quote:Zoals Cobra zei, lijkt me heel sterk dat ze dat op het terrein van de KMA doen.Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, aangezien ik vlakbij de KMA woon hoor ik ze nu met oefen munitie schieten.
quote:Ik hoor toch echt automatisch vuurOp donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet een gunfight in downtown Breda zijn. Want op de KMA schieten ze niet met blancs. Verboten!!!
quote:Het is al october. Het eerste illigale vuurwerk is al tijden in het land. ;¤Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt automatisch vuur
Klinkt als zijnde een MAG.
quote:Dit klinkt anders echt niet naar vuurwerkOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is al october. Het eerste illigale vuurwerk is al tijden in het land. ;¤
quote:Dat dacht ik jaren geleden ook.Op donderdag 28 oktober 2010 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit klinkt anders echt niet naar vuurwerk
Dat kan ik ook nog wel onderscheiden
quote:Nee, dit komt echt van de KMA vandaan, dat kan haast niet anders, of de Trip van Zoutlande Kazerne. Maar het is automatisch vuur wat werd afgegeven.Op donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dacht ik jaren geleden ook.
Tot ik eens door het geluid van illegaal vuurwerk naar de grond dook......
quote:Da's nog al een verschil. De KMA of de Trip. Maar ik kan je verzekeren dat men op geen van de locaties met schiet.Op donderdag 28 oktober 2010 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dit komt echt van de KMA vandaan, dat kan haast niet anders, of de Trip van Zoutlande Kazerne. Maar het is automatisch vuur wat werd afgegeven.
quote:Goed, er werd in elk geval geschotenOp donderdag 28 oktober 2010 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's nog al een verschil. De KMA of de Trip. Maar ik kan je verzekeren dat men op geen van de locaties met schiet.
quote:Misschien raakt de politie eindelijk eens door de surplus munitie heen.Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed, er werd in elk geval geschoten
Waar? Dat is koffiedik kijken dan.
quote:Nee, dit is echt geweervuur CobraOp donderdag 28 oktober 2010 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien raakt de politie eindelijk eens door de surplus munitie heen.
Of is het Chinees Nieuwjaar?
quote:Lijkt me sterk. Voor zover ik weet leren cadetten niet schieten met de MAG en komt dat pas aan bod bij de VTO's van de onderdelen die dat ding nog gebruiken.Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt automatisch vuur
Klinkt als zijnde een MAG.
quote:Het geluid van 5.56 blancs afgeschoten door een C7/8 of Minimi is op 100 meter al niet meer te horen. Het zijn echt muggescheten vergeleken bij de 7.62 blancs.Op donderdag 28 oktober 2010 13:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dit is echt geweervuur Cobra
Mijn oren zijn zo slecht nog niet, het zijn echt blancs waarmee ze aan het schieten zijn, gaat nu nog door.
quote:Dat zeg ik dus, MAGOp donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het geluid van 5.56 blancs afgeschoten door een C7/8 of Minimi is op 100 meter al niet meer te horen. Het zijn echt muggescheten vergeleken bij de 7.62 blancs.
quote:Ik zweer het, als ik er naast zit ga ik dit weekeinde geen sex hebben wheheheOp donderdag 28 oktober 2010 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
Ik gok dat je weer moet wennen aan het feit dat de lokale "jeugd" al rond half october het illegale zooi loopt af te steken.
Maar voor jouw gemoedsrust zal ik wel even een collega op de KMA bellen om te vragen of zij bezig zijn.
quote:Welkom terug, waar was jij nu weer?Op donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef Rave_NL het volgende:
Open dag van het KMA met demonstraties?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zweer het, als ik er naast zit ga ik dit weekeinde geen sex hebben whehehe
quote:Dat gaat rukken worden dit weekeind.Op donderdag 28 oktober 2010 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zweer het, als ik er naast zit ga ik dit weekeinde geen sex hebben whehehe
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat rukken worden dit weekeind.
quote:Vertel!!!!Op donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat rukken worden dit weekeind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |