abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87987764

• Woon je in of rond Den Haag ouwehoer dan gezellig mee. Aanmelden zodat je in de OP komt te staan kan in het topic zelf of per PM aan MissMSX of CaleX. Idem voor op- en aanmerkingen op en toevoegingen aan de OP.

• Kom je zomaar eens een keertje buurten in Den Haag bekijk dan de linkjes in de OP voor wat er zoal te doen is of stel je vraag aan de altijd vriendelijke Hagenaars en Hagenezen alhier :)

=========================================================================================

In beeld:

iconnew.jpg PipBoyR.gif dollzfant12.gif avatar-micro.jpg
dug.gif sheep.JPG HappyBunny.jpg
mary-poppins.jpg 3734.jpg Aphrodite.gif escher.jpg
664093012.jpg jb_small.JPG
4elements.jpg imagesCA7YHLEX.jpg test.gif
1R8i3n.jpg

In woord:

• 4-elements
• admiraal_anaal
• Atreidez
• AirwiN
• Barretje80

• becky27
• BrinkydeBMW
• CaLeX
• Charisma
• Civilian

• Den_Haag
• Flappekz
• GotC
• Jill-RMC
• knnth

• Knuffelzacht
• Lovechild
• Marvelous
• melanie_the _miss
• MissMSX

• nectarientje
• RATMEN
• Ronnie_bravo
• soapie
• tuintegel

=========================================================================================

Toeristische trekpleisters:
Bezoekerssite gemeente Den Haag - Voor als je zelf iets leuks uit wilt zoeken
Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
Escher in het paleis
Panorama Mesdag
Bijwonen van de Tweede Kamer
3D Bioscoop Omniversum
Madurodam

Winkelen:
De Haagse Markt
Verschillende winkelgebieden anders dan het centrum

Eten en drinken:
In en rond het centrum:
Leopold
Florencia ijs (Zet je geluid niet te hard, want je schrikt je de pleuris)

Uitgaan (muziek/toneel/film/etc.):
3voor12denhaag - Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies in/uit de Haagse regio
Het Paard van Troje - Poppodium
Pathe bioscoop aan het Spui
Lucent Danstheater / Dr Anton Philipszaal

Nederlands-Haags vertaalprogramma
Haagse Wikipedia

Rond het station:

Het Binnenhof:

Het Vredespaleis:

Scheveningen:

Link naar het OP-document.

Lijkt trouwens wel of Chrome nogal wat moeite heeft met de nieuwe layout of ligt dat aan mij?

[ Bericht 97% gewijzigd door nectarientje op 26-10-2010 17:49:14 ]
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:41:55 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87987788
Bij mij loopt de nieuwe layout best soepel! Alleen soms ineens reclamebanners tussen teksten :r
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:42:50 #3
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87987836
:o En je kan automatisch het topic updaten! Kan m'n f5 knop met pensioen :')
pi_87987850
Waar zit nou die editknop ineens! :?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87987865
@ necta

Nee, dat kan ik niet :@
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:44:01 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87987874
Rechtsbovenin je post :Y effe met je muis eroverheen gaan
pi_87987909
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:41 schreef nectarientje het volgende:
he shit, even OP zoeken..
Lijkt trouwens wel of Chrome nogal wat moeite heeft met de nieuwe layout of ligt dat aan mij?
ik had het gisteren uitgeprobeerd, maar ik kon op firefox opeens een hele hoop dingen niet meer doen, kon mensen niet quoten, kon niet eens in mijn instellingen om het terug te schakelen naar de oude layout, heb uiteindelijk ingelogd bij explorer om de oude layout weer te krijgen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_87988275
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:43 schreef CaLeX het volgende:
@ necta

Nee, dat kan ik niet :@
aaaah?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87988352
Met IE2 doet ie het nog ;)

ennuh.. dat updaten is alleen tijdens het typen :p

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:59:42 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87988539
Dat updaten doet het bij mij automatisch, al ga ik alleen met m'n muis erover al ^O^
pi_87988815
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef CaLeX het volgende:
-O-

lekker sociaal, ga dan lekker met een radio op stroom in bad zitten ofzo

Tis weer herfst, dus dan gebeurt het weer vaker
Ook al pleur je een radio in het badwater dan nog is er iemand die je vinden moet hoor.
Don't you love her madly?
pi_87988830
Ik wacht wel tot die nieuwe layout een onomkeerbaar feit is :@
pi_87988885
Mja, vluchten kan niet meer vrees ik. Ah well, het zal wel wennen :)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87989050
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:07 schreef Lovechild het volgende:
Ik wacht wel tot die nieuwe layout een onomkeerbaar feit is :@
Onontkoombaar, ze kunnen het vast wel omkeren, maar de devs willen het nou eenmaal ;( En dus idd, gewoon lekker stug door met de baggerlayout tot die keuze verwijderd is..
Where facts are few, experts are many.
pi_87989978
Kom op luitjes! Op in de vaart de volkeren :7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_87990052
En m.b.t. de aangeboden ritjes:

Dank voor alle aanboden O+
Ik zit alleen met het handenbindertje: Ik moet direct naar huis kunnen als er iets is en dat gaat dan het makkelijkst op de fiets. Als iemand me op dat moment naar veilig gebied kan begeleiden ben ik heel blij *O*
50.000 O+
pi_87990071
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:07 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ook al pleur je een radio in het badwater dan nog is er iemand die je vinden moet hoor.
Ja, maar dan heeft niet heel den haag er last van :{w
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_87990102
Ik ben lastig... sorry :P
50.000 O+
pi_87990178
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:12 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Onontkoombaar, ze kunnen het vast wel omkeren, maar de devs willen het nou eenmaal ;( En dus idd, gewoon lekker stug door met de baggerlayout tot die keuze verwijderd is..
Ow ja, dát was het :P Moest er al over nadenken toen ik het wilde typen.
pi_87990239
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Ja, maar dan heeft niet heel den haag er last van :{w
Nou ik had er echt geen last van hoor, dat die mevrouw onder dat ding lag. En ik ben Den Haag niet uitgeweest vandaag.
pi_87990576
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:39 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou ik had er echt geen last van hoor, dat die mevrouw onder dat ding lag. En ik ben Den Haag niet uitgeweest vandaag.
Misschien wat duidelijker voor jou maken; er is een groot verschil als je je eigen leven wilt nemen of je dit openbaar doet of niet in het zicht van eventuele kids (bv.)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:47:30 #22
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87990646
Leuk, die nieuwe layout :Y
Ik ben van pindavlees
pi_87990918
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Misschien wat duidelijker voor jou maken; er is een groot verschil als je je eigen leven wilt nemen of je dit openbaar doet of niet in het zicht van eventuele kids (bv.)
Ik begrijp echt wel welk punt je wilt maken hoor.

Geloof niet dat het nut zal hebben om te vertellen in wat voor staat je over het algemeen verkeert wanneer je je leven wilt beëindigen.
pi_87991074
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik begrijp echt wel welk punt je wilt maken hoor.

Geloof niet dat het nut zal hebben om te vertellen in wat voor staat je over het algemeen verkeert wanneer je je leven wilt beëindigen.
Ik ben iedergeval blij dat ze het geen 2e keer zal doen... :')
pi_87991205
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:56 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Ik ben iedergeval blij dat ze het geen 2e keer zal doen... :')
Hmm waarschijnlijk is dit haar 3e poging, afgelopen 2 weken is er een vrouw geweest die beide keren een poging heeft ondernomen maar die mislukte omdat de randstadrail op beide plekken dus minder hard reed en snel genoeg tot stilstand kon komen. En beide keren vluchtte de vrouw meteen weg. Ik zeg niet dat het dezelfde persoon is maar het is wel toevallig ;(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:59:31 #26
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87991219
Het heeft inderdaad geen nut om het uit te leggen , er zijn meerdere manieren om tegen zelfmoord aan te kijken . Je begrijpt het of je begrijpt het niet. Ik zelf kan geen respect opbrengen voor iemand die zelfmoord pleegt.
Ik vind het echter ook onsmakelijk om zo een persoon af te kammen of er zelfs grappen over te maken.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_87991441
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:59 schreef tuintegel het volgende:
Het heeft inderdaad geen nut om het uit te leggen , er zijn meerdere manieren om tegen zelfmoord aan te kijken . Je begrijpt het of je begrijpt het niet. Ik zelf kan geen respect opbrengen voor iemand die zelfmoord pleegt.
Ik vind het echter ook onsmakelijk om zo een persoon af te kammen of er zelfs grappen over te maken.
Ik heb zelfs zo weinig respect voor zelfmoord, dat ik er graag grappen over maak...
Zeker als je na meerdere keren proberen nog geen succes hebt...

deze dame in kwestie is gewoon ziek in haar hoofd, en te dom om een betere manier te bedenken
pi_87991638
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Ik heb zelfs zo weinig respect voor zelfmoord, dat ik er graag grappen over maak...

deze dame in kwestie is gewoon ziek in haar hoofd, en te dom om een betere manier te bedenken
Dat iemand ziek is die een poging onderneemt (succes of niet) dat lijkt me vast te staan. Dom? Tja... als je al zo ver bent dat je geen uitweg meer weet zal je geestelijk in zo'n staat zijn dat je niet nadenkt op welke manier en wat de gevolgen zijn. Ik heb wel medelijden met zulke mensen, tuurlijk is het zwaar klote als het je overkomt dat iemand zelfmoord pleegt en jij dat moet meemaken maar ik geloof wel dat ze het niet voor hun plezier doen en door geestelijke toestand denken dat dit de enige manier is om rust te krijgen of hun problemen te ontlopen... helaas
pi_87991886
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef Marvelous het volgende:

Ja, bedoel wie pleegt er nou zelfmoord met een RR. Das zoiets als een Action of Zeeman overvallen ofzo.
pi_87992066
http://www.telegraaf.nl/b(...)ey__afgeperst__.html

Ik zou geld betalen om die tape niet te hoeven zien ;)
pi_87992535
GRRRRRRRRRR!!

Waar is de quote knop gebleven???

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:26:23 #32
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87992565
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:08 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Dat iemand ziek is die een poging onderneemt (succes of niet) dat lijkt me vast te staan. Dom? Tja... als je al zo ver bent dat je geen uitweg meer weet zal je geestelijk in zo'n staat zijn dat je niet nadenkt op welke manier en wat de gevolgen zijn. Ik heb wel medelijden met zulke mensen, tuurlijk is het zwaar klote als het je overkomt dat iemand zelfmoord pleegt en jij dat moet meemaken maar ik geloof wel dat ze het niet voor hun plezier doen en door geestelijke toestand denken dat dit de enige manier is om rust te krijgen of hun problemen te ontlopen... helaas
Dat ben ik met je eens . Ik vind zelfmoord niet de oplossing , maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen geestelijk zo in de put zitten dat ze het als een uitweg zien. Betekent nog steeds dat ik er weinig tot geen respect voor heb .
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:27:41 #33
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87992643
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ey__afgeperst__.html

Ik zou geld betalen om die tape niet te hoeven zien ;)
Inderdaad , :')
pi_87992985
quote:

[..]

Mja, laten we hopen dat je altijd mentaal gewoon lekker gezond blijft.
pi_87993535
quote:

respect heb ik heb voor zelfmoord ook niet, maar grappen maken is wel heel cru, schijnt trouwens dat in een hete bad je polsen doorsnijden best goed te doen is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:51:32 #36
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87993959
Laten we het er maar op houden dat het niet fijn is :P op geen enkele manier me dunkt .
pi_87995464
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

respect heb ik heb voor zelfmoord ook niet, maar grappen maken is wel heel cru, schijnt trouwens dat in een hete bad je polsen doorsnijden best goed te doen is
Die rode rand krijg je nooit meer uit je bad. Moet je meteen weer je hele badkamer gaan redecoraten.
pi_87995549
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:25 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Die rode rand krijg je nooit meer uit je bad. Moet je meteen weer je hele badkamer gaan redecoraten.
dat redecoraten zal niet echt nodig zijn als je het goed doet ;)
-Rabia Al-Basri
pi_87995657
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat redecoraten zal niet echt nodig zijn als je het goed doet ;)
Zat ineens zo te denken...stel dat je dus een huis koopt/huurt met een bad erin.....zouden ze die bij dat soort gevallen er bij voorbaat uitslopen en nieuw doen.....is daar een clausule voor?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:32:38 #40
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87995785
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Zat ineens zo te denken...stel dat je dus een huis koopt/huurt met een bad erin.....zouden ze die bij dat soort gevallen er bij voorbaat uitslopen en nieuw doen.....is daar een clausule voor?
Denk dat het gewoon goed schoongemaakt word met dettol :P .

Doet me denken aan een ander verhaal .. ik kwam een keer in gesprek met de buurvrouw aan de overkant hier , toen ik hier pas kwam wonen. Ze vertelde doodleuk dat haar moeder hier heeft gewoond en wees naar de hoek van de woonkamer met de woorden : Daar is ze gestorven op haar bank .Ik zo van ehhh ok :{ .
Ik was het een uur later alweer kwijt , negen van de tien huizen is wel iemand gestorven of het moet nieuwbouw zijn.
pi_87995799
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

ik denk dat de woningbouwcorporaties doorgaans gewoon de goedkoopste oplossing kiezen, dus...
-Rabia Al-Basri
pi_87995936
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Denk dat het gewoon goed schoongemaakt word met dettol :P .

Doet me denken aan een ander verhaal .. ik kwam een keer in gesprek met de buurvrouw aan de overkant hier , toen ik hier pas kwam wonen. Ze vertelde doodleuk dat haar moeder hier heeft gewoond en wees naar de hoek van de woonkamer met de woorden : Daar is ze gestorven op haar bank .Ik zo van ehhh ok :{ .
Ik was het een uur later alweer kwijt , negen van de tien huizen is wel iemand gestorven of het moet nieuwbouw zijn.
Dat is ook een leuke binnenkomer. Maar idd aan dat soort dingen moet je echt niet te veel gaan denken volgens mij. Ben wel blij dat in mijn huisje straks een geheel nieuwe badkamer komt, zonder bad ;)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:44:49 #43
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87999512
Lol @ de Mc Donalds reclame :') , zo flauw die vier gasten in de auto :P
pi_88005208
avond :W
pi_88011574
;( AA heeft gisteren de RR vertraagd! ;(
Voices tell me I'm the shit.
pi_88011758
mogguh

pi_88011799
morguh Bar :W
  woensdag 27 oktober 2010 @ 07:57:44 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_88011913
Goedemorgen..
pi_88013381
iemand nog iets leuks beleefd??

Mijn wedstrijd gister was... zo-zo..
hebben verloren maar heb me de tering gewerkt!! :o

ohh.. en heeft er iemand een Gamma voordeel pas?? :@

pi_88013843
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:08 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ongeacht de situatie, kan ik er niet inkomen dat iemand zoiets doet.

Het is de zwakste weg "out", heb ook totaal geen respect voor die mensen. Zeker niet de mensen die andere ermee belasten.
pi_88014243
quote:
99s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:03 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ongeacht de situatie, kan ik er niet inkomen dat iemand zoiets doet.

Het is de zwakste weg "out", heb ook totaal geen respect voor die mensen. Zeker niet de mensen die andere ermee belasten.
Depressiviteit is een ernstige geestesziekte. Je neemt het een mongooltje toch ook niet kwalijk dat hij niet de gangbare sociale conventies volgt?
50.000 O+
pi_88014379
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:22 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Depressiviteit is een ernstige geestesziekte. Je neemt het een mongooltje toch ook niet kwalijk dat hij niet de gangbare sociale conventies volgt?
bovendien overvalt depressiviteit je .. het is niet iets waar je iets tegen kan doen.. je ziet het vaak niet aankomen.. " jah het gaat wat slechter" en vanuit daar raak je in een depressie.. als je er eenmaal inzit is het lastig er uit te komen.. Zelfs met hulp en medicijnen!

pi_88014403
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:22 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Een mongooltje weet niet beter, dus dat neem ik hem/haar idd niet kwalijk.

Depressiviteit is wel een ernsitge geestenziekte, maar die mensen zijn ook een keertje 'normaal' geweest.
pi_88014433
quote:
99s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Depressiviteit is wel een ernsitge geestenziekte, maar die mensen zijn ook een keertje 'normaal' geweest.
lees mijn post nog een keer..
het is geen keuze , depressiviteit

pi_88014614
quote:
99s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Iemand die depressief is weet op dat moment ook niet beter.

Van iemand die zijn benen zijn geamputeerd kun je ook niet verwachten dat hij weer gaat lopen omdat hij dat vroeger ook kon.
50.000 O+
pi_88015070
Mogge :W

quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 10:39 schreef MissMSX het volgende:
Van iemand die zijn benen zijn geamputeerd kun je ook niet verwachten dat hij weer gaat lopen omdat hij dat vroeger ook kon.
Sorry, maar ik moest lachen :@
Where facts are few, experts are many.
pi_88015557
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:31 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

lees mijn post nog een keer..
het is geen keuze , depressiviteit
Zeg ik ook niet. maar zo iemand behoort volgens mij wel beter te weten
pi_88015671
quote:
99s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Zeg ik ook niet. maar zo iemand behoort volgens mij wel beter te weten
Maar dat is juist het punt. Dat kan die persoon niet, want die persoon is heel ernstig ziek. Zijn/haar contactjes werken op dat moment anders dan die van 'normale' mensen.

Depressiviteit is niet zomaar een dip die je kunt relativeren. Dat relativeren kun je dan simpelweg niet meer.
50.000 O+
pi_88015819
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:18 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Maar dat is juist het punt. Dat kan die persoon niet, want die persoon is heel ernstig ziek. Zijn/haar contactjes werken op dat moment anders dan die van 'normale' mensen.

Depressiviteit is niet zomaar een dip die je kunt relativeren. Dat relativeren kun je dan simpelweg niet meer.
Als je depressief bent zit je op de bank (als je daar al gekomen bent) en dan kan je alleen nog maar denken hoe ellendig je zelf bent en wat een ellendig leven je hebt. Af en toe kan je misschien nog bedenken dat het heus wel mee valt, maar 1 seconde later weet je al weer 5 voorbeelden waarom het dus niet meevalt..

en.. daar kan je helemaal niks aan sturen!

pi_88015944
Je krijgt het er niet in bij mij :@

Ander onderwerp, het nieuwe meisje van PWC :9~
Er wordt al op der geboden door diverse collega's *; O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')