeeeeee
quote:Oh wacht, jouw ouders! Ik vergis me, die hebben geen sex.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn van die keurige fatsoenlijke mensen
En dat laatste denk ik niet hoor. Neeeeeeee
quote:Ow, lamaar Ynske; Li post wel ff een foto, want id edoet dat gewoon 2,3 keer per weekOp dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeh, doen mensen dat. Echt schandalig. Dat dat kan in Nederland, neuken op z'n hondjes en dan spank-bewegingen maken
quote:op kantoor voordoen ja, dat vind ik ietwat ver gaanOp dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeh, doen mensen dat. Echt schandalig. Dat dat kan in Nederland, neuken op z'n hondjes en dan spank-bewegingen maken
quote:Jawel hoor...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Elies, ik heb vrijdag al vrij, als je heeeeeeel snel rijdt vanuit je werk, kun je dan op tijd zijn voor Lingo?????????
quote:Geen humor, niet painten, oh noes, wat zijn dan je skillz?????
quote:Oh datOp dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
op kantoor voordoen ja, dat vind ik ietwat ver gaan
quote:Wat is het standje van 2010 dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, lamaar Ynske; Li post wel ff een foto, want id edoet dat gewoon 2,3 keer per week
Tssskkk.... 2009 belde zojuist; ze willen hun standje terug
quote:Nee, ik kan lekker painten...:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |