quote:Maar ik wil wel met je verkerenOp woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef Kimsywimsy het volgende:
Hier staan een paar goeie opmerkingen om het tegen te gaan, waarvoor dank
quote:Erg nuttig jaOp woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef Kimsywimsy het volgende:
Hier staan een paar goeie opmerkingen om het tegen te gaan, waarvoor dank
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:06 schreef Arolsen het volgende:
Daar wordt ik zo ontzettend moe van. Ik ben al erg lang single en mijn liefdesleven is vrij saai. Dat zou ik ook wel anders willen maar ik ga ook niet geforceerd en wanhopig op zoek.
Wat me dan irriteert zijn mensen die er steeds weer naar gaan vragen. Iedere keer opnieuw moet ik "slecht" of saai" gaan antwoorden en als je dan pech hebt ook nog hoe het komt.
Laat een vrijgezel lekker met rust en hij meld het vanzelf wel als er wat is gebeurt.
quote:Wat is dat voor taalverloedering: single. Zeg dan gewoon waar het op staat: kansloos.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef dandybleu het volgende:
ha ts ik ben ook single.... ja vroeger net na de scheiding vond ik het ook vervelend om er over te praten : ja alleen nu is het amoureuze spel in mn leven ( het op pad gaan in de wereld ook al heb ik nix "gescoord" ) zo leuk dat ik er geen moeite meer mee heb om te praten erover....
quote:Eindelijk iemand die zegt waar het op slaatOp woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef ouderejongere het volgende:Wat is dat voor taalverloedering: single. Zeg dan gewoon waar het op staat: kansloos.
quote:Die misten we nog.Op woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Ritmo het volgende:
Zorg dan dat je een vriendin krijgt ipv op FOK! te zitten.
quote:Ok, stuur maar een pmetje voor een eerste date, daarna zien we wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |