quote:ik had het gisteren uitgeprobeerd, maar ik kon op firefox opeens een hele hoop dingen niet meer doen, kon mensen niet quoten, kon niet eens in mijn instellingen om het terug te schakelen naar de oude layout, heb uiteindelijk ingelogd bij explorer om de oude layout weer te krijgenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:41 schreef nectarientje het volgende:
he shit, even OP zoeken..
Lijkt trouwens wel of Chrome nogal wat moeite heeft met de nieuwe layout of ligt dat aan mij?
quote:aaaah?
quote:Ook al pleur je een radio in het badwater dan nog is er iemand die je vinden moet hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef CaLeX het volgende:![]()
lekker sociaal, ga dan lekker met een radio op stroom in bad zitten ofzo
Tis weer herfst, dus dan gebeurt het weer vaker
quote:Onontkoombaar, ze kunnen het vast wel omkeren, maar de devs willen het nou eenmaalOp dinsdag 26 oktober 2010 18:07 schreef Lovechild het volgende:
Ik wacht wel tot die nieuwe layout een onomkeerbaar feit is
quote:Ja, maar dan heeft niet heel den haag er last vanOp dinsdag 26 oktober 2010 18:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ook al pleur je een radio in het badwater dan nog is er iemand die je vinden moet hoor.
quote:Ow ja, dát was hetOp dinsdag 26 oktober 2010 18:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Onontkoombaar, ze kunnen het vast wel omkeren, maar de devs willen het nou eenmaalEn dus idd, gewoon lekker stug door met de baggerlayout tot die keuze verwijderd is..
quote:Nou ik had er echt geen last van hoor, dat die mevrouw onder dat ding lag. En ik ben Den Haag niet uitgeweest vandaag.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft niet heel den haag er last van
quote:Misschien wat duidelijker voor jou maken; er is een groot verschil als je je eigen leven wilt nemen of je dit openbaar doet of niet in het zicht van eventuele kids (bv.)Op dinsdag 26 oktober 2010 18:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ik had er echt geen last van hoor, dat die mevrouw onder dat ding lag. En ik ben Den Haag niet uitgeweest vandaag.
quote:Ik begrijp echt wel welk punt je wilt maken hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Misschien wat duidelijker voor jou maken; er is een groot verschil als je je eigen leven wilt nemen of je dit openbaar doet of niet in het zicht van eventuele kids (bv.)
quote:Ik ben iedergeval blij dat ze het geen 2e keer zal doen...Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik begrijp echt wel welk punt je wilt maken hoor.
Geloof niet dat het nut zal hebben om te vertellen in wat voor staat je over het algemeen verkeert wanneer je je leven wilt beëindigen.
quote:Hmm waarschijnlijk is dit haar 3e poging, afgelopen 2 weken is er een vrouw geweest die beide keren een poging heeft ondernomen maar die mislukte omdat de randstadrail op beide plekken dus minder hard reed en snel genoeg tot stilstand kon komen. En beide keren vluchtte de vrouw meteen weg. Ik zeg niet dat het dezelfde persoon is maar het is wel toevalligOp dinsdag 26 oktober 2010 18:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik ben iedergeval blij dat ze het geen 2e keer zal doen...
quote:Ik heb zelfs zo weinig respect voor zelfmoord, dat ik er graag grappen over maak...Op dinsdag 26 oktober 2010 18:59 schreef tuintegel het volgende:
Het heeft inderdaad geen nut om het uit te leggen , er zijn meerdere manieren om tegen zelfmoord aan te kijken . Je begrijpt het of je begrijpt het niet. Ik zelf kan geen respect opbrengen voor iemand die zelfmoord pleegt.
Ik vind het echter ook onsmakelijk om zo een persoon af te kammen of er zelfs grappen over te maken.
quote:Dat iemand ziek is die een poging onderneemt (succes of niet) dat lijkt me vast te staan. Dom? Tja... als je al zo ver bent dat je geen uitweg meer weet zal je geestelijk in zo'n staat zijn dat je niet nadenkt op welke manier en wat de gevolgen zijn. Ik heb wel medelijden met zulke mensen, tuurlijk is het zwaar klote als het je overkomt dat iemand zelfmoord pleegt en jij dat moet meemaken maar ik geloof wel dat ze het niet voor hun plezier doen en door geestelijke toestand denken dat dit de enige manier is om rust te krijgen of hun problemen te ontlopen... helaasOp dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zo weinig respect voor zelfmoord, dat ik er graag grappen over maak...
Zeker als je na meerdere keren proberen nog geen succes hebt...
deze dame in kwestie is gewoon ziek in haar hoofd, en te dom om een betere manier te bedenken
quote:Ja, bedoel wie pleegt er nou zelfmoord met een RR. Das zoiets als een Action of Zeeman overvallen ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef Marvelous het volgende:
deze dame in kwestie is gewoon ziek in haar hoofd, en te dom om een betere manier te bedenken
quote:Dat ben ik met je eens . Ik vind zelfmoord niet de oplossing , maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen geestelijk zo in de put zitten dat ze het als een uitweg zien. Betekent nog steeds dat ik er weinig tot geen respect voor heb .Op dinsdag 26 oktober 2010 19:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat iemand ziek is die een poging onderneemt (succes of niet) dat lijkt me vast te staan. Dom? Tja... als je al zo ver bent dat je geen uitweg meer weet zal je geestelijk in zo'n staat zijn dat je niet nadenkt op welke manier en wat de gevolgen zijn. Ik heb wel medelijden met zulke mensen, tuurlijk is het zwaar klote als het je overkomt dat iemand zelfmoord pleegt en jij dat moet meemaken maar ik geloof wel dat ze het niet voor hun plezier doen en door geestelijke toestand denken dat dit de enige manier is om rust te krijgen of hun problemen te ontlopen... helaas
quote:Inderdaad ,Op dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ey__afgeperst__.html
Ik zou geld betalen om die tape niet te hoeven zien
quote:Mja, laten we hopen dat je altijd mentaal gewoon lekker gezond blijft.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zo weinig respect voor zelfmoord, dat ik er graag grappen over maak...
quote:respect heb ik heb voor zelfmoord ook niet, maar grappen maken is wel heel cru, schijnt trouwens dat in een hete bad je polsen doorsnijden best goed te doen isOp dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef Marvelous het volgende:
quote:Die rode rand krijg je nooit meer uit je bad. Moet je meteen weer je hele badkamer gaan redecoraten.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
respect heb ik heb voor zelfmoord ook niet, maar grappen maken is wel heel cru, schijnt trouwens dat in een hete bad je polsen doorsnijden best goed te doen is
quote:dat redecoraten zal niet echt nodig zijn als je het goed doetOp dinsdag 26 oktober 2010 20:25 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die rode rand krijg je nooit meer uit je bad. Moet je meteen weer je hele badkamer gaan redecoraten.
quote:Zat ineens zo te denken...stel dat je dus een huis koopt/huurt met een bad erin.....zouden ze die bij dat soort gevallen er bij voorbaat uitslopen en nieuw doen.....is daar een clausule voor?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat redecoraten zal niet echt nodig zijn als je het goed doet
quote:Denk dat het gewoon goed schoongemaakt word met dettolOp dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zat ineens zo te denken...stel dat je dus een huis koopt/huurt met een bad erin.....zouden ze die bij dat soort gevallen er bij voorbaat uitslopen en nieuw doen.....is daar een clausule voor?
quote:ik denk dat de woningbouwcorporaties doorgaans gewoon de goedkoopste oplossing kiezen, dus...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zat ineens zo te denken...stel dat je dus een huis koopt/huurt met een bad erin.....zouden ze die bij dat soort gevallen er bij voorbaat uitslopen en nieuw doen.....is daar een clausule voor?
quote:Dat is ook een leuke binnenkomer. Maar idd aan dat soort dingen moet je echt niet te veel gaan denken volgens mij. Ben wel blij dat in mijn huisje straks een geheel nieuwe badkamer komt, zonder badOp dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon goed schoongemaakt word met dettol.
Doet me denken aan een ander verhaal .. ik kwam een keer in gesprek met de buurvrouw aan de overkant hier , toen ik hier pas kwam wonen. Ze vertelde doodleuk dat haar moeder hier heeft gewoond en wees naar de hoek van de woonkamer met de woorden : Daar is ze gestorven op haar bank .Ik zo van ehhh ok.
Ik was het een uur later alweer kwijt , negen van de tien huizen is wel iemand gestorven of het moet nieuwbouw zijn.
quote:Ongeacht de situatie, kan ik er niet inkomen dat iemand zoiets doet.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat iemand ziek is die een poging onderneemt (succes of niet) dat lijkt me vast te staan. Dom? Tja... als je al zo ver bent dat je geen uitweg meer weet zal je geestelijk in zo'n staat zijn dat je niet nadenkt op welke manier en wat de gevolgen zijn. Ik heb wel medelijden met zulke mensen, tuurlijk is het zwaar klote als het je overkomt dat iemand zelfmoord pleegt en jij dat moet meemaken maar ik geloof wel dat ze het niet voor hun plezier doen en door geestelijke toestand denken dat dit de enige manier is om rust te krijgen of hun problemen te ontlopen... helaas
quote:Depressiviteit is een ernstige geestesziekte. Je neemt het een mongooltje toch ook niet kwalijk dat hij niet de gangbare sociale conventies volgt?Op woensdag 27 oktober 2010 10:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ongeacht de situatie, kan ik er niet inkomen dat iemand zoiets doet.
Het is de zwakste weg "out", heb ook totaal geen respect voor die mensen. Zeker niet de mensen die andere ermee belasten.
quote:bovendien overvalt depressiviteit je .. het is niet iets waar je iets tegen kan doen.. je ziet het vaak niet aankomen.. " jah het gaat wat slechter" en vanuit daar raak je in een depressie.. als je er eenmaal inzit is het lastig er uit te komen.. Zelfs met hulp en medicijnen!Op woensdag 27 oktober 2010 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Depressiviteit is een ernstige geestesziekte. Je neemt het een mongooltje toch ook niet kwalijk dat hij niet de gangbare sociale conventies volgt?
quote:Een mongooltje weet niet beter, dus dat neem ik hem/haar idd niet kwalijk.Op woensdag 27 oktober 2010 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Depressiviteit is een ernstige geestesziekte. Je neemt het een mongooltje toch ook niet kwalijk dat hij niet de gangbare sociale conventies volgt?
quote:lees mijn post nog een keer..Op woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een mongooltje weet niet beter, dus dat neem ik hem/haar idd niet kwalijk.
Depressiviteit is wel een ernsitge geestenziekte, maar die mensen zijn ook een keertje 'normaal' geweest.
quote:Iemand die depressief is weet op dat moment ook niet beter.Op woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een mongooltje weet niet beter, dus dat neem ik hem/haar idd niet kwalijk.
Depressiviteit is wel een ernsitge geestenziekte, maar die mensen zijn ook een keertje 'normaal' geweest.
quote:Sorry, maar ik moest lachenOp woensdag 27 oktober 2010 10:39 schreef MissMSX het volgende:
Van iemand die zijn benen zijn geamputeerd kun je ook niet verwachten dat hij weer gaat lopen omdat hij dat vroeger ook kon.
quote:Zeg ik ook niet. maar zo iemand behoort volgens mij wel beter te wetenOp woensdag 27 oktober 2010 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lees mijn post nog een keer..
het is geen keuze , depressiviteit
quote:Maar dat is juist het punt. Dat kan die persoon niet, want die persoon is heel ernstig ziek. Zijn/haar contactjes werken op dat moment anders dan die van 'normale' mensen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. maar zo iemand behoort volgens mij wel beter te weten
quote:Als je depressief bent zit je op de bank (als je daar al gekomen bent) en dan kan je alleen nog maar denken hoe ellendig je zelf bent en wat een ellendig leven je hebt. Af en toe kan je misschien nog bedenken dat het heus wel mee valt, maar 1 seconde later weet je al weer 5 voorbeelden waarom het dus niet meevalt..Op woensdag 27 oktober 2010 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dat is juist het punt. Dat kan die persoon niet, want die persoon is heel ernstig ziek. Zijn/haar contactjes werken op dat moment anders dan die van 'normale' mensen.
Depressiviteit is niet zomaar een dip die je kunt relativeren. Dat relativeren kun je dan simpelweg niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |