Je bent lelijkquote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef Studente18 het volgende:
Dat speelde mij exvriend ook altijd, zelfs als ik bij hem was
Je hoeft het niet te spammen hoor, had het de 1e ook al gelezen..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef Dennie78 het volgende:
ey mensen misschien dat hier nog mensen zitten die een leuke server zoeken voor E.T WOLFENSTEIN
Dutchbat is een leuke server met xp save en in de avond uren na 7 uur en weekends veel mensen online allemaal nederlanders
ip adres voor de server is 188.40.34.165:27990
op vrijdag avond worden de mappen meestal veranderd en spelen we ook vaak ff een fun game met ze allen
voor de liefhebben ik zou zeggen kom eens kijken en sla het ip adres op
Ik zal ook een kijkje komen nemenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef Dennie78 het volgende:
ey mensen misschien dat hier nog mensen zitten die een leuke server zoeken voor E.T WOLFENSTEIN
Dutchbat is een leuke server met xp save en in de avond uren na 7 uur en weekends veel mensen online allemaal nederlanders
ip adres voor de server is 188.40.34.165:27990
op vrijdag avond worden de mappen meestal veranderd en spelen we ook vaak ff een fun game met ze allen
voor de liefhebben ik zou zeggen kom eens kijken en sla het ip adres op
gast..quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef Bombvis het volgende:
Je hoeft het niet te spammen hoor, had het de 1e ook al gelezen..
hij heeft het afgelopen 3 dagen al 30x gepostquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:42 schreef rubje het volgende:
[..]
gast..doe eens rustig. Hij herhaalt het maar even voor de liefhebbers omdat een topic meestal zo snel gaat dat mensen erover heen lezen en zo een tip dan vaak verloren gaat.
![]()
Daarbij is ET. nog steeds: THA BOMB!!
idd dat is het precies waarom ik hem soms dubbel post het gaat zo verdomd snel somsquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:42 schreef rubje het volgende:
[..]
gast..doe eens rustig. Hij herhaalt het maar even voor de liefhebbers omdat een topic meestal zo snel gaat dat mensen erover heen lezen en zo een tip dan vaak verloren gaat.
![]()
we zullen je zien vanaaf is het fun avond veel spelers onlinequote:Op vrijdag 3 december 2010 07:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zal ook een kijkje komen nemen
Er staat 1 bericht tussen, als je dat dan niet ziet dan ben je gewoon blind. Natuurlijk is ET een bazenspel, maar zo vaak een server posten is gewoon spamquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:42 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
Stop eens met Windows 3.1 te gebruiken...quote:Op zondag 5 december 2010 22:57 schreef Ketchupknul het volgende:
Ik krijg dat spel hier niet eens geïnstalleerd.
Linux, jij commerciële hond.quote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stop eens met Windows 3.1 te gebruiken...
Als je niet zo moeilijk had gedaan en met enige regelmaat een pijpbeurt had gegeven was dat niet zo geweest.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef Studente18 het volgende:
Dat speelde mij exvriend ook altijd, zelfs als ik bij hem was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |