quote:ik had het gisteren uitgeprobeerd, maar ik kon op firefox opeens een hele hoop dingen niet meer doen, kon mensen niet quoten, kon niet eens in mijn instellingen om het terug te schakelen naar de oude layout, heb uiteindelijk ingelogd bij explorer om de oude layout weer te krijgenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:41 schreef nectarientje het volgende:
he shit, even OP zoeken..
Lijkt trouwens wel of Chrome nogal wat moeite heeft met de nieuwe layout of ligt dat aan mij?
quote:aaaah?
quote:Ook al pleur je een radio in het badwater dan nog is er iemand die je vinden moet hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef CaLeX het volgende:![]()
lekker sociaal, ga dan lekker met een radio op stroom in bad zitten ofzo
Tis weer herfst, dus dan gebeurt het weer vaker
quote:Onontkoombaar, ze kunnen het vast wel omkeren, maar de devs willen het nou eenmaalOp dinsdag 26 oktober 2010 18:07 schreef Lovechild het volgende:
Ik wacht wel tot die nieuwe layout een onomkeerbaar feit is
quote:Ja, maar dan heeft niet heel den haag er last vanOp dinsdag 26 oktober 2010 18:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ook al pleur je een radio in het badwater dan nog is er iemand die je vinden moet hoor.
quote:Ow ja, dát was hetOp dinsdag 26 oktober 2010 18:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Onontkoombaar, ze kunnen het vast wel omkeren, maar de devs willen het nou eenmaalEn dus idd, gewoon lekker stug door met de baggerlayout tot die keuze verwijderd is..
quote:Nou ik had er echt geen last van hoor, dat die mevrouw onder dat ding lag. En ik ben Den Haag niet uitgeweest vandaag.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft niet heel den haag er last van
quote:Misschien wat duidelijker voor jou maken; er is een groot verschil als je je eigen leven wilt nemen of je dit openbaar doet of niet in het zicht van eventuele kids (bv.)Op dinsdag 26 oktober 2010 18:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ik had er echt geen last van hoor, dat die mevrouw onder dat ding lag. En ik ben Den Haag niet uitgeweest vandaag.
quote:Ik begrijp echt wel welk punt je wilt maken hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Misschien wat duidelijker voor jou maken; er is een groot verschil als je je eigen leven wilt nemen of je dit openbaar doet of niet in het zicht van eventuele kids (bv.)
quote:Ik ben iedergeval blij dat ze het geen 2e keer zal doen...Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik begrijp echt wel welk punt je wilt maken hoor.
Geloof niet dat het nut zal hebben om te vertellen in wat voor staat je over het algemeen verkeert wanneer je je leven wilt beëindigen.
quote:Hmm waarschijnlijk is dit haar 3e poging, afgelopen 2 weken is er een vrouw geweest die beide keren een poging heeft ondernomen maar die mislukte omdat de randstadrail op beide plekken dus minder hard reed en snel genoeg tot stilstand kon komen. En beide keren vluchtte de vrouw meteen weg. Ik zeg niet dat het dezelfde persoon is maar het is wel toevalligOp dinsdag 26 oktober 2010 18:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik ben iedergeval blij dat ze het geen 2e keer zal doen...
quote:Ik heb zelfs zo weinig respect voor zelfmoord, dat ik er graag grappen over maak...Op dinsdag 26 oktober 2010 18:59 schreef tuintegel het volgende:
Het heeft inderdaad geen nut om het uit te leggen , er zijn meerdere manieren om tegen zelfmoord aan te kijken . Je begrijpt het of je begrijpt het niet. Ik zelf kan geen respect opbrengen voor iemand die zelfmoord pleegt.
Ik vind het echter ook onsmakelijk om zo een persoon af te kammen of er zelfs grappen over te maken.
quote:Dat iemand ziek is die een poging onderneemt (succes of niet) dat lijkt me vast te staan. Dom? Tja... als je al zo ver bent dat je geen uitweg meer weet zal je geestelijk in zo'n staat zijn dat je niet nadenkt op welke manier en wat de gevolgen zijn. Ik heb wel medelijden met zulke mensen, tuurlijk is het zwaar klote als het je overkomt dat iemand zelfmoord pleegt en jij dat moet meemaken maar ik geloof wel dat ze het niet voor hun plezier doen en door geestelijke toestand denken dat dit de enige manier is om rust te krijgen of hun problemen te ontlopen... helaasOp dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zo weinig respect voor zelfmoord, dat ik er graag grappen over maak...
Zeker als je na meerdere keren proberen nog geen succes hebt...
deze dame in kwestie is gewoon ziek in haar hoofd, en te dom om een betere manier te bedenken
quote:Ja, bedoel wie pleegt er nou zelfmoord met een RR. Das zoiets als een Action of Zeeman overvallen ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef Marvelous het volgende:
deze dame in kwestie is gewoon ziek in haar hoofd, en te dom om een betere manier te bedenken
quote:Dat ben ik met je eens . Ik vind zelfmoord niet de oplossing , maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen geestelijk zo in de put zitten dat ze het als een uitweg zien. Betekent nog steeds dat ik er weinig tot geen respect voor heb .Op dinsdag 26 oktober 2010 19:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat iemand ziek is die een poging onderneemt (succes of niet) dat lijkt me vast te staan. Dom? Tja... als je al zo ver bent dat je geen uitweg meer weet zal je geestelijk in zo'n staat zijn dat je niet nadenkt op welke manier en wat de gevolgen zijn. Ik heb wel medelijden met zulke mensen, tuurlijk is het zwaar klote als het je overkomt dat iemand zelfmoord pleegt en jij dat moet meemaken maar ik geloof wel dat ze het niet voor hun plezier doen en door geestelijke toestand denken dat dit de enige manier is om rust te krijgen of hun problemen te ontlopen... helaas
quote:Inderdaad ,Op dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ey__afgeperst__.html
Ik zou geld betalen om die tape niet te hoeven zien
quote:Mja, laten we hopen dat je altijd mentaal gewoon lekker gezond blijft.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zo weinig respect voor zelfmoord, dat ik er graag grappen over maak...
quote:respect heb ik heb voor zelfmoord ook niet, maar grappen maken is wel heel cru, schijnt trouwens dat in een hete bad je polsen doorsnijden best goed te doen isOp dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef Marvelous het volgende:
quote:Die rode rand krijg je nooit meer uit je bad. Moet je meteen weer je hele badkamer gaan redecoraten.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
respect heb ik heb voor zelfmoord ook niet, maar grappen maken is wel heel cru, schijnt trouwens dat in een hete bad je polsen doorsnijden best goed te doen is
quote:dat redecoraten zal niet echt nodig zijn als je het goed doetOp dinsdag 26 oktober 2010 20:25 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die rode rand krijg je nooit meer uit je bad. Moet je meteen weer je hele badkamer gaan redecoraten.
quote:Zat ineens zo te denken...stel dat je dus een huis koopt/huurt met een bad erin.....zouden ze die bij dat soort gevallen er bij voorbaat uitslopen en nieuw doen.....is daar een clausule voor?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat redecoraten zal niet echt nodig zijn als je het goed doet
quote:Denk dat het gewoon goed schoongemaakt word met dettolOp dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zat ineens zo te denken...stel dat je dus een huis koopt/huurt met een bad erin.....zouden ze die bij dat soort gevallen er bij voorbaat uitslopen en nieuw doen.....is daar een clausule voor?
quote:ik denk dat de woningbouwcorporaties doorgaans gewoon de goedkoopste oplossing kiezen, dus...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zat ineens zo te denken...stel dat je dus een huis koopt/huurt met een bad erin.....zouden ze die bij dat soort gevallen er bij voorbaat uitslopen en nieuw doen.....is daar een clausule voor?
quote:Dat is ook een leuke binnenkomer. Maar idd aan dat soort dingen moet je echt niet te veel gaan denken volgens mij. Ben wel blij dat in mijn huisje straks een geheel nieuwe badkamer komt, zonder badOp dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon goed schoongemaakt word met dettol.
Doet me denken aan een ander verhaal .. ik kwam een keer in gesprek met de buurvrouw aan de overkant hier , toen ik hier pas kwam wonen. Ze vertelde doodleuk dat haar moeder hier heeft gewoond en wees naar de hoek van de woonkamer met de woorden : Daar is ze gestorven op haar bank .Ik zo van ehhh ok.
Ik was het een uur later alweer kwijt , negen van de tien huizen is wel iemand gestorven of het moet nieuwbouw zijn.
quote:Ongeacht de situatie, kan ik er niet inkomen dat iemand zoiets doet.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat iemand ziek is die een poging onderneemt (succes of niet) dat lijkt me vast te staan. Dom? Tja... als je al zo ver bent dat je geen uitweg meer weet zal je geestelijk in zo'n staat zijn dat je niet nadenkt op welke manier en wat de gevolgen zijn. Ik heb wel medelijden met zulke mensen, tuurlijk is het zwaar klote als het je overkomt dat iemand zelfmoord pleegt en jij dat moet meemaken maar ik geloof wel dat ze het niet voor hun plezier doen en door geestelijke toestand denken dat dit de enige manier is om rust te krijgen of hun problemen te ontlopen... helaas
quote:Depressiviteit is een ernstige geestesziekte. Je neemt het een mongooltje toch ook niet kwalijk dat hij niet de gangbare sociale conventies volgt?Op woensdag 27 oktober 2010 10:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ongeacht de situatie, kan ik er niet inkomen dat iemand zoiets doet.
Het is de zwakste weg "out", heb ook totaal geen respect voor die mensen. Zeker niet de mensen die andere ermee belasten.
quote:bovendien overvalt depressiviteit je .. het is niet iets waar je iets tegen kan doen.. je ziet het vaak niet aankomen.. " jah het gaat wat slechter" en vanuit daar raak je in een depressie.. als je er eenmaal inzit is het lastig er uit te komen.. Zelfs met hulp en medicijnen!Op woensdag 27 oktober 2010 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Depressiviteit is een ernstige geestesziekte. Je neemt het een mongooltje toch ook niet kwalijk dat hij niet de gangbare sociale conventies volgt?
quote:Een mongooltje weet niet beter, dus dat neem ik hem/haar idd niet kwalijk.Op woensdag 27 oktober 2010 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Depressiviteit is een ernstige geestesziekte. Je neemt het een mongooltje toch ook niet kwalijk dat hij niet de gangbare sociale conventies volgt?
quote:lees mijn post nog een keer..Op woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een mongooltje weet niet beter, dus dat neem ik hem/haar idd niet kwalijk.
Depressiviteit is wel een ernsitge geestenziekte, maar die mensen zijn ook een keertje 'normaal' geweest.
quote:Iemand die depressief is weet op dat moment ook niet beter.Op woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een mongooltje weet niet beter, dus dat neem ik hem/haar idd niet kwalijk.
Depressiviteit is wel een ernsitge geestenziekte, maar die mensen zijn ook een keertje 'normaal' geweest.
quote:Sorry, maar ik moest lachenOp woensdag 27 oktober 2010 10:39 schreef MissMSX het volgende:
Van iemand die zijn benen zijn geamputeerd kun je ook niet verwachten dat hij weer gaat lopen omdat hij dat vroeger ook kon.
quote:Zeg ik ook niet. maar zo iemand behoort volgens mij wel beter te wetenOp woensdag 27 oktober 2010 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lees mijn post nog een keer..
het is geen keuze , depressiviteit
quote:Maar dat is juist het punt. Dat kan die persoon niet, want die persoon is heel ernstig ziek. Zijn/haar contactjes werken op dat moment anders dan die van 'normale' mensen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. maar zo iemand behoort volgens mij wel beter te weten
quote:Als je depressief bent zit je op de bank (als je daar al gekomen bent) en dan kan je alleen nog maar denken hoe ellendig je zelf bent en wat een ellendig leven je hebt. Af en toe kan je misschien nog bedenken dat het heus wel mee valt, maar 1 seconde later weet je al weer 5 voorbeelden waarom het dus niet meevalt..Op woensdag 27 oktober 2010 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dat is juist het punt. Dat kan die persoon niet, want die persoon is heel ernstig ziek. Zijn/haar contactjes werken op dat moment anders dan die van 'normale' mensen.
Depressiviteit is niet zomaar een dip die je kunt relativeren. Dat relativeren kun je dan simpelweg niet meer.
quote:Het nieuwe meisje van PWC?Op woensdag 27 oktober 2010 11:26 schreef CaLeX het volgende:
Je krijgt het er niet in bij mij![]()
Ander onderwerp, het nieuwe meisje van PWC![]()
Er wordt al op der geboden door diverse collega's![]()
quote:En meteen een dood topicOp woensdag 27 oktober 2010 11:43 schreef CaLeX het volgende:
Van serieuze discussie naar foute opmerkingen in 0.03 seconden
quote:Omdat jij niet meewerktOp woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef CaLeX het volgende:
ja, iedereen is aan het googlen natuurlijk
quote:(Foto's) PM-en kan natuurlijk altijdOp woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef CaLeX het volgende:
:p
kan natuurlijk moeilijk een naam roepen hier
quote:Echt walgelijk!Straatroof
De moeder van een tweejarig jongetje uit Den Haag kwam dinsdag 27 oktober aan het politiebureau om aangifte te doen van straatroof. Zij vertelde dat eerder die dag haar twee zoontjes van 13 en 2 jaar buiten aan het spelen waren op de Looijerstraat met drie andere vriendjes toen er een jongen naar hen toe kwam lopen. De jongen vroeg in het Nederlands aan de oudste van de broertjes of hij of zijn broertje een ketting had. De jongste van de twee liet hierop zijn ketting zien en de jongen nam vervolgens de ketting weg vanaf de nek van het tweejarig jongetje. Terwijl de dader dit deed, uitte hij verschillende bedreigingen tegen de oudste van de twee en trok daarna ook nog de armband van de pols van de tweejarige. Na ook nog de zakken van de oudste te hebben gecheckt, ging de dader er vandoor. De slachtoffertjes waren hevig overstuur en de politie is dan ook op zoek naar getuigen van deze laffe straatroof. Het signalement van de dader luidt: een 15- tot 20-jarige jongeman van ongeveer 1.80m lang. Stevig postuur, getinte huidskleur en zwart, opgeschoren haar. Ten tijde van de straatroof droeg hij een zwart Nike petje, een lichte spijkerbroek, een zwart vest of jas en zwarte Nike schoenen. Heeft u dinsdagmiddag iets gezien of heeft u anderszins informatie die kan helpen de zaak op te lossen? Neemt u dan contact op met de recherche van Bureau Jan Hendrikstraat via nummer 0900-8844. Blijft u liever anoniem, bel dan met M. 0800-7000.
quote:Wees maar blij. Dat het er niet ingaat wil alleen maar zeggen dat je niet van nabij hebt meegemaakt hoe het is en dat lijkt me geen gemis.
quote:Dat is niet helemaal waar , ik heb het namelijk wel van heel dichtbij meegemaakt en het gaat er bij mij ook niet in.Op woensdag 27 oktober 2010 13:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wees maar blij. Dat het er niet ingaat wil alleen maar zeggen dat je niet van nabij hebt meegemaakt hoe het is en dat lijkt me geen gemis.
quote:Fotoboek van CaLeXOp woensdag 27 oktober 2010 13:59 schreef Barretje80 het volgende:
zo mooi dat we over een onderwerp ophouden en er vervolgens weer mee doorgaan..
LC.. "wij" hebben het zelf in meer of mindere mate ondergaan hoe het is om een depressie te hebben..
Chep kon het van mij wel hebben, maar verwijt en begrijpt z'n moeder nog steeds niet dat zij het ook had/heeft.. daar zit wsl ook een verschil in..
Ik weet het ook niet..
En NU wil ik een pic van een mooie man!!
quote:Ik bedoelde van dichtbij meegemaakt dat iemand een zware depressie had of bipolair is (in dit laatste geval ben je overigens ook nooit "normaal" geweest, Calex). Volgens mij dacht jij dat ik zelfmoord bedoelde.Op woensdag 27 oktober 2010 13:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar , ik heb het namelijk wel van heel dichtbij meegemaakt en het gaat er bij mij ook niet in.
Wel moet ik daarbij vermelden dat ik nog nooit zelf een depressie heb gehad , dat speelt misschien ook een rol.
quote:Dat laatste he....daar ben je toch vrij stellig overOp woensdag 27 oktober 2010 17:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik bedoelde van dichtbij meegemaakt dat iemand een zware depressie had of bipolair is (in dit laatste geval ben je overigens ook nooit "normaal" geweest, Calex). Volgens mij dacht jij dat ik zelfmoord bedoelde.
Maar goed, ieder mag er natuurlijk eigen gedachten over hebben. Ik kan alleen nooit zo goed tegen de stelligheid van Calex en Marvelous. Maar dat komt misschien ook omdat ik mezelf nooit zo stellig uitspreek. Nergens over.
quote:Fijn WeheeleE!Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef WheeleE het volgende:
Ik begin me steeds meer thuis te voelen in mn nieuwe hok! Het laminaat ligt mooi, de eerste ikeakledingkast staat en de keuken is voorzien van koffie- en theemiddelen. Alleen heb ik me zojuist met dweilen in een hoek vastgedweild. Even wachten dan maar. Kan nu sel vsn het mooie schone uitzicht genieten...
quote:Da's waarOp woensdag 27 oktober 2010 17:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat laatste he....daar ben je toch vrij stellig over
quote:Ik verwacht heel wat entertainment van je heOp woensdag 27 oktober 2010 17:24 schreef tuintegel het volgende:
Oeh bijna zaterdag , ik ben nerveus
quote:In mn uppie. Bn nogal laat met uit huis gaanOp woensdag 27 oktober 2010 17:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Fijn WeheeleE!
Woon je er eigenlijk alleen of ben je aan het samenwonen?
quote:En ik verwacht nóg meer entertainment van iedereenOp woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik verwacht heel wat entertainment van je he
quote:Aangezien ik niet ga gooien, struikel ik wel ergens goed? Of ik stoot een glas drinken om. Dat soort grapjesOp woensdag 27 oktober 2010 17:27 schreef Flappekz het volgende:
En ik verwacht nóg meer entertainment van iedereen
quote:Met hoeveel zijn we?Op woensdag 27 oktober 2010 17:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Aangezien ik niet ga gooien, struikel ik wel ergens goed? Of ik stoot een glas drinken om. Dat soort grapjes![]()
Hebben we nou eigenlijk 2 of 3 banen nodig?
quote:Dan zit je op 13 bowlers, da's precies een kutgetalOp woensdag 27 oktober 2010 17:33 schreef nectarientje het volgende:
Ja dat is dus de vraag
GotC, Flap, Atr, Ronnie, TT, Missie, Bar + chep, den haag, LC,van LC, a_a, Jill en vergeet ik dan nog iemand?
quote:Nou ja, alleen als ik je goed geinterpreteerd had natuurlijk. Anders slaat het nergens opOp woensdag 27 oktober 2010 17:24 schreef tuintegel het volgende:
Laten we het daar maar ophouden inderdaad Lovechild.
quote:Ach ik ga ook nu pasOp woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef WheeleE het volgende:
[..]
In mn uppie. Bn nogal laat met uit huis gaan
quote:Het pokeravondje is dan maar hij gaat mee bowlenOp woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef nectarientje het volgende:
LC, gaat jemee of had hij z'n pokeravondje?
quote:Uitstekende keusOp woensdag 27 oktober 2010 19:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het pokeravondje is dan maar hij gaat mee bowlen
quote:Ik zie hetOp woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef WheeleE het volgende:
[..]
In mn uppie. Bn nogal laat met uit huis gaan
quote:Dan zijn twee banen ruim voldoendeOp woensdag 27 oktober 2010 19:37 schreef nectarientje het volgende:
Dan zijn er 13 bowlers maar Bar en Chep haken pas rond 9 uur aan
quote:Als ik zou willen, vast wel. Maar ik ga me wel redden hoorOp woensdag 27 oktober 2010 19:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zie het
Mag je terugkomen als het je niet bevalt?
quote:Heb je een aangepaste woning eigenlijk of is dat niet nodig?Op woensdag 27 oktober 2010 19:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Als ik zou willen, vast wel. Maar ik ga me wel redden hoor
quote:Bowlen? Wij weten van niks
quote:Ja! Hierzo bij ons in het winkelcentrumpje. Maar vraag me ff niet hoe die heetOp woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Zo, daar ben ik weer:
Weet iemand een goede fietsenhandelaar in Den Haag? Liefst niet te ver bij ons vandaan
quote:Waar?Op woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef Atreidez het volgende:
Zeg miss.. sta ik een keer te toeteren, was Airwin met ze gedachten ergens anders! Hij had een rooie trui aan toch
Badhuisstraat is niet dichtbij genoeg zeker, Mark de Bruin
quote:Leyweg?Op woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja! Hierzo bij ons in het winkelcentrumpje. Maar vraag me ff niet hoe die heet
quote:Die op weg naar mij, naast de Jamin (Albert Heijn, C1000)
quote:Was Air daar?Op woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die op weg naar mij, naast de Jamin (Albert Heijn, C1000)
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef Atreidez het volgende:
Voor de deur op straat natuurlijk.. die toeter zit aan die ambu vast
quote:Hij antwoord niet, de slackerOp woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Nah ja, vraag het hem zelf zou ik zeggen
quote:Quote jij dan voortaan het goede bericht mupOp woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef nectarientje het volgende:
Nee mup, daar zit de fietsenmaker waar Flap het over heeft (tenminste, dat neem ik aan)
quote:Slacker? Ik snap het niet meerOp woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hij antwoord niet, de slacker
En als je wil lopen http://www.correctrijwielen.nl/
de koffie staat altijd klaar, is dat ff relaxed dan ook!
quote:Ik zag alleen maar 'waar'Op woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef MissMSX het volgende:
Quote jij dan voortaan het goede bericht mup
quote:Nope, niet echt nodig. Alles is drempelloos en breed genoeg (nieuwbouw). Vandaag is er wel een mijnheer van de gemeente langsgeweest om wat kleine aanpassingen op te meten. Een steen in de badkamer en toilet en een ophoging bij de voordeurdrempel. Verder kan ik me prima redden in huis.Op woensdag 27 oktober 2010 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je een aangepaste woning eigenlijk of is dat niet nodig?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar 'waar'Ik moet echt nog even wennen aan de layout hoor..
quote:Klinkt goed. Nu hopen dat de lift niet vaker kuren heeftOp woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nope, niet echt nodig. Alles is drempelloos en breed genoeg (nieuwbouw). Vandaag is er wel een mijnheer van de gemeente langsgeweest om wat kleine aanpassingen op te meten. Een steen in de badkamer en toilet en een ophoging bij de voordeurdrempel. Verder kan ik me prima redden in huis.
quote:We gaan zaterdag bowlen van 20.00 tot 22.00
quote:Misschien heeft necta meer aan een reactie als "ik zal er wel/niet zijn"
quote:Geloof me, jij kon ook
quote:Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij al iets anders gepland heeft.. Het was natuurlijk ook wel vrij ver vooruit gepland
quote:AGENDA...Op donderdag 28 oktober 2010 11:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij al iets anders gepland heeft.. Het was natuurlijk ook wel vrij ver vooruit gepland
quote:Das Infra BV
quote:Mja, daar wilde ik ook iets over zeggen, alleen ben ik zelf ook geen held in agendabeheer dus het leek me beter m'n mond te houden
quote:Mijn halte, wat doen ze!Op donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
HTM
Gisternacht hebben ze op Monnickendamplein stuk spoor verwijderd om te vervangen, alleen dat vervangen waren ze vergetendus vanochtend kon er geen enkel voertuig uit de remise rijden van 0500 tot 0830
Gelukkig stonden er nog voertuigen in zoetermeer en Leidschendam anders reed er helemaal geen RR
quote:Nou dat was de barbecue toch ook?Op donderdag 28 oktober 2010 11:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij al iets anders gepland heeft.. Het was natuurlijk ook wel vrij ver vooruit gepland
quote:prioriteiten stellenOp donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou dat was de barbecue toch ook?
Maar sindsdien heeft D_H zich beperkt tot ons een goeiemorgen/middag/avond wensen en met Barretje te praten over haar mogelijk nieuwe baan en tja, dan kan je wel wat ontgaan natuurlijk![]()
quote:en dat ze jou er ook even mee "lastig valt" dat zij vanalles in het geheim doet hoeft nog niet te betekenen dat jij in dat geheim moet delen..Op donderdag 28 oktober 2010 13:23 schreef Lovechild het volgende:
Kreeg daarstraks een smsje van m'n zus: ik loop hier met de liefde van mijn leven en hij is geweldig.
Helemaal fijn en leuk enzo. T is alleen zo jammer dat ze de keuze heeft gemaakt om niet op die liefde van haar leven te wachten en in 2002 getrouwd is...
quote:Ik had ook t idee dat ie mee was met Bar op vakantie, want toen hebben we m helemaal niet gezienOp donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef Lovechild het volgende:
Maar sindsdien heeft D_H zich beperkt tot ons een goeiemorgen/middag/avond wensen en met Barretje te praten over haar mogelijk nieuwe baan en tja, dan kan je wel wat ontgaan natuurlijk![]()
quote:Scheiden is al lang geen doodzonde meerOp donderdag 28 oktober 2010 13:23 schreef Lovechild het volgende:
Kreeg daarstraks een smsje van m'n zus: ik loop hier met de liefde van mijn leven en hij is geweldig.
Helemaal fijn en leuk enzo. T is alleen zo jammer dat ze de keuze heeft gemaakt om niet op die liefde van haar leven te wachten en in 2002 getrouwd is...
quote:Nee, da's weleens lastig.Op donderdag 28 oktober 2010 13:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dat ze jou er ook even mee "lastig valt" dat zij vanalles in het geheim doet hoeft nog niet te betekenen dat jij in dat geheim moet delen..
quote:Nou je het zegt ja...Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik had ook t idee dat ie mee was met Bar op vakantie, want toen hebben we m helemaal niet gezien
quote:Hou op, schei uit...Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Scheiden is al lang geen doodzonde meer
Liegen daarentegen...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik had ook t idee dat ie mee was met Bar op vakantie, want toen hebben we m helemaal niet gezien
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Scheiden is al lang geen doodzonde meer
Liegen daarentegen...
quote:Alleen nog moet tussen haakjes tochOp donderdag 28 oktober 2010 13:41 schreef Barretje80 het volgende:
gelukkig ben ik ( nog niet) getrouwd
(volgens mij is ie zo wel goed..)
quote:ik ben helemaal van slag van die nieuwe lay-out!Op donderdag 28 oktober 2010 14:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Alleen nog moet tussen haakjes toch
quote:Schijnt dat je niet kan quoten als je een Adblocker aan hebt oidOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
*omdat ik nog steeds niet kan quoten met FF*
Necta.. anders van 20.00 tot 21.00 2 banen en van 21.00 tot 22.00 3 banen???
heb er zin in!!
( de kuip was erg gezellig vanavond!!duikt weg voor R_B en Flap)
quote:op werk kan ik het wel.. (IE), thuis kan ik het niet (FF)..Op donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Schijnt dat je niet kan quoten als je een Adblocker aan hebt oid
quote:Druk met studie, werk, sport, vriendin en nog meer van dat soort zaken. Schijn tegenwoordig het management hier te adviseren, naast me normale werkOp donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
quote:Heb er een stuk of 6, wissel ze afOp donderdag 28 oktober 2010 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
op werk kan ik het wel.. (IE), thuis kan ik het niet (FF)..
en jij hebt ook weer je oude UI??
quote:weet ik ook wel.. maar ik zeik gewoon graagOp donderdag 28 oktober 2010 14:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb er een stuk of 6, wissel ze af
Iig, heel topic over de nieuwe layout in Fok!features enzo
quote:Oooh je hebt een lévenOp donderdag 28 oktober 2010 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Druk met studie, werk, sport, vriendin en nog meer van dat soort zaken. Schijn tegenwoordig het management hier te adviseren, naast me normale werk
quote:jah kwam ik later ook achter :pOp donderdag 28 oktober 2010 14:58 schreef Lovechild het volgende:
Btw Barretje, je vroeg gisteren naar een Gammapas toch? Wij hebben er eentje en je kunt hem lenen ook maar die dingen zijn toch gratis aan te vragen?
quote:Uhoh! * nectarientje heeft een enorme behangfetisjOp donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef Barretje80 het volgende:
het behang is in de aanbieding.. 2+1 gratis..
quote:Waarom niet?
quote:Daarom juist!Op donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef tuintegel het volgende:
Jullie hebben elkaar allemaal al in groepsverband gezien
quote:Ach gossie
quote:Dat zit er dik in! En stil in een hoekje zitten natuurlijk....Op donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ach gossie, goed Gotc haar hand vasthouden dan
quote:Ik heb er maar een paar in het wild gezien , de rest nietOp donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zit er dik in! En stil in een hoekje zitten natuurlijk....
Ik heb RB en Jill overigens ook nog nooit in het wild gezien.
en je mag kiezen uit een van onze vrije handen![]()
quote:Beloof je dat?Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef nectarientje het volgende:
Flapje, ik ben er ook! Komt echt goed
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:55 schreef nectarientje het volgende:
ja. Ik beloof dat ik er ben en dat je als je heel bang bent bij mij op schoot mag.
quote:Ja ik en Flap allebei 1 handOp donderdag 28 oktober 2010 20:55 schreef GotC het volgende:
Ik word dus van alle kanten vastgehouden?!
quote:De droom van iedere man!Op donderdag 28 oktober 2010 20:57 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja ik en Flap allebei 1 hand!
quote:Je neemt je vriendin mee?Op donderdag 28 oktober 2010 21:10 schreef Den_Haag het volgende:
Misschien moet je wel onze handjes vasthouden?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:56 schreef tuintegel het volgende:
Wordt vast heel leuk. Ik moet bekennen dat ik het tot voor kort echt wel een beetje spannend vond (geen idee waarom, omdat het zo georganiseerd is misschien ) maar nu vind ik het leuk !
quote:Goed idee!Op donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er 15/30 minuten eerder trouwens, ff moed indrinken en bij andere bowlers afkijken hoe het moet
quote:Als een vrouw zoiets zegt, krijg ik altijd direct het script van een hele slechte pornofilm in mn hoofdOp vrijdag 29 oktober 2010 07:53 schreef Barretje80 het volgende:
Mogguh..
*wacht op de cv monteur die tssen 8 en 10 uur hier is*
quote:Geen idee, maar volgens mij vinden ze dat hier bij fok! niet zo leuk als je er eentje hebt..Op vrijdag 29 oktober 2010 08:13 schreef Barretje80 het volgende:
A dirty mind....
Waar zit die vervloekte addblocker??
quote:Ik ken er 1 die geband is vanwege die blocker ... Achterlijk als je het mij vraagt maar goed...Op vrijdag 29 oktober 2010 08:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij vinden ze dat hier bij fok! niet zo leuk als je er eentje hebt..
quote:Ja en nee...ik snap wel waarom ze dat doen eigenlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 08:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ken er 1 die geband is vanwege die blocker ... Achterlijk als je het mij vraagt maar goed...
quote:Ik ook wel ... Maar om je meteen te bannen ipv even uitleg en de mogelijkheid addblocker uit te zetten danwel te deleten , te geven vind ik persoonlijk jammerOp vrijdag 29 oktober 2010 08:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja en nee...ik snap wel waarom ze dat doen eigenlijk
quote:Waarom niet van een goeie? Als de monteur een beetje jammie is...Op vrijdag 29 oktober 2010 07:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als een vrouw zoiets zegt, krijg ik altijd direct het script van een hele slechte pornofilm in mn hoofd
quote:Who ordered a sausage pizza??Op vrijdag 29 oktober 2010 10:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Waarom niet van een goeie? Als de monteur een beetje jammie is...
quote:CV-monteur die met een pizza aankomt. Da's wel een heul slecht script.
quote:U wilde pijpen?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
CV-monteur die met een pizza aankomt. Da's wel een heul slecht script.
quote:Een CV-monteur met een bouwvakkersdecolletee is ook een slecht scriptOp vrijdag 29 oktober 2010 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
de cv man had geen pizza bij zich.. en was ook niet erg mjammie..
waarom maken ze niet voor monteurs spijkerbroeken die WEL blijven zitten als ze op hun hurken zitten..
die inkijk... brrrrr!
quote:Als jullie inkijk hebben hoor je ons toch ook niet klagenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
de cv man had geen pizza bij zich.. en was ook niet erg mjammie..
waarom maken ze niet voor monteurs spijkerbroeken die WEL blijven zitten als ze op hun hurken zitten..
die inkijk... brrrrr!
quote:
quote:Mijn eerste post weerOp vrijdag 29 oktober 2010 08:13 schreef Barretje80 het volgende:
A dirty mind....
Waar zit die vervloekte addblocker??
quote:mweh..Op vrijdag 29 oktober 2010 10:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn eerste post weer![]()
maak direct even gebruik van om te zeggen dat je beter niet over bepaalde software kunt praten Bar
quote:Deed ik ook.... zonder pardon een ban aan me broek.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh..
heb het opgebracht in het FB topic en daar hebben ze uitgelegd wat het is.. en hoe ik het uit kan zetten.. zelfs Danny wist erover![]()
naja DAT probleem is de wereld uit
quote:Ja maar borsten!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Deed ik ook.... zonder pardon een ban aan me broek.
quote:he bah.. vervelend AT..Op vrijdag 29 oktober 2010 11:40 schreef Atreidez het volgende:
Bah, me enig overgebleven poes was vanmorgen al wat duf en non-responsive, maar net is me vader even gaan kijken en het is nog steeds alsof er een kasplantje op de grond zit ... Misschien is t een dezer dagen wel ineens over
quote:Dat zal het moeten zijn ja..... ach je moet het zo zien, ik heb een wijze les geleerd... een hele wijze
quote:als je ze hebt , moet je ze gebruiken
quote:Ik vind het maar oneerlijke concurrentieOp vrijdag 29 oktober 2010 12:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je ze hebt , moet je ze gebruiken![]()
quote:uhuh..Op vrijdag 29 oktober 2010 12:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind het maar oneerlijke concurrentie
quote:Wij hebben ook vleesch om te koop mee te lopen, maar als wij daar accentuerende kleding of iets met inkijk voor dragen zijn we ineens vierspeukenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind het maar oneerlijke concurrentie
quote:idd..Op vrijdag 29 oktober 2010 12:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wij hebben ook vleesch om te koop mee te lopen, maar als wij daar accentuerende kleding of iets met inkijk voor dragen zijn we ineens vierspeuken
quote:Welkom, welkom!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:01 schreef detijd het volgende:
Meldt zich bij de stadsgenoten![]()
hoe is het hier?
Ik las net al iets over het monnickendamplein, dasverdorie mn halte om op te stappen grrrrr![]()
Maar goed goed humeur, bijna weekend
quote:je kan ook gewoon flossen.. daar heb je geen tramrails voor nodig....
quote:dank dankOp vrijdag 29 oktober 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom, welkom!
Weekendzo goed als...
quote:We hebben zaterdagavond een bowlingmeeting met de meeste mensen uit dit topicOp vrijdag 29 oktober 2010 12:42 schreef detijd het volgende:
[..]
dank dank![]()
heeft iedereen al plannen voor het weekend?
quote:Je kunt onmogelijk lelijker zijn dan a_a en mijzelf, dus dat scheelt je alweer
quote:Er zijn er vast wel een paar die je die taak gaan ontnemenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:01 schreef CaLeX het volgende:
uiteraard, maar ik ben ook bang dat ik het middenpunt van de belangstelling word.
quote:errrr dat komt voor mij een beetje te snel denk ik, eerst de mensen hier maar een beetje leren kennenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben zaterdagavond een bowlingmeeting met de meeste mensen uit dit topic
quote:Dat zal je nog niet mee gaan vallenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef detijd het volgende:
[..]
errrr dat komt voor mij een beetje te snel denk ik, eerst de mensen hier maar een beetje leren kennen
quote:wijst heel hard naar TTOp vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er zijn er vast wel een paar die je die taak gaan ontnemen
quote:maar ehm.. detijd..Op vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef detijd het volgende:
[..]
errrr dat komt voor mij een beetje te snel denk ik, eerst de mensen hier maar een beetje leren kennen
quote:Ik dacht meer aan jou, mevrouwtje!
quote:aan mij??Op vrijdag 29 oktober 2010 13:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan jou, mevrouwtje!
* Flappekz zal zich weer rustig op de achtergrond begeven, zoals te doen gebruikelijk
quote:Ik ga er van uit dat je ons het eerste uurtje gaat doen vergetenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
aan mij??
er mogen ook andere mensen in de spotlight hoor...
ik kom pas om 9 uur!! dus er is nog een uurtje vrij
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:17 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben niet zo een Spotlight fan , vind het wel leuk om anderen daar te zien staan, dus ik reken ook op jou Barretje
quote:Als er genoeg alcohol is wel jahOp vrijdag 29 oktober 2010 13:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je ons het eerste uurtje gaat doen vergeten
quote:Dat lijkt me niet onverstandigOp vrijdag 29 oktober 2010 13:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Als er genoeg alcohol is wel jah
Ik heb niks geplanned NA de bowling..
quote:keihard stappen .... in het zuiderpark...
quote:Je weet dat de bowlingcapaciteit onlangs is gehalveerd?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:38 schreef CaLeX het volgende:
ja helemaal los in de bowling, ruimte genoeg om op de tafels te dansen iig
quote:Dat gaat niet lukken hoor, iedereen doet zich hier anders voor dan hij/zij isOp vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef detijd het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken hoor, iedereen doet zich hier anders voor dan hij/zij is
quote:Nee, waarom?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je weet dat de bowlingcapaciteit onlangs is gehalveerd?
quote:Omdat ze er een speelparadijs hebben gemaakt.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nee, waarom?
(omdat ze geen 32*4 mensen elke avonden konden vinden duh, maar wat is het nu?)
quote:met ballen bad???Op vrijdag 29 oktober 2010 14:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Omdat ze er een speelparadijs hebben gemaakt.
quote:
quote:ik geloof dat ik em niet snap...Op vrijdag 29 oktober 2010 14:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ze hadden er nog een paar met flink formaat over
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik geloof dat ik em niet snap...
quote:kom je ook ??Op vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef Marvelous het volgende:
Ik heb wel zin om een balletje te werpen, MAAR nog meer zin in bier
quote:Weet ik niet, ik weet voornamelijk niet of ik rond die tijd de weg nog kan vinden!
quote:gewoon.. rechtdoor!!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik weet voornamelijk niet of ik rond die tijd de weg nog kan vinden!
Bier
quote:Laatste keer dat ik dat deed kwam ik uit in de kroeg in scheveningen... daar is het zeker niet?
quote:thuis?? mweh als je in scheveningen uitkomt moet je naar links en weer echtdoor.. kom je vanzelf wel thuis..Op vrijdag 29 oktober 2010 16:02 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed kwam ik uit in de kroeg in scheveningen... daar is het zeker niet?
quote:Thuis?!? waar hebben we het over? thuis, daar staat toch een bed die meestal leeg is?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
thuis?? mweh als je in scheveningen uitkomt moet je naar links en weer echtdoor.. kom je vanzelf wel thuis..
quote:en je hebt zo'n mooi groot bed!!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:07 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Thuis?!? waar hebben we het over? thuis, daar staat toch een bed die meestal leeg is?
We hadden het over bier
quote:die baan van jou is toch al een gehandicapten baan.. met je typistesOp vrijdag 29 oktober 2010 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn oog is aan het ontsteken..... is er een gehandicapten baan?
quote:Hahaha ja ik heb het ook niet verzonnenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die baan van jou is toch al een gehandicapten baan.. met je typistes
( nee.. ik kan er nog steeds niet over uit!)
quote:en jah.. ik begreep em expres verkeerdOp vrijdag 29 oktober 2010 16:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hahaha ja ik heb het ook niet verzonnenMaar ik ben er wel blij mee
quote:Ik ben een hele goede,... wat schuift het ?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en jah.. ik begreep em expres verkeerd
ik wil een eigen secretaresse.. bleegh.. moet gewoon zelf de heli boekingen doen.. pfff..
quote:jou betalen we in naturaOp vrijdag 29 oktober 2010 16:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben een hele goede,... wat schuift het ?
quote:Een appel en een ei?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:02 schreef tuintegel het volgende:
Fuck het is halloween en ik trap gewoon weer in zo een kutmail
quote:en gewoon echt aandachtig dat filmpje volgen he en niet even nadenken ...
quote:Het is dat ik er zelf niet aan gedacht heb om je hem te sturen hahahaOp vrijdag 29 oktober 2010 17:14 schreef tuintegel het volgende:
en
[..]
en gewoon echt aandachtig dat filmpje volgen he en niet even nadenken ...
quote:Ik ook niet hoor, doe er meer iets aan voor minitegel...Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb echt nog nooit Halloween gevierd
quote:Fijn altijd als een tram onverwacht niet rijd! Ik zal een aantal stuiterballen gooien en ik voel ook een pukkel opkomen , dus ik speel sowieso voor heks morgen NectaOp vrijdag 29 oktober 2010 21:59 schreef nectarientje het volgende:
tt, heb je al wat leuks ingestudeerd voor mijn entertainment morgen?![]()
Tram 6 reed net nietkon ik vanaf Paul krugerplein naar huis gaan lopen. Het voordeel van de avond: iemand noemde me 'meisje'
(zonder te fluiten, gniffelen of wijzen)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als heksje
neem jij mijn bezemsteel mee?
quote:Zie je..ik zei toch dat die pukkel op zaterdagmorgen zou komenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Fijn altijd als een tram onverwacht niet rijd! Ik zal een aantal stuiterballen gooien en ik voel ook een pukkel opkomen , dus ik speel sowieso voor heks morgen Necta
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zie je..ik zei toch dat die pukkel op zaterdagmorgen zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |