quote:Ik heb nog getwijfeld mijn mening volledig te veranderen omdat het toevallig ook die van jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Ik had het gedaan in jouw plaats hoor, kom op zeg, er zijn grenzen!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog getwijfeld mijn mening volledig te veranderen omdat het toevallig ook die van jou was.
Ik vond het al wat eng!
quote:REJECTED!!
quote:Ik dacht dat jullie nog es gingen schuivenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben
Maar dan toch niet
Is er wel al een lijstje wie er zeker weten meegaan?
quote:Ja he?
quote:Ik heb op nieuw topic geklikt en er kwam werkelijk waar geen OPOp dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Vooral dat de OP dan meegenomen wordt, automagisch!
Moet je er alleen weer aan denken het nummertje met 1 op te hogen
quote:Niet?! Echt?! Ik heb geen zin in nog langer dekens op mn kapstokOp dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie nog es gingen schuiven
quote:Dan stond ie ook al niet in de vorige denk ikOp dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb op nieuw topic geklikt en er kwam werkelijk waar geen OP
quote:Je moet ook op nieuw deel klikken mutsieOp dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb op nieuw topic geklikt en er kwam werkelijk waar geen OP
quote:present!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan stond ie ook al niet in de vorige denk ik
quote:Is dat bij elk topic, of moet je dat aanvragen?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Ja he?
Vooral dat de OP dan meegenomen wordt, automagisch!
Moet je er alleen weer aan denken het nummertje met 1 op te hogen
quote:Waarom?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet ook op nieuw deel klikken mutsie
quote:Neuh, beetje ongelukkige afspraak gemaakt.
quote:Niet als ik er niet benOp dinsdag 26 oktober 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom?
Die OP komt dr hoe dan ook wel
quote:Laat het los Tombo.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben
Maar dan toch niet
Is er wel al een lijstje wie er zeker weten meegaan?
quote:Bij elk topic. Dat blauwe linkje bedoel je toch, nieuw deel?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat bij elk topic, of moet je dat aanvragen?
quote:Whehehe ze hadden het er laatst wel over, omdat dr iemand niet mee kon , ( GB geloof ik?) en toen pakte in de popcorn en toen hielden ze er over op.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet?! Echt?! Ik heb geen zin in nog langer dekens op mn kapstok
quote:Als je dr niet bent kun je ook nie huilebuilen over een OPloos topic mopOp dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet als ik er niet benEn alleen bij nieuw deel komt de OP mee
quote:Hoe laat ook alweer?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, beetje ongelukkige afspraak gemaakt.
quote:Ah, dat scheelt een stuk voor mijn lapo-fobie.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Bij elk topic. Dat blauwe linkje bedoel je toch, nieuw deel?
Dan zet ie een nieuw deel van dat topic voor je klaar, met dezelfde OP en dezelfde TT.
Moet je er alleen ff #2 ofzo van maken.
quote:We hielden er over op omdat Elies dan weer niet kon, niet om jouw popcorn, truffelOp dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe ze hadden het er laatst wel over, omdat dr iemand niet mee kon , ( GB geloof ik?) en toen pakte in de popcorn en toen hielden ze er over op.
quote:Nee hè, er komt echt weer shit aan op de buienradar.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
Hoe laat ook alweer?![]()
*neuriet 'Let it snow'.
quote:Dat zeg ik toch ook niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
We hielden er over op omdat Elies dan weer niet kon, niet om jouw popcorn, truffel
quote:Nou nee, want ik had Qwea beloofd om haar troep op te halen als ze toch maar niet mee ging, dus ik wil iig weten of zij nog gaatOp dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat het los Tombo.Heb ik ook gedaan en dat maakt het leven een stuk makkelijker.
Wij gaan dat zaterdag eens mooi regelen voor ons tweetjes.
quote:6 november komt er sneeuwOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hè, er komt echt weer shit aan op de buienradar.
quote:OF weeralarm
quote:OH!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Ik pakte de popcorn en het hield op, dat zeg ik!
quote:Waar was jij eigenlijk toen het triootje begonOp dinsdag 26 oktober 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
We hielden er over op omdat Elies dan weer niet kon, niet om jouw popcorn, truffel
quote:Had je maar vast half zekerheid! Jij gaat wel zo knetterhard tegen de muur gedrukt worden op 6 november
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hè, er komt echt weer shit aan op de buienradar.
quote:Toen was ik moodyOp dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar was jij eigenlijk toen het triootje begon
quote:Een plan! Een Plan! EEN PLAN!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, het DTH bezoek is van twee tot vier.
Dus zo rond half één in de Mac ofzo?
quote:Alle keren dat ik naar DTH zou gaan/ging was er weeralarm of sneeuw hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je maar vast half zekerheid! Jij gaat wel zo knetterhard tegen de muur gedrukt worden op 6 november
quote:YesssssssssssssssOp dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, het DTH bezoek is van twee tot vier.
Dus zo rond half één in de Mac ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |